ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

ثبت شرکت در صربستان

ثبت شرکت در صربستان

ثبت شرکت در صربستان یکی از راه های مهاجرت به این کشور است؛ در واقع برای سرمایه گذاری در کشور صربستان راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها ثبت شرکت در این کشور می باشد. کشور صربستان یکی از کشورهای اروپایی می باشد که دارای مرزهای مشترک با کشورهای کرواسی، رومانی، بلغارستان، مجارستان و بوسنی هرزگوین می باشد.

این کشور چند ملیتی محسوب می شود و افراد زیادی با ملیت های مختلف در کنار هم زندگی می کنند. این کشور دارای حدودا 8 میلیون نفر جمعیت می باشد، شهروندان این کشور به زبان صربی به مکالمه می پردازند. با توجه به افزایش سرمایه گذاری در صربستان کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله سعی دارند به بررسی شرایط ثبت شرکت در صربستان بپردازند. اگر شما هم قصد ورود به این کشور را دارید با ما همراه باشید.

  • مزایای سرمایه گذاری در کشور صربستان چیست؟
  • آیا می توان با ثبت شرکت در این کشور اقامت دائم آن را به دست آورد؟
  • شرایط کار در صربستان چگونه است؟
  • شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری در کشور صربستان چیست؟
  • آیا می توان با ثبت شرکت در این کشور به همراه خانواده به این کشور مهاجرت کرد؟

شرایط اقتصادی کشور صربستان

صربستان یک کشور محصور شده زمینی است که اروپای مرکزی و جنوب شرقی را به هم متصل می کند، دلیل محصور شدن صربستان این است که این کشور در کنار دریا و اقیانوسی قرار نگرفته است. صربستان خانه بزرگترین پروژه های گرینفیلد در جنوب شرقی اروپا بوده و دارای سرمایه انسانی بسیار توانمندی می باشد. این کشور دسترسی آزاد به 15% از گمرک های جهان را دارد. این کشور دارای موافقت نامه تجارت آزاد (FTA) با اتحادیه اروپا می باشد، به موجب این قرار داد تمامی محصولات از این کشور بدون هزینه گمرک و سایر هزینه ها به سایر کشورها صادر می شود. دولت صربستان از سرمایه گذاران خارجی و بین المللی استقبال می کند، همچنین دولت مشوق های مالی و مالیاتی را برای افرادی که مایل به سرمایه گذاری در این کشور می باشند ارائه می دهد. واحد پول در این کشور دینار صربی با علامت اختصاری RSD است.


شرایط ثبت شرکت در صربستان

در طول چند سال اخیر در این کشور سرمایه گذاری از سوی متقاضیان خارجی و بین المللی رشد چشمگیری داشته است و بسیاری از افراد برای اقامت دائم سرمایه خود را به کشور صربستان منتقل می کنند. سرمایه گذاری در این کشور در دسته بندی های مختلف قرار دارد و فرد می تواند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در این کشور سرمایه گذاری کند. افرادی که دارای سرمایه لازم برای ورود موفق هستند، می توانند با سرمایه گذاری در کشور صربستان ویزای مرتبط این کشور را اخذ کنند. دقت نمایید که هر چه میزان سرمایه بیشتر باشد شانس متقاضی برای اخذ اقامت دائم این کشور افزایش می یابد. با ثبت شرکت و ورود سرمایه، متقاضی می تواند اقامت این کشور را برای همسر فرزندان با حداکثر سن 25 سال و والدین با سن بالاتر از 65 سال دریافت کنند.

شرایط ثبت شرکت در صربستان

بررسی ثبت شرکت در صربستان

یکی از روش های سرمایه گذاری در کشور صربستان ثبت شرکت در این کشور است، برای ثبت شرکت در این کشور مراحلی در نظر گرفته شده است که در این بخش سعی داریم به بررسی آن بپردازیم. برای ثبت شرکت در این کشور متقاضی باید در اولین قدم اهداف شرکت را مشخص کرده و طرح توجیهی خود را ارائه نماید. در طرح اقتصادی یا بیزینس پلن ارائه شده باید هدف نهایی شرکت مشخص شده و پیش بینی شود که چه سودی از شرکت حاصل خواهد شد.

پس از موافقت با طرح متقاضی باید با مشخص کردن نام منحصر به فرد و مشخص شدن محل شرکت اقدامات لازم را جهت ثبت شرکت در آژانس تجاری انجام دهد. همچنین لازم است متقاضی اقدامات لازم را برای افتتاح حساب بانکی مخصوص شرکت و دریافت کد شناسایی مالیاتی انجام دهد. در کشور صربستان انواع مختلفی از شرکت وجود دارد و فرد باید با توجه به شرایط خود یکی از شرکت ها را تاسیس نماید:

  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  • ثبت شرکت به صورت سهامی
  • ثبت شرکت به صورت مشارکتی
  • ثبت شرکت به صورت خصوصی

ویزای سرمایه گذاران در صربستان

متقاضیان خارجی که قصد دارند سرمایه گذاری را تجربه کنند باید ویزای سرمایه گذاری صربستان یا ویزای C را دریافت کنند. جهت دریافت ویزای سرمایه گذاری لازم است مدارکی مانند: پاسپورت معتبر با حداقل 12 ماه اعتبار، ارائه دعوت نامه خصوصی دریافت شده از مقامات کشور صربستان، عکس پاسپورتی، انگیزه نامه، گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده، گواهی تمکن مالی، پرداخت هزینه های ویزای سرمایه گذاری و رسید آن و بیمه سلامت به سفارتخانه کشور صربستان ارائه شود. اگر پس از گذشت مدتی معین مشخص شود که فرد در تجارت خود موفق بوده و شرکت به اقتصاد کشور صربستان کمک می کند و سود آور است متقاضی می تواند اقامت دائم کشور صربستان را برای خود و اعضای خانواده دریافت نماید. شما می توانید با مطالعه مقاله شرایط اخذ اقامت صربستان اطلاعات بیشتری در این خصوص بدست آورید.

در این مقاله سعی داشتیم به بررسی شرایط سرمایه گذاری و ثبت شرکت در صربستان بپردازیم. یکی از گزینه های متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی را دارند کشور آلمان است، برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط سرمایه گذاری در این کشور مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان را مطالعه کنید. همچنین می توانید طی تماس با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از مشاوره های در نظر گرفته شده استفاده نمایید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

سوالات کلیدی درباره شرایط ثبت شرکت در صربستان

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا ثبت شرکت در صربستان منجر به اقامت در این کشور می شود؟ بله در صورتی که فرد سرمایه مناسبی نیز به همراه خود به این کشور وارد کند.
  • آیا می توان از طریق ثبت شرکت، اقامت اعضای خانواده خود در این کشور را به دست آورد؟ بله این امکان وجود دارد. البته محدودیت های سنی برای ورود فرزندان وجود دارد.
  • مهم ترین امتیاز ثبت شرکت در صربستان چیست؟ از این طریق می توان اقامت دائمی این کشور را به دست آورد.
امتیاز دهید

2 دیدگاه برای “ثبت شرکت در صربستان

  1. مسلم کریمی گفت:

    سلام هزینه ثبت شرکت در صربستان و مدت زمان آن با ثبت شرکت اقامت میدن و باید برای ثبت شرکت وافتتاح حساب برم صربستان مدارک چی لازمه شما ویزا راهم انجام میدید تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      چرا برای ثبت شرکت در صربستان اقدام میکنید؟
      اگر مقاله رو تا انتها مطالعه کردید با ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *