مهاجرت

شرایط ویزای همراه کلمبیا

شرایط ویزای همراه کلمبیا

هر ساله افراد زیادی از طرق مختلف به کشور کلمبیا مهاجرت می کنند؛ متقاضیان برای اقدام جهت هر یک روش های مهاجرتی به کلمبیا با مسائلی مواجه میشوند، اما مهمترین مسئله برای متاهلان شرایط ویزای همراه کلمبیا است. از این رو سیاست های مهاجرتی کشور کلمبیا این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده است که همسر و فرزندانی با سن کمتر از 18 سال خود را جهت کار یا تحصیل در کلمبیا به همراه ببرند، صرف نظر از این موضوع که این مدت چند ماه یا چند سال طول خواهد کشید. مقاله پیش رو توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و در دررابطه با شرایط ویزای همراه کلمبیا به نگارش در آمده است، اگر شما هم این سوال را در ذهن دارید که شرایط اخذ ویزای همراه کلمبیا به چه صورت می باشد تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

  • چه کسانی قادر به دریافت ویزای همراه در کلمبیا خواهند بود؟
  • شرایط مهاجرت به کلمبیا به عنوان همراه چیست؟
  • آیا دانشجویان می توانند از ویزای همراه در کلمبیا بهره ببرند؟
  • شرایط ورود خانواده نیروی کار خارجی به این کشور چیست؟

تحصیل و شرایط ویزای همراه کلمبیا در 2022

مهاجرت تحصیلی به کشور کلمبیا یکی از روش های رایج برای مهاجرت به این کشور محسوب می شود، متقاضیان خارجی و بین المللی می توانند در تمامی مقاطع تحصیلی و بدون وجود محدودیتی ادامه تحصیل دهند. زبان تحصیل در دانشگاه های کشور کلمبیا زبان اسپانیایی و در برخی از دانشگاه ها زبان انگلیسی است. جهت ادامه تحصیل در کلمبیا لازم است دانشجو ابتدا مدارکی مانند: مدارک تحصیلی و ریز نمرات، گواهی تمکن مالی، انگیزه نامه، اسکن از صفحه اول پاسپورت و تکمیل فرم مورد نظر را به دانشگاهی در این کشور ارسال نمایند. پس از دریافت پذیرش تحصیلی می توانید اقدامات لازم را در جهت دریافت ویزای تحصیلی کلمبیا انجام دهید. هزینه های تحصیل در کشور کلمبیا با توجه به نوع دانشگاه، رشته و مقطع تحصیلی متفاوت است، اما به طور کلی هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی ارزان تر از دانشگاه های خصوصی می باشد.

متقاضیانی که قصد مهاجرت تحصیلی همراه با اعضای خانواده خود را دارند باید بدانند که شرایط ویزای همراه در کلمبیا به این صورت می باشد که فرد پس از ثبت نام در دانشگاه و یافتن کار نیمه وقت در این کشور می تواند اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای همراه انجام دهد. در این روش همراهان فرد نیز اجازه تحصیل و کار در این کشور را دارند، برای ادامه تحصیل و یافتن کار لازم است هر یک از همراهان به اداره مهاجرت کشور کلمبیا مراجعه کرده و درخواست Work Permit یا Study Permit را ارائه نمایند. پس از دریافت مجوزهای لازم متقاضیان می توانند به ادامه تحصیل بپردازند یا مشغول به کار شوند.

تحصیل و شرایط ویزای همراه کلمبیا

شرایط کار برای دارندگان ویزای همراه کلمبیا

یکی از راه های مهاجرت به کشور کلمبیا مهاجرت کاری است، برای ورود به بازار کار کشور کلمبیا لازم است متقاضیان از کارفرما یا موسسه ای در این کشور دعوت نامه شغلی و قرار داد کاری دریافت کنند. جهت یافتن شغل مورد نظر در کشور کلمبیا فرد می تواند از طریق موسسات معتبر کاریابی، وب سایت های کاریابی و روزنامه های منتشر شده اقدامات لازم را انجام دهد. برای اطلاع از موسسات کاریابی در کشور کلمبیا می توانید به مطالعه مقاله موسسه های کاریابی در کلمبیا بپردازید. پس از دریافت دعوت نامه شغلی از کارفرما یا موسسه ای در کشور کلمبیا باید اقدامات لازم را در راستای اخذ ویزای کار کلمبیا انجام دهید. برای دریافت ویزای کار کلمبیا باید مدارک ذیل را تهیه و در زمان مصاحبه به سفارت خانه کشور کلمبیا تحویل دهید.

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزای کار و اراده رسید آن
  • ارائه پاسپورت معتبر با حداقل 12 ماه اعتبار و 2 صفحه خالی
  • 3 قطعه عکس پاسپورتی
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • گواهی پزشکی تایید شده
  • دعوت نامه یا قرار داد شغلی دریافت شده
  • گواهی تمکن مالی

حال اگر متقاضی قصد داشته باشد همراه همسر و اعضای خانواده به کشور کلمبیا مهاجرت کند باید پس از شروع کار در این کشور اقدامات لازم را انجام دهد. دقت نمایید که اعضای خانواده می توانند با دریافت مجوزهای لازم در مدارس یا دانشگاه های کلمبیا ادامه تحصیل دهند یا مشغول به کار شوند. جهت اخذ ویزای همراه لازم است مدارک شناسایی، پاسپورت معتبر، سند ازدواج اعضای خانواده را ارائه نمایید. همچنین متقاضی باید گواهی تمکن مالی ارائه نماید و اثبات نماید که توانایی پرداخت هزینه های زندگی خود و اعضای خانواده را دارد.

زندگی در کشور کلمبیا

حدود هزینه های زندگی در کلمبیا در سال 2022 ماهانه 600$ تا 900$ (دلار آمریکا) است. برای اطلاع از ریز هزینه های زندگی در کشور کلمبیا که شامل هزینه های خورد و خوراک، رستوران، حمل و نقل، اجاره خانه و خرید خانه می باشد به مقاله هزینه اقامت در کلمبیا مراجعه کنید. در این مقاله سعی داشتیم به بررسی شرایط ویزای همراه کلمبیا بپردازیم، اگر قصد مهاجرت به کشورهای مطرح در دنیا را دارید و قصد دارید اطلاعاتی در خصوص ویزای همراه این کشورها بدست آورید، می توانید همه روزه با کارشناسان و وکلاء موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *