ویترین

سفارش مستر کارت فیزیکی

سفارش مستر کارت فیزیکی

سفارش مستر کارت فیزیکی مخصوصا برای هموطنانی که به دلیل وجود تحریم های بین المللی امکان سفارش آنلاین ندارند، امر مهمی در روند مهاجرتی آنها محسوب می شود. چرا که اصلا بدون داشتن حساب بانکی نه می توان برای اخذ ویزا تمکن مالی خود را به اثبات رساند و نه اینکه به راحتی انواع تراکنش های بین المللی را انجام داد. هدف موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از نگارش مقاله حاضر نیز این است که هموطنان محترم را با شرایط و فرآیند افتتاح حساب و اخذ کارت اعتباری فیزیکی آشنا سازد. اما در این مسیر پر پیچ و خم بایستی کاملا هوشیار بود. چرا که متخلفانی در قالب شرکت های سوری اینترنتی در کمین هستند تا از ناآگاهی متقاضیان و شرایط پیش آمده نهایت استفاده را ببرند!

  • شرایط دریافت مستر کارت در ایران چیست؟
  • محدودیت های استفاده از ولنتاین در ایران چیست؟
  • آیا می توان بدون سفر به خارج از کشور مسترکارت دریافت کرد؟
  • بهترین مزایای استفاده از مسترکارت در ایران چیست؟
  • آیا می توان از ایران در کشورهای اروپایی خرید کرد؟

انواع و دلایل کاربرد مستر کارت فیزیکی

مستر کارت MasterCard در سراسر دنیا به این صورت برای متقاضیان صادر می شود که خود شرکت مستر کارت نقش تهیه کننده شبکه پردازش را داشته و موسسات مالی و بانک های همکار نیز صادر کننده انواع مستر کارت فیزیکی هستند. معمولا هم مستر کارت فیزیکی کارت های پلاستیکی در رنگ های مختلف و 16 رقم شماره کارت حک شده به همراه کد چهار رقمی پشت آن برای انواع پرداخت ها چه فروشگاهی و چه آنلاین استفاده می شود. اما قبل از کاربرد این نوع کارت های اعتباری بایستی آنها به صورت آنلاین فعال سازی شود. اما انواع مستر کارت فیزیکی جهت سفارش در سال 2022 عبارتند از:

انواع مستر کارت فیزیکی

هر یک از این مستر کارت های فیزیکی نیز شرایط و ویژگی های کاملا متمایزی از هم داشته و متقاضیان هم قبل از درخواست آنها بایستی با این شرایط آشنا شوند. مثلا آنها باید بدانند که مستر کارت های پیش پرداخت یا کارت های هدیه همگی از نوع مستر کارت مجازی بوده که تا یک سقف مشخصی می توانند موجودی دریافت و یا پرداخت انجام دهند. اما مستر کارت های بدهی و اعتباری اینچنین نمی باشند. این دو کارت یا کردیت بوده و در بحث مخارج از اعتبار بانکی استفاده کرده و یا دبیت بوده و در بحث هزینه ها از موجودی خود شخص دارنده کارت بهره می گیرند.

شرایط سفارش مستر کارت فیزیکی

از مستر کارت فیزیکی می توان در انجام انواع امور روزمره از خرید بلیط مسافرتی گرفته تا خرید از فروشگاه های زنجیره ای استفاده کرد. پس موارد کاربرد این نوع کارت اعتباری زیاد است. جالب است بدانید که از طریق مستر کارت فیزیکی می توان به ارزهای مختلفی متصل شده و حتی ارزها را بهم تبدیل کرد. پیشنهاد می شود که در مسافرت های خود به خارج از کشور به جای دریافت نقدی حتما از مستر کارت فیزیکی در ATM ها یا دستگاه های Pose استفاده کنید. چرا که این کار سبب صرفه جویی در هزینه های شما می گردد. اما شرایط سفارش مستر کارت فیزیکی معمولا از طریق مراجعه حضوری به بانک یا موسسه مالی میسر می باشد. در این صورت بانک ها ممکن است مدارک پشتیبان مختلفی شامل موارد زیر را درخواست کنند:

  • پاسپورت ملی معتبر یا کارت شناسائی
  • مدرک اقامتی مثل اجاره نامه یا قبوض خانگی
  • ویزای اقامت معتبر
  • شماره شناسائی مالیاتی و مدارک دیگر

شرایط سفارش مستر کارت فیزیکی

امتیازات سفارش مستر کارت فیزیکی

معمولا انواع مستر کارت های فیزیکی در اغلب کشورهای جهان برای متقاضیان صادر می شود. مستر کارت های فیزیکی غالبا در 3 دسته کلی استاندارد (Standard)، جهانی (World) و پیشرفته (Elite) برای متقاضیان صادر می کند. حالا ممکن است متقاضی کارگر، دانشجو و یا سرمایه گذار یا کارآفرینی باشد. به هر ترتیب تمامی این گروه ها به نوعی نیازمند سفارش مستر کارت فیزیکی هستند. اما جدای از کاربردهای مستر کارت فیزیکی برای این افراد، امتیازات خود این کارت اعتباری هم عاملی شده تا متقاضیان از سراسر جهان به سفارش این نوع کارت بانکی رغبت بیشتری نشان دهند. این امتیازات غالبا گسترده و متنوع بوده و خود را در موارد ذیل نشان می دهد:

  • امتیاز حفاظت از برگشت یا همان Return Protection که دارنده مستر کارت فیزیکی را در صورت عدم رضایت قادر به بازگرداندن کالای خریداری شده میکند.
  • امتیاز حفاظت از تعهد صفر یا Zero Liability Protection که به دارنده مستر کارت فیزیکی امکانات امنیتی دربرابر فریب و سواستفاده یا سرقت را میدهد.
  • هشدارهای سرقت هویتی یا Identity Theft Alerts که به حفاظت از اطلاعات شخصی افراد کمک میکند.
  • شهرهای ارزشمند یا Priceless Cities که از این طریق به دارندگان مستر کارت امتیازاتی مثل تخفیف هزینه های سفر، تخفیف سوخت، بیمه مسافرتی و غیره را اعطاء میکند.

سفارش برترین مستر کارت فیزیکی

همان طوری که در مطالب فوق هم اشاره شد، معمولا مستر کارت ها به دو صورت مجازی یا prepaid یا فیزیکی physical بوده که معمولا مستر کارت های پیش پرداخت و کارت هدیه از نوع مجازی بوده و تا سقف مشخصی موجودی گرفته و بنابراین یک بار مصرف هستند. اما کارت های فیزیکی به صورت اعتباری و بدهی مدت اعتبار طولانی و سقف موجودی گاها نامحدودی دارند. بانک ها و نهادهای مالی مختلفی در سراسر جهان وجود دارند که برای متقاضیان انواع مستر کارت های فیزیکی صادر می کنند. اما مهم این است که افراد بتوانند از بین اینهمه مستر کارت موجود مستر کارت فیزیکی برتری برای خود انتخاب کنند که بتواند تامین کننده نیازهایش بوده و ضمنا مقرون به صرفه هم باشد.

به همین دلیل برای انتخاب برترین و مقرون به صرفه ترین مستر کارت فیزیکی می توان دست به دامن پارامترهای گزینش مثل امتیازات و پاداش های آن مستر کارت، هزینه سالانه، APR یا نرخ بهره سالیانه، هزینه تراکنش خارجی و غیره شد. با توجه به این دلایل و فاکتورها است که می توان از بین انواع مستر کارت های موجود در سراسر جهان بهترین مستر کارت فیزیکی جهان را به صورت نمودار زیر انتخاب کرد که در اینجا مستر کارت Capital One Savor Cash Rewards Credit Card به عنوان مسترکارت منتخب معرفی می شود:

برترین مستر کارت های فیزیکی در جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی و اشراف کامل و کافی را دارد تا هموطنان علاقه مند تحصیل در آلمان، انگلستان، فرانسه یا متقاضیان کار در کانادا، آمریکا، استرالیا و غیره را راهنمائی کند و در این مسیر تا مرحله دریافت ویزا همراه شما عزیزان باشد.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *