هزینه زندگی

ساعت ویکتوریا مالتا

ساعت ویکتوریا مالتا

قبل از سفر به ویکتوریا، کسب اطلاعات کامل درباره این شهر و ساعت ویکتوریا مالتا الزامی می باشد که در این مقاله به آن می پردازیم. هنگام بازدید از غودش، طبیعی ترین مکان برای شروع از پایتخت آن، ویکتوریا (که برای مردم محلی به عنوان Rabat نیز شناخته می شود) است. از نظر جغرافیایی در قلب جزیره قرار دارد، به نظر می رسد همه جاده ها به شهر یا از شهر منتهی می شوند. بخشی از جذابیت ویکتوریا در خیابان ‌های پر پیچ و خم باریک آن گم می‌شود. در مغازه‌ هایی که بیشتر آنها هنرها و صنایع دستی سنتی مالتی را می‌ فروشند، از پشمی و توری گرفته تا شیشه ‌های دمیده و سوغاتی‌های ارزان، گردشگران می توانند به بازدید بپردازند. بیشتر بازدید کنندگان خود را به طرز غیر قابل مقاومتی جذب شهر قدیمی مستحکم، سیتادل می ‌کنند.

پس از محاصره بزرگ در سال 1565، شوالیه ها برای ایجاد پناهگاه و دفاع در برابر حملات بیشتر، اقدام به تقویت مجدد ارگ کردند. تا سال 1637، مردم غودش طبق قانون موظف بودند شب های خود را در داخل ارگ برای امنیت خود بگذرانند. در زمان‌ های بعدی و صلح ‌آمیزتر، این محدودیت برداشته شد و مردم در زیر دیوارهای آن مستقر شدند و شهر مرفه Rabat را ایجاد کردند که اکنون به نام ویکتوریا شناخته می‌شود. ویکتوریا تنها قلب جغرافیایی غودش نیست، بلکه مرکز فعالیت های روزمره نیز می باشد. این شهر توانسته شلوغی بازار و مغازه هایش را با فضایی آرام و اجتماعی ترکیب کند. در ادامه این نوشتار کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به طور کامل ساعت ویکتوریا مالتا را مورد بررسی قرار می دهند و همچنین اطلاعات بسیار مفیدی درباره این شهر به هموطنان ارائه خواهند داد.

آشنایی با ساعت ویکتوریا مالتا

در تمامی نقاط مالتا منطقه زمانی یکسان می باشد و این بدان معناست که ساعت ویکتوریا مالتا با ساعت والتا، مارسا یا سایر نقاط یکسان می باشد و هیچ تفاوتی ندارد. ساعت ویکتوریا مالتا 1 ساعت از ساعت هماهنگی جهانی یا UTC جلوتر می باشد و پیرو منطقه زمانی اروپای مرکزی یا CET است. شایان ذکر است که مالتا که در جنوبی ترین نقطه قاره اروپا قرار دارد، ساعت تابستانی را رعایت می کند که به صورت CEST نشان داده می شود. همانطور که ذکر شد، ساعت ویکتوریا مالتا 1 ساعت از ساعت جهانی جلوتر است، درحالیکه ساعت تهران 3 ساعت و 30 دقیقه از ساعت هماهنگ جهانی جلوتر می باشد. یعنی فاصله زمانی ساعت ویکتوریا و تهران 2 ساعت و 30 دقیقه می باشد.

این موضوع را باید در نظر داشت که منطقه زمانی تمام نقاط ایران و منطقه زمانی تمام نقاط مالتا یکسان است و می توان گفت که فاصله زمانی تمام شهر های مالتا و ایران یکسان می باشد. اما تفاوت زمانی ساعت ویکتوریا مالتا برای مثال با ایالت های آمریکا ممکن است متفاوت باشد زیرا در نقاط و ایالت های مختلف آمریکا مناطق زمانی متفاوتی وجود دارد و ساعت در ایالات آمریکا یکسان و مساوی نیست.

در نمودار زیر به تفاوت ساعت ویکتوریا مالتا با شهرهای مختلف دنیا اشاره شده است:

تفاوت ساعت ویکتوریا مالتا با شهرهای مختلف دنیا

زمان تابستانی در ساعت ویکتوریا مالتا

به طور کلی، در مالتا، زمان تابستانی رعایت می شود و موجب تغییرات کلی در ساعت مالتا می شود. با توجه به این که ساعت ویکتوریا مالتا با ساعت سایر نقاط مالتا یکسان می باشد و مالتا دارای یک منطقه زمانی است، تغییرات زمان تابستانی در تمامی نقاط مالتا به صورت مساوی انجام می شود. ساعت ویکتوریا مالتا بعد از انجام تغییرات زمان زمستانی، یک ساعت جلوتر کشیده می شود و تبدیل به منطقه زمانی UTC +2 می شود. بعد از 7 ماه، ساعت ویکتوریا مالتا مجددا تغییر می کند و به ساعت استاندارد باز می گردد و این امر با کشیده شدن ساعت به یک ساعت عقب تر یعنی بازگشت به منطقه زمانی UTC +1 انجام می شود.

این تغییرات بخصوص برای افرادی که به فکر زندگی و مهاجرت به مالتا هستند، بسیار مهم می باشد زیرا تغییر ساعت در زندگی کاری، شخصی و حرفه ای افراد می تواند بسیار موثر باشد.

در نمودار زیر به تغییرات ساعت ویکتوریا مالتا در خصوص زمان تابستانی اشاره شده است:

تاریختغییراتتغییر ساعتآفست بعد از آن
27 مارچ 2022 ساعت 2:00 صبحCET به CEST+1 ساعتUTC +2
30 اکتبر 2022 ساعت 3:00 صبحCEST به CET-1 ساعتUTC +1
26 مارچ 2023 ساعت 2:00 صبحCET به CEST+1 ساعتUTC +2
29 اکتبر 2022 ساعت 3:00 صبحCEST به CET-1 ساعتUTC +1
31 مارچ 2024 ساعت 2:00 صبحCET به CEST+1 ساعتUTC +2
27 اکتبر 2022 ساعت 3:00 صبحCEST به CET-1 ساعتUTC +1
30 مارچ 2025 ساعت 2:00 صبحCET به CEST+1 ساعتUTC +2
26 اکتبر 2022 ساعت 3:00 صبحCEST به CET-1 ساعتUTC +1

زمان تابستانی در ساعت ویکتوریا مالتا

درباره ویکتوریا مالتا

ویکتوریا یا همان Rabat در غودش قرار دارد و این شهر را نباید با شهر دیگری با نام Rabat در جزیره اصلی مالتا اشتباه گرفت. شهر Rabat توسط انگلیسی ها در قرن نوزدهم به ویکتوریا تغییر نام داد. به طور مشترک با بسیاری از نقاط مالتا و غودش، نام خارجی آن اغلب نادیده گرفته می شود و در عربی اصلی به آن اشاره می شود. این می تواند باعث سردرگمی شود زیرا شهری به همین نام در جزیره اصلی مالتا وجود دارد. نام Rabat در زبان عربی یک اصطلاح رایج برای توصیف حومه خارج از بخش مستحکم شهر یا نگهداری است. ویکتوریا یک مکان عالی برای تماشای روزهای جزیره ‌ای است، به‌ خصوص زمانی که میدان اصلی بازار آن زنده می ‌شود. ویکتوریا با توجه به وسعتش با کلیسا های زیادی تزئین شده است.

برخی از آنها عبارتند از:

  • کلیسای جامع سنت مریم
  • کلیسای سنت جیمز بزرگ
  • کلیسای سنت فرانسیس (فرانسیسکن)
  • کلیسای سنت جورج
  • کلیسای سنت آگوستین
  • کلیسای ساوینا
  • کلیسای سنت باربارا
  • کلیسای مانرسا
  • کلیسای سنت مارتا

در بازار ویکتوریا و خیابان‌ های پر پیچ و خم و باریک از محصولات تازه خوشمزه، پنیر و شراب گرفته تا عتیقه‌ جات، کالاهای صنایع دستی، تورهای ماهیگیری و لباس بافتنی پیدا می شوند. این شهر همچنین زندگی فرهنگی پر رونقی دارد، با جاذبه های شگفت انگیزی از اپرا گرفته تا مسابقات اسب دوانی در خیابان اصلی در روز جشن. افرادی که قصد دارند به مالتا سفر کنند و یا برای تحصیل یا کار اقدام به اخذ اقامت مالتا کنند، حتما باید حداقل یک بار به ویکتوریا سفر کنند و از این شهر زیبا و بی نظیر دیدن کنند. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خدمت تمامی متقاضیان هستند تا در زمینه های مختلف مهاجرتی (هزینه، مراحل، روند و غیره) اطلاعات و راهنمایی های کامل و لازم را ارائه دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *