مهاجرت

شرایط ویزای همراه تایلند

شرایط ویزای همراه تایلند

اطلاع از شرایط ویزای همراه تایلند برای متقاضیان خارجی و بین المللی که قصد مهاجرت همراه با اعضای خانواده خود را دارند امری الزامی است. برای مهاجرت به کشور تایلند راه های گوناگونی وجود دارد که متقاضی باید با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را برای مهاجرت و اقامت انتخاب کند. کشور تایلند در جنوب شرقی آسیا (شبه جزیره هند و چین) جای گرفته است. شهر بانکوک بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر کشور تایلند بوده که به عنوان پایتخت این کشور نیز شناخته می شود.

تایلند کشوری نسبتا مهاجر پذیر بوده و هر ساله افرادی زیادی از سراسر دنیا این کشور را برای مهاجرت و اقامت انتخاب می کنند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تصمیم دارند به بررسی شرایط ویزای همراه تایلند بپردازند و اطلاعات مفیدی در این خصوص در اختیار متقاضیان قرار دهند. اگر قصد اقامت در کشور تایلند را دارید تا پایان با ما همراه باشید.

  • مزایای دریافت ویزای همراه در کشور تایلند چیست؟
  • چه کسانی واجد شرایط دریافت ویزای همراه تایلند هستند؟
  • آیا می توان به عنوان همراه در تایلند کار کرد؟
  • شرایط تحصیل همراهان در کشور تایلند چگونه است؟
  • محدودیت های سنی ورود همراهان به تایلند چگونه است؟

سرمایه گذاری و شرایط ویزای همراه تایلند

سرمایه گذاری در کشور تایلند یکی از راه های مطمئن برای مهاجرت به این کشور محسوب می شود. سرمایه گذاری در تایلند از طریق راه های گوناگونی مثل: خرید ملک، راه اندازی کسب و کار، خرید ملک تجاری و غیره امکان پذیر است. یکی از راه های متداول برای سرمایه گذاری در کشور تایلند تاسیس شرکت است، برای این کار متقاضی به سرمایه ای بالغ بر 10000000THB(بات تایلند) نیاز دارد. همچنین متقاضی باید برای ثبت شرکت در تایلند برنامه ای توجیهی ارائه کند و اثبات کند که برنامه کاری سودآور بوده و به اقتصاد کشور تایلند کمک می کند. لازم به ذکر است سرمایه گذاران باید سالانه مبلغ 35000THB(بات تایلند) بابت مالیات شرکت پرداخت کنند.

پس از آنکه با درخواست فرد برای ثبت شرکت در کشور تایلند موافقت شد متقاضی می تواند اقدامات لازم را در جهت اخذ سرمایه گذاری تایلند انجام دهد. متقاضی می تواند برای همسر و فرزندان خود که در سن زیر 18 سال می باشند ویزای همراهان تایلند با نام Non_O را دریافت کنند و در کشور تایلند اقامت داشته باشند. برای اخذ ویزای همراهان تایلند لازم است متقاضی سند ازدواج رسمی و قانونی، مدارک شناسایی و پاسپورت اعضاء، گواهی تمکن مالی و تکمیل فرم مورد نظر را ارائه کند.

سرمایه گذاری و شرایط ویزای همراه تایلند

شرایط ویزای همراه تایلند برای نیروی کار خارجی

شرایط کاری در کشور تایلند در شرایط خوبی قرار دارد همچنین در این کشور برای متقاضیان واجد شرایط فرصت های شغلی بسیار خوبی وجود دارد. میزان حقوق و دستمزد ماهانه در کشور تایلند مناسب و بالاست در واقع می توان گفت 90 % کارکنان این کشور از حقوق و دستمزدی برابر با حقوق و دستمزد کارکنان آمریکا برخوردار می شوند. طبق قوانین کار در کشور تایلند کارکنان باید روزانه به مدت 8 ساعت مشغول به کار باشند، در برخی از مشاغل سنگین تایم کاری به 7 ساعت کاهش پیدا میکند. کارکنان در طول هفته تنها 1 روز تعطیل هستند و می توانند در طول سال به مدت 13 روز به مرخصی بروند. برخی از مشاغل مورد نیاز در کشور تایلند عبارتند از: هتلداری، غواصی، مدلینگ، تور لیدر، تدریس زبان انگلیسی، مربی بدن سازی، نویسندگی و تولید محتوا.

متقاضیان خارجی و بین المللی برای شروع کار در کشور تایلند به دعوت نامه شغلی صادر شده توسط کارفرما یا موسسه ای معتبر و ویزای کار تایلند نیاز دارند. برای دریافت ویزای کار تایلند متقاضی باید درخواست خود را به کنسولگری یا سفارتخانه کشور تایلند اعلام کند، در زمان دریافت ویزای کار فرد می تواند ویزای همراهان این کشور را نیز دریافت کند. اگر همسر فرد متقاضی ورود به بازار کار کشور تایلند باشد باید اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای کار تایلند به صورت جداگانه انجام دهد. متقاضیان خارجی می توانند برای بررسی بازار کار در کشور تایلند به این کشور سفر کنند، برای سفر به تایلند به ویزای توریستی این کشور نیاز دارید. با مطالعه مقاله ویزای توریستی تایلند از چگونگی دریافت این ویزا مطلع خواهید شد.

امکان مهاجرت به تایلند با خانواده برای دانشجویان خارجی

یکی دیگر از طرق رایج برای مهاجرت به کشور تایلند، تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این کشور است. اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور تایلند را دارید باید در اولین قدم به بررسی دانشگاه های این کشور بپردازند و بهترین دانشگاه را با توجه به شرایط تحصیلی و مالی خود برای ادامه تحصیل انتخاب کنند. پس از آن لازم است دانشجو مدارک لازم را برای اخذ پذیرش از دانشگاه ارسال کند، اگر فرد موفق به دریافت پذیرش از دانشگاه شود می تواند اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای تحصیلی تایلند انجام دهد.

یکی از مزایا تحصیل در کشور تایلند این است که فرد می تواند در زمان اخذ ویزای تحصیلی تایلند اقدامات لازم را جهت اخذ ویزای همراهان نیز انجام دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل در کشور تایلند می توانید به مطالعه مقاله تحصیل در تایلند بپردازید. در این نوشتار به بررسی شرایط ویزای همراه تایلند پرداخته شد، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کشور تایلند و یا سایر کشورهای مورد نظر می توانند با وکلای حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *