ویترین

شرایط مهاجرت پسران زیر 18 سال

شرایط مهاجرت پسران زیر 18 سال

شرایط مهاجرت پسران زیر 18 سال به خارج موضوعی است که در حال حاضر مورد توجه اکثر والدین ایرانی است و ما در این مقاله قصد آنالیز کامل این موضوع را داریم. مقاصد تحصیلی و مدارس معتبر فراوانی برای تحصیل فرزندان وجود دارد. کانادا، استرالیا، آمریکا، انگلستان و غیره، جزء بهترین مقاصد تحصیلی حال حاضر برای مهاجرت تحصیلی فرزندان زیر 18 سال محسوب می شود. منتها قبل از هر اقدامی جهت اخذ پذیرش از مدارس این کشورها بایستی با ریز شرایط تحصیل در آنها آشنا شد که در این مورد کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا اطلاعات به روز و مشاوره های کاملی در اختیار هموطنان عزیز قرار دهند.

  • بهترین کشورها برای تحصیل فرزندان زیر 18 سال چیست؟
  • شرایط ویزای تحصیلی برای پسران زیر 18 سال چیست؟
  • میزان تمکن مالی برای اخذ پذیرش تحصیلی از مدارس خارجی چقدر است؟
  • آیا والدین نیز می توانند همراه پسران خود به خارج مسافرت کنند؟
  • ویزای گاردین چیست و اخذ آن مخصوص چه کسانی است؟
  • هزینه تحصیل پسران زیر 18 سال در کشورهای مختلف جهان چقدر است؟

بررسی شرایط مهاجرت پسران زیر 18 سال

غالبا شرایط مهاجرتی افراد به اهداف و مقاصد آنها از سفر خود بستگی دارد و حداقل افراد زیر 18 سال نیز از این قاعده مستثنا نیستند. اما باید توجه کرد که شرایط و الزامات مهاجرتی پسران زیر 18 سال و ویزای درخواستی آنها کمی متفاوت از بقیه افراد می باشد. معمولا هدف اصلی از مهاجرت پسران زیر 18 سال در درجه اول جهت تحصیل در خارج و در درجه دوم پناهندگی است. در این مورد افراد بایستی درجریان باشند که در هر صورتی، شرایط مهاجرت پسران زیر 18 سال منوط به اخذ رضایت نامه از والدین و داشتن پاسپورت معتبر می باشد.

همچنین در طی این فرآیند علاوه بر شرایط اخذ ویزای تحصیلی برای کودکان و ویزای گاردین برای والدین بایستی به مواردی همچون نحوه اخذ پذیرش، سطح شهریه های تحصیلی، تمکن مالی و غیره نیز توجه کرد. اما قبل از هر اقدامی والدین ابتداء بایستی جذابترین مقصد مهاجرتی پسران خود را انتخاب کنند. ما برای اطلاع والدین عزیز توصیه می کنیم که حتما به نمودار آماری زیر درباره جذاب ترین مقاصد تحصیلی 2022 مراجعه نمایند که توسط سایت معتبر education.com ارائه شده است:

جذاب ترین مقاصد تحصیلی

شرایط اخذ پذیرش برای مهاجرت پسران زیر 18 سال

اولین گام از فرآیند اخذ پذیرش تحصیلی پسران زیر 18 سال در مدارس خارجی انتخاب مدرسه مناسب جهت تحصیل سپس اخذ پذیرش و گام نهایی درخواست ویزای تحصیلی می باشد. اما در این مورد حتما بایستی شرایط و الزامات پذیرش از خارج با توجه به کشور موردنظر را هم در نظر گرفت. مثلا یکی از شریط اخذ پذیرش از مدارس بین المللی داشتن مهارت زبان انگلیسی برای پسران زیر 18 سال می باشد که معمولا مدارس خارجی نیز با انجام آزمون یا مصاحبه لازم نسبت به تعیین سطح دانش آموزان اقدام می کنند. مورد دیگر در زمینه شرایط مهاجرت پسران زیر 18 سال برای تحصیل در خارج اثبات تمکن مالی آنها است که برای کشورهای مختلف از قرار ذیل می باشد:

کشورهامیزان اثبات تمکن مالی در سال
کشورهای اروپایی2000€ (یورو)
کانادا10000 CAN$ (دلار کانادا)
آمریکا25000 US$ (دلار آمریکا)

نکته بعدی درباره شرایط پذیرش از مدارس خارجی درباره تهیه شرط معدلی لازم می باشد که معمولا برای تحصیل در مدارس کشورهای انگلیسی زبان مثل مدارس کانادا، آمریکا، استرالیا و انگلستان بسیار ضروری است. علاوه بر موارد فوق، متقاضیان بایستی ضمن تکمیل فرم درخواست پذیرش همچنین بایستی مدارک ضروری دیگر شامل مدارک احراز هویتی و نیز مدارک تحصیلی خود را ارائه نمایند.

شرایط ویزا برای مهاجرت پسران زیر 18 سال و همراهانشان

معمولا پسران زیر 18 سال پس از اخذ پذیرش از مدارس خارجی بایستی برای اخذ ویزای تحصیلی مورد نظر اقدام کنند. از مهمترین مدارک لازم برای درخواست این ویزا در کشورهای مختلف شامل فرم درخواست تکمیلی، پاسپورت معتبر، عکس پاسپورتی، رضایت نامه از والدین، نامه یا تاییدیه پذیرش از مدرسه مورد نظر، مدرک تمکن مالی کافی، گواهی سلامت پزشکی می باشد. اما علاوه بر دریافت ویزای تحصیلی برای پسران زیر 18 سال، والدین نیز می توانند ضمن اخذ ویزای گاردین فرزندان خود را در برخی از کشورها مثل کانادا و استرالیا همراهی کنند. اما ویزای گاردین چیست و تحت چه شرایطی می توان آن را اخذ کرد؟

ویزای گاردین کانادا یا ویزای سابکلس 580 استرالیا ویزایی است که به والدین دانش آموزان خارجی اجازه ورود و اقامت قانونی در دو کشور کانادا و استرالیا را به منظور تهیه منزل و سایر ملزومات زندگی فراهم می کند. پس این نوع ویزا مخصوص والدینی است که دغدغه همراهی فرزندان و تهیه مسکن برای آنها را دارند. اما افراد برای دریافت ویزای گاردین بایستی حائز شرایطی از جمله موارد ذیل باشند:

  • والدین یا سرپرست قانونی دارنده ویزای تحصیلی کانادا یا استرالیا باشند.
  • حداقل 21 ساله باشند.
  • تمکن مالی کافی برای ساپورت خود و دانش آموز مربوطه را داشته باشند.
  • گواهی سلامت معتبری داشته باشند.
  • گواهی عدم سوء سابقه کیفری داشته باشند.
  • سایر شرایط و مدارک قید شده توسط ادارات مهاجرتی استرالیا و کانادا را نیز داشته باشند.

شرایط ویزا برای مهاجرت پسران زیر 18 سال و همراهانشان

هزینه تحصیل و زندگی پسران زیر 18 سال

برای تحصیل پسران زیر 18 سال در خارج، والدین گزینه های تحصیلی مختلفی مثل آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا در دست دارند که هریک از این کشورها علاوه بر شرایط تحصیلی خاص خود همچنین سطح هزینه ای مختلفی را نیز دارند. به هر حال، والدین پیش از پرداخت هر گونه هزینه ای بایستی در خصوص کیفیت آموزشی و وجود امکانات مختلف مدارس بین المللی تحقیق کنند. امکاناتی از قبیل دوره های زبان آموزی، امکانات ورزشی و تفریحی، سالن غذاخوری، خوابگاه دانش آموزی و غیره از جمله این امکانات مدارس خارجی است. در لیست زیر والدین می توانند با کل هزینه های تحصیلی سالانه (شامل شهریه و هزینه زندگی) در اغلب کشورهای جهان در سال 2022 آشنا شوند:

کشورهاکل هزینه ها
تحصیل در اسپانیا30000€ (یورو)
تحصیل در فرانسه35000€ (یورو)
تحصیل در هلند40000€ (یورو)
تحصیل در اتریش30000€ (یورو)
تحصیل در استرالیا25000 AU$ (دلار استرالیا)
تحصیل در کانادا30000 CA$ (دلار کانادا)
تحصیل در انگلستان20000£ (پوند)

شرایط مهاجرت پسران زیر 18 سال یک فرایند کاملا حقوقی و پیچیده محسوب شده و والدین محترم می توانند با اخذ مشاوره های لازم و ضروری از وکلای مهاجرت ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ضمن غلبه بر نگرانی های خود در اینباره همچنین زمینه لازم برای موفقیت مهاجرتی خود و فرزندانشان را مهیا کنند. معمولا این افراد شرایط مناسبی برای کار نخواهند داشت و ممانعت هایی  از کار آن ها در این کشور انجام می شود.

سوالات پیرامون مهاجرت پسران زیر 18 سال

والدین همواره دغدغه تحصیل فرزندان خود را دارند و این دغدغه بجا است. اما اطلاع دقیق از شرایط مهاجرت تحصیلی فرزندان در سال 2022 می تواند خیال والدین را راحت کند و به سوالات متعدد آنها نیز پاسخ دهد:

  • بهترین کشور برای تحصیل پسران زیر 18 سال در سال تحصیلی 2023- 2022 چیست؟ مطابق رنکینگ سایت معتبر com فعلا بهترین کشور برای تحصیل دانش آموزی در کل جهان کشور کانادا با امتیاز آکادمیک 85.01 می باشد.
  • مراحل تحصیل پسران زیر 18 سال در خارج از کشور چیست؟ اولین گام از فرآیند اخذ پذیرش تحصیلی پسران زیر 18 سال در مدارس خارجی انتخاب مدرسه مناسب جهت تحصیل سپس اخذ پذیرش تحصیلی از مدرسه مورد نظر و گام نهایی درخواست ویزای تحصیلی برای دانش آموز و ویزای همراه (ویزای توریستی و یا ویزای گاردین) برای والدین می باشد.
  • آیا داشتن مهارت زبان انگلیسی برای تحصیل پسران زیر 18 سال در خارج الزامی است؟ بله، اصولا یکی از شریط اخذ پذیرش از مدارس بین المللی داشتن مهارت زبان انگلیسی برای پسران زیر 18 سال می باشد که معمولا مدارس خارجی نیز با انجام آزمون یا مصاحبه لازم نسبت به تعیین سطح دانش آموزان اقدام می کنند.
  • شرط اصلی اخذ ویزای تحصیلی برای پسران زیر 18 سال چیست؟ شرط مهم برای این کار داشتن رضایت نامه کتبی از والدین می باشد.
  • آیا والدین نیز می توانند فرزندان خود را برای تحصیل در خارج همراهی نمایند؟ بله این کار از طریق اخذ ویزای گاردین (برای کشورهای کانادا و استرالیا) و ویزای شینگن یا ویزای توریستی برای دیگر کشورها امکان پذیر است.
4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *