هزینه زندگی

سوپرمارکت های حلال در لوکزامبورگ

سوپرمارکت های حلال در لوکزامبورگ

با وجود وسعت کم، سوپرمارکت های حلال در لوکزامبورگ به نسبت جمعیت مسلمانان در این کشور از تراکم بسیار مناسبی برخوردار هستند. لوکزامبورگ از جمله کشورهایی است که در زمینه مهاجرت، نام آن کمتر شنیده شده است اما یکی از بهترین کشورهای جهان برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف است و همچنین ثروت در این کشور نیز به خوبی توزیع شده است تا شهروندان این کشور از بالاترین سطح رفاه ممکن برخوردار باشند.

جمعیت مسلمانان در این کشور بسیار کم است اما به نسبت جمعیت کلی در این کشور می توان گفت که مسلمانان جمعیت بزرگی از این کشور را تشکیل داده اند و به همین دلیل است که دسترسی به فروشگاه های حلال در این کشور به یک اولویت شده است. مسلمانان خود در این کشور مشغول به کار شده و فروشگاه های حلال زیادی را در طول سال های اخیر در این کشور ایجاد کرده اند که می تواند تا حد بسیار زیادی نیازهای مردم این کشور را برای خرید محصولات حلال پوشش دهد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به دلیل اهمیت بسیار بالایی که این موضوع پیدا کرده است، تلاش می کنند تا در این گفتار توضیحات تکمیلی در خصوص شرایط فروشگاه های عرضه کننده محصولات حلال در لوکزامبورگ را در اختیار شما قرار دهند.

شرایط اقتصادی ایجاد سوپرمارکت های حلال در لوکزامبورگ

جمعیت مسلمان لوکزامبورگ و نیاز آنان به سوپرمارکت های حلال

بر اساس آمارهای منتشر شده در کشور لوکزامبورگ حدود 17000 مسلمان در کشور لوکزامبورگ زندگی می کنند و نکته جالب در خصوص زندگی آنان این است که اکثر آن ها از کشوهای آلبانی وارد خاک این کشور شده اند. در حدود 20% از شهروندان مسلمان در این کشور از کشورهای عربی به لوکزامبورگ وارد شده اند و 15% نیز از دیگر کشورهای اروپایی وارد خاک این کشور شده اند. 5% از مسلمانان این کشور نیز اصالتی آفریقایی دارند.

تعداد مساجد در کشور لوکزامبورگ بسیار محدود است و به همین دلیل است که بسیاری از شهروندان مسلمان در کشور لوکزامبورگ، نمازهای یومیه خود را در مساجد کشورهای همسایه نظیر آلمان می خوانند. با این حال در لوکزامبورگ سوپرمارکت های حلال بسیار زیادی به نسبت جمعیت مسلمانان در این کشور وجود دارد که این مسئله می تواند نکته ای مثبت برای مسلمانان قلمداد شود. در نمودار زیر توزیع جمعیت در کشور لوکزامبورگ قابل مشاهده است.

توزیع جمعیت لوکزامبورگ بر اساس اعتقادات مذهبی

شرایط اقتصادی ایجاد سوپرمارکت های حلال در لوکزامبورگ

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ یک امر کاملا رایج در سال های اخیر بوده است و جمعیت قابل توجهی از سراسر جهان برای سرمایه گذاری در این کشور وارد خاک این کشور شده اند. مهم ترین جمعیت مسلمانان نیز با سرمایه گذاری در این کشور و ایجاد سوپر مارکت های حلال توانسته اند کسب و کار خویش را در این کشور ایجاد کرده و فعالیتی اقتصادی در این کشور داشته باشند.

همجواری با کشور قدرتمندی نظیر آلمان لوکزامبورگ را به کشوری مستعد برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است و این مسئله مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی در این کشور قرار گرفته است و به همین دلیل لوکزامبورگ در حال حاضر یکی از مهم ترین میزبانان سرمایه گذاران خارجی در حوزه شنگن است. با وجود اینکه جمعیت مسلمانان در این کشور محدود است اما سوپرمارکت های حلال زیادی در لوکزامبورگ وجود دارد که نشان دهنده سطح بالای استقبال از این فروشگاه ها است.

توزیع سوپرمارکت های حلال در لوکزامبورگ

قیمت محصولات در سوپرمارکت های حلال در لوکزامبورگ

یکی از مشکلاتی که ممکن است هر فردی در این کشور با آن روبرو شود، هزینه های زندگی در لوکزامبورگ است. در بسیاری از شهرهای آلمان هزینه های زندگی به مراتب کمتر از لوکزامبورگ است و این موضوعی است که پیش از مهاجرت باید مورد توجه قرار گیرد. در جدول زیر قیمت برخی از کالاهایی که مسلمانان باید آن ها را در فروشگاه های حلال خریداری کنند ارائه شده است.

نوع کالاقیمت به یورو
یک لیتر شیر€1.28
یک کیلوگرم پنیر محلی€17
فیله مرغ (یک کیلوگرم)€11.35
گوشت گوساله (یک کیلوگرم)€19.55
نوشیدنی حلال€2.88
یک وعده غذا در رستوران€17

لوکزامبروگ را می توان به عنوان مقصدی جذاب برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری معرفی کرد و این امر نیاز به سرمایه نسبتا زیادی دارد. شما نیز در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا بهترین شیوه مهاجرت به خارج از کشور را در اختیار شما قرار دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *