ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک

سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک

سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک برای علاقه مندانی که تمایل به سرمایه گذاری و اخذ اقامت کشور کانادا را دارند بسیار مفید و کارآمد می باشد. اقدام به مهاجرت به کشور کانادا به روش برنامه استانی و ایجاد شغل و کارآفرینی برنامه ای می باشد که بر طبق توافق به دست آمده با دولت مردان این کشور ایجاد شده است. در این برنامه اقتصادی، افرادی که دارای شرایطی خاص می باشند را از سرتاسر جهان انتخاب می نمایند تا این که بتوانند شغل و کسب و کاری را در این استان راه اندازی نمایند بتوانند فرصت های شغلی در این کشور ایجاد کنند.

سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک برای یک کارآفرین

شرایط مربوط به سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک برای یک کارآفرین به صورت زیر می باشد:

  • اشخاص متقاضی سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک باید به سن 22 الی 55 سالگی رسیده باشند.
  • داشتن مدرکی که بیانگر تسلط کافی به زبان انگلیسی و یا فرانسوی باشد.
  • به همراه داشتن مدرک دیپلم 12 ساله معتبر دبیرستان
  • به همراه داشتن مدرکی که بیانگر باشد که شخص در این استان زندگی کرده و همچنین اقدام به راه اندازی کسب و کار خود نماید.
  • شخص متقاضی ملزم می باشد که در طی پنج سال گذشته به میزان سه سال دارای تجربه مدیریت٬ دارای ارتباط و اثبات شده باشد.
  • شخص متقاضی ملزم به داشتن مدرکی از محیط کار در این استان می باشد.
  • این اشخاص ملزم به پیدا کردن برنامه تجارتی در رابطه با موضوع منافع اقتصادی وارد شده به این استان می باشند.

شرایط مالی اشخاص متقاضی سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک

حداقل میزان دارایی اشخاص متقاضی سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک و اخذ ویزای سرمایه گذار PNP به میزان 300000$ (دلار) در این کشور می باشد. با این توضیح که به معنای ارزش تمام دارایی ها به غیر از کل بدهی ها می باشد و همچنین میزان سرمایه لازم در راستای شروع یک بیزنس و هم چنین اقامت که موفقیت آمیز باشد و بتواند مورد حمایت اعضای وابسته به خانواده برای مدت زمانی 2 ساله باشد.

دولت مردان این استان به میزان 75000$ (دلار) این کشور را٬ به عنوان وثیقه از این اشخاص درخواست خواهد کرد و می توانند این مبلغ را نزد خود نگه دارند. در صورتی که اشخاص متقاضی سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک موفق به حضور در این استان شوند و بر اساس قرارداد خود با دولت مردان این کشور در این استان اقدام به راه اندازی کسب و کار مورد نظر نمایند، این مبلغ به آن ها باز خواهد گشت.

در صورتی که به هر دلیلی قبل از دو سال این استان را ترک کنند و یا در این استان اقدام به شروع ایجاد شغل و کارآفرینی نکنند، این مبلغ به عنوان جریمه در نظر گرفته می شود و به این اشخاص باز گردانده نخواهد شد. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات در باب مهاجرت به کانادا به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

معیارهای گزینش متقاضیان سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک

پس از آن پرونده اشخاصی که دارای برنامه تجاری هستند باید مورد بررسی قرار گیرد. پرونده این اشخاص را بر اساس پنج عامل اصلی مورد بررسی قرار خواهد داد که عبارتند از:

  • بررسی نمودن میزان سن
  • بررسی نمودن میزان مهارت زبان
  • بررسی نمودن میزان تحصیلات
  • بررسی نمودن میزان سازگاری و تجربه کاری این اشخاص

اما نحوه امتیازبندی برنامه سرمایه گذار نیوبرانزویک از این قرار است که متقاضی بایستی با توجه به معیارهای فوق الذکر که جمعا به حدود 100 امتیاز هم می رسد، حداقل  50 امتیاز را کسب بکند تا بدین وسیله بتواند برای اخذ اقامت دائم (PR) کانادا اقدام کند.

این امتیازبندی از قرار ذیل می باشد:

پارامترهای امتیازآورماکسیمم امتیاز
میزان سن10
دانش زبان انگلیسی25
سطح تحصیلات25
سابقه مدیریت بیزینس20
برخورداری از یک برنامه تجاری یا بیزینس پلن15
انطباق پذیری15
کل امتیازات ماخوذه100
امتیاز لازمفقط 50 امتیاز

معیارهای گزینش متقاضیان سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک

بررسی نحوه سفر تجاری به نیوبرانزویک

اشخاص متقاضی سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک در اولین مرحله و قبل از هر اقدام، ملزم به ارسال درخواست در زمینه مهاجرت می باشند و هم چنین ملزم می باشند که حداقل یک سفر از نوع اکتشافی به این استان داشته باشند. هدف اصلی برای سفر به دست آوردن اطلاعاتی در زمینه محیط تجاری این کشور می باشد. با این توضیح که حداقل زمان لازم برای اقدام به این سفر به میزان پنج روز کاری می باشد و این اشخاص ملزم هستند تا در طول این سفر اقدام به انجام تحقیقات گسترده ای نمایند. این اشخاص می بایست بعد از انجام یک سفر تجاری، مصاحبه ای با سایر مقاماتی که دارای برنامه استانی می باشند را داشته باشند.

موضوعات مصاحبه تجاری برای سرمایه گذاران ایالت نیوبرانزویک

اقدام به شناسایی کلیه فرصت های تجاری، اقدام به شناسایی کلیه قوانین دارای ارتباط با نیروی کار، اقدام به شناخت قوانین تجارتی، اقدام به بررسی میزان رقابت، اقدام به بررسی تامین کنندگان، اقدام به بررسی وضعیت مشتریان، اقدام به بررسی وضعیت مکانی، اقدام به بررسی گرایش های بازار، اقدام به بررسی رسوم مربوط به امور تجاری، اقدام به برسی شرایط بازاریابی، اقدام به بررسی شرایط تبلیغاتی و اقدام به بررسی کلیه شرایط مربوط به مالیات و امور مالی از موضوعات لازم برای سرمایه گذاری در این استان می باشد. لازم به ذکر است که اشخاص متقاضی سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک ملزم هستند که در مدت زمان یک سال و از زمان ابلاغ شدن مصاحبه، سفر تجاری و مصاحبه خود را انجام دهند. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات درباره هزینه زندگی در کانادا به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

انواع سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک

انواع سرمایه گذاری در این ایالت کشور کانادا عبارتند از:

  • خرید انواع مال غیر منقول در راستای انجام مقاصد تجاری
  • پرداخت هزینه های لازم برای اجاره خانه
  • پرداخت هزینه لازم برای اسباب کشی کلیه تجهیزات و وسایل مورد نیاز در راستای انجام هرگونه عملیات تجاری
  • اقدام به خرید کلیه تجهیزات در راستای انجام تولید
  • اقدام به خرید کلیه مواد خام و همچنین قطعات مورد نیاز
  • خرید ابزار و وسایل لازم برای اجرای فعالیتهای تجاری

نیوبرانزویک یکی از استان های شرقی کانادا است و به دلیل جمعیت کمی که در خود جای داده است، فرصت های سرمایه گذاری بسیار زیادی در آن وجود دارد و با توجه به وسعت سرزمینی این استان، ورود سرمایه به آن می تواند امتیازات زیادی را به همراه داشته باشد.

اگر شما هم پس از مطالعه مقاله سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک برای داشتن اطلاعاتی بیشتر در رابطه با موضوع سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک علاقه مند شده اید، می توانید با وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نمایید و همچنین می توانید برای دریافت مشاوره در زمینه مهاجرتی با مشاورین ما در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *