ویزای تحصیلی

کار دانشجویی در سنگاپور

کار دانشجویی در سنگاپور

کار دانشجویی در سنگاپور در سال 2024 می تواند به فرد کمک کند تا بخش قابل توجهی از هزینه های زندگی خود را پوشش دهد. در این کشور، تعداد زیادی از سازمان ها وجود دارد که دانشجویان را با هدف آموزش دادن به صورت غیر دائم و هم چنین با هدف کارآموزی استخدام می کنند. این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است.

بررسی شرایط کار دانشجویی در سنگاپور 2024

برای دانشجویانی که به دنبال کار دانشجویی در سنگاپور در سال 2024 هستند شرایط ذیل کمک کننده خواهد بود:

  • داشتن محدودیت سنی برای شروع به کار این اشخاص
  • داشتن فرصت های شغلی موجود در این کشور
  • در نظر گرفتن شرایط قانونی برای پیدا نمودن شغل

کلیه دانش آموزانی که به سن 13 سال تمام رسیده باشند و یا اینکه سنشان بالاتر از 13 سال باشد می توانند مجوز کار کردن در این کشور را بدست آورند. لازم به ذکر می باشد که کلیه دانش آموزانی که شامل محدودیت سنی می باشند ملزم به تابعیت از قوانین و مقررات خاصی می باشند. به این علت که این گروه سنی یعنی کودکانی که به سن 13 الی 16 سال تمام رسیده باشند در گروه کودکان قرار می گیرند. اما دانش آموزانی که سنشان بیشتر از 16 سال باشد قادر به انتخاب نمودن هر شغل و حرفه ای می باشند.

زمان کار روزانه در مشاغل کشور سنگاپور

به صورت کلی مشاغل کشور سنگاپور از حیث زمان کاری برای دانش آموزان اقدام به طراحی نمودن سه نوع از مشاغل کرده که این سه دسته عبارتند از: مشاغلی که دانش آموزان به صورت تمام وقت به انجام این گونه مشاغل می پردازند و به عبارتی ویژه زمان تعطیلات دانش آموزان می باشد. مشاغلی که دانش آموزان به صورت نیمه وقت به انجام این گونه مشاغل می پردازند، انجام این گونه مشاغل هم در طول مدت زمان تحصیل و هم در طول ایام تعطیلات ممکن می باشد. مشاغلی که به صورت کار آموزی برای دانش آموزان می باشد.

زمان کار روزانه در مشاغل کشور سنگاپور

تحصیل دانش آموزان خارجی در سنگاپور

دانشجویانی که دارای تابعیت خارجی می باشند مجاز به کار کردن در این کشور نمی باشند. مگر با داشتن این شرایط:

  • دانش آموزان حتی در مدت زمان تعطیلات مجاز به کار نیستند مگر این که موفق به گرفتن معافیت شوند.
  • دانشجویانی که دارای تابعیت خارجی می باشند مجاز به کار نمی باشند مگر این که موفق به گرفتن مدرک تحصیلی معتبر شوند.
  • دانش آموزانی که دارای تابعیت خارجی می باشند مجاز به کار در این کشور نمی باشند.

مدارک و شرایط کار دانشجویان در سنگاپور

الزام به پرداخت نمودن مالیات ویژه مشاغلی است که درآمدشان بیشتر از 2500$ (دلار آمریکا) باشد. دانش آموزان ملزم به ارائه مدارک عالی یا حرفه ای می باشند. لیست مشاغل محبوب مرتبط با کار ضمن تحصیل در سنگاپور شامل موارد ذیل است:

  • شغل مترجمی برای کمک به شرکت هایی به مترجم نیاز دارند
  • کار در دانشگاه ها و کالج ها مانند کار در کتابخانه
  • فعالیت به عنوان سرآشپز و یا به عنوان شاگرد
  • فعالیت به عنوان صندوقدار در فروشگاه ها و رستوران ها

شرایط اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور

برای این که اشخاص متقاضی اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور بخواهند ویزای تحصیلی این کشور را بدست آورند ملزم می باشند که مراحل ذیل را طی کرده باشند. نخست باید دانشجویی که دارای تابعیت بین المللی است، از دانشگاهی در این کشور موفق به گرفتن پذیرش شوند. در صورتی که این اشخاص موفق به گرفتن پذیرش از جانب یک دانشگاه در این کشور شوند، ملزم به دریافت نمودن یک نامه مبنی بر تایید و مورد قبول واقع شدن پذیرش مربوط به خود می باشند.

سپس نوبت به اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور با ارائه مدارکی از جمله پاسپورت و نامه پذیرش به سفارت می رسد. در صورتی که شما هم با خواندن مقاله شرایط کار دانشجویی در سنگاپور تمایل به مطالعه نمودن مطالب بیشتر دارید با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و هم چنین مراجعه به لینک اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور به اطلاعات جامع تری دست یابید.

پرسش هایی درباره کار دانشجویی در سنگاپور

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا یک دانشجوی خارجی می تواند در این کشور به کار مشغول شود؟ بله دولت سنگاپور این فرصت را در اختیار شهروندان خارجی نیز قرار داده است.
  • آیا از طریق کار، دانشجویان می توانند هزینه های زندگی خود را تامین کنند؟ باید درنظر داشت که تنها بخشی از هزینه های زندگی در این کشور از طریق کار تامین می شود.
  • چرا کار برای دانشجویان در سنگاپور می تواند مفید باشد؟ دانشجویان از این طریق می توانند تجربه کاری در بازار کار یک کشور را به دست آورند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *