ویزای تحصیلی

شرایط آزمون GRE و GMAT در آرژانتین

شرایط آزمون GRE و GMAT در آرژانتین

مطلع بودن از شرایط آزمون GRE و GMAT در آرژانتین برای تحصیل در دانشگاه های این کشور و شرکت در برنامه های تحصیلی مختلف امری بسیار ضروری به شمار میرود. علاوه بر این متقاضیان و دانشجویان بین المللی برای ورود به دانشگاه های برتر آرژانتین حتما باید از آزمون ها و امتحانات و شرایط کسب پذیرش در این مراکز تحصیلی مطلع باشند. برای کسب اطلاعات از شرایط آزمون های GRE و GMAT در کشور آرژانتین هموطنان عزیز می توانند کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را تا انتهای این نوشتار همراهی کنند.

معرفی شرایط و مراکز آزمون GRE و GMAT در آرژانتین

امتحان سوابق تحصیلات تکمیلی یا آزمون GRE توانایی شما برای موفقیت در تحصیلات در مقاطع تحصیلات تکمیلی را دقیقاً مانند SAT و ACT اندازه گیری می کند. امتیاز شما در GRE یکی از اصلی ترین عواملی است که پذیرش یا عدم پذیرش در دانشگاه های برتر آرژانتین را تعیین می کند. به همین ترتیب، آماده شدن برای GRE و کسب امتیاز لازم برای ورود به دانشگاه مورد نظر بسیار مهم است. امتحان GRE که توسط خدمات تست آموزشی تنظیم شده است، شباهت های بسیاری با آزمون SAT دارد. هر دو تست و آزمون توسط کامپیوتر برگزار می شوند و پاسخ شما به هر سوال میزان دشواری سؤال بعدی را تعیین می کند. همانطور که به سؤالات به درستی پاسخ می دهید، رایانه سختی سوالات شما را افزایش می دهد. هنگامی که به یک سؤال نادرست پاسخ دهید، سختی سوال بعدی کاهش می یابد.

آزمون GRE شامل سؤالاتی در زمینه استدلال کلامی، کمی و نوشتن تحلیلی است که به صورت زیر می باشد:

  • استدلال کلامی: توانایی شما در تجزیه و تحلیل و ارزیابی مطالب نوشتاری و اطلاعات به دست آمده از آن، تجزیه و تحلیل روابط بین اجزای جملات و شناخت روابط بین کلمات و مفاهیم را می سنجد و تأکید آن بر مهارتهای پیچیده استدلال کلامی است.
  • استدلال کمی: توانایی درک، تفسیر و تجزیه و تحلیل اطلاعات کمی، حل مشکلات با استفاده از روش های ریاضی و استفاده از مفاهیم اساسی حساب، جبر، هندسه و تجزیه و تحلیل داده ها را اندازه گیری می کند و تأکید آن بر مهارت های استدلال کمی است.
  • نوشتن تحلیلی: مهارت تفکر انتقادی و مهارت نوشتن تحلیلی، از جمله توانایی بیان و پشتیبانی از ایده های پیچیده را با دلایل و مثال های مربوطه و بررسی ادعاها و شواهد همراه را اندازه گیری می کند و تأکید آن بر مهارتهای نوشتاری تحلیلی است.

معرفی شرایط و مراکز آزمون GRE و GMAT در آرژانتین

مراکز آزمون GRE در آرژانتین

برای شرکت در آزمون GRE جهت شرکت در برنامه های تحصیلی مرتبط با تجارت، دانشجویان می توانند به دانشکده کسب و کار و تجارت IAE در دانشگاه آسترال در آرژانتین و همچنین موسسه فرهنگی آرژانتینو نورت آمریکانو (ICANA) مراجعه کنند. دانشکده کسب و کار و تجارت IAE در دانشگاه آسترال در آرژانتین در حومه پیلار در استان بوئنوس آیرس، آرژانتین واقع شده است. دانشکده بازرگانی IAE با بزرگترین انجمن های فارغ التحصیلان آمریکای لاتین با بیش از 15000 فارغ التحصیل در بیش از 25 کشور جهان توزیع شده است. برنامه های تحصیلی این دانشگاه شامل برنامه های مدیریت عمومی، برنامه های متمرکز، برنامه های سفارشی، برنامه های تخصصی، برنامه های تمام وقت و سایر موارد می شود. دانشکده بازرگانی IAE برنامه های اجرایی بین المللی را به طور مشترک با دانشکده بازرگانی IESE و دانشکده بازرگانی هاروارد ارائه می دهد.

مرکز تحصیلات تکمیلی ایکانا در بوئنوس آیرس آرژانتین مشاوره های مختلف دانشجویی را به افراد ارائه می دهد و به آنها در فرایند انتخاب و پذیرش دانشگاهی کمک می کند. این مرکز دانشجویان آینده را برای مطلع شدن جهت کسب آمادگی در آزمون های استاندارد راهنمایی، بورس تحصیلی و بررسی مقاله ها راهنمایی می کنند. این مرکز دارای یک کتابخانه مجهز با منابع مختلف می باشد که افراد می توانند از آن بهره مند شوند. علاوه بر این دانشجویان و متقاضیان می توانند اطلاعات مربوط به خدمات ترجمه و روند درخواست ویزا را با مراجعه به این مرکز کسب کنند. آزمون GRE در این مرکز از روز دوشنبه تا جمعه برگزار می شود و امتیازات آن از 130 تا 170 می باشد و لازم به ذکر است که نتایج آزمون 10 روز کاری پس از برگزاری آزمون اعلام می شود.

شرایط آزمون GMAT در آرژانتین

GMAT (آزمون پذیرش مدیریت فارغ التحصیلان) یک آزمون استاندارد است که به منظور پیش بینی چگونگی عملکرد دانشجویان در برنامه های تجارت و کسب و کار و مدیریت بازرگانی در تحصیلات تکمیلی انجام می شود. نمرات GMAT توسط مدارس تجاری فارغ التحصیل برای تصمیم گیری در مورد پذیرش استفاده می شود. آزمون پذیرش مدیریت تحصیلات تکمیلی یا GMAT بخش مهمی از فرآیند درخواست دانشکده تجارت است. GMAT یک امتحان استاندارد شده مبتنی بر رایانه است که اغلب برای پذیرش در برنامه های تحصیلات تکمیلی تجارت و بازرگانی در سطح جهان مورد نیاز است. امتحان GMAT دانش و علم دانشجویان را در زمینه ریاضیات، جبر، هندسه، تجزیه و تحلیل داده و دستور زبان را اندازه گیری می کند. مهمتر از همه، این آزمون توانایی دانشجویان و متقاضیان را در تجزیه و تحلیل و ارزیابی مطالب نوشتاری، تفکر انتقادی و حل مشکلات می سنجد.

دانشکده کسب و کار و تجارت IAE در دانشگاه آسترال آرژانتین یکی از مراکز معتبر در این کشور می باشد که متقاضیان می توانند برای ادامه تحصیل در آن اقدام به شرکت در آزمون GMAT کنند. به یاد داشته باشید که این آزمون به صورت آنلاین برگزار می شود و دانشجویان می توانند با کسب نمره و امتیاز لازم در این ازمون وارد بهترین دانشگاه های تجارت و بازرگانی در کشور آرژانتین و سایر کشورهای آمریکایی، اروپایی و همچنین آسیایی شوند. برای تحصیل در آرژانتین دانشجویان می توانند در آزمون های ذکر شده شرکت کنند و اقدام به کسب پذیر در بهترین دانشگاه های آرژانتین کنند. شما عزیزان اگر مایل به کسب ویزای تحصیلی مطرح هستید، می توانید به سایر مقالات تهیه شده توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کرده یا با مشاوران این موسسه تماس حاصل فرمائید.

سوالات متداول شرایط آزمون GRE و GMAT در آرژانتین

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از کلیدی ترین سوالات شما عزیزان در خصوص شرایط آزمون GRE و GMAT در آرژانتین پاسخ دهیم. مهمترین آنها به شرح زیر می باشد:

  • آیا شرایط آزمون GRE و GMAT برای تحصیل در آرژانتین نیز مورد نیاز است؟ بله، شرایط آزمون GRE و GMAT در آرژانتین به عنوان یک آزمون شایسته در این کشور مورد استفاده قرار می گیرد.
  • آیا دانشگاه های آرژانتین برای کارشناسی ارشد از شرایط آزمون GRE و GMAT استفاده می کنند؟ آزمون GRE و GMAT در آرژانتین، توسط اغلب دانشگاه های این کشور در مقطع کارشناسی ارشد استفاده می شود.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *