ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

تمام افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا دارند برای اطلاع از شرایط مهاجرت به این کشور نیاز است تا از شرایط ویزای تحصیلی کانادا مطلع باشند. ما نیز تمام تلاش خود را برای اطلاع از شرایط مهاجرت به این کشور در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیار شما قرار گیرد. شرایط ویزای تحصیلی کانادا پس از صدور ویزاهای تحصیلی بهتر برای ایرانیان سبب شده بسیاری از افراد برای تحصیل در این کشور اقدام نمایند.

تحصیل در کانادا برای دانش آموزان در کالج ها و مدارس کانادا و همچنین برای دانشجویان در دانشگاه های این کشور امکان پذیر می باشد و افراد می توانند برای اخذ پذیرش و ویزا درخواست کنند اما سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح می شود این است که آیا ویزای تحصیلی کانادا قابل تبدیل به سایر ویزاها می باشد و چه شرایطی برای اخذ پذیرش و ویزا در این کشور نیاز است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درصدد است در مقاله فوق در خصوص تحصیل در کشور کانادا، اعزام دانشجو به کانادا و شرایط و نکات مربوط به آن، اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

اینفوگرافیک ویزای تحصیلی کانادا

مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی از کانادا

همانطور که در مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا در ادامه مقاله بیان خواهد شد٬ داشتن نامه پذیرش دانشگاه یکی از مهم ترین مدارک برای اخذ ویزاست. گرفتن نامه پذیرش نیز خود نیاز به داشتن مدارک متعددی دارد که باید برای دانشگاه مورد نظر ارسال گردد و به شرح ذیل است:

  • رزومه تحصیلی و غیر تحصیلی یعنی هر موفقیتی اعم از درسی و غیر درسی مثل اخذ مدال ورزشی باید در آن ذکر گردد.
  • ترجمه رسمی تمامی مدارکی که در رزومه به آن ها اشاره شده از جمله مدرک تحصیلی
  • ترجمه رسمی ریز نمرات تحصیلی مقطع قبلی
  • هزینه بررسی مدارک یا اصطلاحا application fee
  • مدرک زبان
  • توصیه نامه اساتید
  • انگیزه نامه که باید حتما توسط خود دانشجو در نهایت صداقت نوشته شود

تحصیل در کالج های کانادا برای متقاضیان زیر 18 سال

سیستم آموزش و پرورش در کشور کانادا شامل مدارس دولتی و خصوصی می شود که عبارتند از کالج ها، موسسات فنی، کالج های حرفه ای، مدارس زبان، مدارس شبانه روزی کانادا، اردوگاه های تابستانی، دانشگاه ها و کالج های دانشگاهی. آموزش و پرورش در هر استان زیر نظر قانون اساسی کشور کانادا اجرایی می گردد به این معنی که تفاوت های قابل توجهی بین سیستم های آموزشی استان های مختلف وجود دارد. با این حال، آموزش و پرورش برای کانادایی ها مهم است و استانداردهای آموزشی در سراسر کشور به طور یکسان بالا می باشد.

کودکان قبل از سن 5 سالگی می توانند برای ورود به دوره پیش دبستانی در کانادا اقدام کنند. دقت نمایید که اجباری برای آموزش کودکان در دوره های پیش دبستانی و مهدکودک وجود ندارد و ورود به این این دوره اجباری نمی باشد. اجبار به شروع تحصیل در کشور کانادا برای کودکان از سن 5 سالگی در اوایل سپتامبر آغاز می گردد. پیشنهاد می شود کودکانی که زبان اصلی آن ها انگلیسی یا فرانسه نیست و با این زبان ها آشنایی ندارند یا آشنایی اندکی دارند در دوره پیش دبستانی و مهد کودک در کشور کانادا شرکت نمایند چرا که ادغام کودک با جامعه آن کشور و سازگاری وی با محیط، برای ورود وی به مقطع ابتدایی بسیار موثر خواهد بود.

ویزای تحصیلی برای تحصیل در دانشگاه های کانادا

در مقاله شرایط ویزای تحصیلی کانادا میتوان بیان نمود که تحصیل در دانشگاه های کشور کانادا به سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تقسیم می شود که هر یک شرایط و نکات خاص خود را داراست. دانش آموزان پس از پایان سال 12 دبیرستان (استان کبک استثنا می باشد) می توانند وارد مقطع کارشناسی یا Bachelor شده و به مدت 4 سال در این کشور به تحصیل بپردازند.

برای دریافت پذیرش در مقطع کارشناسی به مدرک دیپلم 12 ساله (دیپلم + پیش دانشگاهی) نیاز است. در صورتی که متقاضیان از نظر آکادمیک و یا مدرک زبان سطح مطلوبی نداشته باشند می توانند برای تحصیل در دوره مقدماتی یا Pre-bachelor اقدام کنند. توجه به این نکته ضروری است که برای اخذ پذیرش از کشور کانادا در مقطع کارشناسی مدرک زبان ضروری نمی باشد اما برای دریافت ویزا، مدرک زبان فرد (ielts 6) از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

دانشجویان می توانند همزمان با تحصیل در مقطع کارشناسی 10 ساعت در هفته نیز به کار پاره وقت پرداخته و بخشی از هزینه های خود را از این راه تامین نمایند. در کشور کانادا دوره هایی برای آموزش زبان پیش از شروع تحصیل به دانشجویان ارائه می شود تا قبل از تحصیل به سطح مورد نظر برسند اما شانس ویزا برای چنین دوره هایی بسیار اندک می باشد، در نتیجه بهتر است پیش از اقدام برای پذیرش و ویزا به تقویت زبان خود بپردازید.

ویزای تحصیلی برای تحصیل در دانشگاه های کانادا

ویزای تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا

پس از اتمام مقطع کارشناسی دانشجویان می توانند برای تحصیل کارشناسی ارشد یا Master در کشور کانادا اقدام نمایند که این دوره بین یک تا دو سال زمان می برد. مقطع کارشناسی ارشد به دو صورت تحقیقاتی – ریسرچ (research-based) و کورس (course-based) ارائه می شود که در کورس ها دانشجویان در کلاس درس شرکت نموده و واحدهای مربوطه را سپری می نمایند اما در دوره های ریسرچ، دانشجویان با راهنمایی اساتید خود بر روی موضوعات مشخص به تحقیق و بررسی پرداخته و در این زمینه پایان نامه علمی ارائه می نمایند. توجه نمایید که در کشور کانادا دوره هایی نیز ارائه می شود که ترکیبی از دوره ریسرچ و کورس می باشد. دانشجویان می توانند همزمان با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد 20 ساعت در هفته نیز به کار پاره وقت پرداخته و بخشی از هزینه های خود را از این راه تامین نمایند.

برای دربافت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد به مدرک کارشناسی، معدل بالای 14، مدرک زبان ( IELTS 6.5) نیاز است. دقت نمایید بسته به هر دانشگاه و رشته پیش شرط های مورد نیاز باید مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که متقاضیان از نظر آکادمیک و یا مدرک زبان سطح مطلوبی نداشته باشند می توانند برای تحصیل در دوره مقدماتی کارشناسی ارشد یا Pre-master اقدام کنند. شانس صدور ویزا در این مقطع بالای 70% بوده است طبق امار سه سال اخیر.

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی کانادا

پس از دریافت پذیرش از دانشگاه های کانادایی اکنون متقاضیان به مرحله پایانی اپلای خود یعنی مرحله درخواست ویزای تحصیلی کانادا می رسند. ویزایی که با توجه به مدارک زیر و فقط به دانشجویان بین المللی واجد شرایط صادر می شود:

  • فرم درخواست تکمیلی
  • گذرنامه معتبر
  • تایدیه عدم سوء پیشینه
  • معرفی نامه
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی
  • تاییدیه آزمایشات پزشکی
  • تاییدیه تمکن مالی کافی
  • نامه پذیرش از دانشگاه های کانادا
  • رضایت نامه والدین برای متقاضیان کم سن و سال
  • فرم درخواست تکمیلی برای اعضای خانواده (در صورت به همراه آوردن آنها)

فرآیند اپلای و اخذ ویزای تحصیلی کانادا

کل فرآیند درخواست ویزای تحصیلی کانادا از چند مرحله مختلف تشکیل شده است و از همین رو نیز مراحل اخذ ویزای تحصیلی کانادا از این قرار است:

فرآیند اپلای و اخذ ویزای تحصیلی کانادا

پس کل فرآیند پذیرش به صورت یک فرآیند 5 مرحله ای است. در مرحله اول متقاضی بایستی مدارک مورد نظر را جمع آوری کرده و از صحت آنها اطمینان حاصل کند. گام بعدی او بایستی رشته و دانشگاه مربوطه را در کشور کانادا انتخاب کند. در مرحله سوم نوبت به درخواست پذیرش از دانشگاه کانادایی می رسد. در مرحله چهارم متقاضی وارد فاز ثبت نام می شود و در نهایت پس از آن نیز وارد مرحله درخواست ویزای تحصیلی کانادا می شود.

شرایط ویزای تحصیلی در مقطع دکتری در کانادا

دانشجویانی که مقطع کارشناسی ارشد را به پایان رساندند می توانند برای دوره دکتری در کانادا که بین 3 تا 5 سال زمان می برد اقدام کنند. برای دربافت پذیرش در مقطع دکتری به مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، معدل بالای 14، مدرک زبان ( 7 یا IELTS 6.5) رزومه علمی، مقالات ISI و غیره نیاز است که یافتن استاد راهنما در این مقطع از اهمیت بالایی برخوردار است. دانشجویان می توانند همزمان با تحصیل در مقطع دکتری 30 ساعت در هفته نیز به کار پاره وقت پرداخته و بخشی از هزینه های خود را از این راه تامین نمایند. اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا در مقطع دکتری نیز به بیشترین حد خود رسید.

امکان دریافت کمک هزینه یا بورس تحصیلی در این مقطع بسیار بالاست و دانشجویان می توانند بر اساس رزومه خود بورسیه تحصیلی در کانادا دریافت نمایند که علاوه بر اینکه شهریه دانشگاه را پوشش می دهد، کمکی برای هزینه های زندگی متقاضی نیز محسوب می شود. چنانچه شخصی مقطع دکتری را از کانادا پذیرش بگیرد شانس صدرو ویزا نزدیک به 100% است.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا

برای دریافت پذیرش از دانشگاه های کشور کانادا به مدارک زیر نیاز است:

  • اسکن پاسپورت دارای اعتبار
  • اسکن و ترجمه مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات جهت اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی
  • اسکن و ترجمه مدارک کارشناسی به همراه ریز نمرات جهت اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد
  • اسکن و ترجمه مدارک تحصیلی به همراه ریز نمرات، مقالات ISI یا پروپوزال قوی جهت اخذ پذیرش در مقطع دکتری
  • یک قطعه عکس 3.5 در 4.5
  • هزینه مربوط به پذیرش (admission fee)
  • رزومه متقاضی
  • مدرک زبان (برای دانشگاه هایی که برای اعطای پذیرش به مدرک زبان نیازمند می باشند)
  • انگیزه نامه
  • 2 یا 3 توصیه نامه از اساتید دانشگاه
  • تکمیل فرم های مربوطه

بررسی شرایط ویزای تحصیلی کانادا

پس از صدور بیشترین ویزاهای شرایط تحصیلی کانادا برای ایرانیان، پس از انتخاب رشته و دانشگاه، پروسه اخذ ویزا از سفارت آغاز می گردد. در مرحله اول فرد باید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نموده و فرمهای مربوطه را تکمیل نماید. مرحله بعد تایید شدن منابع مالی حمایت از دانشجو در دوران تحصیل (هزینه زندگی در کانادا و تحصیل در آن) می باشد. دقت نمایید که فرد نباید هیچ گونه سابقه کیفری داشته و چکاپ های پزشکی خود را به سفارت ارائه نماید.

زمان لازم برای اخذ پذیرش و ویزا از کشور کانادا بین 4 تا 6 ماه می باشد که مهمترین نکته برای تحصیل در کشور کانادا، اخذ ویزای این کشور می باشد. اخذ ویزا از کشور کانادا به عوامل مختلفی وابسته است که عدم آشنایی به روند اخذ ویزا و مدارک آن سبب رد شدن ویزای متقاضی با وجود داشتن پذیرش معتبر خواهد شد. به همین سبب اقدام از طریق موسسات حقوقی معتبر و وکلای کاربلد راهی مطمئن جهت پذیرش و ویزای کشور کانادا محسوب می شود.

آسانترین راه برای مهاجرت به کانادا

مزایای تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی در کانادا

گدشته از هزینه های تحصیل و زندگی، کانادا امروزه کشوری بسیار محبوب برای افرادی است که می خواهند تحصیل و زندگی در یک کشور پیشرفته و مدرن و در عین حال امن را تجربه کنند. نکته بسیار مثبت تحصیل در کانادا این است که اگر شخصی پس از اتمام تحصیلات تصمیم به ماندن بگیرد تعداد سال هایی که در این کشور دانشجو بوده به عنوان امتیاز جز سال های اقامتش محسوب می شود و سبب تسریع در اخذ اقامت دائم کانادا برای متقاضی خواهد شد. فرد می تواند پس از تحصیل با تبدیل ویزای خود به ویزای کاری کانادا برای دریافت اقامت اقدام نماید.

اگر می خواهید در کانادا تحصیل کنید، خبر خوب این است که هزینه های تحصیل معمولا ارزان تر از سایر کشورهای انگلیسی زبان (ایالات متحده، انگلستان و استرالیا) می باشد. طبق آمار هزینه مقطع کارشناسی برای دانشجویان بین المللی در حدود 10000$ الی 50000$ (دلار) در هر سال است. رشته های هنر و انسانی ارزان تر و رشته های پزشکی و مهندسی گرانترین رشته ها می باشند. برای مقطع کارشناسی ارشد نیز هزینه ها در حدود 12000$ الی 25000$ (دلار) محاسبه شده است. خاطر نشان میکنیم که خدمات ما تضمینی و با گارانتی میباشد.

بروزترین قوانین تحصیل در کانادا برای ایرانیان

ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان هم در صورت اجتماع شرایط امکانپذیر خواهد بود. برای تحصیل در این کشور بدون مدرک زبان نیاز است که ابتدا از یک موسسه معتبر پدیرش تحصیلی مشروط گرفته شود. پذیرش مشروط نیز بدان معناست که آن دانشجو در دوره آکادمیک دانشگاه یا کالج پذیرفته می شود اما شرط ورود به دوره اصلی آنها سطح و یا مدرک زبان دانشگاه مورد نظر است. برخی از دانشگاه ها و یا کالج ها دوره های زبان پیش نیاز را در همان مرکز برگزار می کنند و برخی دیگر از آن ها با موسسات زبان همکار، فعالیت می کنند. دانشجویان فوق، بعد از اخذ مدرک مورد نیاز با ارائه کارنامه از موسسه زبان معرفی شده می توانند در آن دوره ها شرکت نمایند.

برای دانشجویانی که در مقاطع کارشناسی قصد ادامه تحصیل خواهند داشت و در سنین بین 18 تا 20 سال قرار دارند نیز شرایط به همین منوال است و افراد می توانند بدون مدرک زبان از دانشگاه پذیرش بگیرند و با شرکت در دوره های زبان پیش نیاز مورد آن موسسه خود را برای ورود به دانشگاه آماده نمایند.

میزان سپرده مورد نظر دریافت ویزای تحصیلی کانادا

نکته مهمی که باید از آن آگاهی بدست آورید، حداقل سرمایه شما برای دریافت گواهی تمکن مالی در کاناداست. پیش از بررسی کلی میزان تمکن مالی در کشور کانادا باید به دو نکته زیر توجه داشت:

  • در صورتیکه دوره تحصیل بیش از یکسال است، تمکن مالی باید برای یکسال ارائه شود.
  • در صورتیکه دوره تحصیل کمتر از یکسال است، تمکن مالی باید برای همان بازه ارائه شود.

اطلاعات مربوط به تمکن مالی در جدول زیر ارائه شده است.

متقاضی تحصیل در کانادامیزان مبلغ مورد نیاز برای یک سال (دلار کانادا)مبلغ مورد نیاز برای یک ماه (دلار کانادا)
دانش آموز$10000$833
اولین عضو خانواداه$4000$333
به ازای هر عضو اضافه$3000$255

تمکن مالی خارج از کبک برای یک خانواده سه نفره برای دوره تحصیل بیش از یکسال به شرح زیر است.

تمکن مالی دانشجو (دلار کانادا)پشتوانه مالی همراه (دلار کانادا)تمکن مالی نفر سوم (دلار کانادا)
$10000$4000$3000
مجموعا 17000$ بعلاوه شهریه سال نخست تحصیل

در جدول زیر نیز شرایط دریافت تمکن مالی در شهر کبک توضیح داده شده است.

متقاضیمیزان مبلغ مورد نیاز برای یک سال (دلار کانادا)میزان مبلغ مورد نیاز برای یک ماه (دلار کانادا)
دانش آموز$11000$917
اولین عضو خانواده (18ساله یا بیشتر)$5100$425
اولین عضو خانواده (کمتر از 18سال)$3800$317
هر عضو بالای 18 سال$5125$427
هر عضو کمتر از 18 ساله دیگر
$1903$159

نکته: علاوه بر مبالغ ذکر شده در جدول فوق، شهریه دانشگاه نیز در تمکن مالی محاسبه می شود.

تمکن مالی برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا چقدر است؟

یکی از شروط اصلی تحصیل در کشور کانادا این است که دانشجو از طریق ارائه صورتحساب بانکی خود بتواند تمکن مالی اش برای زندگی و تحصیل در این کشور را ثابت کند. در واقع این مبلغ سوا از داشتن شهریه دانشگاهی است و طبق قوانین کشور کانادا این مبلغ مربوط به یک سال زندگی در کشور کاناداست و بایستی دستکم بمدت حدود 4 ماه در حساب بانکی متقاضی یا دانشجو باشد.

بر این اساس تمکن مالی لازم برای یک سال از این قرار است:

سطح تمکن مالی یکساله برای متقاضیان کانادا

توجه نمایید که اعزام دانشجو به کانادا باید توسط موسسات حقوقی معتبر و قابل اطمینان اقدام شده و انجام گیرد، به این علت که هر گونه کوتاهی با نقص در پروسه پذیرش و ویزای متقاضی منجر به ردی پذیرش یا ویزای متقاضی خواهد شد.

قوانین اتخاذ شده برای متقاضیان ویزای تحصیلی کانادا

دولت کانادا با همکاری وزارت خارجه این کشور، قوانین جدیدی را برای متقاضیان ویزای تحصیلی کانادا اتخاذ کرده اند. به این ترتیب بهتر است قبل از مهاجرت به کانادا به خوبی با این قوانین آشنا شوید. این قوانین به شرح زیر می باشند:

  • اقدام موقتی که به دانشجویان اجازه می دهد در حین تحصیل در کانادا، ساعات نامحدودی را کار کنند.
  • تمدید مجوزهای کار پس از تحصیل در کانادا پس از فارغ التحصیلی به زودی حذف خواهد شد.
  • تصمیم دولت در بحبوحه بررسی دقیق بخش آموزش بین المللی کشور و اینکه چقدر از رفاه دانش آموزان محافظت می کند اتخاذ شده است.
  • دانشجویان بین المللی متقاضی ویزای تحصیلی در کانادا، باید مبلغ 21750CAD (دلار کانادا) را در بودجه موجود ثابت کنند.

چالش های اساسی اخذ ویزای تحصیلی کانادا

اخذ ویزای تحصیلی کانادا در کنار امتیازات ویژه ای که در اختیار تمامی متقاضیان در این حوزه قرار می دهد، دارای برخی چالش های محدود نیز در زمینه های مختلف می  باشد. بنابراین افرادی که قصد دریافت ویزای تحصیلی برای تحصیل در کانادا را دارند، باید به خوبی با این چالش ها آشنا شوند. برخی از مهمترین آنها به شرح زیر می باشد:

چالش های اساسی اخذ ویزای تحصیلی کاناداتوضیحات
روند درخواستروند درخواست ویزای تحصیلی کانادا به نسبت اغلب کشورهای مدرن اروپایی بسیار پیچیده و زمان بر تر می باشد.
هزینه درخواستهزینه درخواست ویزای تحصیلی کانادا نسبتا بالاتر از ایالات متحده خواهد بود، که برای هر نفر حدود 690CAD (دلار کانادا) می باشد.
کمبود بورسیه دانشجوییدر کنار بالا بودن هزینه تحصیل در کانادا، دانشجویان بین المللی با کمبود بورسیه دانشجویی در این کشور مواجه هستند.

 

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در پروسه های مربوط به شرایط ویزای تحصیلی کانادا در سال های گذشته و رزومه درخشان در این امر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. و در این راه از وکیل مهاجرت کانادا (ICCRC) استفاده شده و در مرحله ویزا پرونده حتما توسط وکیل مهاجرت کانادا به اجرا گذاشته میشود. برای بررسی تمامی روش های ورود به کشور زیبای کانادا و اخذ اطلاعات تکمیلی در این زمینه پیشنهاد می کنیم با موسسه ما ارتباط بگیرید. در خاطر داشته باشید خدمات ما تضمینی و با گارانتی میباشد.

سوالات پرتکرار در خصوص ویزای تحصیلی کانادا

سوالات پرتکرار در خصوص شرایط ویزای تحصیلی کانادا عبارتند از:

  • برای اخذ مجوز تحصیلی در کشور کانادا چه مراحلی را باید طی کرد؟ ثبت نام در یک کالج یا دانشگاه، اثبات بودجه برای تأمین شهریه، تعیین هزینه های زندگی و سفر برگشتی در بانک، عدم سوء سابقه کیفری، برخورداری از سلامتی کامل (ممکن است لازم باشد آزمایشات پزشکی را بگذرانید)، ثابت کنید که شما پس از تحصیل کانادا را ترک خواهید کرد.
  • برای ویزای دانشجویی در کانادا چقدر تمکن مالی نیاز است؟ از شرایط ویزای دانشجویی کانادا، اثبات بودجه برای حمایت هزینه های زندگی در کانادا می باشد. در حال حاضر این مبلغ 10000$ دلار کانادا (7650$ دلار آمریکا) در نظر گرفته شده است. برای هر سال از اقامت دانشجو (11000$ دلار) یا 8400$ دلار در صورتی که متقاضی تحصیل در کبک باشید، همراه با شهریه دانشگاه مورد نیاز است.
  • آیا ویزای دانشجویی کانادا رد می شود؟ اگر مأمور ویزا (آفیسر) تایید نکند و دلیل تحصیل فرد در کانادا برای وی قابل توجیه نباشد ویزای دانشجویی را رد خواهد کرد. این بدان معنا نیست که دانشجویان نمی توانند دوباره درخواست ویزا دهد، در نتیجه در این امر متناسب بودن سن تحصیل با مقطع درخواستی، گپ یا فاصله تحصیلی، اعتبار دانشگاه و غیره مهم می باشد.
4.9/5 - (98 امتیاز)

126 دیدگاه برای “ویزای تحصیلی کانادا

  1. کانی گفت:

    سلام من ۱۷ ساله هشتم در رشته علوم تجربی
    ایا میتونم بدون مدرک زبان ویزای تحصیلی بگیرم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سلام اگر برای دبیرستان باشه ممکن هست بتونید ولی برای دانشگاه امکان پذیر نیست.

  2. حسین ربی زاده گفت:

    سلام
    من دیپلم علوم انسانی هستم با معدل 14 و 20 سالمه
    شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی رو دارم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه برای این کشور و دانشگاه های اون اقدام کرد اما باید بررسی کرد که چه دانشگاه هایی به شما پذیرش میده

  3. Z.ab گفت:

    سلام وقتتون بخیر ،بنده ۳۳ ساله هستم کارشناسی اقتصاد بازرگانی از دانشگاه دولتی دوره شبانه فارغ التحصیل ۸۸ معدل بالای ۱۵ ، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی دانشگاه غیرانتفاعی معدل بالای۱۸ فارغ التحصیل ۹۳ هستم امکان اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه یا کالج عای کانادا برای رشته بازاریابی. در مقطع کارشناسی ارشد رو دارم یا خیر ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه برای شما در مورد تحصیل در کانادا اقدام نمود

  4. علی گفت:

    سلام.وقتتون به خیر.دختر من امسال مهرماه بایستی بره کلاس اول دبستان.میتونم برای اون ویزای تحصیلی بگیرم و خودم و همسرم هم به واسطه ویزای تحصیلی دخترم ویزا بگیریم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      میشه برای دختر خانومتون اقدام کرد اما باید از جزئیات اون مطلع باشید بهتره که برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  5. Shahrzaad گفت:

    درود بر شما
    من ۲۱ سالمه دانشجوی لیسانس زیست شناسی با معدل ۱۸ دانشگاه دولتی هستم. آیلتس ۷ دارم و میخوام واسه مستر اقدام کنم. شانس گرفتن پذیرش با فول فاند وجود داره؟ و اینکه اگه موفق بشم میشه بعدا ویزام رو به ویزای کاری تغییر بدم و بمونم و اقامت بگیرم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      امکان اخذ پذیرش رو دارید اما شناس بورس شدن به خودتون و روزمه علمیتون بستگی داره
      ولی بعد از تحصیل میتونید بمونید تا به کار برسید

  6. Free گفت:

    سلام درود
    بنده با ۲۳ سال سن داری کارت پایان خدمت
    مدرک کاردانی حقوق دانشگاه علمی کاربردی با معدل بالایی 16 و ایلتس 6
    و عموم هم 30 ساله مقیم کاناداست
    بهترین روش مهاجرت با کمترین هزینه رو ارائه بدید لطفا هدف فقط رسیدن ب کانادا و اخذ اقامت
    با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بهترین روش برای شما مهاجرت تحصیلی به کانادا است

  7. امیرحسین گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دانش اموزم رشته تجربی هستم با معدل 19.5 امسال کنکور دارم و نمره ایلسم 7.5 میخواستم اگه امسال دانشگاه های خوب ایران قبول نشدم به مهاجرت فک کنم ایا اصلا شانسی برا پذیرش دارم واگه بخوایین حدودی بگین سالانه چقدر هزینه زندگی میشه همراه شهریه دانشگاه که ببینم تمکن مالی میرسه یا خیر ؟؟ ممنون میشم جواب بدید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله شرایطتون برای پذیرش در کانادا خوبه و از این لحاظ مشکلی نیست
      در خصوص هزینه ها هم پیشنهاد میکنم مقاله هزینه زندگی در کانادا را نیز مطالعه کنید.

  8. علی گفت:

    سلام من ۳۳ ساله هستم و دارای مدرک لیسانس صنیایع چوب و کاغذ و متاهل و دارای ۲ فرزند هستم. آیا برای ویزای دانشجویی برای کانادا میشه اقدام کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما چون بالای ۳۰ سال هستید شرایط شما باید بررسی شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  9. سمانه گفت:

    سلام ۲۸ ساله هستم لیسانس معماری دارم و متاهل .یک پسر دو ساله دارم اگه برای ویزای تحصیلی اقدام کنم آیا میتونم پسرم رو همراه خودم بیارم؟شرایط سنی اخذ ویزای تحصیلی در کانادا چند ساله برای مقطع ارشد

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله شرایط شما برای کانادا خوب است فقط برای ویزای همراه همزمان باید شرایط شما بررسی شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

    2. کوثر فراقی گفت:

      سلام وقت بخیر
      ۲۱ سالمه کاردانی دارم الان برای کارشناسی بین ۲ رشته مترجمی زبان و فناوری اطلاعات موندم .. کدوم و برم که ۲ سال بعد برای کارشناسی ارشد راحت تر ویزا تحصیلی بگیرم؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        فناوری اطلاعات به طور کلی در جهان شرایط بهتری داره

  10. ایمان گفت:

    سلام
    من 34 سالمه خودم مدرک فوق لیسانس رشته معدن دارم 6 سال سابقه کار دارم. خانومم هم لیسانس مترجمی زبان انگلیسی داره و همچنین مربی بدنسازی هست . آیا میشه برای خانومم ویزای تحصیلی کانادا بگیرم و خودم همزمان اونجا کار کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما عمدتا سن های بالای ۳۰ سال در کشورهای اروپایی راحت تر ویزا می شوند و برای کانادا باید شرایط شما بررسی شود تا کمکتون کنیم برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  11. ن.م گفت:

    سلام. ۳۳ ساله هستم متاهل. دارای ۶ سال سابقه کار در پتروشیمی خصوصی و لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه پیام نور با معدل ۱۳. همسرم ۲۹ ساله هست با لیسانس مدیریت بازرگانی. مدرک آیلتس رو میتونم اخذ بکنم مشکلی نیست و حدود ۱۰۰ هزار دلار کانادا سرمایه غیر نقدی که قابل نقد شدن هستش. آیا میشه تحصیلی مهاجرت بکنم یا باید از فکرش بیام بیرون؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای تحصیلی کانادا چون بالای 30 سال هستید گپ دارید بهتره برای کشورهای دیگر اقدام کنید که برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  12. مرجان گفت:

    با سلام
    من خانمی 37 ساله متاهل با مدرک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی آزاد کرج معدل 15 سال 87 سابقه کاری 8 سال در آژانس هواپیمایی
    آیا راهی برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل برای من وجود دارد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما میتونید برای ویزای تحصیلی و یا کاری اقدام کنید که باید انتیازات شما حساب بشه برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  13. sadegh گفت:

    سلام
    من مدرک کارشناسی حسابداری پیام نور دارم و الان هم دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی میباشم .معدل کارشناسی ارشدم خوبه ولی لیسانسم خیلی خوب نیست ( سیزده و خرده ای ) . میخواستم بدونم اگر از این مدارک کارشناسی قابل استعلام بخرم بهتره یا با همونی که دارم ؟ بخاطر گرفتن پذیرش و فاند برای مقطع دکتری . کدوم راه بهتری هست ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما سعی کنید مقالات q1 و q2 و isi هم بنویسید که شانستون بالاتر بره برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  14. مژده گفت:

    سلام و عرض ادب
    بنده دانشجوى كارشناسى ارشد حقوق بين الملل از دانشگاه تهران هستم،داراى كارشناسى حقوق از دانشگاه علامه طباطبايى با معدل ١٦ سطح زبانمم حدوداً آيلتس ٦ هست،ميخواستم براى master2 اقدام كنم…در رشته ى حقوق امكان پذيرش هست؟اگر هست شرايط گرفتن فاند يا گرنت هم وجود دارد؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای کشور کانادا میتویند اقدام کنید اما برای کانادا گپ تحصیلی، معدل و سن فوق العاده مهم می باشد برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  15. م محمدی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    خانومی هستم 38 سالمه فوق دیپلم حسابداری در دانشگاه علمی کاربردی و همچنین لیسانس فلسفه از دانشگاه سراسری دارم و 13 سال سابقه کار در رشته حسابداری زبانم ضعیفه متأهل هستم و یک فرزند یک ساله دارم.
    خواهرم و همسرش در کانادا زندگی میکنه من می تونم بعد از قوی شدن زبان انگلیسی چقدر شانس قبول شدن از طریق ویزای کاری دارم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما خیر هم سن شما برای کانادا بالاست و هم مدرک تحصیلیتون پایین است بهتره از اروپا با کانادا مهاجرت کنید.

  16. اتنا گفت:

    سلام خسته نباشيد من ٢٧ سالمه و مدرك كارشناسي علمي كاربردي مديريت كسب و كار با معدل ١٨ دارم، ٧ سال سابقه ي بينه اي كارشناس فروش، از لحاظ مالي هم تقريبا ميتونم تأمين كنم با كار در حين تحصيل، مدرك ايلتس ندارم، مي خواستم بدونم مي شه ويزاي تحصيلي بگيرم و تو كالج درس بخونم و در كالج زبانمو قوي كنم؟ و اينكه از الان بخوام ادام كنم چقدر بعد با اين سرايط ويزاي تحصيلي مي گيرم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط شما خوبه اما بدون مدرک زبان اصلا شانس ویزا نخواهید داشت اما ما راهنماییتون میکنیم چه کری انجام بدین برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  17. Ali گفت:

    عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما و همكاراتون حقا كه وبسايت خيلي خوبي داريد و واقعاً جواب خيلي از سوالامو گرفتم خيلي خيلي ازتون ممنونم
    چند تا سوال داشتم اگه راهنماييم كنين ممنون ميشم من ١٨ سالمه و فارغ التحصيل نظام جديد رشته ي تجربي با معدل كتبي ١٨/٩٦ هستم كنكور دادم و رتبه م خوب نشده امسال پشت كنكوري ام ولي دوست ندارم ايران بمونم ميخواستم بدونم با اين معدل و البته نمره ٦.٥ ايلتس شانسي براي تحصيل تو كانادا دارم ؟ اينم بگم كه از نظر مالي بدون كار كردن تو كانادا ماهانه ميتونم ١٠٠٠ دلار كانادا از خانواده ام بگيرم و براي ضمانت مالي هم تا ٤٠٠٠٠ دلار كانادا ميتونم ضمانت بزارم از نظر شما ميشه اول واسه تحصيل و بعد از اونم واسه اقامت كانادا اقدام كنم اگه اره ميشه بگيد شانسم چقدره ؟
    پيشاپيش از توجه و حوصله اي كه به خرج ميدين سپاسگزارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله شرایط شما برای کشور کانادا عالی می باشد اما نباید سن شما بالاتر بره گپ تحصیلی ایجاد بشه هر چه سریعتر با کارشناسان ارشد ما تماس بگیرید میتونید با ما قرارداد ببندید

  18. عرشیا گفت:

    سلام
    من ۱۷ سالمه و مقطع یازدهم رشته ریاضی هستم
    میخواستم برای ادامه ی تحصیل به کانادا مهاجرت کنم
    میخواستم بدونم در همین سن ۱۷ سالگی میتونم اونجا کار کنم ؟ که بتونم خرج خودمو اونجا خودم در بیارم ؟
    چون پشتوانه مالی کافی ندارم .

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما در دوران مدرسه اجازه کار ندارید اما در دوران دانشگاه اجازه کار دارید

  19. صادق گفت:

    سلام درود
    من 18 سالمه و ترم اول دانشگاه و مهندسی کامپیوترهستم.
    میخوام از طریق تحصیل وارد کانادا بشم .
    مدرک ielts رو درصورت نیاز می تونم بگیرم و مهندسی کامپیوتر میخوام بخونم.
    ایا میتونم خودم در کانادا کار کنم تا هزینه تحصیل بپردازم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی میتونید برای ویزای کار کانادا اقدام کنید و در حین تحصیل هم اجازه کار دارین

  20. رامین گفت:

    سلام دوره های graduate certificate که ۱ ساله هست ، آیا کانادا ویزا میده بهش؟ ۲۹‌ سال دارم مجرد و لیسانس معماری با معدل ۱۶ آیلتس ۶.۵ هم دارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب باید شرایطتتونو وکیل بررسی کند اما شانس دارید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  21. فرهاد گفت:

    سلام
    آیا اگر کسی معدل مدرک کارشناسی زیر 14 داشته باشه نمیتونه اقدام کنه واسه ویزای تحصیلی ؟
    ممنون میشم جواب بدید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب قطعی نمیشه گفت که اصلا نمیشه اما در کل یر روی معدل سخت گیر هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  22. محمد جواد گفت:

    فرد زیر 18 سال میتواند به تنهایی ب کانادا برود؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت بله به راحتی از طریق ویزای تحصیلی

  23. mohamadreza گفت:

    سلام خسته نباشید
    من دانشجوی ترم چهار عمرانم ۲۳ سالمه و متاهلم
    میخواستم بدونم با فوق دیپلم بگیرم و سربازیمو برم بعد درخواست بدم میتونم برا ادامه لیسانس اقدام کنم؟معدل کاردانی باید چند باشه؟
    و اینکه خانومم باید مدرک زبان داشته باشه برا ویزای پیوست یا فقط بلد بودن زبان کفایت میکنه؟
    اگه میشه لطف کیند بگید که تمکن مالی با این شرایط حدودا چقدره؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید امتیازات شا حساب بشه برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  24. رایان گفت:

    باسلام
    ببخشید من ایران زیست شناسی خوندم اگر بخوام برای یک لیسانس علوم پایه برای ادامه ی تحصیل در کانادا اقدام کنم امکان پذیرش بخشی از واحد های درسی وجود داره؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما این موضوع بعد از پذیرش شما مشخص میشه زیرا بستگی به نوع دانشگاه داره

  25. الی گفت:

    سلام من دانشجوی پزشکی پردیس بین الملل در ایران هستم و ایلس دارم میخواستم بدونم بعد از گذروندن علوم پایه در ایران و داشتن یک مقاله میتونم برای پزشکی کانادا ترجیحا دانشگاه البرتا اقدام کنم؟چه شرایطی داره؟ برای ب.رس و فاند چه اقداماتی باید انجام بدم؟ممکنه هزینه های تحصیل من با وجود مقاله کمتر بشه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت اگر که رشته علوم پایه در کشوری به غیر از کانادا بخونید متاسفانه علوم پایه شمارو قبول نمیکنند و باید حتما ۴ سال علوم پایرو در خود کشور کانادا بخونید و در آن صورت که در ایران بخونید برای ارشد میتونید اقدام کنید نه پزشکی برای اطلاعات بیشتر با شماره ه های موسسه تماس بگیرد

  26. مینا گفت:

    سلام من دیپلم دارم و ۱۸ سالمه و امسال کنکور علوم انسانی رتبه خیلی خوبی بدست آوردم. خودم علاقه مند به حقوق و روانشناسی هستم. چند تا سوال دارم:
    ۱- برای مهاجرت به کانادا بهترین رشته علوم انسانی کدام است؟
    ۲- بین رشته حقوق و روانشناسی، کدام رشته برای مهاجرت به کانادا مناسب تر است؟
    ۳- در صورتی که لیسانس حقوق بگیرم ، آینده مهاجرت و کاریابی من در کانادا چگونه خواهد بود؟
    ۴- در صورتی که لیسانس روانشناسی بگیرم ، آینده مهاجرت و کاریابی من در کانادا چگونه خواهد بود؟
    ۵- کلا برای مهاجرت به کانادا و گرفتن بورس تحصیلی فول فاند، کدام مقطع تحصیلی مناسب تر است؟

    با تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب هر دو رشته روانشناسی و حقوق خوب هستند و آینده شغلی به این برمیگرده که شما مدر ک تحصیلی دانشگاهیتونو از کانادا گرفته باشید و برای بورس و فاند مقطع دکترا خوب هست برای اطلاعات تکمیلی با شماره های موسسه تماس بگیرید

  27. سلام و خسته نباشید
    من 33 ساله، متاهل وفارغ التحصیل مهندسی عمران در سال 90 هستم و چند ماه پیش امتحان آیلتس دادم و الان Overall Band Score من شده 7. شاغل هستم و یه بچه ۲ساله دارم میخواستم برای ویزای تحصیلی اقدام کنم. چقدر شانس دارم پذیرش بگیرم ؟
    ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما پارامترها و ابزارهای خوبی برای مهاجرت به اکثر کشورها هم کانادا و هم اروپا دارید فقط اگر برای کشور کانادا میخواین اقدام کنید نباید بزارید سن شما بالا بره چون پرندتون ریسک پذیر میشه و با توجه به اینکه کشور کانادا ویزای همراه دارد خداروشکر شرایط خوبی میتونید داشته باشید لطفا با شماره های موسسه تماس بگیرید

  28. زهرا گفت:

    سلام وقت بخیر.
    ممنون از اطلاعات خوبی که دادید
    من برای مقطع تحصیلی دکترا ویزای تحصیلی کانادا می خواهم بگیرم مدرک زبان هم ندارم
    منتها نمی دانم از کجا باید شروع کنم در ضمن شرایط سنی هم برای تحصیل در مقطع دکترا دارد؟ من ۵۲ سال سن دارم مشاور و نوروتراپیست هستم

    1. رهنما گفت:

      سلام و عرض احترام
      مدرک زبان یا آشنایی به زبان انگلیسی از شروط اصلی در اخذ پذیرش دکتری از دانشگاه های آمریکا می باشد. برای تحصیل دکتری در این کشور محدودیت سنی نخواهید داشت. در این خصوص می توانید با ما ارتباط بگیرید.

  29. رضا جان محمدی گفت:

    بات مطلب جالبتون در مورد شرایط ویزای تحصیلی کانادا تشکر می کنم اگه امکانش هست در مورد راه های گرفتن اقامت دائم این کشور هم مطلب بذارید.

    1. رهنما گفت:

      ضمن سپاس از لطف شما پیشنهاد میکنیم مقاله شرایط اقامت آلمان را مورد مطالعه قرار دهید.

  30. یلدا گفت:

    به نظر شما من با شش سال تجربه کاری بین مقطع تحصیلیم شامسی برای دریافت ویزا دارم؟ 30 سالم هست و ویزای شنگن هم دارم

    1. رهنما گفت:

      سلام و احترام
      مدرک تحصیلی و سطح زبان شما برای اخذ ویزا دارای اهمیت می باشد. در این خصوص پیشنهاد میشود با ما ارتباط بگیرید.

  31. سحر گفت:

    ممنون از مطالب به روزتون

  32. ریحانه گفت:

    سلام مطالبتون ارزنده و مفید بود ممنون از سایت خوبتون

  33. ریحانه گفت:

    سلام ممنون از مطالب به روز و مفیدتون

  34. Maede گفت:

    میشه لطفا راجع به دانشگاه های برتر کانادا توضیحاتی بدین و این که رشته بیولوژی در این کشور طرفدار داره؟؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اطلاع از دانشگاه های کانادا مقاله مورد نظر را مطالعه فرمایید. رشته بیولوژی طرفداران خاص خود را داراست.

  35. مهرنوش گفت:

    سلام،ایا امکان تحصیل در رشته دندانپزشکی در کانادا وجود داره؟شرایط تحصیل و شهریه های تحصیلی به چه صورتی هستند؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست گرامی
      بله، امکان تحصیل دندانپزشکی در کانادا وجود دارد. برای اطلاع از شرایط آن مقاله مورد نظر را مطالعه نمایید.

  36. علی زمانی گفت:

    امکان تحصیل در رشته های علوم پایه و انسانی با توجه به شرایط ویزای تحصیلی کانادا به چه صورت میباشد

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      سوالتون خیلی کلیه. لطفا روزمه تحصیلیتون رو بفرستید تا بررسی کنیم و پاسخ بدیم

  37. اردلان راد گفت:

    آيا دوره هاي يكً ساله براي اسكيل وركر خوب هست؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست گرامی
      تحصیل در کانادا جهت کار در این کشور و امتیازبندی اکسپرس اینتری موثر می باشد.

  38. محمد امینی گفت:

    سلام شرایط ویزای تحصیلی کانادا در سال 2018 با 2019 چه تفاوتایی عمده ای داشته آیا برای ایرانیان بهتر شده ؟؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه قوانین کشورها در طی گذر سال سخت گیرانه تر می شود. ما در مقالات خود بروزترین مطالب را برای آگاهی شما عنوان کرده ایم. در صورتیکه ابهامی دارید با ما درمیان بگذارید.

  39. حمید باقری گفت:

    شرایط ویزای تحصیلی کانادا برای بچه های 18 ساله چیه؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      پیشنهاد میکنیم برای پاسخ سوال خود مقاله مدارس شبانه روزی کانادا را مطالعه نمایید.

  40. همایون گفت:

    برای ویزای تحصیلی کانادا چه آیلتسی نیاز خواهیم داشت؟

    1. محمد گفت:

      بستگی به دانشگاه داره. معمولا میگن بالای 6.5 ، 7

    2. رهنما گفت:

      عرض ارادت
      به مقطع تحصیلی مدنظر شما وابسته می باشد.

  41. امیرحسین گفت:

    با تشکر از مقاله خیلی خوبتون

  42. Deniz گفت:

    آیا امکان تبدیل و سویچ ویزای تحصیلی به ویزای کار در کانادا امکانپذیر است؟

    1. رهنما گفت:

      سلام و احترام
      در صورت یافتن کارفرما و رعایت شرایط اخذ ویزای کاری کانادا این امکان وجود دارد.

  43. سینا گفت:

    مطالب سایت شما بسیار مفید و پر کاربرد می باشند. بسیار ممنون

  44. مینا سرلک گفت:

    سلام. مقاله بسیار خوبی بود. فقط می خواستم بدونم وضعیت و شرایط بورسیه های تحصیلی به چه صورت هست؟
    متشکر از شما.

    1. رهنما گفت:

      برای اطلاع از شرایط بورسیه تحصیلی در کانادا مقاله مورد نظر را مطالعه نمایید.

  45. ارشاد گفت:

    ما چه زمانی باید برای ترم سپتامبر اقدام کنم ؟ من اگر ویزای شنگن نداشته باشم می تونم همزمان با همسرم برای ویزای همراه اقدام کنم ؟ ممنون از شما

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      در حال حاضر که به سپتامبر نمیرسید و بهتره که همزمان هم اقدام نکنید

  46. صبا صابری گفت:

    ممنون از مطالب خوبتون

  47. امیر عباس گفت:

    بابت مطلب جالبتون در مورد شرایط ویزای تحصیلی کانادا در سال 2018
    تشکر می کنم اگه امکانش هست در مورد مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ هم مطلب بذارید

    1. رهنما گفت:

      سلام و عرض احترام
      شما میتوانید مقاله مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ را مورد مطالعه قرار دهید.

  48. مونا متقی گفت:

    برای تحصیل در کانادا گپ تحصیل اهمیت دارد؟

    1. رهنما گفت:

      عرض ادب
      بله، گپ تحصیلی در اخذ ویزای کشور کانادا دارای اهمیت می باشد.

  49. هزاره گفت:

    با سلام
    ایا دانشجویان اجازه دارن در حین تحصیل کار هم انجام بدن؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله، امکان و شرایط کار ضمن تحصیل در کانادا وجود دارد.

  50. تبسم گفت:

    آیا خواندن رشته حقوق هم در ایتالیا راحت می باشد؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      خیلی بستگی به شرایط شما داره ولی معمولا گرایش هایی مثل حقوق بشر رو میشه در مقطع ارشد خوند

  51. رضا سالکی گفت:

    بهترین سن برای مهاجرت به کانادا چیه؟ برای من که 40 سال سن دارم و دکتری شیمی دارم و فرزند 17 ساله و همسرم هم لیسانس پرستاری داره بهترین شرایط چیه

    1. رهنما گفت:

      سلام و عرض ادب
      سن افراد بسته به مقطع تحصیلی آنها دارای اهمیت است. برای بررسی شرایط خود و اعضای خانواده با ما ارتباط بگیرید.

  52. دهقان زاده گفت:

    آیا می توان در کشور کانادا از وام های تحصیلی استفاده کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما بایستی هزینه های تحصیل حداقل سال اول رو داشته باشید و بسته به روزمه ای که دارید ممکنه بتونید در ادامه وام های تحصیلی نیز دریافت نمایید

  53. Deniz گفت:

    با سلام.
    آیا با تحصیل در کانادا امکان آوردن اعصای خانواده همراه خود با یک ویزای تحثیلی وجود دارد؟ با تشکر

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      بسته به شرایط اعضای خانواده خود میتوانید برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا برای این عزیزان نیز اقدام نمایید.

  54. v!da گفت:

    سلام و تشکر
    من 24 ساله هستم و قصد ادامه تحصیل در کشور کانادا رو در رشته MBA دارم ایا شرایط ادامه تحصیل تا مقطع دکترا برای من محیا هست؟

    1. عرشیا گفت:

      سلام
      من ۱۷ سالمه و مقطع یازدهم رشته ریاضی هستم
      میخواستم برای ادامه ی تحصیل به کانادا مهاجرت کنم
      میخواستم بدونم در همین سن ۱۷ سالگی میتونم اونجا کار کنم ؟ که بتونم خرج خودمو اونجا خودم در بیارم ؟
      چون پشتوانه مالی کافی ندارم .
      مدرک های بین المللی هم از مسابقات گلایدر در دانشگاه امیر کبیر و مسابقات دیگر در دانشگاه الزهرا و خواجه نصیر و داشنگاه تهران هم دارم .

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت در دوران مدرسه اجازه کار ندارید اما در دوران دانشگاه اجازه کار خواهی داشت

    2. رهنما گفت:

      سلام و عرض ارادت
      بله امکان تحصیل وجود دارد اما رزومه شما باید به صورت دقیق بررسی گردد. در این خصوص با موسسه ارتباط بگیرید.

  55. امیرحسین گفت:

    با سلام
    مقاله خیلی خوب و مفیدی بود.
    مرسی

  56. leilakk گفت:

    به نظر من کانادا بهترین کشور برای مهاجرت هست.

  57. عادل گفت:

    با سلام ممنون و تشکر از مقاله خوبتون. واقعا مهاجرت به کانادا بهترین گزینه ممکن هست

  58. تبسم گفت:

    چقدر عالییییی آیا من ۲۶ سالمه برای ارشد شانس دارم؟؟

    1. رهنما گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله، در این خصوص با موسسه ما ارتباط بگیرید.

  59. Saba گفت:

    Mamnun az matlabe jame o kameleton

    1. عرشیا گفت:

      سلام
      من ۱۷ سالمه و مقطع یازدهم رشته ریاضی هستم
      میخواستم برای ادامه ی تحصیل به کانادا مهاجرت کنم
      میخواستم بدونم در همین سن ۱۷ سالگی میتونم اونجا کار کنم ؟ که بتونم خرج خودمو اونجا خودم در بیارم ؟
      چون پشتوانه مالی کافی ندارم .
      مدرک های بین المللی هم از مسابقات گلایدر در دانشگاه امیر کبیر و مسابقات دیگر در دانشگاه الزهرا و خواجه نصیر و داشنگاه تهران هم دارم .

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت در دوران مدرسه اجازه کار ندارید اما در دوران دانشگاه اجازه کار خواهی داشت

  60. سلامیان گفت:

    آیا بدون داشتن مدرک زبان میشه رفت و زبان را آنجا خواند؟

  61. محمد حسینی گفت:

    با سلام و تشکر از سایت خوبتون
    من ۳۲ ساله هستم
    مدرک کارشناسی برق دارم ولی الان ۵ سال از گرفتن مدرکم میگذره
    میخواستم ببینم چقد شانس دارم برای کارشناسی ارشد اقدام کنم؟

  62. علی رام رادین فر گفت:

    بابت مطلب جالبتون در مورد شرایط ویزای تحصیلی کانادا در سال 2018
    تشکر می کنم اگه امکانش هست در مورد نظام آموزشی کانادا هم مطلب بذارید

  63. تیرداد مرادی گفت:

    شرایط ویزای تحصیلی کانادا خیلی خوبه ممنون حتما باهاتون تماس میگیرم

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      در خدمتتون هستیم

  64. Moein گفت:

    من میخوام از طریق ویزای تحصیلی همسرم اجازه کار بگیرم فکر میکنم این شرایط مناسبیه فقط من نمیدونم از کجا باید شروع کنم؟ میشه بفرمایید چه شرایطی لازم داره این ویزا و اینکه برای مشاوره میتونم بیام دفتر؟

  65. عادل گفت:

    سلام. با سپاس و تشکر از مطالبتون لطفا باز هم مقالات و اطلاعات مفید این چنینی در اختیار خوانندگان قرار بدین

  66. ناصر زارعی گفت:

    با سلام
    موسسه محترم سفیران
    مقاله شما رو مطالعه کردم و چون معمولا مقالات دیگه را برای آگاهی و تطبیق مطالعه مینکم متوجه وجه تمایز مثبتی در مقاله تون شدم و اونم اینکه شما صرفا بیزینس ماب مقاله نزاشتین و ضمن ارایه اطلاعات موثق به نقاط ضعف و قوت موضوع اشاره صادقانه ای داشتین و من مخاطب با علم و آگاهی واقعی از کشور و رشته مورد نظرم قادر به انتخاب واتخاذ تصمیم شدم…
    بسیار ممنون از لطفتون..

  67. لیدا بهرامی گفت:

    با سلام
    خیلی ممنون بابت اطلاعات مفیدتون من 26 ساله هستم آیا امکان تحصیل در مقطع دکترا در کشور کانادا برای من وجود دارد؟

  68. پریسا گفت:

    سلام، خسته نباشید. ممنونم از وقت و راهنمایی های مفیدتون. من برای سپتامبر پذیرش دکتری الکترونیک از دانشگاه یورک کانادا گرفتم که فول فاند هست. برای همسرم هم به عنوان همراه اقدام کردم. ما ۱۲ آپریل در استانبول انگشت نگاری کردیم و هیچ خبری تاکنون نشده. ایمیل هم فرستادیم گفتن که توی بک گراوندچک هست. من مجبور شدم ترم اول رو درخواست مرخصی بکنم. شما با توجه به تجربیاتتون فکر می کنید تا یکی دو ماه دیگه جواب بدن؟ ما چکار باید بکنیم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. admin گفت:

      —————————–

      با سلام با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

      021-26705356

      ده خط ويژه

      با تشکر
      —————————-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *