مهاجرت

شرایط ویزای همراه مالتا

شرایط ویزای همراه مالتا

کسب اطلاعات در رابطه با شرایط ویزای همراه مالتا برای متقاضیانی که قصد مهاجرت به این کشور همراه با اعضای خانواده را دارند امری ضروری بوده و متقاضی باید پیش از انجام اقدامات لازم برای مهاجرت به بررسی آن ها بپردازد. برای مهاجرت به کشور مالتا راه ها و روش های گوناگونی ارائه شده است که متقاضی باید با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را بری مهاجرت انتخاب کند. مالتا به عنوان کوچکترین کشور در حهان شناخته می شود که در مرکز مدیترانه واقع شده است. کشور مالتا عضوء اتحادیه اروپا است و متقاضی با اخذ اقامت این کشور به کل کشورهای عضوء اتحادیه اروپا دسترسی خواهد داشت. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله ای که مطالعه می کنید به بررسی شرایط ویزای همراه مالتا می پردازند، اگر قصد اقامت در کشور مالتا همراه با اعضای خانواده را دارید تا پایان ما را همراهی کنید.

  • شرایط مهاجرت به مالتا به همراه خانواده چیست؟
  • آیا می توان با استفاده از ویزای همراه مالتا در این کشور اقامت دائم گرفت؟
  • هزینه دریافت ویزای همراه در کشور مالتا چقدر است؟
  • آیا ویزای همراه در مالتا دارای اعتبار کافی است؟
  • امکان تبدیل ویزای همراه مالتا وجود دارد؟

شرایط ویزای همراه مالتا برای سرمایه گذاران خارجی

یکی از راه های ممکن برای مهاجرت به کشور مالتا که در نهایت منجر به اخذ اقامت دائم این کشور می شود، سرمایه گذاری است. برای سرمایه گذاری در کشور مالتا راه های مختلفی مثل: ثبت شرکت و خرید ملک وجود دارد، با توجه به این موضوع که کشور مالتا عضوء اتحادیه اروپا است یکی از مهمترین هدف های سرمایه گذاران در این کشور کسب و کار می باشد. همچنین با توجه به به این موضوع که برای خرید ملک در این کشور نیازی به پرداخت مالیات نیست، سرمایه گذاری در خرید ملک نیز در این کشور رونق زیادی دارد. یکی از مهمترین نکاتی که سرمایه گذاران باید به آن توجه داشته باشند این است که کشور مالتا از امنیت سرمایه گذاری و ثبات سیاسی برخوردار می باشد.

نکته قابل توجه این است که با سرمایه گذاری در کشور مالتا متقاضی می تواند مجوز اقامت اعضای خانواده در این کشور را دریافت کند. متقاضی می تواند برای همسر، فرزندانی با سن زیر 18 سال و در برخی مواقع فرزندان وابسته با سن زیر 21 سال و والدین ویزای همراه دریافت کنند، لازم به ذکر است اعضای خانواده فرد در کشور مالتا به کار، اشتغال و تحصیلات دسترسی خواهند داشت. پس از گذشت 5 سال از اقامت مستمر در کشور مالتا و نداشتن مشکل امنیتی اعضای خانواده می توانند اقامت مستقل در این کشور را تجربه کنند.

شرایط ویزای همراه مالتا برای سرمایه گذاران خارجی

مهاجرت نیروی کار خارجی به مالتا همراه با خانواده

در طول سال های اخیر نرخ بیکاری در کشور مالتا به طور چشمگیری کاهش یافته است، در سال 2022 میلادی نرخ بیکاری در این کشور 4.5% اعلام شد. متقاضیان خارجی و بین المللی که قصد شروع کار در این کشور را دارند باید در اولین قدم موفق شوند از کارفرمایی در مالتا دعوت نامه شغلی دریافت کنند. میزان دشواری دریافت دعوت نامه شغلی از کارفرمایی در کشور کالتا با توجه به سطح تخصص و مهارت فرد متفاوت خواهد بود. برای یافتن کار در کشور مالتا متقاضی می تواند از طریق وب سایت های کاریابی، موسسات کاریابی معتبر و آگهی های شغلی منتشر شده اقدام کند.

برخی از مشاغل مورد نیاز در کشور مالتا عبارتند از:

  • مدیر اجرایی
  • دندانپزشک
  • مدیر امور مالی
  • مدیر فروشگاه زنجیره ای
  • توسعه دهنده وب
  • پزشک
  • روانشناس
  • مدیر تحقیقات و توسعه
  • IT
  • مدیر بانکداری الکترونیکی

با اخذ دعوت نامه شغلی از کارفرمایی در کشور مالتا متقاضی خارجی می تواند اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای کار مالتا انجام دهد. متقاضیانی که از طریق ویزای کار وارد کشور مالتا می شوند می توانند پس از گذشت 12 ماه از شروع کار در کشور مالتا اقدامات لازم را برای دریافت ویزای همراهان انجام دهند. شرایط ویزای همراه مالتا به این صورت است که متقاضی باید دارای محل اقامت مناسب باشد و اثبات نماید که توانایی پرداخت هزینه های زندگی خود و اعضاء خانواده را دارد. فرزندان متقاضی می توانند در این کشور مشغول به ادامه تحصیل شوندو همسر متقاضی می تواند با قبولی در آزمون سه گانه وارد بازار کار شود. جهت کسب اطلاعات در خصوص چگونگی اخذ ویزای کار این کشور می توانید به مقاله مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار مالتا مراجعه کنید.

مهاجرت تحصیلی و شرایط ویزای همراه مالتا

تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور مالتا برای متقاضیان خارجی و بین المللی امکان پذیر است، به منظور تحصیل در دانشگاه های این کشور لازم است متقاضی در اولین قدم موفق به اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های مالتا شود. به این منظور لازم است به بررسی دقیق دانشگاه های این کشور بپردازید و بهترین دانشگاه را به توجه به شرایط و موقعیت خود انتخاب کنید. پس از موفقیت در اخذ پذیرش تحصیلی باید اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای تحصیلی مالتا انجام دهید.

لازم به ذکر است متقاضیانی که قصد مهاجرت تحصیلی به کشور مالتا را دارند، نمی توانند ویزای همراه دریافت کنند. از این رو باید پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه با تغییر ویزای تحصیلی به ویزای کار یا سرمایه گذاری اقدامات لازم را برای همراهی اعضای خانواده انجام دهید. اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های مالتا را دارید پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به مقاله تحصیل و اعزام دانشجو به مالتا رجوع کنید. با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص شرایط ویزای همراه مالتا کسب کردید، متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط مهاجرت به کشور مالتا و یا سایر کشورهای دنیا با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *