هزینه زندگی

سوپرمارکت های حلال در سنت کیتس

سوپرمارکت های حلال در سنت کیتس

یافتن سوپرمارکت های حلال در سنت کیتس می تواند امری بسیار دشوار باشد چراکه جمعیت مسلمانان در این کشور به راحتی قابل شمارش است. جمعیت کشور سنت کیتس کمتر از 60000 نفر است و این جزیره کوچک به طور کلی میزبان مهاجرانی است که با سرمایه گذاری در این کشور توانسته اند اقامت آن را به دست آورند. سنت کیتس جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در خود جای داده است اما برای اقامت چه از طریق کار و چه از طریق تحصیل یک گزینه مطمئن به شمار نمی رود.

سنت کیتس یکی کشورهایی است که هنوز در سیطره کشور بریتانیا است و ملکه در رابطه با امور سیاسی آن تصمیم گیری می کند. به همین دلیل دارندگان ویزای این کشور بدون توجه به هرگونه محدودیتی این امکان را خواهند داشت که به انگلستان، کانادا و بسیاری از کشورهای دیگر مهاجرت کنند. به همین دلیل است که پاسپورت سنت کیتس اعتبار بسیار زیادی پیدا کرده است و علاقمندان بسیار زیادی دارد. سرمایه گذاری در سنت کیتس به راحتی پاسپورت این کشور را به ارمغان می آورد. به دلیل توجه هموطنانمان به موضوع یافتن سوپرمارکت های حلال در سنت کیتس، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی این موضوع پرداخته اند.

مسلمان سنت کیتس و نیاز آنان به سوپرمارکت های حلال

یکی از موضوعاتی که در رابطه با کشور سنت کیتس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تعداد افرادی است که در این کشور زندگی می کنند. جمعیت کشور سنت کیتس کمتر از 100000 نفر است و این موضوع سبب شده است تا تعداد مسلمانان در این کشور به حداقل برسد. جزیره کوچک سنت کیتس در قسمت شرقی قاره آمریکا میزبان مهاجران مسلمان اندکی است که از کشورهای هند و بنگلادش برای کار به این کشور مهاجرت کرده اند و بر اساس داده های به دست آمده تنها 0.5% از جمعیت این کشور را تشکیل می دهند.

تعداد فروشگاه های حلال در کشور سنت کیتس به شدت محدود است و تنها تعدادی رستوران حلال در این کشور وجود دارد که توسط همین شهروندان جدید هندی اداره می شوند. این افراد نیز خود مهاجرانی هستند که به منظور کار یا سرمایه گذاری در این کشور مشغول گذران زندگی خود هستند. توزیع فروشگاه های حلال در کشور سنت کیتس در تصویر زیر مشخص شده است.

توزیع فروشگاه های حلال در کشور سنت کیتس

شرایط اقتصادی ایجاد سوپرمارکت های حلال در سنت کیتس

یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور، سرمایه گذاری در سنت کیتس است البته ما این حق را به شما می دهیم تا در این رابطه شک داشته باشید چراکه نام این کشور برای بسیاری ناآشناست اما باید در نظر داشت که این کشور از کشورهای تحت سلطه بریتانیا است و قوانین حاکم بر آن نیز شرایط مشابهی دارد. زمانی که فردی در این کشور سرمایه گذاری انجام دهد، به راحتی مورد پذیرش دولت قرار می گیرد و بر اساس قوانین نیز پاسپورت سنت کیتس را به دست خواهد آورد.

این بدان معناست که فرد قادر خواهد بود با پاسپورت جدید خود به کشورهای مختلف جهان از جمله انگلستان و کانادا با آسودگی خاطر سفر کند. البته باید در نظر داشت که ایجاد یک فروشگاه حلال در کشور سنت کیتس نمی تواند آورده نقدی مناسبی برای فرد ایجاد کند چراکه تعداد مسلمانان در این کشور بسیار اندک است و همچنین جمعیت این کشور نیز به گونه ای است که نمی توان انتظار داشت در سال های آینده تحولات بسیار زیادی در آن ایجاد شود.

شرایط اقتصادی ایجاد سوپرمارکت های حلال در سنت کیتس

قیمت محصولات در سوپرمارکت های حلال در سنت کیتس

افرادی که سرمایه کافی برای سرمایه گذاری در سنت کیتس داشته باشند، دغدغه ای برای تامین هزینه های زندگی خود در این کشور نیز نخواهند داشت اما در صورتی که فردی به عنوان یک توریست به این کشور مهاجرت کند، ممکن است بخواهد در این کشور به گشت و گذار بپردازد و غذای حلال تهیه کند. در این صورت است که هزینه های زندگی در سنت کیتس نیز برای او ارزش پیدا می کند. در جدول زیر هزینه های اساسی که ممکن است یک مسلمان به آن برای تهیه غذای اسلامی نیاز داشته باشد ارائه شده است.

نوع کالاقیمت به دلار
یک لیتر شیر2.68$
یک کیلوگرم پنیر محلی6$
فیله مرغ (یک کیلوگرم)5.88$
گوشت گوساله (یک کیلوگرم)4.81$
نوشیدنی حلال1.7$
یک وعده غذا در رستوران11.1$

در صورتی که شما نیز به فکر مهاجرت به سنت کیتس یا هر کشور دیگری از جهان از طریق سرمایه گذاری هستید، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *