ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

سرمایه گذاری در اروگوئه

سرمایه گذاری در اروگوئه

یکی از روش های ورود به خاک کشور اروگوئه و کسب اقامت این کشور، سرمایه گذاری در اروگوئه می باشد که شرایط و قوانین خاصی دارد. متقاضیان و هموطنان عزیز برای کسب اطلاعات درباره شرایط سرمایه گذاری در اروگوئه و همچنین دلایل سرمایه گذاری در این کشور می توانند متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را تا انتهای این نوشتار همراهی کنند.

  • شرایط سرمایه گذاری در اروگوئه چیست؟
  • آیا اقتصاد اروگوئه دارای امنیت کافی است؟
  • آیا اقتصاد اروگوئه شرایط مناسبی دارد؟
  • حداقل مبلغ مورد نیاز برای ورود به کشور اروگوئه چقدر است؟

شرایط سرمایه گذاری در اروگوئه در 2022

اروگوئه بهشتی برای سرمایه گذارانی که قصد دارند سرمایه خود را گسترش و توسعه دهند به شمار می رود. این کشور از نظر سیاسی و اقتصادی پایدار می باشد و از آشفتگی مالی که اکثر کشورها امروزه با آن روبرو هستند، فاصله دارد. اروگوئه که بیشتر به دلیل مناظر زیبا مشهور است، اخیراً توجه سرمایه گذاران سراسر جهان را به خود جلب کرده است. اکنون در سال 2022 در حالی که فرصت های بی شماری برای سرمایه گذاری در اروگوئه وجود دارد، زمان مناسبی برای شروع سرمایه گذاری در اروگوئه می باشد.

ثبات سیاسی و اجتماعی بالا اروگوئه

سال ها است که اروگوئه با داشتن یک رئیس جمهور منتخب و یک سیستم قضایی، حس قوی دموکراسی را به نمایش گذاشته است. در حال حاضر، سه حزب بزرگ سیاسی وجود دارند كه كشور را تحت كنترل نگه داشته و شرایط اقتصادی و مالی کشور اروگوئه را ارتقا بخشیده اند. علاوه بر این، طبق بسیاری از ارقام مطرح شده توسط سازمان های پیشرو در سراسر جهان، اقتصاد اروگوئه در بین کشورهای برتر آمریکای لاتین قرار دارد. این کشور دارای دولت دموکراتیک و شفاف است که پایه و اساس همه سرمایه گذاری های خارجی در اروگوئه را پشتیبانی می کند.

اقتصاد توسعه یافته اروگوئه

اروگوئه یکی از باثبات ترین اقتصادهای آمریکای لاتین را دارد. برای نشان دادن این موضوع نمودار ذیل راجع به نرخ تورم در اروگوئه مشاهده شود:

نرخ تورم در اروگوئه

بین سال های 2004 و 2014 میلادی، اقتصاد اروگوئه با سرعت سالانه 5.4% رشد کرده است. این طولانی ترین دوره رشد در تولید ناخالص داخلی کشور در طول تاریخ بوده است. این رشد اقتصادی با رشد سرانه همراه بود که تقریباً از 10،000$ (دلار آمریکا) در سال 2005 به 17،000$ (دلار آمریکا) در سال 2014 افزایش یافت. بنابراین اقتصاد اروگوئه عنوان قوی ترین اقتصاد در بین کشورهای آمریکای لاتین بدست آورد. برای مطلع شدن از شرایط سرمایه گذاری در کشورهای همسایه اروگوئه مانند کشورهای آرژانتین و برزیل می توانید به مقاله های سرمایه گذاری در آرژانتین و سرمایه گذاری در برزیل مراجعه کنید.

دسترسی به بازاری با پتانسیل عالی از طریق اروگوئه

دسترسی به بازار اروگوئه امکان دسترسی به مرکوسور، مجتمع کشورهای آمریکای جنوبی با بیش از 270 میلیون نفر را در اختیار متقاضیان و سرمایه گذاران خارجی قرار می دهد. مرکوسور 56% از تولید ناخالص داخلی آمریکای لاتین را تشکیل می دهد و با مکزیک توافقنامه تجارت آزاد دارد، بنابراین در واقع اروگوئه به بازار 400 میلیون نفری که شامل 76% تولید ناخالص داخلی آمریکای لاتین می شود، دسترسی دارد. منطقه آزاد، بندر آزاد، فرودگاه و مقررات مربوط به انبار پیوندبندی یک چارچوب ایده آل برای راه اندازی مراکز توزیع برای تأمین کالا برای سایر کشورهای Mercosur فراهم می کند. اگر به دنبال سرمایه گذاری در واردات و صادرات هستید، اروگوئه فرصت های زیادی را ارائه می دهد.

در دسترس بودن استعدادها برای سرمایه گذاری در اروگوئه

سطح بالایی از آموزش و آموزش در سطح دانشگاه در اروگوئه وجود دارد و این منجر به وجود رقابت در بین منابع انسانی شده است. کارگران اروگوئه نسبت به سازگاری با توجه به شرایط، میل زیادی نشان داده اند و همچنین با تلاش برای تسلط بر زبان های جدید، عمدتاً انگلیسی، مهارت های مختلفی را نشان داده اند تا بتوانند در زمینه های مختلف مشغول به کار شوند. منابع انسانی در اروگوئه به دلیل ترکیبی از عوامل مختلف، از جمله کیفیت بالای آموزش های پایه، فنی و دانشگاهی، انعطاف پذیری و سهولت کارگران اروگوئه برای سازگاری با فرآیندهای جدید تولید یا فناوری، بسیار رقابتی هستند. نیروی کار اروگوئه افزایش مداوم توانایی خود در تسلط به سایر زبان ها، به ویژه انگلیسی را نشان داده است.

در دسترس بودن استعدادها برای سرمایه گذاری در اروگوئه

وجود زیرساخت های مدرن در سرمایه گذاری در اروگوئه

این کشور تقریباً تمام امکانات مدرن مانند Wi-Fi را در میادین شهری و اتوبوس ها، پشتیبانی خوب تلفن همراه، جاده ها و بزرگراه های مناسب و آب قابل آشامیدنی ارائه می دهد. اروگوئه دارای زیرساخت بندر درجه یک در مونته ویدئو است که با تماس های بسیار خوبی با کشورهای همسایه به متراکم ترین شبکه جاده های سراسر قاره متصل است. همچنین دارای یک فرودگاه مدرن است که به عنوان یکی از بهترین فرودگاه های جهان معرفی شده است. بنادر و فرودگاه های اروگوئه می توانند تحت برنامه آزاد بندر و فرودگاه آزاد فعالیت کنند و به موجب آن عملیات لجستیکی، حتی در فرآیندهای ارزش افزوده و صادرات مجدد می تواند بدون پرداخت مالیات انجام شود.

سهولت در انجام کار در اروگوئه

اروگوئه اطمینان می دهد حقوق سرمایه گذاران خارجی و داخلی یکسان می باشد و با تمامی سرمایه گذاران به صورت مشابه رفتار می شود. این کشور بر روی فعالیت خود تلاش می کند و به بهترین وجه کار می کند تا یک فضای تجاری دلگرم کننده را به طور مداوم ایجاد کند و بهترین امکانات و مشوق ها را برای سرمایه گذاران بالقوه فراهم کند. از این رو، این کشور اصلاحاتی را برای بهبود کارآیی خود برای تجارت با سایر کشورها و همچنین سرمایه گذاران انفرادی انجام داده است.

طرح های جذاب برای سرمایه گذاران خارجی در اروگوئه

طبق قوانین اروگوئه، سرمایه گذاری ملی و خارجی مورد توجه منافع ملی است. در نتیجه با سرمایه گذاران خارجی و داخلی در این کشور به یک صورت رفتار می شود و حقوق آن ها مشابه می باشد. در این کشور تبعیض مالیاتی وجود ندارد و این موضوع انگیزه ای برای سرمایه گذاران بین المللی جهت سرمایه گذاری در اروگوئه به شمار می رود. علاوه بر این، کسب مجوز برای سرمایه گذاری در این کشور لازم نمی باشد و محدودیتی برای انتقال وجوه به داخل یا خارج از کشور اروگوئه وجود ندارد. برخی از مشوق های اصلی سرمایه گذاری در این کشور عبارتند از:

  • طرح های ارائه شده توسط قانون سرمایه گذاری
  • پورت های رایگان
  • مناطق آزاد تجاری
  • پارک های صنعتی
  • پذیرش موقت

هموطنان گرامی برای مطلع شدن از شرایط سرمایه گذاری در بهترین کشورهای دنیا می توانید با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و با هماهنگی های قبلی به دفتر این موسسه مراجعه کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *