مهاجرت

شرایط اقامت در دبی

شرایط اقامت در دبی

از مزیت های زندگی در امارات میتوان به شرایط اقامت در دبی در سطوح عالی، حداقل مالیات، شرایط تحصیلی ایده آل، بازار کار مطلوب و غیره اشاره نمود. اگرچه قوانین و مقررات خاصی برای اعطای اقامت دائم در امارات وجود دارد، اما امری امکان پذیر بوده و در صورتی که کلیه مدارک و مراحل به درستی ارائه و انجام گردد، ظرف مدت کوتاهی می توان به اقامت امارات دست یافت. البته پیشنهاد ما این است که برای این منظور به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایید و از مشاوره های تخصصی و حرفه ای وکلا و کارشناسان موسسه بهره مند گردید.

  • آیا ایرانیان می توانند در دبی اقامت داشته باشند؟
  • شرایط مهاجرت ایرانیان به امارات چیست؟
  • چه روش هایی برای مهاجرت به امارات وجود دارد؟
  • آیا مهاجرت به امارات برای ایرانیان می تواند مقرون به صرفه باشد؟

ویژگی های خاص ویزای اقامت امارات

ویزای اقامت امارات به صورت 3 ساله بوده و پس از منقضی شدن می توان آن را به دفعات نامحدود، تمدید نمود. افراد مهاجر می توانند با گرفتن ویزای اقامت امارات، به صورت دائمی در این کشور زندگی کرده و برای همسر و فرزندان کمتر از 18 سال نیز، اقامت بگیرند. کسانی که موفق به دریافت اقامت امارات می شوند، یک کارت شناسایی برای فرد صادر می گردد. این کارت به منزله پاسپورت (قابل استفاده در امارات) نیز بوده و در سراسر امارات دارای اعتبار است. برای این که اعتبار ویزای اقامت امارات حفظ گردد، شخص خارجی بایستی هر 6 ماه یک بار، به این کشور سفر کرده و وارد خاک امارات شود. در غیر این صورت ویزای فرد خارجی مسدود گردیده و در صورت رفع مسدودی بایستی هزینه جداگانه ای پرداخت شود. درباره جمعیت امارات در لینک فوق بخوانید.

دباشرایط اقامت در دبی از طریق تحصیل

دانشگاه های برگزیده و معتبری در کشور امارات متحده عربی وجود دارد که طیف وسیعی از دوره ها و برنامه های آموزشی را ارائه می دهد. از آنجا که دانشگاه های این کشور از سطح علمی بسیار بالا و پیشرفته ای برخوردار بوده و در رنکینگ و رتبه بندی های جهانی قرار دارند، لذا شرایط اقامت در دبی را در زمینه تحصیلی برای متقاضیان تحصیل در امارات فراهم نموده اند. اگرچه مردم امارات به زبان عربی صحبت می کنند، اما در امور تجاری و کسب و کار و همچنین امور مربوط به تحصیل و آموزش، زبان انگلیسی را مورد استفاده قرار می دهند. از این رو، متقاضیان تحصیل در دانشگاه های امارات بایستی مدرک آیلتس نمره 6 را جهت پذیرش تحصیلی در دست داشته باشند.

شرایط اقامت در دبی از طریق ازدواج

از دیگر روش هایی که شرایط اقامت در دبی و کشور امارات را فراهم می آورد، اقدام از طریق ازدواج است. مهاجرت به کشور امارات از طریق ازدواج، به صورت یک طرفه بوده و همانند قانون حاکم بر ایران می باشد. بدین معنا که چنانچه یک زن خارجی با یکی از شهروندان مرد اماراتی ازدواج نماید، به اقامت امارات دست می یابد. اما عکس این جمله منجر به اخذ اقامت امارات نمی گردد. به عبارت دیگر اگر مرد ایرانی یا به طور کلی مرد خارجی با زنی از اتباع اماراتی ازدواج نماید، اقامت امارات به او تعلق نمی گیرد.

اکثریت کشورها اروپایی و غیر اروپایی و همچنین کشورهای عربی مانند امارات، قوانین سرسختانه ای برای امر مهاجرت و صدور اقامت و تابعیت را وضع نموده اند. از جمله این قوانین سختگیرانه، این است که زوجین بایستی ازدواج خود را با ارائه مدارک و اسناد کافی در این زمینه به اثبات برسانند. در واقع بایستی واقعی بودن ازدواج آنان به اثبات برسد و ثابت گردد که ازدواج آنها صوری نیست.

شرایط اقامت در دبی از طریق ازدواج

شرایط اقامت در دبی با ثبت شرکت و سرمایه‌ گذاری

ثبت شرکت و سرمایه گذاری در امارات از دیگر روش های دریافت اقامت در این کشور به شمار می رود. شرایط اقامت در دبی به گونه ای است که از این طریق به راحتی می توان در دبی اقامت نمود. دلایلی از قبیل اقتصاد پویا، پایین بودن نرخ مالیات در امارات و همچنین موقعیت استراتژیک جغرافیایی این کشور و شهرهایی مانند دبی و ابوظبی، می تواند زمینه ساز مهاجرت افراد خارجی به این کشور از طریق سرمایه گذاری گردد. تسهیلات بی شمار و گسترده ای برای سرمایه گذاران خارجی در امارات در نظر گرفته شده است.

دریافت اقامت امارات از طریق سرمایه گذاری و کار در امارات از جمله گزینه های موفق مهاجرت به این کشور است. دریافت اقامت امارات صرفا چند هفته طول خواهد کشید و هزینه های پایینی را در بر دارد. فعالیت در شرکت تاسیس شده در امارات می تواند به صورت واقعی یا صوری باشد. اما می توان از پرداخت مالیات معاف شد.

مراحل اخذ ویزای کسب‌ و کار در دبی در 2022

برای به دست آوردن ویزای کسب و کار به منظور ثبت شرکت در امارات در سال 2022، مراحل و شرایطی لازم است. مراحل و فرآیند دریافت ویزا به شرح زیر می باشد:

  • مرحله اول: ارائه کپی پاسپورت دارای اعتبار و سایر اسناد مورد نیاز توسط متقاضی
  • مرحله دوم: ارائه صورت حساب بانکی شخص متقاضی
  • مرحله سوم: ارائه مدارک مربوط به محل سکونت متقاضی
  • مرحله چهارم: اخذ گواهینامه ثبت شرکت مورد نظر ظرف مدت چند روز
  • مرحله پنجم: به دست آوردن مجوز اقامت در امارات متحده عربی

اقامت امارات از طریق قرارداد کاری

شرایط اقامت در دبی از طریق انعقاد قرارداد کاری نیز امکان پذیر است. چرا که شرایط و بازار کار در امارات در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد. به طوری که طبق گزارش های به دست آمده، نرخ بیکاری در این کشور تقریبا 1.72% می باشد که نسبت به سایر کشورهای جهان بسیار پایین است. افرادی که تمایل به کار در امارات دارند، بایستی از لحاظ مدرک تحصیلی، توانایی جسمی، شرایط سنی، سطح دانش زبان انگلیسی و عربی و غیره واجد شرایط باشند.

در واقع برای کار در امارات شرایط خاصی حاکم است. قدم اول برای مهاجرت کاری به این کشور، دریافت ویزای کار یا اشتغال امارات می باشد. بدون اخذ ویزا امکان مهاجرت کاری به دبی وجود ندارد. لازم است بدانید کلیه مراحل مربوط به اخذ ویزا بایستی از سوی کارفرمای اماراتی صورت گیرد. مدت زمانی که طول خواهد کشید تا ویزای کاری فرد متقاضی صادر گردد، تقریبا بین 2 الی 3 هفته می باشد.

اقامت امارات از طریق خرید ملک مسکونی

از دیگر راه هایی که شرایط اقامت در دبی را آسان می سازد، خرید ملک مسکونی در کشور امارات است. مشروط بر این که ملک خریداری شده توسط متقاضی، به ارزش حداقل AED1000000 (درهم امارات) باشد. ویزایی که از این طریق برای متقاضی صادر می گردد به مدت 2 سال اعتبار خواهد داشت. اما گفتنی است فردی که این روش از مهاجرت را انتخاب می نماید، به مدت 2 سال، اجازه کار یا فعالیت شغلی در امارات را نخواهد داشت. پس از گذشت 2 سال و انقضای ویزا، می تواند جهت اخذ اقامت دائم اقدامات لازم را به عمل آورده و سپس به تجارت و کسب و کار بپردازد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهترین گزینه برای انجام امور حقوقی مربوط به مهاجرت قانونی می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

113 دیدگاه برای “شرایط اقامت در دبی

  1. tt گفت:

    سلام وقتتون بخیر امکان گرفتن ویزای تحصیلی از دانشگاه های امارات برای ایرانیا وجود داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله

  2. دانیال گفت:

    سلام وقت بخیر کشور امارات برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ویزای تحصیلی در نظر گرفته؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این مسیر هم فراهم هست

  3. hamed گفت:

    سلام. من یک تریدر 17 ساله هستم و سرمایه کافی برای خرید ملک در دبی و گرفتن اقامت رو دارم.آیا با اینکه زیر 18 سال سن دارم میتونم به نام خودم ملک بخرم و اقامت بگیرم؟و گفتین تا 2 سال نمیشه کار کرد یعنی نمیتونم ترید کنم و پولش رو بریزم تو حسابم و خرجش کنم تو دبی؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ترید کردن به عنوان کار رسمی حساب نمی شه که شما از اون منع بشید مگر این که شرکتی که باهاش فعالیت می کنید، این محدودیت رو ایجاد کرده باشه که افراد کمتر از 18 سال نمی تونن کار کنن

  4. سیامک گفت:

    سلام دوست عزیز
    من کانادا زندگی میکنم و سیتیزن هستم . آیا میتونم 1 – بیام دبی زندگی کنم 2- کار کنم 3- بچه هایم تحصیل کنند و همچنین خرید آپارتمان داشته باشم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام بله مشکلی ندارید در این رابطه

  5. امیر حسین گفت:

    سلام ببخشید میخاستم ب دبی مهاجرت کنم و اقامت بگیرمو شروع ب کار در امارات کنم میشه راهنمایی کنید 20سال هم سن دارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط کار ایرانی ها در امارات فراهم نیست.

  6. ایمان گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    من حدود 10 سال سابقه کاری تمام وقت و 4سال سابقه کاری به صورت دورکاری در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات دارم. امکان مهاجرت کاری برای من وجود داره ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام بله امکانش هست ولی در حال حاضر به صورت مستقیم نمیشه وارد بازار کار شد و باید شرکت داشته باشید

  7. نیره گفت:

    سلام. من میخواستم از طریق داماک خرید ملک بعنوان اقامت استفاده کنم. البته بالای یک میلیون درهم. آیا درسته؟ این شرکت معتبره و حرفش روی اصوله؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      خودتون بایستی در مورد معتبر بودن یا نبودن شرکتی تحقیق کنید
      چون اون موقع باید راجع به درستی یا نادرستی حرف من هم از یک نفر دیگه تحقیق کنید و این زنجیره ادامه خواهد داشت

  8. Waheed گفت:

    سلام وقت بخیر اقا یا خانوم داوری
    جسارتأ برای ثبت شرکت گزینه دوم نوشته بودید (ارائه صورت حساب بانکی شخص متقاضی)
    وقتی ما ویزای اقامتی امارات نداشته باشیم پس توی امارات حساب بانکی هم نداریم یعنی نمیتونیم حساب باز کنیم چون نیاز به آی دی کارت داره
    اگه برام کمی توضیح بدید ممنون میشم?

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای ثبت شرکت نیازی به حضور نیست برخی از کشورها حتی مثل انگلستان شما میتونید بدون حضور در این کشور شرکت خودتون رو به ثبت برسونید

  9. ناشناس گفت:

    خوب اگر یک شخص عرب ایرانی باشد نمیتواند اقامت دبی رو بگیرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      مهم پاسپورت شماست که صادره از چه کشوریه

  10. حمیدرضا گفت:

    سلام و سال نو مبارک
    من یک پیشنهاد کاری از شرکت اروپایی که در دبی مشغول هست دارم. میخواستم بدونم آیا با داشتن پینشهاد کاری هم امارات به ایرانی ها ویزای کاری نمیده؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  11. هادی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده دارای مدرک دکتری تخصصی برق هستم و اخیرا شنیدم دبی به دارندگان مدرک دکتری ویزای طلایی میده؟میشه توضیح بدین این دقیقا چی هست؟ یعنی من الان بخوام از این ویزا استفاده کنم باید چه کار کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      این خبر که میفرمائید مربوط به چند ماه پیشه که برای فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور اماراته ولی خبر جدیدتر از اون اینه که امارات اعلام کرده به اتباع 13 کشور از جمله ایران ویزا نمیده به همین دلایلی که عرض کردم به کشور دیگه ای برای اخذ اقامت فکر کنید

  12. سعید گفت:

    سلام وقت بخیر ، آیا با مدرک لیسانس و سابقه کار 8 ساله فروش نرم افزار در گوگل پلی با درآمد متوسط 3 هزار دلار در ماه میتوان از دبی اقامت گرفت؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      کشور امارات در حال حاضر به ایرانی ها ویزا نمیده متاسفانه

  13. غزل گفت:

    سلام وقت بخیر . من ماسور هستم با ۲۶ سال سن و حدود چهار سال سابقه کاری در زمینه ماساژ درمانی و مدرک بین المللی
    امکان دریافت اقامت کاری در امارات برای من هست؟
    چ

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر امارات به ایرانیها اقامت نمیده متاسفانه

  14. اشكان گفت:

    ضمن عرض سلام ، خواستم خدمتتان انتقاد كنم و بگم كه شما كه براى شغلتون اينقدر تبليغ و تعريف و تمجيد ميكنيد خصوصاً از كارشناسان خودتان آيا دقت كرديد كه جناب داور كه ظاهراً مسؤل پاسخگويى به ايميلهاى ارسالى از سوى متقاضيان درخواست اقامت دبى هستند حتىٰ يك جواب روشن ، واضح ، شفاف و اميدوار كننده به هيچيك از ايميلهاى ارسالى ندادند و بيشتر پاسخهاى ايشان يا به نوعى حسِ شتابزدگى در آن ديده ميشد و يا اينكه از سرِ بى حوصلهگى جواب دادند و يا اينكه جوابهاى كليشه اى به مردم داده اند كه اين خود نشانه ضعف مديريت و پرسنل و يا كارشناسان شركت شما را بخوبى آشكار ميكند كه نه تنها كسى را تشويق و جذب نميكنيد بلكه بر عكس همه را از آمدن به امارات دلسرد و منصرف ميكنيد. من خودم الان مدت ٣١ ساله كه در دبى زندگى ميكنم از روزيكه تصميم به محاجرت به اين كشور كوچك ولى بازار بزرگ و تنوع شغلى كه داشت به عنوان سكوى پرتاب خودم اينجا را انتخاب كردم و با اندكى سرمايه گذارى و تلاش مضاعف به آنچه از اول هدفم بود رسيدم و الان جهت استراحت و عوض كردن آب و هوا و سركشى به امورات شركتم در دبى هستم . و از طريق كار كردن در دبى مالك چندين ملك در دبى ، كاندا و لندن هستم و هدفم گرفتن پاسپورت انگلستان و زندگى در آن كشور بود كه به هدفم رسيدم . و الان در اصل محل زندگى خودم در منچستر است ولى شركتم و شغلم در دبى كه كارمندان و فرزندانم آنرا اداره ميكنند ولى همگى در انگلستان ساكن هستيم ولى در اينجا هم منزل ويلايى بزرگ با استخر و امكانات رفاهى كامل در ٤ واحد داريم و ٨ واحد آپارتمان را نيز به اجاره داده ايم.

    1. داوری گفت:

      سلام دوست من
      اول از همه ازتون تشکر میکنم که با صبر و حوصله برامون نوشتید و از من انتقاد کردید
      اما انتقادتون وارد نیست چون شرایط 31 سال پیش امارات با امروز یکسان نیست و اگر اخبار رو پیگیری کرده باشید و بروز باشید به این خبر که امارات صدور ویزای گردشگری و کاری رو برای 13 کشور از جمله ایران متوقف کرده برمیخورید. شرایط مهاجرت بروزه نه اینکه چون شما 31 سال پیش رفتید الان هم میشه رفت. در هر صورت مرسی از وقتی که گذاشتید

    2. زهره گفت:

      سلام ببخشید من در مورد اصامت دبی میتونم با شنا صحبت کنم؟

      1. داوری گفت:

        سلام
        من عمدا این کامنت رو گذاشتم بمونه تا بخونید و ببینید که فردی اگر قصد فریب شمارو داشته باشه چطور با حرف های قشنگ باعث میشه که شما بخواین بهش پیام بدید. سرکار خانم، مهاجرت کردن اون چیزی نیست که این دوستمون رویاهاش رو برامون در موردش بیان کرده
        فریب هر شخصی که برای شما قصه های جذاب میگه رو نخورید
        در این عرصه باید خیلی دقت کنید که واقعیت ها رو بشنوید

  15. Fateme گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دانشجوی کارشناسی رشته ی گرافیک هستم و همسرم کارشناسی مکانیک داره .ایا از طریق ین رشته ها میشه اقامت تحصیل گرفت ؟ و ایا این رشته ها جایگاه خوبی در امارات داره ؟
    هزینه ی تقریبی برای شروع زندگی در امارات چقدر هست ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در این کشور نیاز به کفیل و کارفرما خواهید داشت

  16. امیر گفت:

    سلام من یک پزشک متخصص هستم اخیرا اعلام شد ویزای ده ساله امارات به پزشکان داده می شه ابتدا به ساکن چکار میشه کرد و روال کار به چه صورت است

    1. داوری گفت:

      سلام
      این ویزا به افرادی اعطا میشه که در کشور امارات تحصیل کرده باشند بزرگوار

  17. رضوان گفت:

    سلام وقت بخیر من نگارخانه دار هستم تو ایران و فعالیتم بیشتر تو اروپا بوده و درحال حاضر تصمیم دارم با همسرم برای خرید ملکی با قیمت درهم امروز که میشه یک میلیاردو هشتصد درهم میتونم هم خونه بخرم و هم مغازه؟
    واینکه ایا به ما اقامت و یا پاسپورت دبی رو میدن؟
    وبا اون اقامت در دبی میتونم راحت به اروپا سفرکنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      با خرید ملک در دبی نمیشه پاسپورت این کشور رو بدست آورد متاسفانه

  18. عسل گفت:

    سلام من حدود30 سالمه فوق لیسانس دارم 6 سال سابقه کار دارم میتونم اقامت دبی رو دریافت کنم از چه طریقی؟ بعدا میشه از دبی به اروپا یا کانادا سفر کرد؟ چه جوری میشه پاس امارات گرفت؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      کشور امارات به اتباع خارجی پاسپورت نمیده و باید برای کشور دیگه ای اقدام کنید

  19. حسن گفت:

    سلام.وقت بخیر.من تحلیلگر بازار ارز و مدرس این رشته هستم.کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارم.ومدرک بین المللی مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه ای و کارت مربیگری بورس دارم.25 سال سابقه تدریس هم دارم و تمایل به ادامه تحصیل در مقطع دکتری در رشته مالی را دارم.چگونه می توانم برای اقامت در دبی اقدام نمایم.لطفا راهنمایی کنید.

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید برای اخذ پذیرش در مقطع دکتری اقدام کنید

  20. Sahjj گفت:

    سلام
    من برای کار بخوام برم،همسرم هم میتونه بیاد یا نه؟
    و
    اینکه برای تاسیس شرکت در اونجا چیکار باید بکنم وقتی که خودم اونجا نیستم؟
    و شرایط کلی اقامت چجوریه اصلا اقامت میدن به ایرانی یا نه

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در دبی نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  21. احمد رضا گفت:

    مترجم عربی هم میخوان؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      سوالتون رو واضح تر بپرسید لطفا

  22. soheil گفت:

    سلام وقت بخیر برای اخذ اقامت دائم در دبی از طریق سرمایه گذاری خرید مسکن خودرو حداقل ۵۰میلیون درهم. امکان پذیر هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      امکان سرمایه گذاری وجود داره

  23. Pouria گفت:

    سلام آیا دبی برای رشته ی فوتبال مناسب هسته یا نه

    1. داوری گفت:

      سلام
      دبی که در زمینه فوتبال قوی نیست ضمن اینکه باید دعوتنامه از طرف باشگاه داشته باشید

  24. Ali گفت:

    سلام ببخشید من میخاستم به دبی یا امارات بروم و میخوام جای که حمایت بشه از کار توی ایران میخاستم کالای خواب بزنم و تولید دسمال کاغذی اما این وامها با ظامن که من نمی تونستم ضامن پیدا کنم وامش مشکلی نبود اما ضامن پیدا نشد حالا میخوام برم تو کشوردیگه اگه حمایت بشه بزنم میشه دردبی یا امارات بزنم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در این کشورها باید کارفرما داشته باشید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  25. حسین گفت:

    درود بر شما من در سال ۲۰۰۶ در دوبی سرمایه گذاری کردم و اپارتمان خریدم در ان موقع رکود اقتصادی شد و خیای شرکتها ی سازنده رفتند و …….دیگه ما نه صاحب پول شدیم نه اپارتمان ایا راهی هست

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      همینطوری که خودتون میفرمائید متاسفانه در حال حاضر راهی وجود نداره

  26. hamidreza گفت:

    سلام یه جون بیکارم برای کارگری میخام برم تخصصی هم ندارم چه راهی هستش که برم .

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      مهاجرت رو در حال حاضر به شما پیشنهاد نمیکنم دوست من

  27. Pouria گفت:

    سلام میخواستم بدونم که دبی برای رشته ی فوتبال مناسب هسته یا نه و 18سال دارم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      باید یک باشگاه براتون ابتدا دعوتنامه ورزشی ارسال کنه

  28. محسن گفت:

    سلام .خسته نباشید .من 35 سالمه و در مخابرات با مدرک کارشناسی ارشد الکترونیک 12 سال سابقه ی کار دارم .همسرم هم ارشد شیمی دارویی هستن.یک فرزند 6 ساله دارم.بنده برای اقامت در دوبی به چه صورت میتونم با توجه به سوابق تحصیلی و شغلیم اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید در حال حاضر باید یک قرارداد کاری درجه یک برای دبی داشته باشید
      که با توجه به شرایط چند سال اخیر خیلی شانس بالایی نخواهید داشت بهتره برای کشورهای دیگه خیز بردارید
      که بهتره باز با مشاورین ما مشورت کنید که بهترین ها رو با توجه به رزومه تون به شما معرفی کنن

      1. محسن گفت:

        ممنونم.در واقع بنده قصد و هدف اصلی مهاجرتم به کانادا هستش.منتهی به منظور اینکه برای امادگیه زبان فرزندم بتونم یه موقعیت براش جور کنم تصمیم به اقامت دوبی گرفتم .ولی با شرایط بنده به نظرتون برای کانادا چقدر شانس دارم و روشهای پیش رو چیا هستن؟

  29. Parsa گفت:

    سلام۱۹ سالمه تازه دارم‌‌ ‌میرم دانشگاه رشته معماری ، عمران ، نقشه برداری میخاهم در کشور امارات اقامت بگیرم و مشغول به کار کردن بشم در شرکتی و یا …

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای اقامت در دبی نیاز به قرارداد کاری و یک نفر به عنوان کفیل خواهید داشت

  30. اشکان گفت:

    سلام من دتنشجوی مقطع کارشناسی رشته حسابداری هستم
    1 . ایا رشته من برای استخدام شدن در دبی مناسب است؟
    2 . از طریق سایت های کاریابی امکان استخدام شدن من وجود دارد ؟
    3 . اگه بخوام ارشد بخونم ، همین رشته خودم را ادامه دهم یا رشته های کامپیوتر و گرافیک …. ؟؟؟؟
    با تشکر

    1. داوری گفت:

      درود بر شما
      به طور کلی در حال حاضر کشور امارات به ایرانی ها اقامت نمیده
      بهتره که اگر هدف مهاجرتی دارید با مشاورین موسسه مشاوره کنید
      که با توجه به شرایط شما مقصدتون رو مشخص کنن

  31. معصومی گفت:

    سلام و خسته نباشید ایا ایرانیان میتوانند بدون دریافت ویزا و … در دبی خودرو کنند با پاسپورت ایران و به ایران وارد کنند یا باید ویزا دبی داشته باشند ؟
    ایا با پرداخت 20 هزار دلار به خزانه امارت اقامت دایم میدهند هنوز این روش هست یا برای ایرانیان فقط خرید ملک و اقامت هست ممنون میشم بگید این دو تا سوال رو

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای سوال اول باید عرض کنم که نیاز به ویزا وجود داره
      در رابطه با سوال دوم فقط از طریق خرید ملک

  32. Ehsan گفت:

    سلام من رشته دانشگاهیم مهندسی عمران هستش با ۱۷ سال سابقه اجرایی خانمم دکتری میکروبیولوژی هست میتونم دبی کار پیدا کنم یا اقامت بگیریم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      با کار در دبی نمیشه اقامت گرفت. اگه به کشورهای حاشیه خلیج فارس فکر میکنید کشورهای عمان و قطر بهتر میشه اقامت گرفت

  33. Ehsan گفت:

    درضمن خانمم دکتری میکروبیولوژی داره خودم مهندسی عمران هستم

  34. Ehsan گفت:

    سلام من رشته دانشگاهیم مهندسی عمران هستش با ۱۷ سال سابقه اجرایی میتونم دبی کار پیدا کنم؟

  35. فریده گفت:

    سلام من سی سلامه وکارشناسی گرافیک تصویر سازی دارم چطور میتونم اقامت تحصیلی بگیرم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام لطفا تحصیل در دبی را مطالعه فرمایید.

  36. رضا گفت:

    سلام و عرض ادب بنده دارای 19سال سن و درحال تحصیل در رشته پرستری و مسلط به زبان عربی میباشم میخواستم ببینم ایا با این شرایط میتونم اقامت بگیرم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما تنها راه اخذ اقامت دبی از طریق ازدواج با یک تبعه از دبی و یا سرمایه گذاری در این کشور می باشذ

  37. محمد سالمی گفت:

    با سلام و عرض ادب
    شرایط معادلسازی مدارک و دریافت ویزای کاری دندانپزشک عمومی برای کار و مهاجرت به دبی چیست
    سپاسگزارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید آزمون معادل سازی بدین اما در کل پزشک ایرانی نمیگیرند از کشورهای عربی عمان قطر برای پزشک ها خوبند که آزمون پرومتریک باید بدین

  38. adel kaz گفت:

    ساام وقت بخیر ، من پاسپورت بریتانیا رو دارم ، برای اقامت امارات میتونم از اون استفاده کنم ؟ ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما این موضوع باید از وکیلی در بریتانیا بپرسین

  39. صبا رضایی گفت:

    سلام من ۱۸ ساله هستم و میخواستم بدونم برای مهاجرت و تحصیل در رشته داروسازی باید چیکار کنم و حدودا چقدر هزینه بر میدارد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا مقاله هزینه تحصیل پزشکی در دبی را مطالعه فرمایید.

  40. پویا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من 23سال سن دارم و دانشجو هستم
    می خوام اقامت دبی رو بگیرم مهم نیست کدوم کیسش باشه فقط می خوام برم
    و اینکه یه سوال اگه از طریق دریا قاچاقی به اونجا بری
    شرایطت اونجا چطوری میشه
    ممنون اگه جواب بدین

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب فقط در مورد راه های قانونی میتونیم کمکتون کنیم

  41. نبی گفت:

    سلام با لیسانس نقشه کشی و طراحی صنعتی کاری پیدامیشه اونجا

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بهترین راه جستجو از سایت های کاریابی است ولی به دلیل ساخت و ساز زیاد برای رشته شما کار هست

  42. Ali گفت:

    سلام .من چهل سالمه دو فرزند زیر ۱۸ سال دارم .کارم انبوه سازی تو شهرستانه.
    آیا میتونم اقامت دوبی بگیرم .و همین فعالیت رو اونجا داشته باشم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله با خرید ملک و یا پیدا کردن کارفرما میتونید. مقاله مهاجرت به دبی برای شما مفید خواهد بود.

  43. پوران گفت:

    سلام،شرایط شغلی و مهاجرت برای دندانپزشک چگونه است
    با تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اکثرا با یادگیری زبان آن کشور و معادل سازی مدرکتون می باشد به عنوان مثال مقاله معادل سازی مدرک دندانپزشکی در آلمان رو مطالعه بفرمایید تا مطلع شوید

  44. حسین گفت:

    سلام اقامت از طریق خرید ملک میتونه بعد از دو سال تمدید نشه یا شرایط خاصی دارد . ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله تمدیدمی شود

  45. سعید قادرزاده گفت:

    درود؛
    ۳۹ ساله ، متاهل ،داری ۱ فرزند ۵ ساله
    روانشناس(کارشناس ارشد) هستم
    تمایل بزندگی ،اخذ اقامت در دبی دارم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما آیا کارفرما دارید از دبی؟

  46. استادغلامی گفت:

    با سلام

    من داتشحوی دکترای حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی دبی هستم ایا میتوانم اونجا کاری پیدا کنم ویا یه اقامت یکساله بگیرم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله از طریق جستجو در اینترنت میتونید شغل پیدا کنید

  47. هستی گفت:

    سلام من دکترای کودکان استثنایی دارم چطور می تونم برای کار به دبی بروم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید کارفرما از دبی داشته باشید

      1. محمدرضا گفت:

        با عرض سلام 27سالم لیسانس نرم افزار دارم و کارهای مادلینگ و فشن میکنم . از چه طریق میشه اقامت امارات را گرفت. ممنون میشم راهنماییم کنین….

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما کشورهای عربی فقط از راه ازدواج با تبعه آن جا و یا سرمایه گذاری میتوانید اقامت دائم بگیرید

  48. مهشید گفت:

    آیا برای خرید ملک، و گرفتن اقامت میشه دو ملک با هم قیمتش یک میلیون درهم باشه؟ اقامت می‌دهند؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب به مقالات ما رجوع کنید

  49. Mahyar گفت:

    سلام شخصی ۲۸ساله هستم متهل وهنر من نصاب دوربین ودزد گیر مداربسته است و به
    زبان عربی و انگلیسی اشنای ندارم ایا میتوانم ویزای کار در این کشورو بگیرم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما آیا کارفرمایی از دبی دارید؟

  50. Mahyar گفت:

    سلام شخصی ۲۸ساله هستم متهل وهنر من نصاب دوربین ودزد گیر مداربسته است و بخزبان عربی و انگلیسی اشنای ندارم ایا میتوانم ویزای کار در این کشورو بگیرم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما آیا کارفرمایی از دبی دارید؟

  51. وفا وفایی گفت:

    سلام
    خانم ۳۶ ساله هستم متاهل و دو غرزند زیر هجده سال
    میخواستم بپرسم برای اقامت در دبی چه رشته تحصیلی بهتری پذیرش هست . امسال ارشد میخوام شرکت کنم و قبلش میخواستم بدونم با شرایطی که دارم چقدر امکان پذیرشم هست ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما رشته های فنی مهندسی را انتخاب نمایید

      1. مريم گفت:

        سلام
        من ناخنكار هستم با١٠ سال سابقه كار و٣٤ ساله هستم ، علاقه دارم به امارات متحده مهاجرت كنم .

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          باید ابتدا قرارداد کاری و کفیل داشته باشید

  52. سعید عرب گفت:

    سلام 48سالمه فرزند 17ساله محصل دارم . علاقه دارم مهاجرت به امارات متحده بکنم هنرم عکاسیه.نمیدونم بهترین روش برای اقامت گرفتنم چیه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اینکه بتونید برای امارات کار پیدا کنید باید به دنبال یک کارفرما باشید حالا یا با مراجعه حضوریتون و یا از طریق سایت، برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

      1. کیان گفت:

        سلام
        ارشد پرستاری دارم تخصص داخلی و جراحی
        ۲۵ سال سن
        مسلط به زبان انگلیسی
        با ۳سال سابقه کار
        چجوری میتونم برا کار تو دبی یا کشورای دیگ اقدام کنم؟!

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          برای کار در بسیاری از کشورها باید مدارکتون رو معادلسازی کنید
          که البته برای بسیاری از کشورها میتونید اقدام کنید
          کشور آلمان هم کشور خوبی برای ایرانی هاست پیشنهاد میکنم ایتدا مقالهویزای A17 پزشکان آلمان رو مطالعه بفرمائید
          و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

    2. مريم گفت:

      سلام
      من ناخنكار هستم با١٠ سال سابقه كار و٣٤ ساله هستم ، علاقه دارم به امارات متحده مهاجرت كنم .

      1. داوری گفت:

        باید ابتدا قرارداد کاری و کفیل داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *