ویزای تحصیلی

بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع دبیرستان

بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع دبیرستان

اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع دبیرستان در سال 2023 می‌ تواند یک راه حل مناسب برای حل مشکل هزینه های مهاجرت دانش آموزان باشد. کشور انگلستان در جهان همواره به برخورداری از قدرتمندترین و به روزترین سیستم آموزشی مشهور بوده است که به این دلیل سالانه تعداد زیادی از متقاضیان ادامه تحصیل به این کشور زیبا و پهناور جذب می شوند. امکان اخذ بورسیه های تحصیلی در مدارس در انگلستان پایین است اما امکان دارد. لذا بهتر است هزینه های تحصیل و زندگی از قبل برآورد شود. تحصیل در این کشور می تواند فرصت های شغلی و اجتماعی بی نظیری را برای افراد در پی دارد که نباید به سادگی از آن چشم پوشی کرد. این مقاله توسط کارشناسان متخصص و با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به جهت راهنمایی شما تهیه و تنظیم شده است.

هزینه تحصیل در انگلستان در 2023

برتری ساختار تحصیل در مدارس متوسط کشور انگلستان برای تمامی افراد نیز شناخته شده است. مهارت های زندگی، مسئولیت پذیری و برقراری ارتباط از دیگر موارد حائز اهمیت در باب تحصیل در انگلستان است. به همین جهت دانش آموزانی که از مدارس متوسطه انگلستان فارغ التحصیل می شوند از میزان توانایی بالایی در حل مشکلات و احترام به حقوق دیگران برخوردار هستند. با توجه به مدرسه انتخابی توسط متقاضیان و شهری که در آن به تحصیل می پردازند، هزینه‌ های پرداختی متفاوت باشد. آنچه به طور میانگین در سال 2023 مدارس کشور انگلستان در مقطع دبیرستان دریافت می کنند، حدودا 27000£ (پوند) است.

خوب است بدانید که تمام هزینه های مربوط به خرید کتاب و نشریات متناسب با رشته دانش آموزان و هزینه های مربوط به یونیفرم مدرسه و 3 وعده غذای روزانه در شهریه ها محاسبه می شود. دریافت ویزای تحصیلی کشور انگلستان هم حدود یک ماه زمان خواهد برد و بیش از 300£ (پوند) هزینه در برخواهد داشت.

اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع دبیرستان

درباره بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع دبیرستان باید بگوییم که تنها آن دسته از دانش آموزان که در سال اول نمرات ممتاز کسب کنند و پیشرفت‌ های قابل توجهی نسبت به سال اول در سال دوم داشته باشند. علاوه بر فراهم آوردن امکانات آموزشی بیشتر می‌ توانند برای پرداخت شهریه ها تخفیف های خوبی بگیرند. نکته قابل توجه درباره دانش آموزان استعداد درخشان است که دولت انگلستان این امکان را برای آن ها به وجود آورده است که در صورت بورسیه شدن در مقطع دبیرستان و با فارغ التحصیل شدن با نمرات ممتاز بتوانند بدون شرکت در آزمون های ورودی به برترین دانشگاه های این کشور ورود پیدا کنند. در حقیقت انگلستان برای مقطع دبیرستان در سال های اولیه ورود به این کشور و برای ویزای تحصیلی بورسیه صادر نمی نماید. به این علت فرد متقاضی بایستی هزینه های مربوط به تحصیل را در کشور انگلستان داشته باشد.

اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع دبیرستان

کار حین تحصیل در دبیرستان های انگلستان

این که دانشجویان در انگلستان حتی اگر تابعیت کشورهای بریتانیایی یا کشورهای حوزه اقتصادی اروپا را نداشته باشند نیز تا سقف 20 ساعت در هفته اجازه کار خواهند داشت، بر همگان واضح است. اما سوال اینجاست که آیا دانش آموزان دبیرستانی که زیر 18 سال دارند نیز از نظر قوانین انگلستان اجازه کار خواهند داشت یا خیر. ابتدائا ذکر این نکته ضروری است که این افراد بهتر است نمرات خوبی اخذ کنند و به این ترتیب تلاش نمایند بورسیه های تحصیلی بگیرند. اما در صورت تمایل به کار حین تحصیل در دبیرستان این امکان از سن 16 سالگی فراهم است. هرچند دانش آموزان در تعطیلات تابستان پس از 16 سالگی می توانند تمام وقت هم مشغول به کار باشند. لازم به ذکر است پرداخت حقوق به زیر 18 ساله ها در انگلستان از طریق سیستم PAYE امکان دارد.

دبیرستان‌ ها در کشور انگلستان

تحصیل در دوره متوسطه در انگلستان در دبیرستان های خصوصی و دولتی مقدور است. کشور انگلستان انواع مختلفی مدارس دارد که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم:

  • آکادمی‌ ها: اولین بار در بخش های محروم این کشور افتتاح شدند. آنها تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش کشور انگلستان قرار گرفتند تا کیفیت آموزش در این کشور افزایش پیدا کند.
  • کالج های فناوری: همانند آکادمی ها کالج‌های فناوری نیز برای افزایش کیفیت آموزشی انگلستان راه اندازی شده اند و بیشتر در مناطق محروم این کشور قرار دارند. اما بر خلاف آکادمی ها تحت نظارت آموزش و پرورش محلی نیستند.
  • مدارس پایه و آزاد: این مدارس چند نوع ویژگی مشخص و مشترک دارند که از جمله آنها می توان به استخدام کارمندان توسط دولت و تامین بودجه از طریق مالیات دهندگان اشاره کرد. آنها به طور مستقیم تحت نظارت سازمان آموزش و پرورش انگلستان هستند.
  • کلیسا و مراکز داوطلبانه: هزینه‌ های این مراکز از طریق مبالغ پرداختی به خیریه ها تامین می شود. این مراکز تحت نظارت کامل و مستقیم دولت انگلستان هستند اما برخی از مدارس داوطلبانه نیز تحت نظارت مستقیم کلیسا و وابسته به این نهاد مذهبی/فرهنگی هستند.
  • دبیرستان‌ های شبانه روزی: این مدارس هم برای تحصیل دانش‌ آموزان و هم برای زندگی آن ها به وجود آمده اند. دانش آموزان بین 10 الی 19 سال امکان تحصیل و زندگی در این مراکز را دارند. این دبیرستان های شبانه روزی به 2 دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند. مدارس خصوصی تمام هزینه‌ های مربوط به شهریه و اقامت را از دانش‌ آموزان انگلیسی یا دانش آموزان بین المللی دریافت می‌کنند اما مدرسه شبانه روزی فقط دانش آموزان انگلیسی را می‌پذیرند و جز هزینه‌ های مربوط به اقامت هزینه‌ای از دانش آموزان دریافت نمی کنند.

بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع دبیرستان در برترین مدارس

برای راهنمایی بیشتر شما در باب تحصیل در انگلستان و بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع دبیرستان تصمیم گرفتیم اطلاعاتی از برترین مدارس این کشور تهیه کنیم. در لیست زیر به اسامی آن ها به همراه میزان بورسیه ها در سال اشاره می کنیم.

اسامی کالج هامیزان بورسیه ها
کالج بلربیز (College Bellerbys)اختصاص تا 40% بورسیه تحصیلی به دانش‌ آموزان
کالج دی ال دی انگلستان (DLD)اختصاص تا 50% بورسیه تحصیلی به دانش‌ آموزان مستعد
کالج دیوید گیم (David Game)اختصاص تا 2000£ (پوند) بورسیه تحصیلی به دانش‌ آموزان
کینگز کالج (Kings College)اختصاص تا 15% بورسیه تحصیلی به دانش‌ آموزان
کالج کتز انگلستان (CATS En)اختصاص تا 50% بورسیه تحصیلی به دانش‌ آموزان

مدارس فوق برترین مدارس دولتی و خصوصی کشور انگلستان می باشند. در این مدارس سالانه تعداد زیادی از فارغ التحصیلان با توجه به نمرات ممتازی که کسب کرده اند وارد دانشگاه های معتبر می‌ شوند. در واقع بسیاری از سیاستمداران و دانشمندان برتر انگلستان زمانی در مدارس با کیفیت این کشور که از آن ها نام بردیم تحصیل می‌کردند. این موضوع نشان دهنده آینده درخشان افرادی است که می توانند وارد مدارس برتر کشور انگلستان شوند و در معتبر ترین سیستم آموزشی جهان به تحصیل و تحقیق بپردازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت تحصیلی به انگلستان یا راه های مهاجرت به انگلستان کافیست با کارشناسان متخصص موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید؛ همکاران ما با سال ها تجربه در زمینه امور مهاجرتی و اخذ انواع ویزا شما بزرگواران را تا رسیدن به سرزمین رویاها همراهی و راهنمایی خواهند کرد.

4.8/5 - (5 امتیاز)

208 دیدگاه برای “بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع دبیرستان

  1. مینا گفت:

    سلام من یک نوجوان ۱۳ ساله هستم مسلط به سه زبان انگلیسی عربی و آلمانی تسلط کامل و حرفه ای به فتوشاپ ایلستریتو و طراحی کاراکتر همچنین مدرک معتبر برنامه نویسی و البته طراح وب هستم میخواستم بدونم میتونم که بورسیه کشور انگلیس بگیرم و اگر شدنی هست از کجا به چه شکل باید شروع کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید با مدارسی که در انگلستان هست، ارتباط بگیرید. اینطور می تونید مطلع بشید که آیا اون مدرسه حاضر هست به شما بورسیه بده یا خیر

  2. Dina گفت:

    سلام وقت بخیر
    میشه بیشتر راهنمایی کنید که از چه راهی میتونیم با مدارس ارتباط برقرار کنیم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      از طریق نت جستجو بفرمایید و شرایط هر مدرسه رو مورد ارزیابی قرار بدید.
      در نظر داشته باشید که سایت هر مدرسه شرایط رو به صورت کامل ارائه کرده و این فرصت رو هم داده که بتونید از طریق همون سایت ارتباط برقرار کنید

  3. شرمین گفت:

    سلام ببخشید من پایه دوازدهم تجربی هستم میخواستم واسه ادامه تحصیل به شهر گلاسکو اسکاتلند برم ، ممنون میشم اگه شرایط پذیرش در مدارس و دانشگاهشون رو بگید ، چه جوری باید اقدام کنم و هزینه هاش چه جوریه ، آیا میشه از طریق تحصیل اقامت گرفت؟ همچنین میشه تو دانشگاه بورسیه گرفت یا نه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای اینکه بتونید اطلاعات دقیق رو بدست بیارید، باید به سایت دانشگاه یا مدرسه ای که قصد پذیرش از اون رو دارید مراجعه کنید چون هر مرکز شرایط متفاوتی داره

      1. شرمین گفت:

        خب سایت دانشگاه مد نظر رو چه جوری پیدا کنم؟

        1. امیر جلالی گفت:

          اسم دانشگاهتون رو توی گوگل سرچ کنید

          1. الینا گفت:

            سلام خسته نباشین ممنون از مقاله ی خوبتون
            من ۱۵ سالمه و نهم هستم به انگلیسی و ترکیه ای تسلط کامل دارم و آلمانی هم بلدم و سابقه ی تدریس هم دارم
            همچنین معدلم هم برای هفتم و هشتم ۲۰ بوده و برای نهم هم ۲۰ هستش و اینکه قصد دارم سال دهم رو در دبیرستان های انگلیس تحصیل کنم و از نظر مالی هم میتونم تا حد ۲۷۰۰۰ تا هزینه کنم اما میخوام بدونم که میشه حداقل بورسیه ۴۰ درصد بگیرم؟

          2. امیر جلالی گفت:

            سلام
            شما رزومه ای خوب دارید و شانس دارید که این امکان رو به دست بیارید.
            شما می تونید با مدرسه های مورد نظر خودتون ارتباط برقرار کنید و از اون ها قبل از ثبت نام در این رابطه پرس و جو کنید

  4. آرتا فرشباف عارف گفت:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید من امسال قراره برم سال هشتم و معدل سال هفتمم هم 18.50 هست و برنامه نویسی بلدم و از فنی حرفه ای مدرک بین المللی دارم و زبان های عربی و انگلیسی رو مسلطم خواستم بدونم ایا میتونم بورسیه بگیرم
    و در استعداد های درخشان میخونم و یک سوال دیگه ایا برای هر سالی که خواستم درخواست بدم معدل همون سال مهمه یا همه ی سال ها

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این که می تونید بورسیه بگیرید یا خیر رو باید با مدرسه های انگلستان مکاتبه کنید که ببینید بهتون بورسیه می دن یا خیر
      مدارک تحصیلی سال های قبل شما کاملا بررسی میشه

  5. اتریسا محمدی گفت:

    سلام و روز بخیر
    ببخشید تحصیل درمدارس استعداد های درخشان در ایران امتیاز محسوب میشه ایا؟
    و اینکه برای ارسال پیام به مدرسه مورد نظر چه اطلاعاتی رو باید بدیم و در کل چطور با مدارس ارتباط برقرار کنیم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      معدل شما می تونه از اهمیت بالاتری برخوردار باشه.
      شما باید سایت مدرسه رو پیدا کنید و از همین طریق اطلاعات کافی در مورد پذیرش رو توی سایت از قسمتی که برای دانش اموزان بین الملل وجود داره برداشت کنید و مراحل رو طی کنید

  6. زهرا گفت:

    سلام من زهرا هستم و ۱۶ ساله هستم کلاس دهم تجربی
    من زبان فرانسه انگلیسی ایتالیایی و عربی بلدم
    من برای دو ماه معلم زبان انگلیسی بودم در اهواز
    معدل هفتم من ۱۹/۵۸بود
    معدل هشتم من ۱۹/۶۸بود
    معدل نهم من ۱۹/۴۸بود
    من وضعیت مالی خوبی ندارم
    بورسیه تحصیلی میخواستم برای انگلستان
    من میخواهم پزشکی قلب و عروق بخوانم
    و در نهایت جراح قلب و عروق شوم
    اگر امکان داره من و راهنمایی کنید خیلی ممنون🌹

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      نمی شه به شما قول داد که می تونید از مدرسه یا دانشگاه پذیرش بورسیه بگیرید.
      توصیه می کنم با مشاورین ما تماس بگیرید تا موارد مختلف رو به شما توضیح بدن تا شرایط بهتری داشته باشید

  7. سلنا گفت:

    سلام وقت بخیر
    می تونید بورسیه های رایگان انگلیس رو در مقطع دبیرستان معرفی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در این رابطه باید با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  8. ssar گفت:

    سلام خسته نباشید من کلاس یازدهم و تموم کردم مدرسه نمونه دولتی درس میخونم معدلم 19/79 شده امسال در کل میخوام بدونم ایا امکانش هست قبل از کنکور بتونم برای بورسیه اقدام کنم تو نظراتتون خوندم ک باید به مدرسه پیام بدم منظورت از مدرسه دقیقا مدارس موردنظر برای بورسیه است ؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید خیلی فوری

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می خواهید برای سال 12 دبیرستان تشریف ببرید انگلستان؟
      برای دریافت بورسیه از مدارس باید با خود مدرسه مکاتبه کنید که اگر شما رو پذیرفتند، حاضر به پرداخت بورسیه به شما هستند یا خیر

  9. فاطمه گفت:

    سلام
    من کلاس هشتم هستم که دیگع داره تموم میشه
    معدل هفتم ۱۹/۹۷
    معدل هشتم هم هنوز نیومده اما زیر ۱۹/۴ نمیشم
    برای نهم چه همدلی باید بگیرم که بتونم از رشته پزشکی وارد بورس انگلیس بشم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید حداقل 12 سال در مدرسه تحصیل کنید تا این که بتونید وارد دانشگاه بشید
      بورسیه هم چیزی نیست که بشه قطعی در موردش صحبت کرد به ویژه الان که 3 سال باقی مونده

  10. ... گفت:

    ببخشید میتونیم بورسیه صد در صد دریافت کنیم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دریافت بورسیه به هیچ عنوان تضمین شده نیست که بشه در رابطه با مقدارش صحبت کرد. شما باید با مدرسه در ارتباط باشید و این مسئله رو از اون ها جویا بشید

  11. FARZANEH گفت:

    سلام من الان کلاس دهم تجربی هستم و رشته ریاضی و فیزیک و علوم تجربی رو الف اوردم و بقیه رشته‌هارو ب اوردم…معدل سال هفتمم شد19/53وسال هشتمم شد19/93و سال نهمم شد19/36و زبان انگلیسیمم خوبه و خیلی از جملات انگلیسی رو میتونم راحت ترجمه کنم با اینکه هیچ کلاسی نرفتم…با این شرایط من میتونم بورسیه بگیرم؟!

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در نظر داشته باشید که بورسیه مدارس به عهده مدرسه هست. شما می تونید مدرسه های مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید، بهشون پیام بدید و درباره بورسیه جداگانه موارد خودتون رو مطرح کنید تا وضعیت شما قبل از مهاجرت مشخص بشه.

  12. الهه حیدری گفت:

    سلام من پایه هفتم هستم و هنوز پایه هفتم تموم نشده اما نوبت اولم معدلم ۲۰ بوده و اگر تمام شد این پایه برای اقدام آماده میشم فقط چه شکلی سایت مدارس رو پیدا کنیم؟
    میشه بگید،؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یا اسم مدارس رو سرچ کنید اگر می شناسید یا این که اسم مدارس رو توی هر شهر انگلستان جداگانه جستجو کنید

  13. سروش گفت:

    سلام اگه امکانش هست راهنمایی بیشتری بکنید ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید قبل از ورود به انگلستان با مدارس مختلف مکاتبه کنید که آیا در وهله اول برای دانش آموزان بورسیه در نظر گرفتند یا نه. بعد از اون میشه در رابطه با این موضوع از خود مدرسه پیگیری کرد که چه شرایطی برای پذیرش هست.

  14. سروش گفت:

    سلام
    وخسته نباشید میشه بگید حداقل معدل برای بورسیه شدن چقدره من الان پایه دواززهم هستم و میخوام ک
    بورسیه بگیرم اگه اکانشس هست راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بورسیه گرفتن توی انگلستان راحته امااین مهم هست که شما چقدر بورسیه نیاز دارید.
      هزاران بورسیه توی انگلستان هست که 1000 پوند ارزش دارند.

  15. فاطمه گفت:

    سلام باعرض خسته نباشید میشه بگین که میتونم برای تحصیل در انگلستان بورسیه دانشجویی بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بعضی از مدارس بین المللی انگلستان این شانس رو به شما می دن که بورسیه هم دریافت کنید اما این که هزینه های تحصیل شما به صفر برسه خیر

  16. Benit گفت:

    سلام
    من پایه دهم رشته تحربی هستم ، معدل هفتمم ۱۹/۵۱ و هشتمم ۱۹/۹۷ و نهمم ۱۹/۷۶ بوده .
    احتمال بورس شدن وجود دارهع ؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای این که اطمینان از این قضیه داشته باشید، باید ابتدای امر با مدرسه در ارتباط باشید و ازشون در این رابطه سوال کنید

  17. Tara گفت:

    سلام
    من کلاس نهم ام در مدرسه تیزهوشان درس میخونم معدل سال هفتم ۱۹/۹۸ معدل هشتم ۱۹/۹۳ از ۷ سالگی در کانون زبان درس خوندم و به انگلیسی مسلطم. میتونم برای دبیرستان بورسیه بشم؟ چطور باید با مدارس انگلستان مکاتبه داشته باشم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید سایت مدارس رو پیدا کنید و از طریق همین سایت سوالاتتون رو با مدرسه مورد نظر مطرح کنید

  18. خادمی گفت:

    سلام وقت بخیر من 16 سالم هست و الان دانش آموز پایه 11 هستم و معدل پایه هفتمم 19/71 و پایه هشتم 19/88 و پایه نهمم رو دقیق نمیدونم ولی بیشتر از 19/5 بوده و همه رشته ها رو الف آوردم و الان رشته تجربی هستم و نمره پایانی پایه دهمم 19/82 شده و زبانم متوسط هست آیا میتونم حداقل 50% بورس بشم؟و کلا باید مقاله ای چیزی داشته باشم؟هزینه ها در کل چقدر در میان؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      گرفتن بورسیه خیلی سخت هست. باید قبل از دریافت پذیرش با مدرسه مکاتبه کنید

  19. الهام گفت:

    سلام من معدل هفتمم= ۱۹٫۹۶
    معدل هشتم = ۱۹٫۹۴
    و نهم هستم میشه درخواست بورسیه بدم چقدر امکان داره تا قبول شم ؟ و چه مدارکی لازمه برای قبولی قطعی ؟؟؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      معدل شما برای تحصیل در مدارس انگلستان خوب هست اما در مورد بورسیه شدن خیلی ابهام وجود داره.
      شما باید با مدارس این کشور ابتدای امر ارتباط برقرار کنید و ببینید با شرایط شما، بورسیه بهتون می دن یا نه

  20. Ala... گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید میشه با نمره ۱۹ هم درخواست داد؟
    من الان نهمم هفتم شدم ۱۹/۸۰ و هشتم شدم ۱۹

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما می تونید درخواست خودتون در این زمینه رو ثبت کنید ولی نمی شه با قطعیت در این رابطه گفت که شما به بورسیه می رسید

  21. Ghazal گفت:

    سلام من کلاس دهمم و رشتم تجربیه
    معدل کلاس هفتم ۱۹/۵۲
    هشتم۱۹/۵۹
    نهم۱۹/۵۲ بوده
    میتونم پذیرش بگیرم برای دبیرستان های لندن؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام بله می تونید از این طریق اقدام کنید

  22. N گفت:

    سلام
    من کلاس دهم هستم ومعدل کلاس هفتمم 19/64،هشتم19/56و نهم 19/97.امکان پذیرش در دبیرستان های انگستان رو دارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما معدل بالایی دارید و می تونید اقدام کنید.
      اگر تمایل داشته باشید، می تونید با مشاورین ما در تماس باشید تا بیشتر شما رو راهنمایی کنند

  23. م گفت:

    سلام میخواستم بدونم توی انگلیس در مقطع هشتم میشه کار کرد اگه میشه چند ساع در روز
    بعد میتونم برای تعطیلات به ایران بیام؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بر اساس قوانین انگلستان، دانش آموزان از 14 سالگی می تونن کار کند.
      از دوشنبه تا شنبه فقط 2 ساعت در روز و یکشنبه ها 5 ساعت به شرط اینکه 7 بعد از ظهر به بعد کارشون تمام شده باشد.
      دانش آموزان 15 تا 16 سال هم همین شرایط رو دارند ولی روزهای یکشنبه می تونن 7 ساعت کار کنند.
      بله در تعطیلات می تونید برگردید ایران

  24. م گفت:

    سلام چگونه میتوانم برای کالج بلربیز و دی ال دی رزومه بفرستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید به سایت رسمیشون مراجعه کنید و در قسمت اپلای تاریخ ها رو مشاهده کنید و در تاریخ مناسب رزومه خودتون رو ارسال کنید.

  25. یکی گفت:

    سلام من در فرزانگان دو درس میخونم و معدل 20 بوده دارم وارد پایه هفتم میشم میخواستم بدونم من میتونم تا وقتی که پایه نهم رو تموم کنم قبل از اینکه تموم بشه یعنی با مسابقات بین المللی و المپیاد های نوجوانان مثل ijso بورسیه بگیرم؟ یا مثلا اختراعی چیزی؟ میخوام بورس کامل باشه و خب توی کشور های اروپایی یا امریکایی باشه میشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط دریافت بورسیه تحصیل به صورتی هست که نمی شه به صورت قطعی در مورد اون صحبت کرد. برای اطمینان از این مسئله باید با مدارس مختلف مکاتبه کرد و دید کدوم مدرسه بورسیه کامل رو می پذیره

  26. م گفت:

    سلام من ۱۳ سالم هست کلاس هفتم
    در مدارس سمپاد درس میخونم
    نمرات دبستانم همه خیلی خوب بوده
    ویلن میزنم
    ۱۳ تا مقام هنری توی استان و منطقه دارم
    زبانم هم خوب هست
    آیا میتونم برای هشتم بورسیه از انگلیس بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله امکانش هست اما به سادگی امکانپذیر نیست. باید با مدارس مکاتبه کنید.

  27. amirreza گفت:

    باسلام
    من 15 سالمه این سال قراره برمدهم و از ازمون استعداد های درخشان تیزهوشان قبول شدم از 3 سالگی زبان انگلیسی میخونم و مدرک اموزشگاه گلدیس رو دارم و زبان انگلیسیم متوسط به بالا هست. وضع مالی متوسطی داریم. معدل دوره راهنمایی 19.99 هست و رشته تجربی هستم.
    به نظرتان میتوانم بورسیه دبیرستانمیل هیل انگلستان یا سایر کالج ها رو بگیرم ؟ و سوابقم خوب هست یا کمه؟ ممنون میشم بیشتر و کامل توضیح بدین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      نمی شه با قاطعیت در این رابطه صحبت کرد. باید با مدرسه ارتباط برقرار کنید و از اون ها در این رابطه سوال کنید.
      این مدارس رزومه رو با توجه به شرایط مالی و همچنین رزومه دانش آموزها در اختیار قرار می دن.

  28. نوژان گفت:

    سلام من ۱۶ ساله هستم پایه یازدهم.در مدرسه خرد تحصیل می کنم.انگلیسی رو از سه سالگی شروع کردم و بسیار به انگلیسی مسلط هستم و کانون زبان رو به اتمام رسوندم.در ازمون دلف فرانسه لول ۱.۱ نمره ۸۹ دارم.۱۰ ساله پیانو می زنم.والیبال و بدمینتون و داژبال رو حرفه ای کار می کنم و در اون مدال دارم.معدل سال دهمم ۱۹\۲۱ و سال نهم ۱۹\۴۰ هست.می خواستم بدونم امیدی برای اسکالرشیپ ۴۰ درصد به بالا برای مقطع دوازدهم هست یا نه.اگر یک درصد هم هست خوشحال می شم راهنماییم کنید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما رزومه بسیار خوبی دارید ولی برای اطمینان از این قضیه باید با مدرسه مکاتبه بشه.

  29. نوید عباسی گفت:

    سلام
    من ۱۷ سالمه پایه یازدهم ریاضی فیزیک در دبیرستان نمونه دولتی فرزانگان هستم
    مقام در المپیاد علمی ریاضی
    مقام در المپیاد کانگرو
    معدل نوبت دوم ۱۹/۶۰ که کتاب های تخصصی ۲۰ بودن
    گفتم ببینم میشه بورسیه گرفت ؟
    یا با هزینه‌ ی کمتر برم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مقاطع دانشگاهی میشه برای بورس اقدام کرد

  30. Armita گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۱۶ سالم هست و تو مدارس استعداد های درخشان درس میخونم
    سال یازدهم هستم ، زبانم خوب هستش و ترم آخر کانون زبان هستم
    معدل ام هم ۱۹/۸۰ هستش
    میخواستم ببینم آیا میتونم بورسیه بگیرم؟

    1. Armita گفت:

      و علاوه بر این ها چند تا مدرک شایسته مقام رو از جشنواره خارزمی دارم
      و پیانو و بسکتبال و شنارو هم به صورت حرفه ای بلدم
      آیا امیدی هست؟

    2. داوری گفت:

      سلام
      برای بورس در این مقطع نمیشه در حال حاضر اقدام کرد و برای کارشناسی میتونید درخواست بورس بدید

  31. sahand گفت:

    سلام من 14 سالمه معدلم 20 هست زبان انگلیسی رو تا حدی بلدم کاراته کار میکنم در مسابقات بین‌المللی شرکت کردم مقام اوردم سال دیگه دارم نهم رو میخونم میخواستم بدونم اگر برای سال دهم در خواست بدم باید تمام هزینه ها رو بپردازم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله هزینه ها به عهده خودتون خواهد بود دوست من

  32. Ghazal گفت:

    سلام
    من ‌در مدرسه فرزانگان ۲ شیراز درس میخونم
    زبان در مقطع اینتر ۲ هستم و خب زبانم نسبتا خوبه .
    معدل هفتمم ۱۹.۹۱ ، هشتم ۲۰ و نهم تا حالا ۲۰ بوده.
    شرایط خوب برای بورسیه رو دارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط خوبی برای پذیرش رو دارید اما بورس رو در مقطع دانشگاه میشه اقدام کرد

      1. مریم حیدری گفت:

        سلام ببخشید امکان گرفتم بورس در دبیرستان هست ؟ و یا باکمترین هزینه برای تحصیل برم ؟
        16 سالمه و معدل هفتمم 71|19 و هشتم91| 19 و نهم 14|19 اگر درخواست بدم امکان قبولی دارم ؟برای دبیرستان ؟
        و برای گرفتن بورسیه دانشگاه کی باید اقدام کنم ؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          معدل خیلی خوبی دارید و قطعا مدارس این کشور به شما پذیرش میدن اما در خصوص بورس میتونید در مقاطع دانشگاهی برای اون اقدام کنید

  33. نرجس گفت:

    سلام من ۱۳ سالمه و معدلم ۱۹/۵ هس و زبان انگلیسی رو خیلی خوب بلدم و حتی تو مدرسه خودم تدریسش میکنم اما مدرک ندارم و من چگونه بدون اینکه به کشوری مهاحرت کنم از همینجا بورس بگیرم

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما بدون اینکه مهاجرت کنید که نمیتونید بورس بگیرید

  34. فرازنوروزپور گفت:

    سلام من ۱۳سالمه و در کلاس هفتم هستم کارنامه من ۲۰ هست وبر زبان انگلیسی هم مسلط هستم میخواستم ببینم برای اخذ بورسیه در این مقطع امیدی هست و چه مدارکی لازمه تا بورسیه قبول کنن من با بورسیه میخواهم برم چون هزینه انگلستان زیاده برا همین نمیتونم خودم برم
    لطفا راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      من به شما پیشنهاد میکنم به کشورهای دیگه ای در این زمینه فکر کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  35. شهراد گفت:

    سلام من دانش آموز المپیادی(المپیاد کامپیوتر) هستم به 14 سالم هست و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارم نهم هستم و معدل پایه هشتمم 19.98 شد به ساز پیانو تسلط بسیار بالایی دارم سابقه ی ورزش حرفه ای هم دارم اگه بخوام بورسیه برای پایه ی دهم بشم می تونم اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای پایه 11 میتونید در مدارس بین المللی این کشور مشغول به تحصیل بشید
      و ما هم میتونیم برای شما پذیرش بگیریم اما برای بورس در مقاطع دانشگاهی میتونید اقدام کنید

  36. Sonia گفت:

    سلام.من ۱۳ سالمه و در مدارس سمپاد درس میخونم.معدل ترم اولم ۱۹.۹۱ شد.
    در زبان انگلیسی سطح بالایی دارم و حدود ۹ ساله کلاس زبان میروم و در سطح advance کتاب solution هستم.
    مسلط به چرتکه uc math هستم.
    و در کانادا قوم درجه یک دارم.میتوانم برای کانادا اقدام کنم؟و شانس بورسیه شدن رو دارم؟

    1. Sonia گفت:

      و اینکه ایا شانس سمپادی ها بیشتره؟و چه جوری شانسم رو بیشتر کنم؟

      1. داوری گفت:

        بله شانس اخذ ویزای شما خوبه

    2. داوری گفت:

      سلام
      میشه برای تحصیل در کانادا اقدام کنید و میتونیم برای شما پذیرش و ویزا بگیریم

      1. Sonia گفت:

        ممنون
        میشه رایگان بورسیه شم یا مبلغ کم؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          با پرداخت شهریه کالج میتونید برید

  37. رویاپور گفت:

    سلام
    من ۱۴ سالمه و دانش آموز سمپاد هستم معدلم ۱۹ به بالا بوده اما نمرات ادبیاتم ۲۰ هست .زبان انگلیسیم متوسط هست ، در مسابقه ی کشوری فردوسی هم رتبه ی ۱ رو کسب کردم و نویسنده ۲ کتاب هستم، یکی از کتاب هام به زبان انگلیسی ترجمه شده ، آیا امکانش هست برای رشته ی ادبیات اقدام کنم؟ البته برای دبیرستان

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مقطع دبیرستان میتونید برای سال بعدی تحصیلیتون اقدام کنید و با اخذ پذیرش در مدارس این کشور مشغول به تحصیل شوید

  38. رویاپور گفت:

    و با این رزومه چه کشوری رو پیشنهاد میکنین که امکان رشد در رشته ی ادبیات وجود داشته باشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در زمینه ادبیات داستان متفاوته اول باید بررسی کنید که چه کشورهایی در این زمینه قوی هستند و از بین اونها کدومشون برای شما ویزا صادر میکنن
      بررای اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین ما در تماس باشید

  39. زهرا ا گفت:

    سلام من زهرا م ۱۴ سال سن دارم معدلم بالای ۱۹ ونیم است در مدرسه نمونه دولتی درس میخونم و مسلط به ۵ زبان دنیا در رشته های شناخت و والیبال مهارت دارم ممنون میشم بگید چطوری بورسیه بگیریم

    1. زهرا ا گفت:

      البته چرتکه هم بلدم در المپیاد پایا مقام اول رو دارم ریاضی و علوم رد کاملا بلدم اون ۵ زبان هم عربی انگلیسی فرانسوی آمریکایی و ترکی استانبولی

      1. داوری گفت:

        سلام
        بهتره که برای تحصیل در مدارس ابتدا با مشاورین ما مشورت نمایید

    2. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در ابتدا با ما تماس بگیرید

  40. فاطمه گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من ۱۳ سالمه و فلوت رو به خوبی بلدم به زبان انگلیسی هم مسلطم و معدلم ۱۹ هستش میخواستم ببینم میتونم برای بورسیه انگلستان اقدام کنم .
    زشته های ورزشی هم اسکیت و والیبال کار میکنم و چند وقت دیگه مدرک ICDL هم میگیرم
    در مورد سوابق علمی فعالیت های زیادی داشتم که در سطح استان و ناحیه بوده.
    حتی یه درصدم شانس بورس ندارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بهتره که به بورس در این مقطع فکر نکنید و در مقطع دانشگاه به فکر بورس باشید

      1. فاطمه گفت:

        ممنون
        اما میتونم بپرسم چطور شانس بورس در این مقطع رو افزایش بدم من حتی کتاب های درسی رو هم به انگلیسی میدونم و میخوام شانسم رو افزایش بدم.

        1. داوری گفت:

          سلام
          لطفا با ما تماس بگیرید

  41. روژین گفت:

    سلام من ۱۵ سال سن دارم و مسلط به زبان انگلیسی با نمرات بالای ۱۹ تا الان هستم و از اونجایی که امکان دریافت بورس در این سن در کشور انگلیس نیست
    چه راه حل دیگه ای امکان داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  42. ---- گفت:

    سلام دانش اموز سال 10 ام هستم تمام نمرات معدلم از ابتدا 20 بوده ایلس 6.5 دارم و به 2 زبان برنامه نویسی تسلط دارم و 4 مقام بین المللی رباتیک دارم که یکی از انها رتبه 3 رباتیک فرانسه بوده است از نظر مالی مشکلی با هزینه های کالج ها ندارم و 3 سال اول دبیرستان در سمپاد تحصیل کردم اما دهم را در سلام تجریش و 3 تا مدرک و مدال کشوری ریاضی دارم می خواستم بدونم میتوانم بورس و پذیرش در کالج کتس بگیرم ؟ ممنون .

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه برای پذیرش کالج اقدام کرد اما در کل بهتره که در این مقطع به بورس فکر نکنید

  43. آنا گفت:

    سلام من کلاس هشتم هستم و معدلم بالای ۱۹ هست انگلیسیمم متوسط هست میخواستم برای پایه دهم اقدام کنم و تا اونموقع زبانم رو کامل کنم میخواستم بپرسم برای چه کشور هایی میتونم بورسیه بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در کل با توجه به شرایط سنی مناسبی که دارید میشه به خیلی از کشورها فکر کرد اما در این مرحله به بورس نمیشه فکر کرد

  44. حسینی گفت:

    سلام من ۱۷ سالمه دانش اموز پایه دهم ریاضی نمونه محمودیه هستم مقام المپیاد ریاضی و فارسی استانی دارم و نمرات تمام دوره راهنماییم ۲۰ بوده
    و نمره دوره متوسطه ۲ هم ۱۹/۴۰ بوده
    ایا امکان اخذ بورسیه تحصیلی برای من وجود داره؟
    لطفا یک راهی پیشنهاد بدید چون من واقعا مشتاق تحصیل در این کشور ها هستم

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  45. حسینی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من دانش اموز پایه دهم ریاضی در دبیرستان نمونه محمودیه هستم
    به زبان تسلط متوسطی دارم و معدلم در تمام دوره راهنمایی در هر دو نوبت ۲۰ بوده
    معدل امسالم هم ۱۹/۴۰ بوده

    ایا امکان تحصیل برای من فراهم میشه؟
    و لطف میکنید توضیح بدید برای دریافت بورسیه باید چه اقداماتی انجام بدیم؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  46. نیکوان عثمانی گفت:

    سلام من کلاس12تجربی مدرسه نمونه هستم ومتولد خرداد 82 داییم 20ساله ساکن منچستر وخانه وماشین وشغل دارد قیومی من را هم قبول میکند اگر امکان دارد شرایط اسان وبراورد هزینه رفتن اینجانب حدودا چنددر میاید

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر بخواین اقدام کنید باید در ابتدا از طریق خودتون اقدام کنید و با پذیرش تحصیلی برای اخذ ویزا اقدام کنید

  47. شیما گفت:

    سلام وقتتون بخیر، من 17 سالمه و امسال دوازدهم تجربی هستم، تاکنون معدلم تو راهنمایی 20 بوده الان هم در دبیرستان بالای 19.50 بوده. به زبان انگلیسی هم مسلطم و رتبه کشوری هنری فرهنگی هم دارم، آیا امکان دریافت بورس تحصیلی دبیرستان انگلستان برای من ممکنه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه برای تجصیل در انگلستان اقدام کنید اما در خصوص بورس نیاز به بررسی بیشتری وجود داره

  48. آرنوش صفری گفت:

    سلام وقت بخیر من 14سال سن دارم در حال حاضر هشتم هستم پایه هفتم رو معدلم 20شد ترم اولمم که اومد 20شدم مدرک بین المللی ICDLدارم به زبان انگلیسی تسلط بالایی دارم و در حال حاضر به یادگیری زبان فرانسه مشغول هستماین رو هم بگم فرانسه رو خیلی خوب بلدم ایا امیدی برای بورسیه یا امکان تحصیل در دبیرستان های کانادا وجود داره؟ و یا حتی در مقطع دانشگاه

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در این مقطع میتونید اقدام کنید

  49. Negar گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دانش اموز پایه دهم ریاضی هستم ودر مدرسه سمپاد درس میخونم،من در انجمن های مدرسه تحقیق میکنم و مقاله مینویسم،میخواستم که سال ۱۲ را در دبیرستانkings collegeتحصیل کنم
    امکانش هست بورسیه فول فاندبگیرم؟
    در ضمن معدل ترم اولم بالای ۱۹ است (ترم اول امسال)

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله میشه برای شما پذیرش گرفت اما رزومه شما باید بیشتر بررسی شه

  50. متین گفت:

    سلام من ۱۷سال عمرمه کلاس۱۱هم تجربی قصد رفتن به یه کشور با امکانات خوب و هزینه کم و حتی بورسیه هستم .زبانم هم خیلی قویه!ایا امکان بورسیه در کدام کشور وجود داره؛؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در این مقطع با اخذ پذیرش میتونید تحصیل رو ادامه بدید اما توقع دریافت بورس رو نداشته باشید

  51. حسام گفت:

    سلام من پانزده سالمه نمراتم بالای ۱۹ هستش به زبان آلمانی و انگلیسی مسلط هستم میخواستم بدونم میتونم بورسیه تحصیلی انگلیستان یا کشور دیگری رو بگیرم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      اگر به فکر بورس هستید بهتره که برای مقاطع دانشگاهی اقدام به مهاجرت تحصیلی نمایید

  52. حسام گفت:

    سلام من ۱۵ سالمه نمراتم بالای ۱۹ هستش زبان انگلیسی و آلمانی هم مسلط هستم میخواستم ببینم میتونم بورسیه تحصیلی انگلیستان رو بگیرم؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در این سن در حال حاضر این امکان وجود نداره متاسفانه و باید شهریه پرداخت نمایید

  53. علیرضا کریمی گفت:

    سلام من در مدارس سمپاد تحصیل میکنم و پایه هفتم هستم
    13 سالمه و مسلط به زبان انگلیسی و چورتکه هستم و امکان بورسیه شدنم هست ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتون بابت روزمه خوبی که دارید تبریک میگم اما در این مقطع اخذ بورس کار دشواریه در غیر اینصورت خیلی از کشورهای درجه یک مثل انگلستان هستند که میتونید در مدارس اون تحصیلاتون رو ادامه بدید

  54. Nava گفت:

    سلام
    من هشتم میخونم و معدل هفتم ۲۰ بوده
    مدرک بین المللی USMAS را دارم و پیانو رو در حد بالا بلدم
    در واترپلو مقام ۳ کشوری رادارم و در شنا مقام طلا در آذربایجان غربی را نیز دارم
    آیا میتونم با این ها بورسیه بشم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      رزومه خیلی خوبی دارید بهتون تبریک میگم.اجازه بدید که روزمه تون رو بیشتر بررسی کنیم و بهتون پیشنهاد میکنم در قدم اول با ما تماس داشته باشید تا بشه دقیق تر راجع به شرایطتون اظهارنظر کرد

  55. یغمایی گفت:

    میشه یک سوال از شما بپرسم ؟
    شما هدفتون فقط گرفتن اقامت تحصیلی یک کشور ( فرقی نمیکنه کجا ) هست یا کشوری که اون فرد میخواد ؟ مثلا یک نفر میگه میخوام تحصیلی برم کانادا و سرمایه و معدل و زبان و.. اوکی هست فقط سنش یکمی بالاست ( مثلا 38 ساله و میخواد دکتری بره ) . شما تلاشتون می کنید تا هر جوری که باشه ویزای تحصیلی کانادا را براش بگیرید یا بلافاصله میگید مقصد رو عوض کن برو اتریش و هلند و…. ؟
    خیلی سوال مهمی هست .

    1. داوری گفت:

      سلام
      سوال خوبی بود دوست من. ما سعیمون بر اینه که مقصد مورد نظر فرد رو براش اقدام کنیم اما اگر از ما بپرسه یا فکر کنیم که با توجه به روزمه ای که داره شانسش کمه برای اخذ ویزا این رو به عنوان یک وظیفه فرد توضیح میدیم و در نهایت تصمیم گیری رو به خود اون فرد میسپریم

  56. خواجه گفت:

    سلام . من ۱۴ سالمه و کلاس نهم هستم . الحمدلله تمام مقاطع متوسطه معدلم بالای ۱۹ و نیم بوده . اینطور که بقیه دیدگاه هارو خوندم باید الان برای پذیرش اقدام کنیم . خب من چجوری بدون اینکه مقیم اونجا باشم میتونم پذیرش بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      ما برای شما پذیرش رو اخذ میکنیم
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  57. Nazli گفت:

    سلام من 16 سالمه و نمونه دولتی قبول شدم معدم بالای 17 و راهنمایی هم بالای 19/5آیا امکان اخذ بورسیه تحصیلی برای دبیرستان هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بهتره که اگر به بورس فکر میکنید بعد از مدرک دیپلم و برای دانشگاه اقدام کنید

  58. Yeganeh گفت:

    سلام من سال یازدهم هستم و بعد از تموم شدن یازدهمم میخوام بورسیه تحصیلی دبیرستان توی انگلستان یا کانادا بگیرم و دوازدهم و اونجا بخونم امکانش هست؟میشه راهنماییم کنید که چیکار باید کنم ممنون میشم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در کانادا و انگلستان در این مقطع میتونیم براتون پذیرش بگیریم

  59. سنا گفت:

    سلام من ۱۶ سال دارم و به فکر بورسی گرفتن از دانشگاه های پزشکی در انگلستان هستم میتونید راهنماییم کنید لطفا و اینکه چند درصد میتونم بورسیه بگیرم ؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد دانشگاه های انگلستان ابتدا مقاله ارزان ترین دانشگاه های انگلستانرو مطالعه بفرمائید و اگر سوالی بود در خدمتتون هستم

  60. محمدامین گفت:

    سلام خسته نباشید.در مقطع نهم تحصیل می کنم.مدرسه تیزهوشان. معدلم تماما ۲۰.چندین رتبه ی کشوری و جهانی در ریاضی و چندین رتبه ی کشوری و جهانی در فیزیک و همچنین شیمی دارم‌در رشته زیست هم چندتا مقام کشوری و برین بی و زیست فناوری و ژنتیک دارم.می خواستم بدون میتونم بورسیه بگیرم چون از سرن هم دعوت نانه دارم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      امکان اخذ بورس بسیار کمه متاسفانه در این مقطع و مدارس بین المللی شهریه پرداز هستند

  61. رحیم گفت:

    سلام . من نمیخوام تو خوابگاه یا home stay یا نمیدونم هر اسکانی که مربوط به مدرسه شبانه روزی میشه زندگی کنم.
    یک اشنایی دارم 20 سال پیش انگلیس زندگی میکرده میگه یکی رو میشناسه روزی 30 پوند برای هزینه های زندگی من میگیره میخوام برم پیش همان .
    هیچ شناختی از این خانواده ندارم ولی مشکلی نیست .
    میتونم یا حتما باید از کالج اتاق بگیرم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما برای ورود به انگلستان و تحصیل در مدرسه حداقل سال اول رو باید در مدارس شبانه روزی بخونید و اینکه میفرمائید برای سال اول امکانپذیر نیست متاسفانه

      1. رحیم گفت:

        جناب اقای داوری . اگر شما جای من بودید میرفتید در مدارس شبانه روزی که کارشون فقط پول به جیب زدن هست تحصیل کنید ؟
        من با همین خانواده ی انگلیسی که میگم در انگلیس صحبت کردم صادقانه گفتن مدارس شبانه روزی کیفیت جهت تفریح و…. هست . خیلی هم هزینه اش زیاد مثلا ممکن 18 هزار پوند فقط هزینه زندگی بگیرن غیر شهریه .
        بعد وقتی میتونم پیش یک خانواده تحصیل کنم با هزینه ای تقریبا نصف این عدد چرا باید این هزینه های گزاف را صرف کنم ؟
        یک فامیلی داریم که تو دهه 70 نزدیک 8 سال استرالیا بوده میگه تو مقطع دانشگاه اقدام کنی بهتره. چون الان دولت های کشور ها اومدن ویزای همراه رو که صادر نمیکنن و نوعی وادار به تحصیل در این نوع مدارس کردن . بلااخره بدشون که نمیاد میخوان سرمایه بیشتری وارد کشور بشه .
        من علاقه ای به تحصیل در مدارس شبانه روزی ندارم چون صرفا همشون گزاف هست هزینه هاشون و صرفا ولخرجی .
        اگر در انگلیس امکانش در کدام یک از کشور ها مثل امریکا , استرالیا و کانادا میتونم با اون شرایطی که گفتم تحصیل کنم ؟
        ممنونم از لطفتون

        1. داوری گفت:

          من اگر هدفم مثل شما بود و مقصدم انگلستان، و میتونستم براش هزینه کنم بله میرفتم اما اگر هزینه ها برام مقدور نبود مقصدم رو تغییر میدادم

  62. K گفت:

    سلام . . .
    آیا واقعا گرفتن بورسیه در مقطع دبیرستان غیر ممکنه ؟ و اگه‌ احتمالش هست(حتی خیلی کم) میشه شرایطشو بگید
    و برای هزینه پذیرش چقدر هست

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما در مقطع کارشناسی به بالا بایتسی به بورس فکر کنید

  63. Shima گفت:

    سلام ۱۶ساله هستم پایه یازدهم ریاضی نمراتم خوبه چطور میتونم برای تحصیل در انگلستان اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در این کشور باید در دوره های فاندیشن یا alevel شرکت کنید

  64. حنا گفت:

    سلام من ۱۴سالمه و میخواهم دبیرستانم در انگلستان برم بخوانم چگونه بورسیه تحصیلی را بگیریم انگلیشی بلدم درحد متوسط ولی دارم بهتر میشم ولی نمیدنم چه جوری نامه پذیرش بنویسم ایمیل کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه در انگلستان پذیرش تحصیلی براتون بگیریم

  65. Parnia.kty گفت:

    سلام ۱۵ سالمه اول دبیرستانم
    با چه شرایطی واجد شرایط بورسیه میشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در کشور انگلستان بایستی اقامت داشته باشید تا بتونید بورس دریافت کنید

  66. ناشناس گفت:

    سلام من ۱۳ سال دارم و کلاس هشتم هستم و معدل بالایی هم دارم.
    میخواستم شرایط بورسیه دبیرستان رو بدونم.یعنی چیکار باید بکنیم ک بورسیه کامل بهون تعلق بگیره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه پذیرش گرفت ولی بورس رو برای دانشگاه به فکر باشید

  67. R.Taghavi گفت:

    سلام. ۱۴ سالمه توی مدرسه ی تیزهوشان تحصیل میکنم و کلاس نهمم. تسلط کامل زبان انگلیسی دارم. در پایه های هفتم و هشتم معدل بالای ۱۹.۵ داشتم دقیق یادم نیست. توی المپیاد فیزیک هم یکبار رتبه اوردم. دقیقا باید چه شرایطی داشته باشم و چیکار کنم که بتونم بورسیه تحصیلی برای کالج بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در انگلستان در حال حاضر با سن شما امکان تحصیل و پذیرش هست اما بورس رو نمیشه اقدام کرد

  68. حمید گفت:

    آخه برای چی نمیتونم بورس بگیرم

    1. داوری گفت:

      چون در مقطع دبیرستان هزینه کشور انگلستان کم نیست

  69. حمید گفت:

    سلام من 14 سالم هست کلاس نهم هستم . در تمام سال های ابتدایی معدلم 20 بوده و در سال هفتم معدلم بوده 19.86 و در سال هشتم معدلم بوده 19.93 . در رشته کاراته مقام بین المللی دارم . ویالون میزنم وبه زبان انگلیسی مسلط هستم . خیلی پولدار نیستیم . اما میخواستم بدونم که ایا میتونم بورسیه دبیرستان های انگلیس بشم .

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه پذیرش گرفت اما بورس خیر متاسفانه

  70. تارا گفت:

    سلام تارا هستم و ۱۴ سالمه و کلاس نهم هستم زبان انگلیسی خوبی دارم و میتونم ارتباط برقرار کنم و معدل سال قبل ۱۹.۹۳ معدل کل . معدل نوبت دم ۲۰ بود و معدل سال هفتم ۱۹.۸۶ بوده و در مقطع ابتدایی هم همه ی سال های تحصیلی ۲۰ و شرایط مالی خوبی در ایران دارم ولی خب در ایران فقط آیا امکان تحصیل کاملا رایگان را در مدارس انگلستان دارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مدارس انگلستان امکان تحصیل دارید اما شانس بورس ندارید متاسفانه

  71. تارا گفت:

    من ۱۴ ساله هستم و دارای زبان انگلیسی خوب و میتونم با افراد خارجی صحبت خوبی داشته باشم و امسال نهم میخونم و معدلن سال قبل ۱۹.۹۳ بود و معدل نوبت دوم هم ۲۰ و شرایط مالی خوبی در این دارم ولی خب در ایران میخواستم بدونم میتونم در یکی از مدارس انگلستان به صورت کاملا رایگان تحصیل کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در این مقطع میتونید برای پذیرش اقدام کنید اما بورس نمیتونید بگیرید

  72. رویا گفت:

    سلام .خسته نباشید.من ۱۵ سالمه و کلاس دهم هستم .و رشته اجربی هستم. زبان انگلیسی را تمام کردم و منتظر این هستم ک برای ازمون ایلتس ثبت نام کنم و به احتمال زیاد ایلتس را بالای ۷ و نیم کسب میکنم.ب نظر شما امکان این که بورسیه بشوم هست؟ هر سال جز نفرات برتر استان میشم و همچنین دررشته های فرهنگی هنری مقام های زیادی کسب کردم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مقطع دبیرستان میتونید ار کالج های انگلستان پذیرش بگبرید اما بورس احتمالش بسیار ضعیفه

      1. ادیب گفت:

        چطوری برای پذیرش اقدام کنیم؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          با ما برای پذیرش تماس بگیرید تا این کار رو براتون انجام بدیم

  73. mona گفت:

    سلام من ۱۴ سالمه و کلاس هشتم هستم معدلم در تمام مقاطع ابتدایی ۲۰ در سال هفتم ۱۹.۹۸ و در بهترین مدرسه غیرانتفاهی قبول شدم به طور حرفه ای پیانو میزنم در ازمون کانگرو جزو ۵ درصد برتر بودم شنا به طور حرفه ای کار میکنم و دارای چن مقام باشگاهی هستم و در ازمون پایا هم مقام اورددم زبانم هم تا دو سال دیگه کامل میشه و میتونم دیپلم بگیرم میخواستم بدونم میتونم برای سال دهم یا یازدهم بورسیه تحصیلی انگلستان رو بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در این مقطع میتونید اقدام کنید البته انتظار بورس شدن رو نداشته باشید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  74. مليح گفت:

    سلام بنده ١٧ سالمه و رشته تجربي درس ميخونم و سه سال راهنمايي پايين ترين نمره من ١٩.٧١ سال اخر بود بقيه همشون بالا بودن اما سال دهم غفلت كردم درس نخوندم و معدلم شد ١٦.٩٧ اما امسال يازدهم خيلي تلاشمو ميكنم زبانمم خوبه اما دارم دوره ميگذرونم اگر امسال بنده معدلم بالاي ١٨ باشه براي سال ١٢ ام هر كدوم از كالج هاي اتريش يا انگلستان يا كانادا ميتونم بورس شم؟ و اگه شرايط بورس توضيح بدين ممنون ميشم اتريش كه گفتين رايگانه اما كانادا و انگلستان چطوره و سقف شهريه مدارس حدودي چقدره؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بهتره برای کانادا و انگلستان سال آخر رو اقدام کنید که شانس ویزا شدن هم داشته باشید. در این خصوص مقاله مدارس دولتی کانادا رو مطالعه کنید

  75. هلیا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۱۵ سالمه و پایه نهم هستم . معدلم ۱۹.۹۳ و ۵ ساله زبان انگلیسی میخونم . در آزمون کانگورو جزو ۵٪ برتر کشور بودم میخواستم بدونم میتونم در دبیرستان های اتریش به صورت رایگان تحصیل کنم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله تحصیل در اتریش رایگانه ابتدا این مقاله رو مطالعه کنید و سپس برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  76. سینا آریان گفت:

    سلام من ۱۴ سالمه تو مدارس تیزهوشان درس میخونم زبان انگلیسی عالیه یه دو سال دیگه زبان رو تمام میکنم و درسم هم خیلی عالیه میخواستم بدونم شرایط بورسیه رو دارم یا نه ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      باید در مقطع کالج یا دانشگاه اقدام کنید و هزینه های تحصیل به عهده خودتونه دوست عزیز

  77. پریسا گفت:

    سلام عرض ادب . دختری ۱۵ ساله هستم . کلاس نهمم دارم میرم دهم . همه رشته های نظری رو الف اوردم الانم توی رشته تجربی ثبت نام کردم .به زبان انگلیسی کاملا مسلطم . توی موسسه نوید درس میخونم که مدرک معتبری داره . چند وقت دیگه دیپلمم میاد و من قراره به عنوان دبیر زبان استخدام بشم . با افراد خارجی که حرف میزنم همه چی اکی بوده . ورزشکارم ، هنر های رزمی . کاراته . حکم هم زیاد دارم براش . توی جشنواره خوارزمی بخش زبان رو شرکت کردم و مدرک رو هم دارم . معدلم تو دوره ابتدایی تماما خیلی خوب بوده یعنی۲۰ . توی راهنمایی هم زیر نوزده نیومده . معدل نهمم ۱۹/۸۳شد .دارم مدرک icdl میگیرم .و یک دوره هم دارم میگذرونم که مدرک اونم قراره بگیرم ، استخراج DNA از سلول های جانوری و گیاهی .وضع مالیم بد نیست ولی نه در حدی که بتونم هزینه رفتن به اونجا رو پرداخت کنم .به نظرتون تا زمانی که مدرکامو تکمیل کنم ، یعنی حدود یک سال دیگه ، میتونم اونجا بورسیه بشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      باید در یکی از دوره های دوره های ALEVEL, FOUNDATION, GCSE در انگلستان شرکت کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  78. A گفت:

    سلام وقت بخیر
    من دانش آموز سمپادم…..۱۵ سالمه و امسال باید برم دهم……معدل هر سال راهنماییم ۲۰ بوده و زبانم هم خوبه و در صورت لزوم میتونم ایلتس یا هر مدرک زبان دیگه ای رو بگیرم….میخوام بدونم شرایط گرفتن بورسیه تحصیلی در انگلستان چیه؟ و اینکه آیا ویزای تحصیلی، ویزای پدر یا مادر و یا هر دو رو شامل میشه؟…..و اینکه اگه شرایط بورسیه در دوران دبیرستان نیست، آیا من میتونم ۳ سال دیگه برای ورود به دانشگاه برای بورسیه اقدام کنم؟(برای پزشکی)

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      کشور انگلستان به پدر و مادر ویزای گاردین نمیده که همراه شما باشن فقط یک ویزایی میده که بتونن به شما سر بزنن و برگردن
      برای تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی شانس بورس هست اما احتمالش کمه متاسفانه

  79. نیما گفت:

    سلام. من مقطع تحصیلی یازدهم هستم و در حال حاضر یک کنکوری حساب می شوم. رشته ریاضی هستم و تمامی نمرات ریاضی ام بالای 19 بوده است. دیپلم زبان انگلیسی دارم، ویولن زدن بلدم و در سطح استانی یک مقام دارم. آیا شرایط بورسیه شدن کامل در انگلستان را دارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      شرایط شما برای تحصیل خوبه و میتونید برای اخذ پذیرش تحصیلی اقدام کنید

  80. مهرآوه عظیمی گفت:

    سلام من 17 سالمه و در مدرسه انرژی اتمی درس میخونم معدلم بالای 19 و مدال برنز المپیاد زیست کشوری رو دارم زبانم هم بدک نیست… میتونم برای ادامه تحصیل در دبیرستان بورسیه بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای بورس بهتره که در مقاطع دانشگاهی اقدام کنید تا شانس این کار رو داشته باشید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  81. Maral omidvar گفت:

    سلام من ۱۴ سالم هستش و در مدرسه تیزهوشان درس میخونم معدلم در ابتدایی بیست حساب میشه و در راهنمایی تا الان بالای نوزده بودم
    همینطورم در خوارزمی و رشته تجربی یک مقام استانی دارم و در المپیاد تجربی هم مقام استانی دارم
    میخواستم ببینم که آیا میتونم بورسیه بگیرم و به دبیرستانی در انگلستان برم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      باید روزمه شما بیشتر بررسی شه
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  82. محمدامین محبی گفت:

    سلام و عرض ادب
    من 14 سالم معدلم 20 در همه ی مقاطع توی مسابقات ریاضی و زیست و فیزیک مقام کشوری دارم و در ضمن چند تا مقاله و هیپوتز تاپ به همراه ثبت چند اختراع دارم. . و در ضمن در سمپاد درس میخونم و تقریبا در همه ی مسابقات علمی سمپاد مقام اوردم ولی زبانم خیلی قوی نیست . میخاستم ببینم چطوری میتونم بورسیه ی مدارس انگلستان بشم.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بهتون تبریک میگم رزومه خوبی دارید
      اما برای تحصیل در انگلستان یا هر کشور دیگه ای ابتدا باید رزومه تون رو به کالج ها بفرستید تا ببینید به شما بورس میدن یا خیر
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  83. بهداد گفت:

    سلام من ۱۶ سالمه و پایه دهم رو دارم تموم میکنم تو رشته تجربی و معدل سال های قبلم بالای نونزده بوده و امسالم ۱۸/۵هست زبانم انگلیسم هم خیلی خوبه مدرک ICDL هم دارم آیا امکان اخذ بورسیه تحصیلی هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      روزمه خیلی خوبی دارید هدفتون تحصیل در چه رشته ایه؟
      اطلاعاتتون رو تکمیل بفرمائید یا برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

      1. بهداد گفت:

        پزشکی
        شما نمایندگی در مشهد یا اصفهان ندارید؟

        1. پریا گفت:

          سلام خسته نباشید . من ۱۶ سالمه و در مدارس سمپاد تحصیل میکنم . کلاس دهمم و تجربی می خونم . معدل امسالم ۱۹.۹۲ شده . هفتم و نهمم ۲۰ شدم . زبانمم خوبه
          ایا امکان اخذ بورسیه تحصیلی هست ؟

          1. داوری گفت:

            سلام و عرض ادب
            باید بورسی پیدا کنید که به شما تعلق بگیره بعد برای اون درخواست بدید

  84. امیر حسین ولی زاده گفت:

    سلام من میتونم برای مقطع متوسطه ی دوم یعنی کلاس دهم به بالا بورسیه رایگان برای دبیرستان انگلیس بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      شرایط و رزومه خودتون رو برای اطلاعات بیشتر ارسال کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  85. AlirEza گفت:

    سلام خسته نباشید من 17سالمه و در رشته تجربی دوم دبیرستان تحصیل میکنم و معدلم بالای 17 هس میخواستم بدونم چقدر هزینه داره اگه بخوام برم در اینگلیس درس بخوانم میشه لطفا به ایمیل جواب را ارسال کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بهتون پیشنهاد میکنم در خصوص هزینه ها ابتدا مقاله هزینه تحصیل و زندگی در انگلستان رو مطالعه کنید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

    2. Mkp گفت:

      با سلام
      من 13 سالمه و در دبیرستان فرزانگان تحصیل میکنم و معدل هفتمم 20 شده
      بر زبان انگلیسی تا حد بالایی مسلط هستم
      شرایط اخذ بورسیه برای این سن با توجه به سمپادی بودنم چیه؟ و ایا واقعا میتونم بورسیه بگیرم ؟

      1. داوری گفت:

        سلام
        با توجه به مدرسه خوبی که درس خوندید شرایط خوبی برای پذیرش دارید و میتونید در این زمینه در مدارس این کشور تحصیل کنید اما به دنبال اخذ بورس در این مقطع نباشید و بیشتر در دوران دانشگاه میتونید بورس تحصیلی دریافت کنید

  86. امیر مسعود رضایی گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما. بنده در مدارس سمپاد تحصیل میکنم و 16 سال دارم. میخواستم ببینم آیا امکان داره که بنده بتونم در این کشور از بورسیه تحصیلی استفاده کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      گرفت بورس امکانپذیر هست اما شرایط گسترده ای داره که باید اونها رو داشته باشید
      برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  87. امیر حسین طباطبایی گفت:

    معدلم در پایه ابتدایی از اول تا ششم همه خیلی خوب بود که به عنوان 20 حساب میشه.در پایه هفتم حدودا 19بود. پانزده ساله هستم . میخوام بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع دبیرستان بگیرم .بیزحمت کمکم کنید ممنونتون میشم و میخواستم بدونم مدرک های مختلف از جمله درسی و فعالیتی کمکی میکنه

    1. داوری گفت:

      در حال حاضر امکانپذیر نیست متاسفانه

  88. ,امیر حسین طباطبایی گفت:

    سلام من میخوام بورسیه رایگان انگلستان در مقطع دهم بگیرم آیا میتونم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      معدلتون چنده و چند سالتونه دوست عزیز؟

      1. امیر حسین طباطبایی گفت:

        معدلم در پایه ابتدایی از اول تا ششم همه خیلی خوب بود که به عنوان 20 حساب میشه.در پایه هفتم حدودا 19بود. پانزده ساله هستم . میخوام بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع دبیرستان بگیرم .بیزحمت کمکم کنید ممنونتون میشم و میخواستم بدونم مدرک های مختلف از جمله درسی و فعالیتی کمکی میکنه

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          در حال حاضر امکانپذیر نیست متاسفانه

  89. مهتاب کرامتی گفت:

    سلام دانش آموز کم بضاعت که هیچ امیدی نسبت حمایت مالی خونواده نداره و بورسیه می خواهد، امکان داره در دبیرستان های انگلیس درس بخونه؟؟ چجوری میتونه بورسیه بشه؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      متاسفانه امکانپذیر نیست

      1. ... گفت:

        سلام من ۱۶ سالمه یازدهم تجربی هستم در مدرسه نمونه دولتی درس می خونم و از هفتم تا الان معدل زیر ۱۹.۵۰ نداشتم چه جوری می تونم بورسیه برا مقطع دبیرستان بگیرم اصلا شرایطش چیه ایا می تونم بورسیه بگیرم شرایط مالی فوق العاده ای هم ندارم و ویزا و اقامت هم ندارم

        1. داوری گفت:

          سلام
          بهتره که در این مقطع به بورس فکر نکنید چون میشه در این مقاطع پذیرش گرفت اما برای بورس باید برای دوره های آکادمیک و دانشگاهی اقدام کنید

          1. Maedeh گفت:

            سلام و درود
            من پایه دهم تجربی هستم و در مدارس سمپاد تحصیل میکنم نمرات سه سال تحصیلی راهنماییم ۲۰ هست و انگلیسی رو در حد خوبی بلدم
            آیا میتونم برای بورسیه مدارس انگلستان اقدام کنم؟

          2. داوری گفت:

            سلام
            برای بورس شدن در مقطع دانشگاه این امکان وجود داره ومیشه اقدام کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *