هزینه زندگی

سوپرمارکت های حلال در سنگاپور

سوپرمارکت های حلال در سنگاپور

دسترسی به سوپرمارکت های حلال در سنگاپور موضوعی است که کمتر کسی دغدغه آن را خواهد داشت چراکه مسلمانان زیادی در این کشور زندگی می کنند. سنگاپور در سال های اخیر با تلاش اسلام گرایان غیرافراطی در این کشور رشد بسیار زیادی داشته است و به یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان از نظر اقتصادی تبدیل شده است. دانشگاه های این کشور امروزه در جمع 100 دانشگاه برتر جهان قرار دارند و به همین دلیل است که مهاجرت به سنگاپور نیز مورد توجه بسیار قرار گرفته است.

در سال های اخیر تعداد مسلمانان در این کشور افزایش پیدا کرده است و مهاجران زیادی از بنگلادش و پاکستان وارد خاک سنگاپور شده اند و توانسته اند اقامت خود در این کشور را به دست آورند. افزایش جمعیت مسلمانان در این کشور سبب شده است تا تعداد سوپرمارکت ها و رستوران های حلال در این کشور نیز افزایش پیدا کند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط فروشگاه های حلال در سنگاپور خواهند پرداخت تا به پرسش بسیاری از هموطنان عزیز در این رابطه پاسخ داده باشند.

جمعیت مسلمان سنگاپور و نیاز آنان به سوپرمارکت های حلال

سنگاپور کشوری کوچک در منطقه شرق آسیاست و جمعیت آن در حدود 5.7 میلیون نفر است و به همین دلیل کوچکترین تحولات جمعیتی در این کشور می تواند نتایج و اطلاعات آماری در رابطه با آن را تغییر دهد. مهم ترین مبحثی که به موضوع این گفتار بستگی دارد بررسی جمعیت سنگاپور از منظر اعتقادات و باورهای دینی است. مانند بسیاری از کشورهای شرق آسیا، مردم سنگاپور نیز پیرو دین بودایی هستند و تقریبا 31% از شهروندان این کشور بوداییسم را به عنوان کیش خود انتخاب کرده اند. مسیحیان نیز تقریبا 19% از جمعیت این کشور را تشکیل می دهند و پیروان اسلام در این شکور در حدود 15.6% است.

جمعیت مسلمانان در سنگاپور، تنها جمعیت دینی در این کشور بوده است که نسبت به سال 2015 در این کشور افزایش داشته است. در نمودار زیر می توان توزیع جمعیت کشور سنگاپور بر حسب باورهای دینی را مشاهده کرد.

توزیع جمعیت سنگاپور بر اساس اعتقادات مذهبی

شرایط اقتصادی ایجاد سوپرمارکت های حلال در سنگاپور

سنگاپور یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان از نظر اقتصادی است و در طول سال های اخیر و در یک بازه زمانی 9 ساله توانسته است پیشرفت های چشمگیری را در زمینه اقتصادی پشت سر بگذارد و رقیبی جدی برای چین از نظر اقتصادی در سطح منطقه شرق آسیا باشد. همین مسئله سبب شده است تا تعداد مهاجرانی که برای تحصیل یا کار به این کشور مهاجرت می کنند نیز افزایش چشمگیری داشته باشد. نیروی کار ارزان قیمت پاکستانی و بنگلادشی به شدت در کشور سنگاپور مورد توجه قرار گرفته است.

سرمایه گذاری در سنگاپور توسط شهروندان خارجی یکی از عمده دلایلی بوده است که این کشور به کمک آن توانسته است در مسیر پیشرفت گام برداشته و امروزه به یکی از قطب های اقتصادی جهان تبدیل شود. در صورتی که در اندیشه افتتاح یک سوپرمارکت حلال در کشور سنگاپور هستید یا می خواهید یک کشتارگاه اسلامی در این کشور افتتاح کنید، اطلاع داشته باشید که مسلمانان در این کشور در چه مناطقی سکونت دارند و همچنین از آداب و رسوم غذایی آنان نیز اطلاع پیدا کنید تا بتوانید با ایده های جذاب و نو، رقبای قدیمی خود را کنار بزنید و بتوانید از سرمایه ای که در این کشور وارد کرده اید، بهره کامل را برده باشید.

شرایط اقتصادی ایجاد سوپرمارکت های حلال در سنگاپور

قیمت محصولات در سوپرمارکت های حلال در سنگاپور

یکی دیگر از مواردی که مسلمانان باید به آن توجه ویژه داشته باشند، هزینه هایی است که در سنگاپور با آن روبرو خواهند شد. از آن جا که موضوع این گفتار تنها محصولات حلال بوده است، قیمت برخی از محصولاتی که مسلمانان در خوردن انواع آن محدودیت دارند در جدول زیر ارائه شده است.

نوع کالاقیمت به دلار سنگاپور
یک لیتر شیر3.24$
یک کیلوگرم پنیر محلی26.05$
فیله مرغ (یک کیلوگرم)10.13$
گوشت گوساله (یک کیلوگرم)23.68$
نوشیدنی حلال1.8$
یک وعده غذا در رستوران14$

هزینه های زندگی در سنگاپور کمی بالاتر از میانگین هزینه هایی است که در یک کشور آسیایی انتظار می رود اما شاید یکی از دلایل آن بالا بودن قدرت اقتصادی این کشور است. شما نیز در صورتی که تمایل به زندگی در بهترین کشورهای جهان دارید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *