ویزای کاری

شرایط ویزای کار کره جنوبی

شرایط ویزای کار کره جنوبی

شرایط ویزای کار کره جنوبی به دلیل تنوع دسته ویزاها و نیز فرآیند آسان درخواست، مطلوب متقاضیان خارجی می باشد و مورد بررسی قرار می گیرد. معمولا درخواست ویزای کار کره جنوبی توسط کارفرمای کره ای به وزارت دادگستری کره جنوبی و بخش بازرسی ورود اداره مهاجرت ارائه می شود و هنگام تایید درخواست، برای متقاضی در خارج از کشور گواهی تایید صدور ویزا (CCVI) صادر می شود. متقاضی با در دست داشتن این گواهی و مدارک لازم دیگر به سفارت کره جنوبی مراجعه نموده و سپس ویزای کار کره جنوبی را درخواست می نماید. وزارت دادگستری کره جنوبی 1 الی 4 هفته فرصت دارد به درخواست متقاضیان رسیدگی کند.

  • شرایط ویزای کار کره جنوبی چیست؟
  • ویزای e6 کره جنوبی چیست؟
  • چگونه ویزای کره جنوبی بگیریم؟

ویزاهای کار کره جنوبی معمولا اعتبار یک ساله دارند و امکان تمدید این نوع ویزاها با احراز شرایط اولیه امری امکانپذیر است. اما بایستی در اینجا یادآوری کرد که امکان تبدیل ویزای توریستی کره به ویزای کار این کشور وجود ندارد. از دیگر شرایط ویزای کار کره جنوبی امکان تغییر وضعیت ویزای تک ورود به ویزای چند ورود پس از ثبت نام و اخذ کارت ثبت شهروند خارجی (ARC) یا همان کارت اقامت کره جنوبی می باشد.

در طی سالهای اخیر، به دلیل رشد اقتصادی چشمگیر، وجود غول های عظیم صنعتی، پیشرفت باور نکردنی تکنولوژی، کیفیت بالای نظام آموزشی و سطح استاندارد زندگی بالا کشور کره جنوبی به یکی از مقاصد کاری برتر هموطنان ایرانی تبدیل شده است. به همین دلیل، اطلاع از شرایط ویزای کار کره جنوبی از اهمیت خاصی برخوردار است. شما هموطنان عزیز در صورت داشتن هر گونه سوالی درباره این موضوع می توانید از مشاوره های تخصصی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

دلایل انتخاب کره جنوبی به عنوان مقصد مهاجرت

کره جنوبی، کشوری در شرق آسیا است که بخش جنوبی شبه جزیره کره را تشکیل می دهد و با کره شمالی مرز زمینی دارد. مرز غربی آن توسط دریای زرد تشکیل شده است، در حالی که مرز شرقی آن توسط دریای ژاپن تعیین شده است. حدود 25 میلیون نفر، حدود نیمی از جمعیت 51 میلیونی این کشور، در پایتخت یعنی شهر سئول زندگی می کنند.

کره جنوبی یک کشور توسعه یافته است و به عنوان هفتمین کشور برتر در شاخص توسعه انسانی (HDI) در منطقه آسیا و اقیانوسیه قرار دارد. اقتصاد آن از نظر تولید ناخالص داخلی اسمی دهمین اقتصاد بزرگ جهان است. شهروندان آن از یکی از سریع ترین سرعت های اتصال به اینترنت در جهان و متراکم ترین شبکه راه آهن پرسرعت برخوردار هستند. این کشور پنجمین صادرکننده و هشتمین واردکننده بزرگ جهان است. کره جنوبی در سال 2017 هفتمین تولیدکننده گازهای گلخانه ای در جهان بوده است. از قرن بیست و یکم، کره جنوبی به خاطر فرهنگ پاپ با نفوذ جهانی خود، به ویژه در موسیقی (کی پاپ)، درام های تلویزیونی و سینما، شهرت داشته است، پدیده ای که به آن موج کره ای می گویند. این عضو کمیته کمک به توسعهOECD،  G20 است.

وضعیت بازار کار کره جنوبی در 2023

ابتدائا برای بررسی وضعیت اقتصادی کره جنوبی، نرخ رشد تولید ناخالص داخلی در این کشور مطابق آخرین آمارها در نمودار ذیل مشاهده می گردد:

نرخ رشد تولید ناخالص داخلی در کره جنوبی

بازار کار و مهاجرت به کره جنوبی در سال 2023 به شدت تخصص گراست و در حال حاضر به مشاغل مربوط به صنایع تولیدی و تکنولوژی نیاز مبرمی دارد. آموزش زبان بهترین گزینه برای فارغ التحصیلان انگلیسی زبان در کره جنوبی می باشد. علاوه بر مربیگری زبان، فرصت های کاری در بخش های دیگر همانند تکنولوژی و IT نیز برای متقاضیان خارجی وجود دارد. برخی از شرکت های چند ملیتی دارای شعب مرکزی در کره جنوبی مایل به استخدام کارگران ماهر خارجی هستند که این فرصت خوبی برای متخصصان دانشگاهی می باشد. یادآوری می شود که یادگیری زبان کره برای متقاضیان در کره جنوبی الزامی نمی باشد اما آموزش قبل از سفر به کره جنوبی می تواند به ارتباط شما با مردم محلی و کارفرماها کمک شایان توجهی نماید. برخی از صنایع اصلی کره جنوبی که بالاترین استخدام ها را دارند، عبارتند از:

  • تولید خودرو
  • مواد شیمیایی
  • وسایل الکترونیک
  • نیمه رساناها
  • فولاد
  • موبایل و ارتباطات از دور

شرایط اخذ ویزای کار کره جنوبی

معمولا درخواست ویزای کار کره جنوبی توسط کارفرمای کره ای به وزارت دادگستری کره جنوبی و بخش بازرسی ورود اداره مهاجرت تحویل داده می شود. سپس وزارت دادگستری شرکت یا سازمان معرفی کننده را تایید می کند و تعیین می کند که آیا ویزا برای متقاضی بایستی صادر شود یا خیر. بنابراین شرایط ویزای کار کره جنوبی به این صورت است که به هنگام تایید درخواست متقاضی، وزارت دادگستری گواهی تایید صدور ویزا (CCVI) را صادر می کند. تاییدیه مذکور توسط متقاضی به سفارت کره جنوبی تحویل داده می شود. ویزاهای کار کره جنوبی بسته به نوع کار و مدت کار، انواع مختلفی دارند. ویزاهای کار پرکاربرد کره جنوبی به شرح زیر می باشد:

انواع ویزاشرح
ویزای کار کوتاه مدت (C4)ویژه افراد مایل به کار موقت (موسیقی، نقاشی یا هنرهای دیگر) کمتر از 90 روز
اقامت شرکتی/ ماموریت شرکتی (انتقال درون شرکتی) (D7)مخصوص کارکنان انتقالی داخل شرکت
ویزای سرمایه گذاری خارجی (D8)ویژه سرمایه گذاران و کارآفرینان
ویزای مدیریت بازرگانی (D9)ویژه تجار و بازرگانان
ویزای مربی زبان خارجه (E2)مخصوص مربیان زبان در سازمانها، شرکتها، موسسات آموزشی شرایط متقاضی: زبان آموزشی، زبان مادری مربی باشد و مربی بایستی حداقل مدرک لیسانس داشته باشد.
ویزای کار حرفه ای (E5)برای دارندگان مدرک حرفه ای معتبر بین المللی مثلا پزشکان، وکلا و معمارها
ویزای کار خاص (E7)مخصوص داوطلبان مایل به کار در مشاغل خاص
ویزای ورکینگ هالیدی (H1)ویژه متقاضیان کشورهای طرف قرارداد با کره جنوبی

شرایط اخذ ویزای کار کره جنوبی

مراحل درخواست ویزای کاری کره جنوبی

بر خلاف اغلب کشورهای مدرن آسیایی، مراحل درخواست ویزای کاری کره جنوبی به روش بسیار ساده ای صورت می پذیرد. به عبارت دیگر، یکی از اصلی ترین مزیت های ویزای کاری کره جنوبی سهولت در روند درخواست ویزای کاری این کشور می باشد. بنابراین تمامی اتباع کشورهای خارجی که قصد کار رد کره جنوبی را دارند، می توانند با دست داشتن مدارک مورد نیاز برای ویزای کاری این کشور درخواست دهند. به طور کلی برای درخواست ویزای کاری کره جنوبی، باید با سفارت کره جنوبی در کشور محل اقامت خود در ارتباط باشید.

تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال دریافت ویزای کاری کره جنوبی هستند، باید مراحل زیر را به صروت دقیق طی کنند:

مراحل درخواست ویزای کاری کره جنوبیتوضیحات
دریافت پیشنهاد کاری معتبر از کره جنوبییکی از اصلی ترین مراحل در روند درخواست ویزای کاری کره جنوبی، دریافت پیشنهاد کاری از یک شرکت معتبر در این کشور می باشد. به عبارت دیگر قبل از درخواست ویزا باید یک پیشنهاد شغلی معتبر ار کره جنوبی داشته باشید.
فرم درخواست ویزا را پر کنید.تمامی متقاصیان باید بسته به هدف سفر خود به کره جنوبی فرم درخواست مربوطه را تکمیل کنند.
تکمیل کردن چک لیست سندتمامی مدارک مورد نیاز را باید از چک لیست سن کنسولگری کره جنوبی ضمیمه کرده و سپس ارسال کنند.
ارسال درخواست ویزای کاریمتقاضیان باید درخواست ویزا را همراه با مدارک به سفارت کره جنوبی ارسال نمایند.
منتظر پردازش ویزا باشید.مدت زمان پردازش ویزای کاری کره جنوبی معمولا دو هفته کاری طول می کشد.

شرایط و الزامات ویزای کار کره جنوبی

همانطوری که در مطالب فوق نیز بیان گردید، متقاضیان کار در کره جنوبی قبل از شروع درخواست ویزای کار کره جنوبی نیازمند پیشنهاد کار از سوی کارفرمای کره ای می باشند. بنابراین، به منظور احراز صلاحیت متقاضیان ویزای کار کره جنوبی، کارگران و کارفرماها بایستی مدارک زیر را از قبل تهیه نمایند:

مدارک لازم برای کارفرماهامدارک لازم برای کارگران
دعوت نامه2 قطعه عکس پاسپورتی
کپی گزارش شرکت یا تاییدیه ثبت تحت قانمون حمایت از سرمایه گذاری خارجیکپی صفحه ID پاسپورت (اعتبار پاسپورت حداقل 6 ماه)
فتوکپی ثبت شرکت (تاییدیه تشکیل شرکت)اصل CCVI
کپی تاییدیه پرداخت مالیات سال قبلفرم درخواست تکمیل و امضا شده
کپی صورت حساب های مالی سال مالی گذشتهرزومه/ CV
اطلاعاتی راجع به کارکنان خارجی فعلی شرکتکپی مدارک دانشگاهی
هزینه درخواست
اصل قرارداد کار
توصیف کار پیشنهادی

اما زمان رسیدگی به درخواست CCVI تقریبا 1 الی 4 هفته از تاریخ تحویل می باشد. به محض دریافت CCV1، متقاضی بایستی درخواست ویزای کار را تحویل سفارت کره جنوبی دهد. اما در صورت مهاجرت با خانواده، همسر و فرزندان نیز بایستی ویزای مخصوص خودشان را اخذ نمایند. لازم به یادآوری است که تنها متقاضیانی حق ثبت نام در سیستم تامین اجتماعی کره جنوبی را دارند که برای مدت بیش از 5 سال توسط شرکت کره ای استخدام شوند. در باب حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی می توانید به محتوا لینک شده در متن مراجعه کنید. متقاضیان مهاجرت کاری به کره جنوبی بایستی بدانند که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به عنوان یکی از برترین موسسات مهاجرتی ایران در این مقاله در خصوص شرایط ویزای کار کره جنوبی توضیحات به روزی ارائه نموده است.

سوالات متداول در باب ویزای کار کره جنوبی

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات شما در باب ویزای کاری کره جنوبی می باشیم:

  • دلایل انتخاب کره جنوبی به عنوان مقصد مهاجرتی چیست؟ کره جنوبی یک کشور توسعه یافته است و به عنوان هفتمین کشور برتر در شاخص توسعه انسانی (HDI) در منطقه آسیا و اقیانوسیه قرار دارد. اقتصاد آن از نظر تولید ناخالص داخلی اسمی دهمین اقتصاد بزرگ جهان است. شهروندان آن از یکی از سریع ترین سرعت های اتصال به اینترنت در جهان و متراکم ترین شبکه راه آهن پرسرعت برخوردار هستند. این کشور پنجمین صادرکننده و هشتمین واردکننده بزرگ جهان است. کره جنوبی در سال 2017 هفتمین تولیدکننده گازهای گلخانه ای در جهان بوده است. از قرن بیست و یکم، کره جنوبی به خاطر فرهنگ پاپ با نفوذ جهانی خود، به ویژه در موسیقی (کی پاپ)، درام های تلویزیونی و سینما، شهرت داشته است، پدیده ای که به آن موج کره ای می گویند. این عضو کمیته کمک به توسعهOECD،  G20 است.
  • وضعیت بازار کار کره جنوبی در 2023 به چه صورت است؟ بازار کار کره جنوبی در سال 2023 به شدت تخصص گراست و در حال حاضر به مشاغل مربوط به صنایع تولیدی و تکنولوژی نیاز مبرمی دارد. آموزش زبان بهترین گزینه برای فارغ التحصیلان انگلیسی زبان در کره جنوبی می باشد. علاوه بر مربیگری زبان، فرصت های کاری در بخش های دیگر همانند تکنولوژی و IT نیز برای متقاضیان خارجی وجود دارد. برخی از شرکت های چند ملیتی دارای شعب مرکزی در کره جنوبی مایل به استخدام کارگران ماهر خارجی هستند که این فرصت خوبی برای متخصصان دانشگاهی می باشد. یادآوری می شود که یادگیری زبان کره برای متقاضیان در کره جنوبی الزامی نمی باشد اما آموزش قبل از سفر به کره جنوبی می تواند به ارتباط شما با مردم محلی و کارفرماها کمک شایان توجهی نماید.
4.9/5 - (14 امتیاز)

135 دیدگاه برای “شرایط ویزای کار کره جنوبی

  1. سامی گفت:

    سلام من یه کارگر ساده رستورانم البته تا حدودی آشپزی بلدم زیاد نیست میتونم برای کره جنوبی درخواست ویزای کار بدم؟
    اگه درخواست بدم به نظرتون قبول میکنن؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیلی سخت بشه به عنوان یک کارگر ساده در کره جنوبی کار پیدا کرد.

  2. N گفت:

    سلام من دان 4 تکواندو دارم و 2 ساله مربی ام.امکانش هست راهنمایی کنید که برای چه نوع ویزایی میتونم اقدام کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که قصد دارید برای کار برید، باید یکی از تیم های موجود در کره یا باشگاه های ورزشی برای شما پیشنهاد کاری ارسال کنند.
      با توجه به این که این رشته ورزش اصلی کره هست، پیدا کردن کار بسیار دشوار هست از خارج از کره

  3. هانی گفت:

    سلام من ۳۳ سالمه، گرافیک دیزاینر هستم و به مدت ۳ سال هم سابقه بیمه دارم. درحال تحصیل برای گرفتن آیلتس هم هستم. به نظرتون با این موارد، گرفتن جاب آفر از شرکت‌های واقع در کره جنوبی برای من امکان خواهد داشت؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حقیقت امر این هست که پیدا کردن کار بسیار سخت و دشوار هست
      زبان کره ای بسیار ضروری هست برای کار شما
      بهتر هست برای ارشد وارد بشید تا بتونید در این صورت کار هم پیدا کنید

  4. Aera گفت:

    سلام برای کار در زمینه طراحی بورسیه یا وام تعلق میگیره؟ اگه هزینه کافی نداشته باشیم نمیتونیم بریم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای کار که کسی رو بورسیه نمی کنن.
      شما باید یک قرارداد کاری در کره جنوبی داشته باشید که بتونید برای ویزای کار اقدام کنید. در قرارداد کاری شما نوشته شده که ماهیانه چقدر درآمد خواهید داشت.
      شما اگر به اندازه 2-3 ماه هزینه زندگی در کره پول داشته باشید کفایت می کنه

  5. منیره گفت:

    سلام
    نظرات دوستان که میخوندم متوجه شدم حتما باید درخواست کاری از کشور مقصد داشته باشی و خب منطقی هم هست ولی میخواستم بدونم چجوری میشه این درخواست رو گرفت؟! شرایط و قدامات خاصی داره که بشه بدون رابط در کشور مقصد درخواست کار داد
    بنده برای مربیگری (رشته سوارکاری) دارای مدرک علمی کاربردی با سابقه ۱۳ ساله فعالیت در این رشته قصد مهاجرت دارم و چند کشور مد نظرم هست ( کره جنوبی ، سنگاپور ، امارات) در کره جنوبی چندین باشگاه مربوط به رشتم میشناسم ولی نمیدونم چجوری باید اقدام کرد برای گرفتن درخواست کار لطفا راهنمایی بفرمایید🙏🏻

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ممنون که نظرات رو هم مطالعه کردید.
      سنگاپور به ندرت به ایرانی ها ویزا می ده. اگر ویزای کشورهای برتر جهان رو ندارید، بهتر هست اقدامی نکنید.
      برای دو کشور دیگه، شما باید بتونید از طریق سایت های کاریابی بررسی کنید که آیا پیشنهادی برای شما وجود داره یا خیر. مرحله دوم این هست که شما باید مستقیما مراکزی رو پیدا کنید که شغل شما رو نیاز دارند و رزومه خودتون رو از اون طریق برای اون ها ارسال کنید.
      در صورتیکه تخصص خاصی نداشته باشید در حوزه فعالیت خودتون، خیلی سخت میشه که به این کشوری مثل کره مهاجرت کنید ولی شرایط برای امارات شاید ساده تر باشه

  6. الهام گفت:

    سلام صبحتتون بخیر، من پسرم توی فیلیپین کار میکنه، نزدیک هشت ساله، به تازگی نزدیک یکسال هست مدیر یه شرکت امریکایی کار میکنه، میتونه برای کروه جنوبی اقدام کنه ممنون میشم راهنمایی کنید، تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونن به شرط این که پیشنهاد کاری هم داشته باشند.

  7. مریم جهانبخشی گفت:

    سلام وقتتون بخیر 🙏
    بنده دارای لیسانس علوم و مهندسی آب از دانشگاه بین المللی امام خمینی هستم
    در حال آموزش و یادگیری زبان انگلیسی و کره ای هم هستم
    مدرک بین المللی آشپزی هم دارم
    برای بنده امکان درخواست ویزای کاری هست ؟ و یا ویزای تحصیلی بهتر است ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط سنی و سابقه کار شم هم موثر هست. اگر شرایط 3 تا 5 سال سابقه کار رو داشته باشید، می تونید اقدام کنید برای کار در غیر این صورت بهتر هست که برای ادامه تحصیل اقدام کنید

  8. Ana گفت:

    سلام وقت بخیر من دانشجوی رشته داروسازی هستم میخواستم ببینم اگر بعد اتمام تحصیلم بخوام ویزای کاری بگیرم از کجا باید شروع کنم و اینکه اگر ویزا به جای کاری تحصیلی باشه باید پذیرش دانشگاه بگیرم درسته؟ برای این پذیرش حتما معدل و ‌‌‌ریز نمرات مهمه یا نه ؟مثلا اگر معدل در حد ۱۴ اینا باشه ام میشه پذیرش گرفت?

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که قصد کار داشته باشید در کره جنوبی، باید پیشنهاد کاری از این کشور به دست بیارید و در غیر این صورت به شما ویزا داده نمیشه.
      اگر داده بشه، شما باید مدرک تحصیلی خودتون رو هم معادلسازی کنید ابتدا.
      برای تحصیل هم بله، ریز نمرات شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

  9. Zahra گفت:

    سلام
    ممنون از مقاله خوبتون
    دانشجوی رشته برنامه نویسیم مدرک لیسانسمو هنوز نگرفتم
    با توجه به اینکه کارمون مستقل از درسای دانشگاهی هستش و مهارتیه
    ويزای کاری راحت تر میگیرم یا تحصیلی؟!
    و اینکه اصلن کره جنوبي جای پيشرفت تو این رشته رو داره؟!

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دریافت ویزای تحصیلی به مراتب ساده تر هست. شما کافیه یک پذیرش از دانشگاه های کره جنوبی بگیرید، اون وقت می تونید برای ویزای تحصیلی اقدام کنید.
      برای ویزای کاری اما باید یک پیشنهاد رسمی کار داشته باشید که پیدا کردنش آسون نیست

  10. فرید گفت:

    سلام وقت بخیر. در حد مکالمه معمولی انگلیسی بلد هستم هیچگونه مدرک رسمی شغلی ندارم . با داشتن ویزای توریستی شغلی پیدا میشه که بتونم مشغول به کار بشم؟ممکنه راهنمایی کنید متشکرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر نباید چندان امیدوار باشید

  11. نگار گفت:

    سلام خسته نباشید
    واسه رشته هتلداری من هم لیسانس دارم و ۶ سال سابقه کاری؛
    زبان کره ای هم خیلی وقته آموزش دیدم ولی مدرکشو ندارم
    اگه بدون ویزا سفر کنم و توی خود کشور درخواست بدم امکان قبولیش بیشتره یا فرقی نمیکنه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید با ویزای توریستی تشریف ببرید به این کشور و دنبال کار بگردید ولی باید در نظر داشته باشید که از پیشنهاد کاری دریافت کردید، مجدد باید برگردید ایران و از این طریق برای ویزای کاری اقدام کنید

  12. سروش گفت:

    با عرض سلام
    بنده پرستار هستم؛ با پنج سال سابقه کار، آیا میتونم ویزای کار پرستاری در کشور کره بگیرم؟
    اگر میتونم ؛ اولین قدم باید چیکار کنم و از کجا شروع کنم…

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مدرک تحصیلی خودتون رو معادلسازی کنید و بدون اون امکان نداره بتونید اقدام کنید

  13. مهرناز گفت:

    سلام وقت بخیر.
    کار من ساخت کانتنت برا یوتیوب هست. خیلی دوست دارم به کره مهاجرت کنم. چون هم کشور مورد علاقمه و هم کانتنت ساختن اونجا خیلی جذاب تر میشه و به پیشرفت بیشتر یوتیوبم کمک میکنه. راهی هست که بتونم از این شغلی که دارم اقامت دائم بگیرم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه از این طریق امکان مهاجرت به کره جنوبی رو نخواهید داشت

  14. Marya گفت:

    سلام
    ببخشید کسی که مدرک زبان انگلیسی و لیسانس تربیت معلمی داشته باشه آیا می تونه ویزای کار بگیرد و در کره مدرس زبان انگلیسی بشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مدرک تحصیلی شما باید مرتبط با آموزش زبان انگلیسی باشه و در همین زمینه هم تجربه کاری داشته باشید

  15. maliheh گفت:

    سلام
    من لیسانس شهرسازی دارم و سابقه کاریم به عنوان کارمند اداری در شرکت بازرگانی هست. میخواستم ببینم شانسی برای پیداکردن جاب آفر توی کره دارم؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بدون تردید در رشته ای مانند شهرسازی شما نیاز به رزومه مناسب با رشته خودتون و همینطور نمونه کار خواهید داشت

  16. زهرا گفت:

    سلام خسته نباشید من دانشگاه غیر انتفاعی درس میخونم و مبخواستم ببینم ایا امکان اینکه بتونم بورسیه تحصیلی برای مقطع کارشناسی بگیرم وجود داره یا باید دانشگاه دولتی درس بخونم که امکان بورسیه تحصیلی بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      می تونید توی این کشور تحصیل کنید ولی در رابطه با بورسیه کسی نمی تونه به شما بگه قطعا می تونید بورسیه بگیرید

  17. زهرا گفت:

    سلام خسته نباشید میبخشید من در حال تحصیل در رشته حسابداری هستم و میخوام بدونم که اگر بخوام ویزای کار بگیرم باید چقدر سابقه کاری داشته باشم و چجوری میشه از کره جنوبی دعوت نامه کاری بگیرم و شرایط گرفتن دعوتنامه کاری چجوریه و محدودیت سنی داره و ایا دانشگاهیی که در ایران تحصیل میکنم مهمه؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله دانشگاه شما اگر شناخته شده باشه مهم هست و می تونه به رزومه شما ارزش بیشتری ببخشه.
      شما برای این که بتونید در کره جنوبی کار کنید، باید بتونید از طریق سایت های کاریابی توی این کشور پیشنهاد کاری دریافت کنید.
      در نظر داشته باشید که تجربه کاری حداقل 3 ساله در رشته مرتبط می تونه خیلی به شما کمک کنه در این زمینه

  18. هیم هیم گفت:

    سلام
    کسایی که برای اودیشنی مثل مدلینگ میخوان بعد از قبولی انلاین ،واسه اودیشن حضوری به کره برن باید چه نوع ویزایی بگیرن که اگه حضوری قبول شدن بتونن اونجا موندگار بشن؟
    فرمودید که اگ قرارداد نباشه نمیشه واسه ویزای کاری اقدام کرد!! خب اگه با ویزای توریستی بریم بعد از قبولی نمیتونیم ب ویزای کاری تبدیلش کنیم(اشاره کردید)!
    و اینکه اگه ایران بفهمه واسه همچین چیزایی میریم ممنوع خروجمون نمیکنه؟
    «خیلی مهمه لطفا جواب بدید»

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اگر به صورت موقت قرار هست برید که باید ویزای توریستی بگیرید ولی این ویزا به شما اجازه نمی ده که به صورت موقت هم حتی کار کنید.
      ویزای کار هم برای افرادی هست که قرارداد کاری دارند.
      یک ویزای کوتاه مدت توریستی هست که به شما اجازه می ده توی رویدادها یا همایش ها شرکت کنید ولی امکان تبدیل این ویزا به ویزای کاری وجود نداره
      خیر ممنوع الخروج نخواهید شد

  19. Soheil گفت:

    سلام خسته نباشید من یه آرایشگر و گریمورم و قصد مهاجرت دارم میخواستم بدونم ویزای کار شامل من میشه یا خیر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که پیشنهاد کاری از این کشور دریافت کرده باشید، بله

  20. سمیه گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم من دارم مدرک بین المللی میکاپری میگیرم میتونم درخواست بدم تو کمپانی های کره کار کنم
    مچکرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مدرکی دریافت کنید که مورد تایید کره جنوبی باشه تا بتونید در زمانی که دریافت کردید مدرک رو ازش در کره جنوبی استفاده کنید. در غیر این صورت امکان پذیر نیست

  21. M گفت:

    سلام خسته نباشید، میخواستم بدونم برای شغل های مرتبط با زبان انگلیسی برای کسی که ۱۳ سال سابقه تدریس و مدرک آموزش زبان و… داره شغلی در کره جنوبی هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شغل که هست مهم این هست که خیلی سخت به عنوان یک ایرانی می تونید به این شغل دسترسی پیدا کنید

  22. hani گفت:

    سلام وقت بخیر من لیسانس کامپیوتر نرم افزار دارم و زبان های برنامه نویسی زیادی بلدم و دارم برای آزمون آیلتس آماده میشم به نظرتون امکانش هست بتونم در این زمینه کار پیدا کنم ؟ میتونید راهنماییم کنید ؟ ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کار پیدا کردن در کشور کره جنوبی کار چندان ساده ای نیست. باید در نظر داشته باشید که نیازمند طی کردن بازه زمانی بلند مدت هست و اگر توان دارید، در این زمینه اقدام کنید

  23. منیر گفت:

    سلام من ۳۶ سالمه الان مشغول یادگیری زبان انگلیسی و کره ای هستم و اینکه رشته تحصیلیم طراحی لباس که هست و دیپلم طراحی لباس دارم و همچنین نقاش هستم و تولید کننده کت و شلوار مردانه به مدت ۱۲ سال و تولید کننده لباس عروس به مدت ۵ سال بودم و ۴ مدرک فنی و حرفه ای طراحی دارم آیا با این شرایط من میتونم بورسیه طراحی لباس یا گرافیک برای مقطع لیسانس بگیرم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هیچ کس نمی تونه دریافت بورسیه شما در این کشور رو قطعی بدونه چون بورسیه ها به صورت محدود بین دانشجوهای دانشگاهی تقسیم میشن

  24. آسونا گفت:

    سلام
    می خواستم بدونم کشور کره ی جنوبی به افراد ایرانی تابعیت می دهد ؟

    چون برادر و پدرم می گویند ایران تحریم هست برای همین شهروندانش نمی توانند تابعیت کشور دیگری را بگیرند.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر می تونید تابعیت دریافت کنید ولی باید از طرق قانونی به این کشور مهاجرت کنید و مراحل رو به درستی طی کنید.
      تحریم ها ارتباطی با تابعیت ندارد

  25. Maria گفت:

    سلام
    ببخشید یه سوال داشتم
    من اگه دانشگاه رو در ایران بخونم و بعد از تمام شدن دانشگاه درخواست کار به کره ای جنوبی بدم امکان هستش که ویزای کاری بدن و وقتی اونجا کار کردم اقامت دائم بگیرم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام شما برای اینکه بتونید در کره جنوبی کار کنید باید بعد از تحصیل، پیشنهاد کاری از این کشور دریافت کنید که به احتمال فراوان مستلزم داشتن تسلط به زبان کره ای و همچنین سابقه کار بالا هست

  26. ابوالفضل گفت:

    سلام بنده دبیر جغرافیا هستم و 4 سال سابقه کار دارم میخواستم بدونم اگه شروع به یادگیری زبان کره ای کنم میتونم برای ویزای کاری اقدام کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به شرطی می تونید که در آینده یک پیشنهاد کاری برای شما ارسال بشه

  27. Hedyeh گفت:

    سلام میخواستم بدونم ویزای کار برای پزشکی تو کره باید حتما از یه کارفرما تو کره پیام بگیریم یعنی میشه اول خودمون درخواست بدیم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ابتدا باید خودتون درخواست بدید تا بعد اونها پرونده شما رو بررسی کنند و در صورت رضایت برای شما درخواست ارسا کنند

  28. asal گفت:

    سلام روز بخیر
    میشه با رشته عکاسی و داشتن سابقه کاری خوب در این زمینه ویزای کاری گرفت و اونو تمدید کرد؟ و بعد برای کار های دیگه در کره جنوبی اقدام کرد و ویزا رو عوض کرد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از یک کارفرما در این کشور پیشنهاد کاری دریافت کنید. در غیر این صورت نمی تونید به عنوان نیروی کار برید این کشور

    2. Olivia گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      من برای شرکت در اودیشن کره میخام اقدام ب دریافت ویزا کنم
      باید ویزای کار بگیرم ؟؟
      و اینکه وقتی خبر قبولی رو بهمون بدن فقط دو هفته فرصت برای رفتن ب کره داریم ، از الان میتونم برای ویزا اقدام کنم یا باید تا زمان خبر دادن کمپانی منتظر بمونم؟
      چون با این تفاسیر ویزا گرفتن بیشتر از ۲ هفته زمان میبره

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        تا زمانی که پیشنهاد کاری یا قرارداد در دستتون نباشه، نمی تونید اقدامی برای ویزا بکنید

  29. فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای ویزای تحصیل کره رشته مهندسی پزشکی برای ارشد هست و بورس میکنن؟
    و اینکه میشه با دپیلم هنر ویزای کار گرفت؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما می تونید ویزای تحصیلی بگیرید ولی بورسیه قطعی نیست.
      در رابطه سوال دوم هم شانس بسیار اندک هست

  30. راضیه گفت:

    با سلام من مدرک پرستاری دارم و چهارسال سابقه کار بالینی
    چطور میتونم برای کره ی جنوبی و کار در بیمارستان اون کشور اقدام کنم؟ و آیا شرایط سنی خاصی برای ویزا و ادامه کارم در اون کشور وجود داره؟ 28 سالمه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اولا باید زبان کره ای رو تسلط داشته باشید و دوما بتونید مدرک خودتون توی این کشور رو معادلسازی کنید

  31. Sara گفت:

    سلام
    من هیجده سالمه میخوام دانشگاهمو تموم کنم برم کره برا اقامت ایا کره برا ایرانیا ویزا میده؟چون من شنیدم نمیده اگ من کاره پاره وقت یا تمام وقت کار کنم ویزای خاصی باید بگیرم؟هزینش چقدر میشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید پیشنهاد کاری از کره داشته باشید که راحت به دست نمیاد.
      شما زمانی که درستون تمام شد می تونید برای مقطع ارشد اقدام کنید

  32. میتا گفت:

    سلام من ۱۷ سالمه تمام مهارت های هفت گانه کامپیوتر رو بلدم ایا می‌توانم بورسیه کره بگیرم برای کار یا تحصیل (بخوام ادامه تحصیل بدم اخه مدرسه ام هنوز تموم نشده )

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با توجه به این توانمندی که دارید شاید بتونید بورسیه بگیرید.
      بورسیه در کره جنوبی موردی نیست که بشه با صراحت گفت قطعا به دست میاد

      1. میتا گفت:

        آیا بورسیه تحصیل مقطع دبیرستان هم دارند ؟؟ شرایطش چی هست اطلاعی دارید ؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          اکثرا مجبور میشن توی مدارس بین المللی کره تحصیل کنند و برای همین امکان دسترسی به بورسیه های تحصیلی بسیار سخت هست

  33. محمدرضا گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من مدرک حسابداری از یک موسسه معتبر در اصفهان دارم آیا میتونم برای کار در کره اقدام کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      موسسه ای که می فرمایید باید در کره جنوبی هم معتبر شناخته بشه

  34. بهار گفت:

    سلام ممنون بابت مطالب خوبتون
    من 37سالمه و لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارم و حدود هشت سال سابقه تدریس.اگه تافل هم بگیرم.میخاستم بدونم امکان پیدا کردن کار تدریس توی این کشور و مهاجرت برام وجود داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مدرک تدریس زبان داشته باشید تا بتونید در این زمینه کار کنید. البته در نظر داشته باشید که نیازی نیست که این مدرک حتما از دانشگاه دریافت شده باشه

      1. سارینا گفت:

        یه سوال داشتم نمیشه با ویزا توریستی بری کره و اودیشن بدی و برگردی ایران تا کمپانی کمک کنه ویزا کاری بگیری مثلا ویزا کاری که باید بگیریم e_6هس ولی با این ویزا اگ بفهمن میخوایم ایدل بشیم اجازه خروج نمیدن بهترین راه چیه؟
        میخوام بتونم اونجا دوره کار اموزی بگذرونم و با کدوم ویزا برم که بر نگردم و بتونم کار کنم؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شاید بهترین ویزا برای شما ویزای تحصیلی باشه که بتونید برید و اونجا بعد از تحصیل کار پیدا کنید
          اگر ویزای کاری رو مد نظر دارید، باید ابتدا یک پیشنهاد از کارفرمای کره ای داشته باشید که بتونید مستقیما روی ویزای کار اقدام کنید

  35. محمدرضا گفت:

    سلام، من فوق لیسانس زبان ادبیات انگلیسی هستم، میخاستم ببینم میتونم با توجه به ایرانی بودن و این مدرک برای کار (تدریس زبان انگلیسی با سابقه تدریس) اقدام کنم؟! و اگر جواب خیر هست، هیچ راهی موجود نیست برای این کار؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما چون ایرانی هستید از این امکان محروم نمی شید.
      می تونید از طریق سایت های کاریابی این کشور اقدام کنید

  36. Sadaf گفت:

    سلام خسته نباشین ببخشین من دانشجوی حسابدارم بعد تموم شدن دانشگام میخام اقامت کره رو بگیرم میشه راهنماییم کنین مثلن شرایطش بعد مدارک لازم و این چیزا و ی سوالیم دارم اینه ک ی حسابدار چجور میتونه تو کره کار پیدا کنه ?

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بهترین راه برای اینکه بتونید به کار برسید این هست که زبان کره ای رو یاد بگیرید و بلافاصله بعد از دریافت مدرک کارشناسی، برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد توی کره اقدام کنید. بعد از اتمام درستون می تونید توی این کشور دنبال کار بگردید و اقامت بگیرید.

  37. مهسا گفت:

    سلام. امکان اینکه توریستی بریم کار پیدا کنیم برگردیم و دوباره با ویزای کاری اقدام به رفتن کنیم هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اینکه شما با ویزای توریستی وارد این کشور بشید به این معنیه که حق کار و تحصیل ندارید لذا هیج کارفرمایی وقتی اقامت شما رو چک کنه حتی اگه به تخصص شما احتیاج داشته باشه امکان عقد قرارداد با شما رو نداره

  38. angel گفت:

    سلام
    دانشجویانی که از طریق تحصیل زبان کره‌ای توی کره اقدام میکنن بهشون اجازه کار پاره وقت داده میشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله مشکلی بابت کار در کره نخواهند داشت

    2. کیونگ گفت:

      با سلام وقت بخیر من میخوام برای کار در کمپانی هاشون برم (ن به عنوان ایدل و اینا)مدرک دانشگاهی کافیه؟کامل و مختصر توضیح بدید ممنون از سایت خوبتون♡

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        دوست عزیز شما باید با شرکت هایی که به متخصصین رشته تحصیلی شما نیاز دارند درخواست کار بدید تا یکی از اون ها شما رو به عنوان نیروی کار قبول کنه. در غیر این صورت امکان پذیر نیست

  39. نیلوفر گفت:

    با سلام.
    سوال اول اینکه در صورتی که در زمینه ی برنامه نویسی پیشنهاد کاری از طرف یک کارفرما در کشور کره رو داشته باشیم ولی کلا مدرک دانشگاهی نداشته باشیم، امکان گرفتن ویزا وجود داره اصلا یا داشتن مدرک آکادمیک الزامی هستش؟
    دوم اینکه داشتن مدرک زبان انگلیسی برای صدور ویزا ضروری هست؟
    و سوم اینکه آشنایی به زبان کره ای کار رو راه میندازه یا اون هم الزاما مدرک میخواد برای صدور ویزا؟

    1. داوری گفت:

      یعنی در اصل با این شرایط نمیشه که از راهی غیر از تحصیل بتونید اقدام کنید

  40. Narges گفت:

    سلام
    من با آیلتس نمیتونم تدریس زبان کنم اونجا؟لیسانس ندارم هنوز

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر متاسفانه این امکان وجود نداره اما از طریق تحصیلی امکان تحصیل هم خواهید داشت

  41. فاطمه گفت:

    سلام برای ویزای کار کره جنوبی مدرک زبان اصلا احتیاج نیست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      مدرک زبان و قرارداد کاری از طرف کارفرما مورد نیازه

  42. Setayesh گفت:

    سلام خسته نباشید
    من ۱۵ سالمه و میخوام سه ساله دیگه ادیشن انلاین بدم برای ایدل شدن در کره ی جنوبی و اگه قبول بشم برام دعوت نامه میاد از کمپانیی که ادیشن دادم ولی میگن ایران قبول نمیکنه و دعوت نامه رو برمیگردونه این درسته؟
    میشه اینجوری ویزای کاری رو که گرفتم برم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای ورود به کره بهتره که از روش هایی که امکانپذیره مثل تحصیل اقدام کنید

  43. پریسا گفت:

    سلام من افغان هستم که با پاسپورت در ایران زندگی شناسنامه افغانستانی هم دارم من میخام تو اودیشن دنس و خانندگی شرکت کنم اگ امتحان های اناین رو قبول بشم ایا میتونم از طریق سفارت کره در ایران درخاست بدم واقامت کاری بگیرم یا اینکه باید ازطرف کمپانی درخاست رو بفرستن که اقامت بگیرم اگر با ایمیل برام بفرستن قبول هست دیگه بعد اونحا اقامت که تموم شد میتونم برم سفارت افغانستان اقامت رو تمدید کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      من اطلاعی از کاری که میفرمائید ندارم اما در هر صورت برای کار نیاز به دعوتنامه از کمپانی مربوطه خواهید داشت در غیر اینصورت بهترین روش برای مهاجرت به این کشور روش تحصیل خواهد بود

  44. سپیده گفت:

    سلام
    این ccviرو کارفرمای کره ای باید بره واسه من بگیره؟ و اینکه چطور اصل اون رو به من برسونه؟ با پست یا اسکنش هم از طریق ایمیل قابل قبول سفارت هست؟ یا اینکه دادگستری کره خودش برای سفارت توی تهران میفرسته ؟اگه بیشتر درباره جزییات ccvi توضیح بدید ممنون میشم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      باید برای شما ارسال بشه

  45. Zahra گفت:

    سلام ببخشید قرارداد کار رک باید چه جوری بگیریم از چه روشی؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      یک رزومه خوب از خودتون تهیه کنید و برای کارفرمای این کشور که در زمینه کارتون فعالیت میکنن ارسال کنید

      1. داوری گفت:

        یک رزومه خوب از خودتون تهیه کنید و برای کارفرمای این کشور که در زمینه کارتون فعالیت میکنن ارسال کنید

  46. Zahra گفت:

    بخشید قرارداد کارو باید چه جوری بگیریم؟

    1. داوری گفت:

      یک رزومه خوب از خودتون تهیه کنید و برای کارفرمای این کشور که در زمینه کارتون فعالیت میکنن ارسال کنید

  47. 하니예 시리 گفت:

    سلام من دانشجو رشته جهانگردی هستم و میخوام تو کره جنوبی یه نمایشگاه درباره ایران راه بندازم که شامل 5بخش مختلف میشه و هربخش خودش یک حرفه خاص به حساب میاد که بسته به حجم کار از 30نفر تا 60نفر کارمند ایرانی وحدود 3 تا 10 کارمند بومی کره نیاز دارم ومیخوام به مدت یک ماه تا یک سال تو کره این کار رو تو تمام شهر ها کره اجرایی کنم سوال من از شما این هستش که میتونم برای تمام این اشخاص ویزا بگیرم و این که من نمیخوام زیر نظر شرکت خاصی فعالیت کنم و میخوام این فعالیت به اسم خودم ثبت بشه امکان این کار وجود داره و سوال دیگم اینکه من برای اجاره مکان واجرا برنامم باویزام کارم راه میفته یا باید از ادارات اونجا مجوز بگیرم ودرصورت داشتن ویزا شرایط ارسال وسایل چطور هست ممنوعیت خاصی وجود داره

    1. داوری گفت:

      سلام و احترام
      بهتره ابتدامقاله کار در کره جنوبی رو مطالعه بفرمایید در صورتی که سوالی داشتید من در خدمتتونم

  48. Zahra گفت:

    و اینکه چندسال باید اونجا بمونیم تا اقامت بگیریم و اونجا بمونیم

    1. داوری گفت:

      لطفا به مقالهاخذ اقامت در کره جنوبی مراجعه کنید

    2. فاطمه گفت:

      سلام چجوری باید کارفرما مربوط به شغل خودمون پیدا کنیم؟

      1. داوری گفت:

        سلام
        بایستی در اینترنت سرچ کنید و روزمه تون رو برای سایت هایی که مربوط به کاریابی در کره هستند ارسال کنید

  49. Zahra گفت:

    سلام اگر مدرک ارایش یا همون گریم داشته باشیم میتونیم ویزای کار بگیریم؟

    1. داوری گفت:

      سلام خدمت شما
      به شرط داشتن قرارداد کاری امکانپذیره

  50. ارشیا یاقوتی گفت:

    میتونم بپرسم درآمد معماری در کره چقدره؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام لطفا این مقاله را مطالعه کنیدhttps://emigrationplus.com/حقوق-ماهیانه-کار-در-کره-جنوبی/

      1. Asra گفت:

        سلام خسته نباشید من مدرک گریم از اموزشگاه داخل کشور دارم میخواستم بپرسم میتونم تو کمپانی های کره استخدام بشم؟ باید چطوری اقدام بکنم؟ مدرک بین المللی لازم هست!؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما باید با کارفرماهایی که در این زمینه کار می کنن صحبت کنید و رزومه خودتون رو براشون ارسال کنید. در صورتی که با شما موافقت شد برای شما قرارداد کاری ارسال می کنن تا بتونید برای ویزای کاری اقدام کنید

  51. ارشیا یاقوتی گفت:

    ببخشید من از شغل معماری میتونم به ویزای کار برسم و شرایط معماری در کره چگونه است و درآمد هم داره؟؟؟؟

  52. fa-fa گفت:

    سلام
    اگه برای خواننده شدن ویزای کار موقت دریافت کنیم
    بعدار اتمام مدت چجوری باید تمدید کنیم
    وهمزمان ویزای اقامت هم باشه
    لطفا راهنمایی کنین

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب باید کارفرما داشته باشید و قرارداد کار

  53. Missm گفت:

    سلام وقت بخیر . من لیسانس اموزش زبان انگلیسی دارم . الان اگه ایلتس یا تافل بگیرم میتونم برا ویزای کاری در کره اقدام کنم ؟یا حتما باید زبان مادریم انگلیسی باشه ؟!

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما در صورتی میتونید برای ویزای کار کره را بگیرید که حتما از کره دعوت نامه کاری داشته باشید

  54. سلام خسته نباشید من کارم قالب بندی وارماتور بندی هست ویزای کاری شامل من میشه در هر کشوری باشه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر کارفرما داشته باشید از کشوری بله میتونید

  55. آرش گفت:

    سلام – شما که داخل تلفن میگید ویزای کره ی جنوبی اقدام ندارید پس چطور اینجا درموردش مطلب گذاشتید ؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام دوست عزیز سایت ما دایره المعارف مهاجرت هست برای بالای رفتن اطلاعات هموطنان عزیز

  56. Ghazaleh گفت:

    سلام
    شرایط کار برای پرستارا اونجا چطوریه اصلا پرستار میخواد این کشور ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب بای داز طریق سایت های کاریابی چک بفرمایید

  57. امیر گفت:

    سلام .من از سال 2001 تا 2005 در وشور کره جنوبی مشغول به به کار در یک کارخانه ساخت ام دی اف ورنگ کاری چوب بودم وسابقه خیلی خوبی هم دارم که حتی موقع برگشت به من گفتن که خواستی میتونی دوباره بیایی وزبان کره ای رو هم تقریبا بلد هستم وشهر سیول رو خوب میشناسم الان بسیار دلتنگ این کشور هستم و می خواهم دوباره برای کار به این کشور بروم ایا شما میتو نید به من کمک کنید؟؟؟.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما میتونید دوباره از کره کارفرما پیدا کنید؟

  58. Anan گفت:

    سلام خسته نباشید.
    میخواستم‌ بدونم‌ برای آموزش زبان‌ انگلیسی حتما باید زبان مادری باشه یا منی که ایرانی هستم‌ اما مدرک‌ زبان دارم‌‌هم‌ میتونم استخدام‌ بشم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب نه مدرک زبان کافی هست

      1. Anan گفت:

        خیلی ممنون..
        شما اطلاعی راحب اینکه چقدر سرمایه برای یکسال زندگی در اونجا نیازه دارید؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          هزینه زندگی یک نفر در کره جنوبی در حدود 1000$ (دلار) در ماه هست که به اون هزینه اجاره مسکن هم اضافه میشه

  59. ابراهيم مصلحت گفت:

    با سلام
    بنده متقاضي ويزاي كار كره هستم
    ازكجا بايد شروع كنم
    اگر ممكنه راهنماييم كنيد

    تشكر فراوان

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار کره شما در ابتدا باید با سیات های کاریابی کره مشغول به مکاتبه بشید و جاب آفر یا کارفرمای کره ای پیدا کنید سپس برای ویزای کار کره اقدام نمایید.

      1. شایان گفت:

        با سلام و وقت بخیر
        من متقاضی ویزای کاری هستم، از طرق کار عکاسی بطور خوداشتغالی قصد فعالیت در این زمینه دارم، اگه میشه ممنون میشم اطلاعاتی رو در اختیارم قرار بدید.
        سپاسگزارم
        درود بر شما

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          تنها راهی که پیش روی شما هست این که از طریق موسسات کاریابی در این کشور، شغل مورد نظر خودتون رو پیدا کنید و از طریق قرارداد کاری اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *