ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در دومینیکا

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در دومینیکا

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در دومینیکا یکی از راه های مهاجرت و اخذ اقامت دائم است، برای سرمایه گذاری در این کشور راه های مختلفی وجود دارد اما کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار سعی دارند به بررسی سرمایه گذاری و ثبت شرکت در دومینیکا بپردازند. یکی از برنامه های دولت دومینیکا برای جذب سرمایه گذاران خارجی اعطاء اقامت دائم و تابعیت این کشور به متقاضیان است. کشور دومینیکا در دریای کارائیب جای گرفته است و به عنوان امن ترین کشور در این منطقه شناخته می شود. با توجه به این موضوع که زبان مکالمه در دومینیکا انگلیسی است متقاضیان می توانند به راحتی در این کشور زندگی کنند و با سایر افراد ارتباط داشته باشند.

  • شرایط ثبت شرکت در کشور دومینیکا چیست؟
  • بهترین فرصت سرمایه گذاری در دومینیکا چگونه است؟
  • مزایای سرمایه گذاری در خاک دومینیکا چیست؟
  • شرایط کاری در کشور دومینیکا چگونه است؟
  • میزان حقوق و درآمد در دومینیکا چگونه است؟

قوانین سرمایه گذاری و ثبت شرکت در دومینیکا

متقاضیانی که قصد دارند در کشور دومینیکا به ثبت شرکت بپردازند باید در اولین قدم برنامه کاری Business Plan ارائه نمایند. دقت داشته باشید که برنامه کاری شما باید به گونه ای باشد که مشخص شود سودآور و پایدار است و به اقتصاد کشور دومینیکا کمک می کند. از مزایای ثبت شرکت در کشور دومینیکا این است که نیازی به استخدام تبعه این کشور برای ثبت شرکت نمی باشد، همچنین متقاضی می تواند برای همسر و فرزندان خود نیز مجوز اقامت در این کشور را دریافت کند. پس از آنکه با برنامه شغلی فرد موافقت شد متقاضی باید اقدامات لازم را که عبارتند از: ثبت نامی منحصر به فرد برای شرکت، آماده سازی اساسنامه شرکت، دریافت کد مالیاتی و پرداخت 1% از سهم شرکت به عنوان مالیات سازمان، افتتاح حساب منحصر به فرد برای شرکت و ثبت شرکت در آژانس درآمد انجام دهد.

حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت در کشور دومینیکا 1800£ (پوند) است. بطور کلی می توان گفت روند ثبت شرکت در کشور دومینیکا 6 هفته ای می باشد. متقاضیان با سرمایه گذاری در کشور دومینیکا از مزایایی بهره مند می شوند که این مزایا به شرح ذیل است.

  • عدم نیاز به ارائه مدرک معتبر زبان
  • امکان اخذ تابعیت کشور دومینیکا برای خود و اعضاء خانواده
  • عدم نیاز به حضور سرمایه گذار در کشور دومینیکا
  • حق خرید و فروش ملک در دومینیکا
  • امکان داشتن تابعیت مضاعف در دومینیکا وجود دارد
  • کشور دومینیکا دارای اقتصاد پایداری می باشد
  • سیستم مالیاتی مطلوب در دومینیکا

قوانین سرمایه گذاری و ثبت شرکت در دومینیکا

شرایط اقتصادی در کشور دومینیکا در سال 2023

اقتصاد جمهوری دومینیکا در سال 2023 به کشاورزی به ویژه به محصول موز متکی است، همچنین با توجه به وجود سواحل زیبا و چشم نواز در این کشور هر ساله افراد زیادی برای سفر و گردش وارد این کشور می شوند. کشور دومینیکا عضو اتحادیه ارزی شرق کارائیب ECCU است، بانک مرکزی این منطقه برای 8 کشور عضو ارز مشترکی به نام دلار کارائیب شرقی در نظر گرفته است. از عمده ترین محصولات صادراتی کشور دومینیکا می توان به موز، نارگیل، گریپ فروت، پرتغال، سبزیجات و صابون به کشورهای انگلستان، چین، گویانا، سنت لوسیا، ترینیدا، باربودا اشاره کرد. لازم به ذکر است که عمده ترین محصولات وارداتی به کشور دومینیکا در حیطه مواد شیمیایی، کالاهای تولیدی کارخانه ای و مواد اولیه، تجهیزات وماشین آلات صنعتی است.

اخذ پاسپورت با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در دومینیکا

همانطور که گفته شد با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در دومینیکا فرد می تواند اقامت دائم این کشور را به دست آورد، پس از اخذ اقامت دائم و گذشت مدت زمان معین فرد می تواند تابعیت و پاسپورت دومینیکا را دریافت کند. برای دریافت پاسپورت این کشور لازم است متقاضی مدارک تمکن مالی (جهت اثبات در توانایی پرداخت هزینه های زندگی خود و اعضای خانواده)، مدارک پزشکی، عدم سوء پیشینه ارائه نماید. با مطالعه مقاله اخذ پاسپورت جمهوری دومینیکا نکات بیشتری در رابطه با نحوه اخذ پاسپورت این کشور کسب می کنید اما در کل باید بدانید که در حال حاضر بهترین مسیر برای اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق اهدا کردن مبلغ مشخصی پول با توجه به تعداد اعضای خانواده متقاضی است که از 100 تا 200 هزار دلار سرمایه نیاز دارد.

نرخ مالیات در کشور دومینیکا در سال 2023

متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در دومینیکا را دارند باید نرخ مالیات در این کشور را بررسی کنند، نرخ مالیات بر درآمد شخصی در این کشور تا 25% بوده که این میزان با توجه به حقوق و دستمزد فرد متغیر می باشد. نرخ مالیات بر شرکت 27%، مالیات بر درآمد حق امتیاز 27%، سود سهام 10% و منافع 10% و مالیات بر حمل و نقل کالاها و خدمات صنعتی 16% است. شما می توانید با مطالعه مقاله ثبت شرکت در آمریکا شرایط ثبت شرکت در دومینیکا و آمریکا را بررسی کنید.

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص سرمایه گذاری و ثبت شرکت در دومینیکا کسب کردید، اگر قصد سرمایه گذاری در خارج از کشور را دارید و به دنبال مقصد مناسب و امنی برای سرمایه گذاری هستید می توانید طی تماس با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با شرایط سرمایه گذاری در کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی کسب کنید و با آگاهی کامل اقدامات لازم را انجام دهید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *