مهاجرت

سیم کارت آمریکا

سیم کارت آمریکا

میتوان گفت که یکی از ضرورت های زندگی راحت در آمریکا داشتن سیم کارت آمریکا است که بتوان از طریق آن مکالمات داخلی و بین المللی داشت و نیز از سرویس اینترنت همراه آن استفاده کرد. ضرورتی که در عصر جدید نمی توان از کنار آن به راحتی گذشت. مخصوصا اینکه هموطنان ایرانی مایل به مهاجرت به آمریکا برای داشتن ارتباط آسان داخلی و بین المللی و انجام کارهای روزمره خود در این کشور چاره ای جز تهیه سیم کارت در ایالات متحده ندارند. اما قبل از خرید سیم کارت بایستی با بهترین برند آشنا شد و این کار نیازمند بررسی امتیازات و برتری های یک سیم کارت نسبت به سیم کارت دیگر است.

کاری که ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در قالب این مقاله جامع انجام داده و به سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • چگونه می توان در آمریکا سیم کارت خرید؟
  • هزینه خرید سیم کارت چقدر است؟
  • خرید سیم کارت در امریکا چقدر هزینه دارد؟
  • ایا سیم کارت امریکا را از فرودگاه میشه تهیه کرد؟
  • اسم سیم کارت های امریکا چیست؟
  • تعرفه سیم کارت های امریکا چقدر است؟
  • خرید سیم کارت فیزیکی امریکا به چه صورت امکان پذیر است؟
  • معروفترین سیم کارتهای آمریکا چیست؟
  • آیا سیم کارتهای آمریکا بسته های خدماتی خاصی برای مهاجران خارجی دارند؟
  • امتیازات سیم کارتهای آمریکایی چیست؟
  • هزینه حجم داده سیم کارت پیش پرداخت این کشور چقدر است؟

نحوه خرید سیم کارت آمریکا

ابتدای امر بایستی به این نکته اشاره کنیم که از بین گزینه های سیم کارتی موجود در آمریکا بهترین گزینه ممکن برای اتباع خارجی تهیه سیم کارت پیش پرداخت یا Prepaid SIM card است. این نوع سیم کارت مخصوص کسانی است که مایل به استفاده از اینترنت همراه هستند. سیم کارت این کشور را میتوان از فروشگاه های رسمی مثل 7-Eleven ،CVS ،Target ،Walgreens ،Walmart و یا مغازه های مورد تایید اوپراتورهای آمریکایی معروف خریداری کرد. در ضمن علاوه بر خرید سیم کارت می وان از همان فروشگاه برای سیم کارت جدید اعتبار هم خریداری کرد.

در زیر می توانید با دو سیم کارت معروف آمریکایی آشنا شوید:

دو سیم کارت معروف آمریکایی

اما نحوه خرید سیم کارت آمریکا چگونه است؟ اگر چنانچه فرد تمایل داشته باشد که شماره موبایل محلی در ایالات متحده داشته باشد، به محض ورود به خاک آمریکا می تواند سیم کارت خریداری کند. معمولا از معروفترین سیم کارت های این کشور میتوان به AT&T و یا T-Mobile اشاره نمود که اکثر مهاجران خارجی نیز در آمریکا از آنها استفاده می کنند. قیمت خود سیم کارت در ایالات متحده حداقل حدود 40$ (دلار) بوده و ضمنا مطابق قانون خریدار بایستی برای سیم کارت خود مالیات بر فروش نیز پرداخت کند. معمولا مالیات مذکور بسته به ایالت محل اقامت فرد ممکن است بین 10% الی 20% متغیر باشد.

بهترین سیم کارت های آمریکا کدامند؟

در کل در کشور آمریکا 3 نوع اپراتور فعال و معروف در زمینه خدمات سیم کارت وجود دارد که شامل AT&T  ، Verizon Wireless و T-Mobile است. این اپراتورها انواع سیم کارت ها را با طرح ها و بسته های مختلف ارایه می دهند که در بین انواع سیم کارت های عرضه شده آنها می توان به بهترین سیم کارت ها به شرح زیر اشاره کرد:

نام سیم کارت آمریکااپراتور عرضه کننده
Boost Mobile USAT-Mobile
FreedomPopAT&T
Black WirelessAT&T
Cricket WirelessAT&T
Google FiT-Mobile
Consumer CellularAT&T
Good2Go MobileAT&T
H2O WirelessAT&T
Lycamobile USAT-Mobile
Mint MobileT-Mobile
MetroT-Mobile
Simple MobileT-Mobile
Red Pocket MobileT-Mobile, AT&T, Verizon
Straight TalkT-Mobile, AT&T, Verizon

هزینه های سیم کارت پیش پرداخت در آمریکا

موضوع هزینه سیمکارت در آمریکا یکی از سوالات کلیدی اغلب متقاضیان مهاجرت به آمریکا بوده که قصد خرید اینگونه سیم کارت ها را دارند. در ابتداء باید توجه کنید که فریب تبلیغات جذاب اوپراتورهای تلفن همراه در آمریکا را نخورید. برنامه تماس ها و SMS های نامحدود در اغلب برنامه های فروش سیم کارت در آمریکا وجود دارد. به خاطر داشته باشید که برنامه های حجم داده (دیتا) اوپراتور T-Mobile به مراتب ارزانتر از اوپراتور رقیب یعنی AT&T می باشد. مثلا همان طوری که در نمودار زیر هم مشخص است فی المثل هزینه حجم داده 2G (گیگابایت) اوپراتور T-Mobile در حدود 15$ (دلار) اما در اوپراتور AT&T این رقم حدود 35$ (دلار) و همچنین هزینه برنامه حجم داده نامحدود اوپراتور اول حدود 50$ (دلار) اما اوپراتور دوم در حدود 65$ (دلار) می باشد:

مقایسه هزینه حجم داده دو اوپراتور آمریکایی

جالب است بدانید که حتی T-Mobile برنامه دیتای ایده آل دیگری به نام برنامه حجم داده نامحدود پلاس یا Unlimited Plus دارد که سرعت آن 10GB بر ثانیه بوده و در قالب پلتفورم نسل 4 سیمکارت های این اوپراتور قابل اجرا است. هزینه این سرویس نیز حدود 60$ (دلار) می باشد. بنابراین می توان گفت که سرویس های T-Mobile هم از لحاظ سرعت و هم از لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر از سرویس های AT&T می باشد.

پوشش سرعت دیتا در آمریکا

همان طوری که در مطالب فوق هم اشاره شد، دامنه پوشش سیم کارت T-Mobile در اکثر شهرهای بزرگ آمریکا خوب و کافی است. اما پوشش این سیم کارت در نواحی روستایی افت کرده و حتی در تعدادی از ایالت ها نیز دارای نواحی کور و مرده ای نیز هست. در عوض، سیم کارت AT&T دارای سرویس Map یا نقشه خوانی بوده و سرعت دیتاها در لس آنجلس، سیاتل، پورتلند، اوستین و غیره تقریبا خوب است. آنتن دهی هم داخل و هم بیرون خوب بوده، تماس تلفنی یا ویس کال خیلی واضح و تحویل SMS قابل اطمینان می باشد. جای تعجب هم نیست که ضریب نفوذ آنتن شبکه AT&T وسیع تر از شبکه T-Mobile باشد چراکه به گفته خود کارشناسان و مهندسان AT&T این شبکه 99% جمعیت آمریکا را تحت پوشش قرار می دهد.

امتیازات سیم کارت های آمریکا

هر یک از سیم کارت های معرفی شده در این مقاله یعنی سیم کارت T-Mobile و AT&T مزایا و امتیازاتی دارد که به هنگام خرید و تهیه آن بایستی این موارد مورد توجه خریداران باشد. اهم امتیازات دو سیم کارت معروف آمریکایی از قرار ذیل می باشد:

امتیازات سیم کارت T-Mobileامتیازات سیم کارت AT&T
سیم کارت با مالیات پایینبزرگترین شبکه موبایل در آمریکا
بسته توریست یا tourist packageقیمت سرویس دهی مناسب هم برای شهروندان داخلی و هم اتباع خارجی
ارائه سرویس در قالب سیم کارت های نسل 3G، 4G و 4G LTEسیم کارت با مالیات پایین
رومینگ بین المللی، پیام نویسی آنلاین و خدمات Wi-Fiدارای سیم کارت فقط- دیتا
تخفیف های چند خطیفعالسازی آسان
گزینه های سلف سرویسرومینگ بین المللی
اپلیکیشن FamilyWhereآنتن دهی یا Signal بسیار مطلوب
ارائه سرویس در قالب سیم کارت های نسل های 3G و 4G
دارای سرویس نقشه یا Map service

امتیازات سیم کارت های آمریکا

متقاضیان محترم می توانند برای اطلاع به روز و دقیق از هزینه زندگی در آمریکا 2024 با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

سوالات مکرر درباره سیم کارت آمریکا

جهت برقراری ارتباط داخلی و بین المللی و استفاده از سرویس حجم داده (دیتا) داشتن سیم کارت برای مهاجران خارجی امری ضروری است و برای همین ممکن است هموطنان در این باره سوالات زیر را مطرح کنند:

  • بهترین سیم کارت های آمریکا برای شهروندان خارجی چیست؟ سیم کارت T-Mobile و AT&T جزء بهترین سیم کارت های موجود آمریکا با سرویس های با کیفیت و ارزان محسوب می شود.
  • آیا تهیه سیم کارت در آمریکا رایگان است؟ خیر، خود سیم کارت حداقل حدود 40$ (دلار) بوده و ضمنا خریدار بایستی برای سیم کارت خود مالیات بر فروش نیز پرداخت کنید. معمولا مالیات مذکور بسته به ایالت محل اقامت ممکن است حداکثر تا 10% برسد.
  • چگونه می توان سیم کارت آمریکایی خرید کرد؟ سیم کارت آمریکا را می توان از فروشگاه های رسمی مثل 7-Eleven، CVS، Target، Walgreens و یا Walmart و یا مغازه های مورد تایید اوپراتورهای آمریکایی معروف خریداری کرد. متاسفانه امکان خرید آنلاین این سیم کارت ها وجود ندارد.
  • بسته توریست یا tourist package چیست؟ اگر شما به مدت دو یا سه هفته ای در یک کشور خارجی اقامت داشته باشید، شما می توانید بسته توریست T-Mobile را فعال کنید. امتیازات این بسته شامل حجم داده سرعت بالای 2 گیگابایتی به مبلغ 30$ (دلار)، پلاس نامحدود، 1000 دقیقه مکالمه رایگان داخلی، پیامک نامحدود می باشد. لازم به ذکر است که این سرویس فقط 21 روزه بوده ولی قابل تمدید می باشد.
  • امتیازات کدامیک از سیم کارتهای آمریکایی برای خارجیان بیشتر است؟ به نظر میرسد که سرویس های ارائه شده توسط سیم کارت اوپراتور AT&T به مراتب بیشتر و بهتر از سیم کارتهای اوپراتورهای دیگر آمریکا میباشد.
4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *