ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

ثبت شرکت در سنت کیتس

ثبت شرکت در سنت کیتس

ثبت شرکت در سنت کیتس در چندین بخش اصلی انجام می شود و قوانین مختص به خود را برای علاقه مندان به این کشور دارا است، همچنین به دلیل مساعد بودن شرایط سرمایه گذاری هر ساله با تعداد سرمایه گذارانی مواجه میشود که برای توسعه و گسترش کسب و کار خود به این کشور مهاجرت می کنند. در ادامه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هموطنان عزیز را از بخش های برتر اقتصاد سنت کیتس، نحوه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنت کیتس مطلع خواهند کرد.

  • شرایط وارد کردن پول به خاک سنت کیتس چیست؟
  • آیا سرمایه گذاری در کشور سنت کیتس از نظر مالی دارای امنیت است؟
  • مزایای وارد کردن سرمایه به سنت کیتس چیست؟
  • بهترین زمینه ها برای سرمایه گذاری در کشور سنت کیتس چقدر است؟

بخش های برتر اقتصاد سنت کیتس در سال 2024

اقتصاد سنت کیتس به چند بخش اصلی تقسیم می شود. در سال 2024 این کشور یکی از بهترین کشورها برای سپری کردن اوقات فراغت است و هر ساله متقاضیان زیادی به این کشور سفر می کنند تا تعطیلات خود را در سنت کیتس بگذرانند. سنت کیتس به عنوان بهشت کارائیب شناخته شده است و مسافران و توریست های خارجی می توانند با داشتن برنامه سفر خوب، به کشور سنت کیتس و نوویس سفر کنند و از جاذبه های گردشگری آن لذت ببرند. در ادامه با بخش های اصلی اقتصاد سنت کیتس آشنا خواهید شد و با هم بررسی خواهیم کرد که بهترین راه برای سرمایه گذاری در سنت کیتس و راه امن ورود سرمایه به این کشور از چه طریق می باشد و پیشنهاد کارشناسان ما را می شنوید.


صنعت گردشگری در سنت کیتس

پیش بینی می شود اقتصاد در حال حاضر سالم سنت کیتس در سال 2024 با تولید 3.2% تولید ناخالص داخلی رشد کند و بسیاری از صنایع پررونق نیز برای جمعیت 56000 نفری این کشور حتی از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند. هرکسی که فکر می کند ایده تجاری خود را به واقعیت تبدیل کند، مسلما باید فرصت های بسیاری را که دولت این کشور ارائه کرده است در نظر بگیرد. شاید شگفت آورترین صنعت در سنت کیتس گردشگری باشد.

جزایر دیدنی این کشور در سال 2018 تقریباً 150000 توریست را جلب کرد، همچنین 15.3% افزایش ورودی هوایی فقط در دو ماه اول سال 2019 افزایش یافته است. در سال 2018 نیز بیش از یک میلیون مسافر راهی جزایر سنت کیتس و نوویس شده اند. محبوبیت این کشور به عنوان یک مکان عالی برای سپری کردن اوقات فراغت موجب افزایش سرمایه گذاری در بخش گردشگری در سنت کیتس شده است زیرا آب و هوای جذاب و توریست پسندی دارد.

تولید جهت ثبت شرکت در سنت کیتس

بخش تولید سنت کیتس و نوویس نیز بسیار پر رونق است و دولت انتظار دارد رشد بیشتری در طول سال 2024 میلادی داشته باشد. این جزایر طی دهه گذشته با صادرات برتر بین المللی خود از جمله الکترونیکی، صادر کننده اصلی سازمان کشورهای کارائیب شرقی بوده است. مواردی مانند تجهیزات پخش و مقاومت الکتریکی شامل موارد کالاهای صادراتی این کشور می شوند. دولت سنت کیتس قصد دارد از طریق استراتژی ملی تولید خود که هدف از آن ارتقاء بهره‌وری و تقویت سهم بازار جهانی خود است، پیشرفت های بیشتری را انجام دهد. آنها قصد دارند با نهایی کردن توافقنامه تجاری ترجیحی با برزیل موسوم به “توافق نامه محدوده جزئی” از این حمایت کنند.

کشاورزی در سنت کیتس

کشاورزی یکی دیگر از صنایع پررونق سنت کیتس خصوصاً در کشت پیاز، آناناس و هندوانه است. تولید مواد غذایی در سنت کیتس و نوویس در سال 2018 رشد 22.5% را نسبت به سال 2017 تجربه کرده است و این کشور همچنین از تایوان حمایت مالی دریافت کرده است تا کارآیی در بخش میوه و تره بار خود را بهبود ببخشد.

علاوه بر این، این کشور به لطف کار گسترده ای که در بسیاری از هتل های مجلل خود و همچنین اسکله مسافرتی دوم انجام می شود، در حال رونق ساخت و ساز است. هتل زنجیره ای ریتز کارلتون همچنین در حال ساخت یک استراحتگاه لوکس است که قرار است در سال 2024 افتتاح شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط سرمایه گذاری در کشور سنت کیتس و شرایط کار و استخدام در این کشور می توانید به مقاله های سرمایه گذاری در سنت کیتس و شرایط کار در سنت کیتس مراجعه نمایید.

کشاورزی در سنت کیتس

نحوه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنت کیتس

تأسیس شرکت در سنت کیتس و نوویس برای شهروندان این کشور آسان تر است. با این وجود، به عنوان یک متقاضی خارجی شما می توانید با درخواست عضویت در تابعیت ملت از طریق برنامه سرمایه گذاری، همان حقوق را بدست آورید. این طرح که از سال 1984 آغاز شد، قدیمی ترین نوع خود است و در ازای سرمایه گذاری مالی، تابعیت سنت کیتس و نوویس را به متقاضیان ارائه می دهد.

متقاضیان ممکن است کمک مالی به صندوق رشد پایدار کشور اهدا کنند، که برای پرداخت هزینه های پروژه های زیربنایی در بخش های آموزش، مراقبت های بهداشتی و سایر بخش ها استفاده می شود. از طرف دیگر آنها می توانند در بنیاد متنوع سازی صنعت شکر با سرمایه گذاری در شرکت های کوچک و متوسط ​​برای توسعه اقتصادی به دور از صنعت نیشکر، سرمایه گذاری کنند یا آنها می توانند املاک و مستغلات مصوب دولتی خریداری کنند.

برنامه های خاصی برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنت کیتس وجود دارد که باعث می شود متقاضیان در طول 60 روز موفق به کسب شهروندی سنت کیتس و اشتغال در این کشور شوند. خارجی ها پس از مراجعه به اداره درآمد داخلی که تعیین کننده مالیات و مجوزهای مربوط می باشد، باید پیشنهادات تجاری خود را به دولت ارائه دهند.

آنها همچنین باید یک برنامه تشویقی مالی، مجوز کار برای همه کارمندان، مجوز مالکیت خارجی و برنامه ای برای اجاره یا خرید ساختمان مورد نظر برای کار ارائه دهند. نام همه شرکت ها باید از طریق وزارت دارایی ثبت و مجوزهای مربوط به آن درخواست شود و صاحبان مشاغل حتی ممکن است از کمک های مالی دولت برخوردار شوند.

شرایط ثبت شرکت در سنت کیتس

سنت کیتس و نوویس با داشتن برنامه های ارائه تابعیت از طریق سرمایه گذاری یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری و کسب شهروندی می باشد. این کشور به جای ویزای سرمایه گذاری مانند بسیاری از کشورهای دیگر، به سادگی شهروندی را به کسانی که دارای شرایط سرمایه گذاری هستند اعطا می کند.

دو زمینه اصلی برای سرمایه گذاری در سنت کیتس سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و کمک مالی به بنیاد متنوع سازی صنعت شکر در سنت کیست می باشند. این بنیاد برای کمک به کشور برای تنوع بخشیدن به کارهای کشاورزی خود به گونه ای است که آنقدر وابسته به رفاه صنعت قند نباشد. دولت سنت کیتس و نوویس با داشتن دلایل منطقی و کاملا مناسب آماده جذب سرمایه گذاران خارجی می باشد.

اگر به دنبال به دست آوردن اقامت از طریق سرمایه گذاری در خارج از کشور هستید، حتما باید سنت کیتس را در نظر داشته باشید. این برنامه مستلزم آن است که شما برای ویزای خود، با داشتن شرایط و ارائه مدارکی مانند شناسنامه، گذرنامه معتبر، عکس گذرنامه، پرونده سوابق، اثبات وضعیت مالی و غیره اقدام کنید. علاوه بر این، شما مجبور هستید که یا 400000$ (دلار آمریکا) در بخش خرید و فروش املاک و مستغلات هزینه کنید یا حداقل 250000$ (دلار آمریکا) در برنامه تنوع صنعت شکر سرمایه گذاری کنید. در بخش املاک و مستغلات، پس از درخواست برای این برنامه، حداقل 5 سال ملک مورد نظر را در اختیار دارید. بازار املاک و مستغلات سنت کیتس در حال حاضر از شرکت های محلی، شرکت های خارج از کشور و هتل ها و سایر اماکن میهمان نوازی تشکیل شده است.

سرمایه گذاری در سنت کیتس در بخش املاک

برای سرمایه گذاری در سنت کیتس در املاک و مستغلات، خریدار باید مجوز مالکیت خارجی داشته باشد. متقاضی وقتی ملک خود را انتخاب کرد، باید این کار را انجام دهد. بهتر است متقاضی برای ساده تر شدن و روان تر شدن این روند با کم یک وکیل مجرب اقدام کند. ارزش مجوز خرید ملک 10% از ملک خریداری شده را خواهد داشت.

به خاطر داشته باشید که املاک و مستغلات خریداری شده باید از نوعی باشد که دولت در ازای شهروندی تعیین کرده است و متقاضیان نمی توانند به سادگی هر نوع ملکی را که می خواهند خریداری کنند و تابعیت سنت کیتس را کسب کنند. مراکز تجاری دریایی در سنت کیتس و نوویس فراوان هستند و آنها یک روش عالی برای سرمایه گذاری و حمایت از دارایی به شمار می روند. سنت کیتس شرایط بسیار خوبی را برای تاسیس شرکت های دریایی برای متقاضیان خارجی ایجاد کرده است.

درباره تاسیس شرکت در سنت کیتس

از سال 1984 ثبت شرکت در سنت کیتس براساس قانون شرکت های تجاری و صنفی انجام می شود و قانون تنظیم فعالیت شرکت های با مسئولیت محدود در این کشور در سال 1995 تصویب شد. سنت کیتس یک کشور مناسب برای تاسیس شرکت به شمار می رود و کارآفرینان خارجی از دولت سنت کیتس حمایت کاملی کسب می کنند. بنابراین شرکت های دریایی در سنت کیتس این فرصت را دارند که بدون خطر بروز بحران های سیاسی و با ضمانت محرمانه بودن، کار کنند. این صلاحیت عالی برای انجام تجارت با ثبات و سودآور است. ثبت یا خرید شرکت در سنت کیتس در قالب LLC با مسئولیت محدود امکان پذیر است. شرکت های کلاسیک دریایی در سنت کیتس فرصت های زیادی برای متقاضیان به همراه دارند.

شرایط تاسیس شرکت در سنت کیتس

از برجسته ترین شرایط تاسیس شرکت در سنت کیتس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مالک می تواند بدون مشکل ساخت شرکت را بسازد و مدیریت شرکت را به عهده مدیران بگذارد و مبلغ سهام را به عهده مشارکت کنندگان هیئت مدیره بسپارد.
  • اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی می توانند به عنوان شرکت کنندگان در هیئت مدیره و مدیران معرفی شوند و محل سکونت و تابعیت آنها اهمیتی ندارد.
  • شرکت تاسیس شده در سنت کیتس باید حداقل یک مالک مجاز داشته باشد.
  • مدیریت شرکت را می توان بدون محدودیت خاص به اشخاص ثالث واگذار کرد.
  • یک شرکت با مسئولیت محدود در سنت کیتس یک نهاد حقوقی به شمار می رود.
  • اگر شرکای شرکت در حوزه های مختلف فعالیت کنند، این شرکت به ابزار مؤثر سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری های مشترک تبدیل خواهد شد.
  • درآمد و دارایی های به دست آمده در خارج از کشور سنت کیتس مشمول هزینه و مالیات و کنترل ارز نیست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط سرمایه گذاری در کشورهای خارجی با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و همچنین می توانید در خصوص مهاجرت تحصیلی و کاری به کشورهای مختلف دنیا از موسسه سفیران و وکلای ما پرس و جو کنید و اطلاعات کافی را کسب نمایید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *