ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

ثبت شرکت در اکوادور

ثبت شرکت در اکوادور

در میان کشورهای آمریکای جنوبی همواره کشور اکوادور برای مهاجران یک مقصد جذاب از نظر اقتصادی و تفریحی و حتی گردشگری بوده است. سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در اکوادور یکی از راه های سریع و آسان مهاجرت به این کشور برای اخذ اقامت و تابعیت محسوب می شود. به دلیل اقتصاد پویا و شرایط خاص بازار کار اکوادور مهاجرت از طریق کارمندی به این کشور چندان مورد استقبال متقاضیان قرار نمی گیرد؛ اما کارآفرینی و ثبت شرکت و سرمایه گذاری در اکوادور با توجه به اهداف تجاری متقاضی می تواند سود آور و دارای آینده روشن باشد. این مقاله توسط وکلای مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با هدف راهنمایی علاقه مندان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت به کشور اکوادور تهیه و تنظیم شده است.

  • بهترین نوع شرکت در اکوادور کدامند؟
  • چه زمینه هایی برای سرمایه گذاری در اکوادور شرایط بهتری دارند؟
  • هزینه ثبت شرکت در اکوادور چقدر است؟
  • آیا می توان با سرمایه گذاری در کشور اکوادور، اقامت این کشور را بدست آورد؟
  • مزایای سرمایه گذاری در اکوادور چیست؟

ثبت انواع شرکت در اکوادور در 2024

متقاضیان ثبت شرکت در اکوادور در سال 2024 باید در اولین مرحله یک طرح مشخص توجیه اقتصادی از اهداف تجاری و فعالیت شرکت ارائه نماید. در طرح توجیه اقتصادی باید تمام مشخصات و اطلاعات لازم شرکت از جزئیات تا کلیات به صورت شفاف دقیق نگارش شده باشد؛ این اطلاعات به شرح لیست زیر می باشند:

  • میزان سرمایه اولیه شرکت
  • نام شرکت با تعداد سهام داران
  • مشخص کردن عرصه فعالیت شرکت
  • بررسی هزینه های سالانه شرکت

در مراحل اولیه تاسیس شرکت در اکوادور باید یک نام منحصر به فرد و جدید متناسب با عرصه فعالیت برای شرکت خود انتخاب کنید؛ به خاطر داشته باشید که تعداد سهام داران و میزان دقیق سرمایه هر کدام باید در طرح توجیه اقتصادی نگارش شده باشد. وظیفه قانع کردن دولت اکوادور برای پذیرش طرح اقتصادی و صدور جواز ثبت شرکت در اکوادور به عهده سرمایه گذار خواهد بود.

شخص سرمایه گذار باید اثبات کند که اهداف تجاری شرکت با منافع ملی کشور جمهوری اکوادور در تضاد نیست و به نفع اقتصاد این کشور است. اگر تمام مراحل لازم را طی کردید به شما ویزای موقت اقامت برای مهاجرت به اکوادور و جواز ثبت شرکت و سرمایه گذاری در این کشور اعزام میشود. رعایت تمام قوانین و پرداخت به موقع مالیات موجب میشود سرمایه گذار و سهام داران بتوانند بعد از مدت 3 سال اقامت در اکوادور تابعیت و اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

انواع شرکت در اکوادور

واضح هست که سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت در اکوادور راه های مختلف و طبیعتاً شرایط مختلف دارد؛ با توجه به بودجه متقاضی و سطح تحصیلات و تخصص یکی از راه های زیر را باید برای ثبت شرکت در اکوادور با توجه به شرایط انتخاب کنید:

  • ثبت شرکت به صورت شعبه مستقل
  • ثبت شرکت به صورت تضامنی
  • ثبت شرکت به صورت سهامی
  • ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود
  • ثبت شرکت به صورت نمایندگی
  • ثبت شرکت در فعالیت حرفه ای مثل رستوران

انواع شرکت در اکوادور

به خاطر داشته باشید که حداقل سن برای انجام سرمایه گذاری از طریق راه اندازی شرکت در این کشور 18 سال تمام می باشد. همسر و فرزندان متقاضی بعد از دریافت ویزای اقامت اکوادور می توانند همراه وی از طریق ویزای همراه به اکوادور مهاجرت کنند. لازم به ذکر است تمام افراد خانواده متقاضی دارنده ویزا مانند شهروندان اکوادور خواهند بود و می توانند از خدمات تحصیلی به پایین کشور استفاده کنند.

مزایا و معایب تاسیس شرکت در اکوادور

یکی از مواردی که می تواند به هر سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اکوادور تاثیر گذار باشد بحث عدم ثبات وضعیت اقتصادی در این کشور است. هزینه زندگی با وجود این که در اکوادور مقرون به صرفه است اما به علت وجود نوسانات اقتصادی بسیار بالا و پایین می شود. زبان اصلی کار و سرمایه گذاری در اکوادور اسپانیایی می باشد اما به علت وجود شرکت های چند ملیتی تسلط به زبان انگلیسی برای سرمایه گذاران برگ برنده محسوب می شود.

افرادی که علاوه بر ثبت شرکت و سرمایه گذاری در اکوادور از شهروندان این کشور نیروی کار استخدام می کنند برای دریافت ویزای اقامت دائم آمریکا میزان شانس بالاتری خواهند داشت. از مزایای ایجاد شرکت در اکوادور می توان به زیاد بودن نیروی کار متخصص اشاره کرد زیرا سطح سواد عمومی در کشور اکوادور بالاتر از میانگین کشورهای آمریکای جنوبی می باشد. با دریافت ویزای اقامت از طریق سرمایه گذاری در اکوادور می توانید با گذشت 3 سال و پرداخت به موقع مالیات ها اقامت دائم و شهروندی اکوادور را کسب کنید.

به علت رونق این صنعت توریست در کشور اکوادور پیشنهاد کارشناسان مجرب و متخصص ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این بخش می باشد؛ سرمایه گذاری در بخش گردشگری در کشوری که از مناظر توریستی سرشار است می تواند انتخاب عاقلانه و سود آوری خواهد بود. همکاران ما با سال ها تجربه تخصصی در زمینه امور مهاجرت همراه و راهنمای شما در مسیر مهاجرت به اکوادور خواهند بود.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *