ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

سرمایه گذاری 210 هزار دلاری کانادا

سرمایه گذاری 210 هزار دلاری کانادا

افرادی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند، می توانند از طریق سرمایه گذاری 210 هزار دلاری کانادا مقیم همیشگی این کشور پیشرفته شوند. اما لازم به ذکر است که کسب اقامت با این روش نیاز به داشتن شرایط لازم دارد و تمامی افراد و متقاضیان قادر به کسب اقامت با سرمایه گذاری 210 هزار دلاری کانادا نخواهند بود.

کشور کانادا به 10 ایالت تقسیم شده است و هر ایالت دارای مقررات و قوانین خاص در زمینه های مهاجرتی، سرمایه گذاری، تاسیس کمپانی، دریافت گواهی اقامت و غیره دارند. سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در کانادا باید اطلاعات کافی در مورد مقررات، قوانین و شرایط سرمایه گذاری در استان های مختلف داشته باشند و با کسب اطلاعات مورد نیاز با حضور در جلسه های مشاوره در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره سرمایه گذاری 210 هزار دلاری کانادا، متقاضیان می توانند بهترین ایالت را جهت سرمایه گذاری انتخاب کنند.

برخی از ایالت های کشور کانادا دارای سازمان هایی می باشند که با ارائه کمک هزینه های مختلف، ریسک سرمایه گذاری و خطراتی که با آن همراه می باشد را کم تر می کند. افرادی که قصد انجام سرمایه گذاری به مبلغ 210 هزار دلار کانادا را دارند، باید از تمامی شرایط مهاجرت به کانادا مطلع باشند و بتوانند هزینه ها و مخارج زندگی خود و خانواده خود را در این کشور پرداخت کنند؛ در این صورتی مقیم شدن در این کشور ممکن خواهد بود و متقاضیان می توانند به راحتی شهروند کانادا شوند.

شرایط ورود سرمایه 210000$ (دلار) به کانادا

برای سرمایه گذاری 210 هزار دلاری کانادا متقاضیان می توانند با مشورت با کارشناسان ما، از مراحل این سرمایه گذاری در ایالت کبک مطلع شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سرمایه گذاری به مبلغ 210 هزار دلار کانادا را به متقاضیان و سرمایه داران توصیه می کند زیرا به جای ارائه سرمایه های چند میلیون دلاره به دولت کشور کانادا، شما می توانید تنها با 210000 CAD (دلار کانادا) در این کشور سرمایه گذاری کنید و مقیم کانادا شوید.

لازم به ذکر است که هموطنان عزیز نباید سرمایه و یا پول خود را به دلیل مسائل امنیتی پیش از مهاجرت به هر کشوری، به کشور مقصد انتقال دهند. یکی از هزینه هایی که متقاضیان می بایست قبل از انتقال سرمایه خود پرداخت کنند، هزینه “اپلیکیشن فی” می باشد و مقدار این هزینه تقریبا 15000$ (دلار) می باشد و متقاضیان این هزینه را جهت برخی از امور سرمایه گذاری و همچنین به عبارتی ثبت و تایید سرمایه گذاری به صورتی رسمی و قانونی انجام می دهند.

مزایای سرمایه گذاری 210 هزار دلاری کانادا

سرمایه گذاری 210 هزار دلاری کانادا به متقاضیان و اعضای خانواده آن ها اجازه می دهد تا بتوانند بعد از انجام سرمایه گذاری در کشور کانادا مشغول به کار و مشغول به تحصیل در بهترین مراکز تحصیلی شوند. پس از انجام تمامی امور سرمایه گذاری، برای متقاضی و خانواده وی اقامت همیشگی از طرف دولت کشور کانادا به طور اتوماتیک ارائه می شود. در صورتی که متقاضیان مقیم همیشگی کانادا شوند، می توانند بعد از سرمایه گذاری 210 هزار دلاری، اقدام به کسب گذرنامه کانادا کنند. سرمایه گذاری 210 هزار دلاری در کشور کانادا از سریع ترین و بهترین روش های کسب اقامت کانادا می باشد زیرا متقاضیان برای انجام تمامی کارهای سرمایه گذاری تنها با دو سال زمان می توانند این امور را انجام دهند.

در سرمایه گذاری کانادا داشتن مدرک زبان انگلیسی و مدرک زبان فرانسوی الزامی نمی باشد و متقاضیان می توانند بدون داشتن توانایی در این دو زبان، در کانادا سرمایه گذاری کنند. مهم ترین شرط سرمایه گذاری 210 هزار دلاری کشور کانادا داشتن ملک به ارزش 1500000 CAD (دلار کانادا) و یا داشتن کسب و کاری به ارزش بیش از 1000000 CAD (دلار کانادا) به همراه دو یا بیش از دو کارمند استخدامی می باشد. در صورتی که متقاضی از راه سرمایه گذاری اقامت این کشور را به دست بیاورد، خانواده وی (همسر و فرزندانی که به سن قانونی نرسیده اند) نیز مقیم کانادا محسوب خواهند شد.

مزایای سرمایه گذاری 210 هزار دلاری کانادا

شرایط سرمایه گذاری در کانادا

لازم بذکر می باشد کشور کانادا از قدرت های اقتصادی جهان به شمار می رود و هر ساله افراد زیادی به این کشور مهاجرت می کنند تا مشغول به کار شوند یا کمپانی تاسیس کنند و یا در زمینه های مختلف تجاری سرمایه گذاری کنند. سرمایه گذاری به مبلغ 210 هزار دلار کانادا شرایط بسیار خوبی به همراه دارد؛ به طوری که شما بعد از انجام تمامی امور سرمایه گذاری و مهاجرت به این کشور، سرمایه گذاری می کنید و این موضوع باعث جلوگیری از سوء استفاده مالی رایج می شود.

متقاضیانی که به کانادا سفر می کنند تا سرمایه گذاری کنند، از طرف دولت این کشور، اقامت همیشگی به آن ها ارائه می شود. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات در زمینه کار در کانادا به لینک مربوطه مراجعه نمایید. برای شروع پروسه سرمایه گذاری 210 هزار دلاری کشور کانادا متقاضیان باید اسناد تشخصی هویتی و مشخصات شخصی خود را به همراه عکس ارائه دهند و ثابت کنند که توانایی مالی کافی برای انجام سرمایه گذاری دارند و همچنین سابقه جرم نیز ندارند.

چالش های اساسی در سرمایه گذاری 210 هزار دلاری کانادا

تمامی افرادی که به دنبال سرمایه گذاری 210 هزار دلاری در کانادا هستند، باید به خوبی با چالش های اساسی در این حوزه آشنا شوند. برخی از مهمترین چالش های موجود جهت سرمایه گذاری 210 هزار دلاری در کانادا به شرح زیر می باشد:

چالش های سرمایه گذاری 210 هزار دلاری در کاناداتوضیحات
پیچیدگی زیادبازار سهام در کانادا بسیار بزرگ است و می تواند نسبتا پیچیده باشد. بنابراین سرمایه گذاری 210 هزار دلاری در کانادا به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد.
بازده تضمین نمی شود.در حالی که سرمایه گذاری 210 هزار دلاری در کانادا می تواند در طول زمان سود بالایی ایجاد کند، مانند بسیاری از سرمایه گذاری ها آنها تضمینی برای انجام این کار ندارند.
سود پایین و نوسانات کوتاه مدتاغلب سرمایه گذاران بین المللی از سود پایین و نوسانات کوتاه مدت سرمایه گذاری 210 هزار دلاری در کانادا ناراضی هستند.

جهت آشنایی بیشتر با دیگر چالش های سرمایه گذاری 210 هزار دلاری در کانادا، به موارد زیر توجه فرمایید:

چالش های سرمایه گذاری 210 هزار دلاری در کانادا

نکات کلیدی جهت سرمایه گذاری 210 هزار دلاری کانادا

آن دسته از متقاضیانی که به دنبال موفقیت از طریق سرمایه گذاری 210 هزار دلاری در کانادا هستند باید با برخی از نکات در این حوزه آشنا شوند. نکات کلیدی برای تضمین موفقیت سرمایه گذرای 210 هزار دلاری در کانادا به شرح زیر می باشد:

  • به راحتی حساب خود را در کانادا تامین کنید و دارایی های خود را با چندین ارز معامله کنید.
  • کمیسیون های کم با شروع از 0 دلار بدون هزینه پلتفرم یا حدالق حساب را در نظر بگیرید.
  • تمامی سرمایه گذاران بین المللی قبل از سرمایه گذاری در این کشور باید از میزان دارایی خود اطمینان حاصل کنند.

برای مطلع شدن از روش های سرمایه گذاری در کانادا و در کشورهای مختلف با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

سوالات پرتکرار در خصوص سرمایه گذاری 210 هزار دلاری کانادا

از سوالات مهم و پرتکرار متقاضیان ایرانی برای سرمایه گذاری در کشور کانادا عبارت است از:

  • چه مقدار سرمایه برای اخذ اقامت دائم کانادا نیاز هست؟ به عنوان یک سرمایه گذار مهاجر، فرد اصلی و خانواده او می توانند با سرمایه گذاری 800000$ (دلار) برای حداقل 5 سال تحت برنامه فدرال، اقامت دائم را دریافت کنند. این مربوط به متقاضیانی است که قصد اقامت در هر نقطه در کانادا به جز کبک را دارند.
  • آیا افراد خارجی غیر مقیم اجازه سرمایه گذاری در کانادا را دارند؟ عمدتا این موضوع برای ایرانی ها سخت می باشد ولی اکنون سرمایه گذاری با مبالغ 210000$ یا 800000$ (دلار) یا به صورت استارت آپ و خرید 30% از سهام شرکت های کانادایی شدنی است.
  • متداول ترین برنامه های سرمایه گذاری در کانادا کدامند؟ اوراق قرضه پس انداز کانادا CSB، صندوق مبادله ارزی ETF، گواهینامه سرمایه گذاری تضمینی GIC و صندوق متقابل کشوری.
  • برای خرید یک بیزینس در کانادا چه مقدار سرمایه نیاز است؟ برنامه های مختلف خرید بیزینس از استان های مختلف در کانادا جایگزین خوبی برای مهاجرت سرمایه گذاری به این کشور است و حداقل سرمایه گذاری لازم اغلب به اندازه 100000$ (دلار کانادا) است.
  • نرخ مالیات افراد خارجی غیر مقیم در کانادا چقدر است؟ عمدتا برای اخذ اقامت دائم هر کشوری فرد باید بیمه و مالیات پرداخت نماید که افراد غیر مقیم معمولاً 25% مبلغ مشمول مالیات قسمت XIII را باید پرداخت نمایند.
4/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *