ویترین

سفارش سیم کارت بین المللی

سفارش سیم کارت بین المللی

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش سفارش سیم کارت بین المللی در سال 2022 آشنا کرده و در ضمن بهترین سیم کارت های بین المللی موجود را معرفی نمائیم. امروزه استفاده از گوشی های هوشمند به یک ضرورت زندگی تبدیل شده است و این گوشی ها علاوه بر مکالمه تلفنی کاربردهای فراوانی مثل پیامک نویسی، نرم افزارهای کاربردی و نیز خدمات اینترنتی دارد. در این بین داشتن سیم کارت برای متقاضیان مسافرت به خارج از اهمیت بالایی برخوردار است. اینکه مسلما داشتن سیم کارت داخلی در کشورهای خارجی هزینه های بالای رومینگ را درپی دارد. بنابراین چاره کار سفارش سیم کارت بین المللی است تا جلوی این هزینه های اضافی گرفته شود.

  • آیا سیم کارت های محلی مناسب سفر خارجی است؟
  • شرایط سفارش سیم کارت های بین المللی چیست؟
  • برترین سیم کارت های بین المللی جهت مسافرت خارجی کدامند؟
  • امتیازات داشتن سیم کارت بین المللی برای دارندگانش چیست؟

برای انجام کلیه امور مهاجرتی خود اعم از جستجوی کار در خارج، درخواست پذیرش دانشگاهی، آماده سازی بیزینس پلن، درخواست ویزای اقامت، تمدید ویزا، افتتاح حساب بانکی، سفارش سیم کارت، خرید بیمه مسافرتی، اجاره یا خرید ملک در کشورهای خارجی می توانید از مشاوره های وکیل مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

ضرورت سفارش سیم کارت بین المللی

سیم کارت های بین المللی نوعی سیم کارت هستند که به هیچ کشور خاصی مرتبط نبوده و سرویس های اوپراتوری مثل حجم داده، مکالمات و ارسال پیامک را در بیش از 100 کشور جهان به مشتریان خود ارائه می دهند. با اینکه استفاده از سیم کارت های بین المللی تقریبا ارزانتر از رومینگ سیم کارت های محلی است اما هزینه کل این سیم کارت ها به مراتب بالاتر از سیم کارت های محلی است. در این مورد قانون کلی این است که هر چقدر سفر شما کوتاهتر باشد، همان قدر هزینه ها کمتر و مقرون به صرفه خواهد شد. اما داشتن سیم کارت بین المللی همزمان امتیازات مختلفی برای دارنده آن در پی دارد که در تصاویر زیر قابل مشاهده است:

امتیازات سفارش سیم کارت بین المللی

اولا سیم کارت های بین المللی از امکانات رومینگ رایگان برخوردار بوده و بنابراین افراد می توانند هر میزان تماس دریافتی که بخواهند داشته باشند. دوما این سیم کارت ها فقط پیش پرداخت یا Prepaid بوده و بنابراین فرد تنها در قبال مکالمه و حجم داده خود پول پرداخت می کند. سوما دارندگان این نوع سیم کارت ها هزینه تماس ها، پیامک ها و دیتای مصرفی خود را با نرخ های محلی پرداخت می کنند که همین کار باعث صرفه جویی 90% در هزینه می شود. چهارما اینکه سیم کارت های بین المللی با کلیه وسایل ارتباطی مثل تبلت و لپ تاپ نیز سازگار هستند. نهایتا هزینه آنها پایین بوده و به آسانی قابل تهیه است.

سفارش برترین سیم کارت های بین المللی

داشتن سیم کارت بین المللی به معنای این است که از زمان ورود به کشور جدید فرد دارای سرویس های بین المللی مثل مکالمه، پیامک و دیتای بین المللی سریع و مقرون به صرفه است. در سراسر دنیا برخی از تهیه کنندگان سیم کارت بین المللی وجود دارد که به خاطر ارائه سرویس های بهتر نسبت به سایر رقبا برتری داشته و به تصمیم گیری افراد جهت سفارش سیم کارت بین المللی کمک می کنند. از بهترین تهیه کنندگان این نوع سیم کارت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیم کارت بین المللی WorldSIM: امتیاز بزرگ استفاده از این سیم کارت کاهش هزینه های رومینگ تا 95% می باشد. خود کارت رایگان بوده و افراد فقط هزینه اعتبار سیم کارت خود را پرداخت می کنند. استفاده از این کارت در 200 کشور جهان رایج بوده و در بیش از 118 کشور جهان رومینگ آن رایگان است.
  • سیم کارت بین المللی OneSimCard : این اوپراتور شاخه ای از شرکت Belmont Telecom Inc. می باشد که از سال 1994 خدمات مخابراتی در آمریکا ارائه می کند. این سیم کارت شامل سه نوع Universal ،Expedition و Europe با هزینه های زیر می باشد:
سیم کارتهزینه
Universal SIM29.95$ (دلار)
Expedition SIM34.95$ (دلار)
Europe SIM19.95$ (دلار)
  • سیم کارت بین المللی TravelSIM: این سیم کارت در بیش از 170 کشور جهان رایج بوده و هزینه آن 10€ (یورو) می باشد.
  • سیمکارت بین المللی GoSIM: رایج در 210 کشور جهان با هزینه حدود AUD$19 (دلار استرالیا) می باشد
  • سیم کارت KeepGo: پر کاربرد در 110 کشور بوده و هزینه خرید آن 49$ (دلار) است
  • سیم کارت Gigsky: متداول در بیش از 120 کشور جهان و هزینه 9.99$ (دلار) که قابل تهیه از سایت Amazon می باشد.

سفارش برترین سیم کارت های بین المللی

هزینه سفارش سیم کارت بین المللی

معمولا سفارش سیم کارت بین المللی حضوری و از طریق فروشگاه های مورد تایید اوپراتورهای مخابراتی می باشد. هزینه سفارش سیم کارت بین المللی از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. از بین معتبرترین سیم کارت های بین المللی نیز بهترین گزینه برای سفارش سیم کارت WorldSIM می باشد که هزینه آن رایگان بوده و مشتریان فقط هزینه اعتبار سیم کارت را پرداخت می کنند. همچنین مزیت دیگر سفارش این سیم کارت آن است که دارندگان آن می توانند از 95% کاهش هزینه رومینگ بهره گیرند. واقعیتی که نمودار درصد کاهش هزینه های رومینگ انواع سیم کارت های بین المللی در بخش زیر به خوبی نشان دهنده آن است:

درصد کاهش هزینه های رومینگ انواع سیم کارت های بین المللی

از دیگر سیم کارت های ارزان قیمت جهت سفارش می توان به سیم کارت بین المللی TravelSIM با هزینه 10$ (دلار)+ هزینه اعتبار اولیه و نیز سیم کارت بین المللی GoSIM با هزینه 13$ (دلار) + هزینه اعتبار اولیه می باشد. دریافت ویزای آمریکا و تهیه دعوت نامه از آمریکا در تخصص گروه وکلای ماهر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

سوالاتی راجع به سفارش سیم کارتهای بین المللی

با توجه به مباحث فوق اکنون به بخش داغ و جذاب سوال و جواب ها می رسیم:

  • برای مسافرت خارجی چه نوع سیم کارتی مناسب است؟ برای انجام مسافرت های خارجی داشتن سیم کارت محلی هزینه های اضافی رومینگ را به دارنده آن تحمیل می کند. اما راهکار حل این مسئله داشتن سیم کارت بین المللی است.
  • سیم کارت های بین المللی از چه نوع سیم کارتی هستند؟ این سیم کارت ها فقط از نوع اعتباری یا پیش پرداخت بوده و بنابراین فرد تنها در قبال مکالمه و حجم داده خود پول پرداخت می کند.
  • سیم کارت بین المللی مناسب چه سفرهایی است؟ معمولا سیم کارت های بین المللی مناسب سفرهای کوتاه و تجاری می باشد.
  • بالاترین درصد کاهش رومینگ مربوط به کدام سیم کارت بین المللی است؟ سیم کارت WorldSIM به خاطر کاهش رومینگ 95% بالاترین صرفه جویی را متوجه دارنده این سیم کارت می کند.
  • بهترین گزینه برای سفارش سیم کارت بین المللی چیست؟ سیم کارت WorldSIM ارزانترین سیم کارت بین المللی می باشد که هزینه آن رایگان بوده و مشتریان فقط هزینه اعتبار سیم کارت را پرداخت می کنند. همچنین مزیت دیگر سفارش این سیم کارت آن است که دارندگان آن می توانند از 95% کاهش هزینه رومینگ بهره گیرند.
3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *