مهاجرت

شرایط اجاره مسکن در اروگوئه

شرایط اجاره مسکن در اروگوئه

جهت بررسی شرایط اجاره مسکن در اروگوئه باید بدانید که تقریبا اکثر مهاجران این کشور ابتدا برای اقامت خود به اجاره مسکن می پردازند همچنین با توجه به ارزان بودن هزینه زندگی برخی از دانشجویان خارجی در طول اقامت تحصیلی آپارتمان اجاره می کنند. دقت داشته باشید هزینه های اجاره مسکن در شهرهای بزرگ این کشور بیشتر از شهرهای کوچک است پس باید پیش از انجام اقدامات لازم برای مهاجرت و اجاره مسکن هزینه ها را با دقت بررسی کنید. در مقاله ای که در ادامه مطالعه می کنید کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سعی دارند به بررسی شرایط اجاره مسکن در اروگوئه بپردازند و اطلاعات مختصری در این خصوص در اختیار متقاضیان قرار دهند.

  • محدودیت های اجاره ملک در اروگوئه چیست؟
  • هزینه اجاره ملک در این کشور چقدر است؟
  • چه کسانی نمی توانند در اروگوئه ملک اجاره کنند؟
  • بهترین مراکز اجاره ملک در اروگوئه کدامند؟

کشور اروگوئه را بهتر بشناسید

دومین کشور کوچک قاره آمریکای جنوبی که در ساحل جنوب شرقی واقع شده است کشور اروگوئه می باشد که دارای مساحتی بالغ بر 176215 کیلومتر مربع است. جمهوری اروگوئه در مجاور برزیل و آرژانتین قرار گرفته و از نظر سیاسی و اقتصادی تحت الشعاع این دو کشور قرار گرفته است. اروگوئه از سال 1828 اعلام استقلال کرده و طی پیوند با انگلستان، فرانسه و ایتالیا در قرن 20 به عنوان یکی از جوامع پیشرفته در بین کشورهای آمریکای لاتین شناخته شده است. کشور اروگوئه به 19 استان تقسیم شده است، از بزرگترین و مهمترین شهرهای این کشور می توان به مونته ویدیو، سالتو، پایساندو، ریورا، سیوداد دلا کوستا، ملو، مرسدس، فلوریدا و روجا اشاره کرد. این کشور دارای 3.4 میلیون نفر جمعیت است شهروندان اروگوئه به زبان اسپانیایی به مکالمه می پردازند و بیشتر شهروندان پیرو آیین مسیحیت هستند.

بررسی شرایط اجاره مسکن در اروگوئه

افرادی که قصد اجاره کردن مسکن در کشور اروگوئه را دارند باید آگاه باشند با توجه به محل مورد نظر و زمان تعیین شده برای دریافت اجاره خانه یافتن خانه می توان آسان یا دشوار باشد. در برخی از شهرها مثل: مونته ویدیو و سالتو گزینه های بیشتری برای اجاره خانه وجود دارد اما باید دقت داشته باشید برای اقامت در خانه های این شهرها باید کرایه بیشتری پرداخت کنید. دقت داشته باشید اگر از ماه دسامبر تا ماه مارس قصد اجاره مسکن را دارید باید کرایه کل سال را یکجا پرداخت کنید. همچنین در این کشور امکان کرایه آپارتمان به صورت روزانه یا 15 روزه وجود دارد اما باید هزینه های گزافی پرداخت کنید. پیشنهاد ما به شما این است که اگر می خواهید مسکن اجاره کنید در فصل پاییز یا زمستان اقدامات لازم را انجام دهید.

قرارداد خانه باید بین صاحبخانه و مستاجر به صورت قانونی ثبت شود، مدت قرار داد باید باید به طور واضح و دقیق در قرار داد ذکر شود. تحت قانون وضع شده اجاره های مسکونی تا 2 سال قانونی است علاوه بر این فرد می تواند به مدت 1 سال دیگر قرارداد خود را تمدید کند، قرار داد اجاره نامه برای اجاره ملک های غیر مسکونی تا حداقل 5 سال قانونی می باشد. پس از اتمام قرارداد مستاجر موظف است خانه را به صاحبخانه برگرداند در صورتی که مستاجر اقدمات لازم را برای برگرداندن خانه انجام ندهد صاحبخانه می تواند اقدامات قانونی علیه مستاجر را انجام دهد.

بررسی شرایط اجاره مسکن در اروگوئه

شرایط اجاره بهای مسکن در اروگوئه

کرایه خانه در اروگوئه یکی از موضوعات مهمی است که مهاجران باید به آن توجه داشته باشند، هزینه اقامت شما با توجه به محل سکونت و نوع آپارتمان متفاوت است. در حقیقت باید گفت بخش عمده ای از هزینه های ماهانه زندگی مربوط به کرایه خانه است، به طور کلی کرایه خانه در کشور اروگوئه در مقایسه با کرایه خانه در ایران 19.02% ارزان تر است اما هزینه های ماهانه زندگی در این کشور در مقایسه با ایران 21.32% گران تر می باشد. به افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به اروگوئه را دارند پیشنهاد می شود برای صرفه جویی در هزینه های زندگی خود در خوابگاه های دانشجویی اقامت داشته باشند. در سال 2022 افرادی که در کشور اروگوئه اقامت دارند باید برای هزینه زندگی خود ماهانه مبلغ 47865UYU (پزوی اروگوئه) در نظر داشته باشند. در جدول زیر به بررسی کرایه خانه در کشور اروگوئه می پردازیم.

نوع ملکاجاره ماهانه
اجاره آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر18304.34UYU (پزوی اروگوئه)
اجاره آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر14036.31UYU (پزوی اروگوئه)
اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر31527.22UYU (پزوی اروگوئه)
اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر25447.68UYU (پزوی اروگوئه)
اجاره آپارتمان 85 متری مبله در مرکز شهر32505UYU (پزوی اروگوئه)
اجاره آپارتمان 85 متری مبله در خارج از مرکز شهر20850UYU (پزوی اروگوئه)
اجاره آپارتمان 45 متری مبله در مرکز شهر22765UYU (پزوی اروگوئه)
اجاره آپارتمان 45 متری مبله در خارج از مرکز شهر141490UYU (پزوی اروگوئه)

شرایط خرید ملک در اروگوئه

تا زمانی که فروشنده با امضای توافق نامه پیش خرید در دفتر رسمی اسناد به فروشنده متعهد شود تمامی شرایط می تواند تغییر کند پس پیشنهاد می شود پس از بررسی دقیق خانه و شرایط اقدامات لازم را برای خرید خانه به طور رسمی انجام دهید. لازم به ذکر است در برخی از مناطق اروگوئه خانه های با عنوان خانه تابستانی وجود دارد که نیاز به تعمیرات بسیاری دارد تا قابل زندگی کردن باشد. یکی از راه های مهاجرت به اروگوئه سرمایه گذاری در این کشور است، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و ثبت شرکت و کارآفرینی امکان پذیر است پس شما می توانید با خرید خانه در اروگوئه سرمایه گذرای در این کشور را تجربه کنید.

هزینه خرید خانه در کشور اروگوئه به شرح ذیل می باشد.

  • قیمت هر متر مربع خانه در مرکز شهر 102580.59UYU (پزوی اروگوئه)
  • قیمت هر متر مربع خانه در خارج از مرکز شهر 76494.18UYU (پزوی اروگوئه)

اگر قصد خرید ملک در کشورهای آمریکای لاتین را دارید کشور آرژانتین می تواند یکی از گزینه های شما باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه مقاله خرید ملک در آرژانتین را با دقت مطالعه کنید.

کشور اروگوئه به عنوان یکی از کشورهای توریستی در دنیا شناخته می شود که به دلیل مناظر طبیعی دیدنی و شگفت انگیز مورد توجه بسیاری از گردشگران در سراسر دنیا قرار گرفته است. برای سفر به این کشور به ویزای توریستی نیاز دارید برای اطلاع از روند اخذ ویزای توریستی این کشور به مقاله ویزای توریستی اروگوئه رجوع کنید. هموطنان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات تخصصی در رابطه با شرایط مهاجرت به کشورهای مطرح در دنیا و انجام پرونده های مهاجرتی همه روزه با تیم مجرب و حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *