مهاجرت

شرایط پناهندگی در لیختن اشتاین

شرایط پناهندگی در لیختن اشتاین

شرایط پناهندگی در لیختن اشتاین و مواجه شدن با درهای بسته این کشور از موارد قابل ذکر در باب مهاجرت از طریق پناهندگی برای متقاضیان است. مهاجرت از طریق پناهندگی در سال 2021 به دلیل عدم آگاهی از شرایط حاکم مورد توجه قرار گرفته است اما افراد خارجی می بایست از وضعیت نابسمان این روند در کشور مقصد آگاهی کامل یابند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هیچ گونه اقدام یا مشاوره ای در زمینه پناهندگی ارائه نمی کند و این مقاله صرفا برای بررسی مخاطرات و ریسک های پناهندگی تهیه شده است.

  • چگونه می توان در لیختن اشتاین اعلام پناهندگی کرد؟
  • آیا امکان اعلام پناهجویی در لیختن اشتاین وجود دارد؟
  • رفتار لیختن اشتاین با پناهجویان چگونه است؟
  • شرایط زندگی در لیختن اشتاین چگونه است؟

زندگی در لیختن اشتاین

کشور لیختن اشتاین یکی از کوچک ترین کشورهای جهان می باشد؛ به عبارت دقیق تر در بین کوچک ترین کشورهای جهان رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. شایان ذکر است که در این کشور کم تر از 35 هزار نفر زندگی می کنند. لیختن اشتاین یک کشور اروپایی می باشد که در بین کشورهای اتریش و سوئیس قرار گرفته است و دارای آب و هوایی بسیار مطلوب و تمیز میباشد. ساکنین این کشور اروپایی به زبان آلمانی صحبت می کنند و دین اصلی آن ها مسیحیت می باشد اما لازم به ذکر است که بیشتر مسیحیان این کشور از فرقه کاتولیک هستند و تنها درصد کمی از پیروان مسیحیت در کشور لیختن اشتاین از فرقه پروتستان می باشند.

افرادی که به کشور لیختن اشتاین مهاجرت می کنند در صورتی که مدرک دانشگاهی و یا مدرک فنی حرفه ای داشته باشند می توانند به راحتی در این کشور مشغول به کار شوند و درآمد کافی برای اقامت در کشور لیختن اشتاین کسب کنند. به طور کلی پناهندگی راه مناسبی برای مهاجرت نمی باشد و با خواندن این مقاله شما می توانید درباره شرایط پناهندگی در لیختن اشتاین اطلاعات مورد نیاز را کسب نمائید.

پناهندگی در لیختن اشتاین در 2021

افرادی که در سال 2021 مجبور به مهاجرت از راه پناهندگی می شوند و یا این روش مهاجرتی را انتخاب می کنند، معمولا در کشور مبدا مورد آزار و اذیت و یا بی احترامی و ناامنی قرار گرفته اند و همچنین به دین و مذهب و باورهای شخصی آن ها بی احترامی شده است. پناهندگان به دلیل داشتن زندگی بهتر مهاجرت می کنند و جویای امنیت و شرایط خوب زندگی دور از ناامنی و آزار و اذیت می باشند.

لازم به ذکر است که کشور اروپایی لیختن اشتاین از جمله کشورهایی می باشد که از پناهندگان و مهاجرانی که جنگ زده هستند و شرایط خوبی برای زندگی ندارند، حمایت می کند. در موسسات حقوقی معتبر هیچ گونه خدماتی در باب مهاجرت از طریق پناهندگی ارائه نمی گردد و این مقاله صرفا در باب آگاهی افراد از شرایط پناهندگی در لیختن اشتاین نگارش شده است.

قانون دوبلین در شرایط پناهندگی در لیختن اشتاین

قانون دوبلین در شرایط پناهندگی در لیختن اشتاین

دوبلین یکی از مهم ترین و اصلی ترین قوانین پناهنده شدن در کشورهای مشخصی می باشد که متقاضیان باید این قانون را حتما در نظر داشته باشند. با تعیین این قانون، در صورتی که یک پناهنده عضو کشورهای زیر شود، نمی تواند پناهندگی سایر کشورهای این لیست را بدست بیاورد و لیست کشورهایی که تابع قانون دوبلین هستند به صورت زیر می باشد:

  • لیختن اشتاین
  • دانمارک
  • نروژ
  • سوئیس
  • ایسلند
  • کشورهای عضو اتحادیه اروپا

بررسی شرایط پناهندگی در لیختن اشتاین

برای پناهندی شدن در کشور لیختن اشتاین، متقاضیان می توانند از طریق مهاجرت به کشور اتریش یا روسیه اقدام کنند؛ برای مثال در صورتی که متقاضی برای گردشگری یا ادامه تحصیل به کشور اتریش مهاجرت کند، می تواند پس از گذشت مدتی مشخص، از طریق مرزهای زمینی وارد خاک کشور لیختن اشتاین شود و درخواست پناهندگی دهد.

لازم به ذکر است که پرونده هر متقاضی به مدت 14 روز به طور می انجامد تا چک شود و پاسخ چک شدن پرونده متقاضی اعلام شود. به یاد داشته باشید که در این 14 روز متقاضی می تواند به صورت پاره وقت مشغول به کار شود، از موارد مثبت بسیاری بهره مند شود و کمی پول نقد دریافت کند. در صورتی که متقاضی بعد از کسب پناهندگی، به کشور خود بازگردد، این امکان وجود دارد که متقاضی پناهندگی خود را از دست دهد و تا 10 سال نتواند پناهندگی، روادید و یا مجوز ورود به کشورهای اروپایی را کسب کند. شرایط پناهندگی در لیختن اشتاین شباهت بسیار زیادی به شرایط پناهندگی در سایر کشورهای اروپایی دارد و متقاضیان باید این مورد را به یاد داشته باشند که دریافت پناهندگی هم زمان از دو کشور اروپایی امکان پذیر نمی باشد.

انواع پناهندگی در لیختن اشتاین

دریافت پناهندگی از کشورهای مختلف روش های متفاوتی دارد و هر کدام از این روش های دارای شرایط خاص خود می باشند و متقاضیان برای پناهنده شدن در لیختن اشتاین باید شرایط پناهندگی در کشور لیختن اشتاین را بدانند و از روش های پناهنده شدن در این کشور نیز مطلع باشند. در این بخش به انواع پناهندگی در کشورهای مختلف جهان اشاره خواهیم کرد.

انواع پناهندگیشرح
پناهندگی دینی و مذهبیمتقاضیان برای تغییر دین و مذهب خود و داشتن امنیت در این زمینه، این روش را برای پناهندگی انتخاب می کنند.
پناهندگی سیاسیافرادی که مورد آزار و اذیت سیاسی قرار می گیرند و یا به دلایل مختلف شکنجه می شوند و فعالیت سیاسی آن ها همواره سرکوب می شود، این روش را برای پناهندگی انتخاب می کنند.
پناهندگی اجتماعیافرادی که به دنبال زندگی بهتری هستند، در کشور خود مورد آزار و اذیت های مختلف قرار می گیرند و برای زندگی کردن و سکونت در کشور خود احساس امنیت نمی کنند، این روش را برای پناهندگی انتخاب می کنند.

متقاضیان باید برای مهاجرت به هر کشوری از طریق پناهندگی به فکر آسیب ها و موارد منفی این روش مهاجرتی باشند؛ زیرا افرادی که اقدام به پناهندگی می کنند، ممکن است توسط افراد مختلفی از گروه های گوناگون ربوده شوند و یا جانشان در خطر بیفتد؛ به همین دلیل روش پناهندگی به هیچ وجه توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توصیه نمی شود. برای مطلع شدن از روش های مختلف مهاجرت و شرایط مهاجرت به لیختن اشتاین یا کشور مورد نظر خود می توانید با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

2 دیدگاه برای “شرایط پناهندگی در لیختن اشتاین

  1. بهرام گفت:

    درود بر شما اطلاعات خوبی بهم دادید.میخاستم بپرسم شرایط پناهندگی از طریق تغیر دین مثلا من مسلمان زاده هستم با دو فرزند حالا زردتشتی شده ام و میخام تقاضای پناهندگی بدم نظرتون در این ضمینه چیه. در ضمن مهندس برق هستم و سنم هم 50 سال میباشد.از لطف شما سپاسگذارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت پناهندگی ارائه نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *