ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد

سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد

شما عزیزان باید آگاه باشید که برای سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد واقع در کشور کانادا می بایست حتما شرایط آن را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که شما عزیزان درباره سرمایه گذاری در پرنس ادوارد آگاهی کافی ندارید می توانید با کارشناسان و متخصصان با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد این موضوع مشورت کنید و از شرایط سرمایه گذاری در این جزیره مطلع شوید تا مراحل امور مهاجرتی شما به درستی سپری شوند. رایج ترین راه های مهاجرت به کانادا به چند بخش تقسیم می شوند:

علاوه بر این روش ها، روش های دیگری نیز وجود دارند اما راه های ذکر شده از امن ترین و بهترین راه های مهاجرت و ورود به خاک کشور کانادا می باشند. یکی از راه های ورود به کانادا سرمایه گذاری در پرنس ادوارد می باشد. کشور کانادا از کشورهایی می باشد که ورود مهاجران را با شرایط خاصی می پذیرد اما مهاجرت به کشور کانادا از طریق پناهندگی همانطور که می دانید با خطرات بسیاری همراه می باشد و حتی در بعضی از موارد ممکن است متقاضیان با مهاجرت از طریق پناهندگی کشته شوند و یا دچار ضررهای جبران ناپذیری شوند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات در باب مهاجرت به کشور کانادا به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

شرایط سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد

شرایط سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد کانادا به صورتی می باشد که متقاضیان باید امتیاز مورد نیاز را در تست “پی ای آی” این جزیره کسب کنند و امتیازهای این تست به بخش های زیر تقسیم شده است:

معیارهای امتیازآورامتیاز
سن متقاضی20
توانایی زبان متقاضی40
تحصیلات متقاضی20
داشتن کسب و کار و یا سابقه مدیریت50
مورد تایید قرار گرفتن متقاضی50
سازگاری35
جمع امتیازهای کل200

برای سرمایه گذاری در پرنس ادوارد و کسب امتیازهای مورد نیاز، متقاضی باید بین 21 تا 58 سال سن داشته باشد و سرمایه وی بیش از 600000$ (دلار) باشد تا بتواند اقدام به سرمایه گذاری در پرنس ادوارد کند. سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در پرنس ادوارد باید تحصیلات دوره دبیرستان خود را به پایان رسانده باشند و یا مدارک دانشگاهی داشته باشند. یکی از مهم ترین فاکتورهای سرمایه گذاری در پرنس ادوارد داشتن توانایی های مدیریت و داشتن سابقه در زمینه مربوطه می باشد. متقاضی باید همچنین مدرک زبان انگلیسی و یا مدرک زبان فرانسوی داشته باشد تا بتواند در بخش مربوطه امتیاز لازم کسب کند.

برنامه سرمایه گذار PNP جزیره پرنس ادوارد (دسته بیزینس ایمپکت)

دسته بیزینس ایمپکت فرصتی برای سرمایه گذاران خارجی داوطلب شده برای جزیره پرنس ادوارد فراهم می کند تا آنها با یک سرمایه گذاری معقول و مدیریت فعال در بیزینس خودشان در این جزیره به اقامت دایمی PR کانادا نیز برسند. در واقع سرمایه گذار خارجی از طریق برنامه مذکور می تواند با یک تیز دو نشان بزند. هم به بیزینس سودآورش در جزیره پرنس ادوارد برسد و هم اینکه می تواند به مجوز اقامت دایمی کشور کانادا دست یابد.

در قالب دسته بیزینس ایمپکت جزیره پرنس ادوارد نیز 3 گزینه زیر در اختیار سرمایه گذار خارجی است و او می تواند بسته به شرایطش یکی از آنها را انتخاب بکند:

  • گزینه اول: بیزینس ایمپکت- 100% مالکیت بیزینس
  • گزینه دوم: بیزینس ایمپکت- با مالکیت بخشی از بیزینس
  • گزینه سوم: بیزینس ایمپکت- مجوز کاری

شرایط توافق نامه پرنس ادوارد

در توافق نامه ای که برای سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد از طرف مدیر یا سرمایه گذار ارائه می شود، باید تایم دقیق سرمایه گذاری ذکر شود، همچنین برای سرمایه گذاری در پرنس ادوارد متقاضی باید میزان سرمایه را مشخص کند و درباره راهنماهای گزارشگری و مدیریت اطلاعات کافی ارائه دهد. در صورتی که تمامی شرایط ذکر شده در این نوشتار رعایت شوند، استان مربوطه به متقاضی گواهای تاییدیه کاری “پی ای آی” ارائه خواهد داد. شما می توانید برای کسب اطلاعات درباره هزینه زندگی در کانادا به لینک مربوطه مراجعه نمایید و مقاله را که به صورت تخصصی توسط کارشناسان ما تهیه و ترجمه شده است مطالعه بفرمایید.

خرید کسب و کار در پرنس ادوارد کانادا

متقاضیان می توانند به جای ایجاد کسب و کار جدید، کسب و کارهای موجود را به طور کامل بخرند و برای خرید این موارد، ارائه توفق نامه ای که دارای شرایط زیر باشد ضروری و الزامی محسوب می شود:

  • ارائه تاییدیه ای که ثابت کند کسب و کار مربوطه به طور کامل و رسمی خریداری شده است.
  • قیمت کسب و کار باید در توافق نامه به طور کامل ذکر شود.
  • تمامی سهام های خریداری شده و تعداد و انواع آن ها باید در توافق نامه ذکر شوند.
  • متقاضی با ارائه مدارک باید ثابت کند که خودش اداره کردن کسب و کار را به عهده خواهد گرفت.
  • درباره فعالیت ها، اهداف و قیمت کل کسب و کار اطلاعات کافی ارائه شود.

متقاضیان باید برای کار کردن و ایجاد کسب و کار و سرمایه گذاری در پرنس ادوارد از سازمان های مربوطه این جزیره و دولت کانادا مجوز بگیرند تا فعالیت آن ها غیرقانونی محسوب نشود و کسب و کار به رسمیت شناخته شود.

طرح های دارای اولویت سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد

طرح های دارای اولویت سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد

برای سرمایه گذاری در کانادا در جزیره پرنس ادوارد طرح هایی اولویت می باشند که باعث پیشرفت اقتصادی و توسعه این استان در زمینه های مختلف شوند. از مهم ترین زمینه های سرمایه گذاری در پرنس ادوارد می توان به صنعت کشاورزی، صنعت ماهیگیری و فعالیت های جنگلداری اشاره کرد. در صورتی که کسب و کار و فعالیت شما در راستای توسعه و پیشرفت روستاهای این استان باشد، شما نیز در اولویت قرار خواهید گرفت. فعالیت هایی که در زمینه های هوافضا، علوم زیستی و موارد مشابه می باشند نیز از اصلی ترین و مهم ترین طرح های سرمایه گذاری در پرنس ادوارد محسوب می شوند.

جزیره پرنس ادوارد در کانادا از جمله مناطق کمتر توسعه یافته در این کشور است و افرادی که سرمایه خود را به این منطقه منتقل کنند، از این فرصت بهره مند خواهند بود که شانس بیش تری برای دریافت ویزای کشور کانادا داشته باشند و بتوانند علاوه بر جلب رضایت استان، رضایت دولت مرکزی را نیز به همراه داشته باشند.

امتیازبندی سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد

جزئیات امتیاز بندی در بخش مهارت زبان متقاضی به صورت زیر می باشد:

مهارت زبان انگلیسی (مدرک)امتیاز مدرک
CLB 1040
CLB 940
CLB 835
CLB 730
CLB 620
CLB 510
CLB 4
حداکثر امتیاز40

جزئیات امتیاز بندی در بخش تحصیلات متقاضی به صورت زیر می باشد:

سطح تحصیلاتامتیاز
تحصیلات تکمیلی20
مدرک لیسانس17
دیپلم فنی12
مدرک دوره متوسطه0
حداکثر امتیاز20

امتیازات بخش مدیریت پرنس ادوارد

امتیازات بخش مدیریت در سرمایه گذاری جزیره پرنس ادوارد به صورت زیر می باشد:

  • افرادی که به عنوان مدیر و مالک کمپانی (بیش از 50%) به مدت حداقل 5 سال سابقه کاری داشته اند، 50 امتیاز کسب خواهند کرد.
  • افرادی که به عنوان مدیر و مالک کمپانی (بیش از 50%) به مدت حداقل 3 سال سابقه کاری داشته اند، 40 امتیاز کسب خواهند کرد.
  • افرادی که به عنوان مدیر و مالک کمپانی (20% الی 50%) به مدت حداقل 5 سال سابقه کاری داشته اند، 35 امتیاز کسب خواهند کرد.
  • افرادی که به عنوان مدیر و مالک کمپانی (20% الی 50%) به مدت حداقل 5 سال سابقه کاری داشته اند، 25 امتیاز کسب خواهند کرد.
  • افرادی که مدیر شناخته شده اند و بیش از 20% از سهام شرکت به نام آنها است، در صورتی که حداقل 5 سال سابقه کار داشته باشند، 30 امتیاز کسب خواهند کرد.
  • افرادی که از مدیران ارشد هستند و بیش از 20% از سهام شرکت به نام آنها است، در صورتی که حداقل 3 سال سابقه کار داشته باشند، 20 امتیاز کسب خواهند کرد.

در صورتی که متقاضی از موسسات و انجمن های روستایی تاییدیه کسب کند، 30 امتیاز کامل بدست خواهد آورد. در صورتی که متقاضی از موسسات و انجمن های پایتخت تاییدیه کسب کند 10 امتیاز بدست خواهد آورد. همانطور که در این نوشتار ذکر شد شما باید برای سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد سرمایه کافی داشته باشید و امتیاز لازم را بدست آورید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده همراهی و یاری شما در راستای سرمایه گذاری در پرنس ادوارد کانادا می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *