مهاجرت

ویزای مکزیک

ویزای مکزیک

ویزای مکزیک به فرد اجازه می دهد تا در این کشورزندگی کند و برای رسیدن به خواسته خود، باید مجوزهای دیگری به دست آورد. ویزای مکزیک لازمه ورود به این کشور زیبا می باشد. جهت سفر کوتاه مدت به مکزیک داشتن ویزای کوتاه مدت الزامی می باشد و شخص باید برای اخذ ویزای توریستی اقدام نماید البته این مورد را باید در نظر داشت که در زمان بررسی مدارک مصاحبه نیز انجام می شود و همچنین اخذ هرگونه ویزا نیار به یک وکیل متخصص در این زمینه خواهد داشت.

  • شرایط ویزای مکزیک برای ایرانیان چیست؟
  • شرایط ویزای مکزیک از ترکیه به چه صورت است؟
  • آیا دریافت روادید مکزیک تضمینی وجود دارد؟
  • آیا ایرانی ها می توانند مجوز ورود به مکزیک را به دست آورند؟
  • تمکن مالی برای ورود به مکزیک چقدر است؟

اکثر کسانی که می ‌خواهند به مکزیک سفر کنند یا قصد گرفتن ویزای مکزیک را دارند، درگیر سؤالات زیر هستند: چطور به مکزیک سفر کنم؟ برای کار چطوری ویزا بگیرم؟ ویزای توریستی مکزیک چقدر زمان می ‌برد؟ شرایط گرفتن ویزای مکزیک چیست؟ در انتهای این مطلب تضمین می ‌کنیم که شما پاسخ سؤالات خود را می ‌گیرید و متوجه می ‌شوید که ویزای مکزیک به شما تعلق می‌ گیرد یا خیر. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نیز آماده ارائه خدمات مشاوره مهاجرتی به بهترین کشورهای دنیا می باشند.


موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حال حاضر در خصوص اخذ ویزای توریستی کشور مکزیک خدماتی ارائه نمیکند.

انواع ویزای کشور مکزیک در سال 2024

اخذ روادید مکزیک از هر نوع آن بستگی کاملی به ملیت فرد متقاضی دارد. ممکن است برخی از کشورها با دولت مکزیک قرارداد لغو روادید داشته باشند و از همین رو شهروندان آن کشورها برای ورود به مکزیک نیازی به اخذ مجوز از این کشور نداشته باشند. خود کشور مکزیک با داشتن سواحل دیدنی، مناظر بکر و طبیعی، آثار فرهنگی و معماری جذاب قدیمی کشوری توریست پذیر بوده و افراد با توجه به هدفشان می توانند یکی از ویزاهای زیر را برای ورود قانونی به مکزیک انتخاب کنند:

انواع ویزاهای کشور مکزیک

فرآیند گرفتن روادید مکزیک

مکزیک که رسما با عنوان ایالات متحده مکزیک نیز شناخته می شود یکی از معروفترین مقاصد توریستی جهان محسوب می شود. افراد از سراسر جهان برای دیدن سواحل آفتابی و یا خرابه های تاریخی به این کشور سفر می کنند. علاوه بر این فستیوال های فرهنگی، معماری و شهرهای استعماری و نیز زیبایی های طبیعی سبب شده تا این کشور به مقصد جذابی برای گردشگران تبدیل شود. بنابراین افرادی که قصد سفر به مکزیک را دارند با توجه به ملیت اشان بایستی برای اخذ ویزای مکزیک درخواست دهند. و کل فرآیند اخذ ویزا نیز از این قرار است:

مراحل مختلفشرایط
مرحله اولگرفتن وقت سفارت مکزیک برای انجام مصاحبه
مرحله دومتکمیل فرم درخواست ویزای مکزیک
مرحله سومجمع آوری مدارک لازم
مرحله چهارمتحویل درخواست و پرداخت هزینه ویزای مکزیک

بررسی شرایط گرفتن ویزای مکزیک

در قدم اول بررسی کنیم که آیا فرد شرایط اولیه اخذ ویزای مکزیک را دارد یا خیر. در نتیجه برای دریافت ویزای مکزیک در سال 2024 آماده سازی مدارک زیر مورد نیاز می باشد:

  • پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
  • ویزای معتبر کانادا یا اقامت دائم یکی از کشورهای آمریکا، ژاپن، بریتانیا یا کشورهای حوزه شنگن
  • فرم FMM که بدرستی تکمیل شده باشد (در لحظه ورود یا در طول پرواز به شما داده می ‌شود)
  • بلیط رفت و برگشت یا پرواز بعدی یا رزرو هتل
  • مدارکی که هدف سفر شما را اثبات می ‌کند (سفر، دعوت ‌نامه شرکت، قرارداد شرکت و غیره)
  • اثبات وضعیت مالی یا همان تمکن مالی

مراحل صدور ویزای مکزیک

نخستین و البته یکی از مهم ‌ترین مراحل صدور ویزای مکزیک دریافت وقت قبلی از سفارت مکزیک است؛ زیرا سفارت به درخواست ‌‌های ویزا فقط با وقت قبلی پاسخ می ‌دهد. متقاضیان برای دریافت وقت باید به سیستم Maxitel مراجعه کنند. گفتنی است دریافت وقت رایگان است و امکان صدور وقت فوری برای ویزا وجود ندارد. سپس متقاضی باید در وقت تعیین شده جهت تحویل مدارک و انجام مصاحبه به محل سفارت مراجعه کند. بدیهی است در صورت ناقص بودن مدارک، سفارت این حق را برای خود قائل است تا مصاحبه را لغو کند.

آیتمشرح
زمان لازم برای صدوراخذ ویزا مکزیک حداقل 10 روز کاری زمان نیاز دارد و در مواقعی ممکن است این زمان بیشتر شود.
هزینهمسافران گرامی در صورت داشتن ویزای شنگن قبلی هم باید مبلغ 150$ (دلار) بابت دریافت ویزا پرداخت نمایند. قیمت ویزای توریستی عادی 150$ (دلار) است.
مدت اقامت در مکزیکطبق بلیط و ویزای اخذ شده می باشد.
مدت اعتبار ویزاطبق تاریخ پرواز، مدت اخذ ویزا 25 روز کاری می باشد.

افرادی که ویزای اقامت بلند مدت مکزیک را به دست آورند این فرصت را خواهند داشت که مهاجرت به کانادا و مهاجرت به آمریکا را نیز تجربه کنند چراکه بر اساس توافقات صورت گرفته بین 3 کشور امکان مهاجرت ساده از این طریق نیز وجود دارد.

مدارک ویزای مکزیک

با توجه به قوانین مهاجرتی کشور مکزیک در سال 2023، مدارک و شرایط گرفتن ویزای مکزیک شامل موارد زیر می باشد:

  • اصل گذرنامه با امضاء، به همراه گذرنامه‌­ های قبلی. مدت اعتبار حداقل 7 ماه از تاریخ ورود، ارائه گذرنامه جداگانه برای هر نفر الزامی می ‌باشد. (داشتن دو صفحه سفید رو به‌ روی هم)
  • 3 قطعه عکس 4*3 رنگی، تمام رخ با زمینه سفید، کاملاً از رو به ‌رو، بدون لبخند، بدون عینک، گردی صورت کاملاً مشخص باشد، حداکثر برای 6 ماه اخیر (عکس با پاسپورت و ویزاهای قبلی یکی نباشد).
  • سند اصل و ترجمه شناسنامه به همراه کپی از کلیه صفحات آن
  • اصل و ترجمه سند ازدواج به همراه کپی از کلیه صفحات آن
  • اصل گواهی حساب بانکی با مهر و امضاء بانک فقط به زبان انگلیسی ارائه گردش حساب و گواهی تمکن الزامی است و زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر یک هفته قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت باشد و سایز پرینت بانکی A4 باشد.
  • حساب های جاری: کارکرد 6 ماه اخیر به زبان انگلیسی گواهی تمکن به زبان انگلیسی برای سپرده­‌ های بانکی به همراه گردش 6 ماهه سودبه زبان انگلیسی همراه با مهر شعبه و امضای بانک باید حداقل موجودی حساب یا سپرده برای هر نفر 400 میلیون ریال باشد.
  • اصل و ترجمه سند مالکیت

مدارک ویزای مکزیک

شرایط گرفتن ویزای مکزیک برای مشاغل تخصصی

اما شرایط اخذ ویزای مکزیک برای مشاغل تخصصی عبارتند از:

  • پروانه مطب یا حکم کارگزینی از بیمارستان و 3 فیش آخر حقوق، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی.
  • وکلا: پروانه وکالت.
  • مشاغل دولتی: حکم کارگزینی و 3 فیش آخر حقوق و یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و سه فیش آخر حقوق (‌سابقه تامین اجتماعی با مهر سازمان اختیاری است).
  • بازنشسته­‌ ها: ارائه حکم بازنشستگی، ارائه 3 فیش آخر حقوق.
  • مشاغل غیردولتی: گواهی اشتغال به کار با ذکر مدت اشتغال‌، سمت و میزان حقوق دریافتی از شرکت.
  • مربوطه به همراه 3 فیش آخر حقوق (‌سابقه بیمه تامین اجتماعی با مهر سازمان اختیاری است).
  • در صورت خویش فرما بودن: جواز کسب، آخرین آگهی تغییرات به همراه اساسنامه شرکت.
  • معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه: اصل حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار به همراه 3 فیش آخر حقوق (سابقه بیمه تامین اجتماعی با مهر سازمان اختیاری است).
  • دانش آموزان و دانشجویان: اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل، جهت دانش آموزانی که در سال تحصیلی قصد سفر دارند، علاوه بر نامه اشتغال به تحصیل، ارائه اصل و ترجمه رضایت­‌ نامه کتبی از مدیریت مدرسه با ذکر تاریخ سفر الزامی است.
  • برای فرزندان زیر 18 سال که بدون همراهی یکی از والدین سفر می ‌کنند رضایت‌ ­نامه محضری الزامی است. رضایتنامه محضری نیاز به ترجمه انگلیسی دارد.
  • اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم­‌ های خانه‌­ دار.

 

اقدامات لازم در سفارت مکزیک

حضور کلیه مسافرین جهت انگشت نگاری در سفارت الزامی است. تکمیل فرم مشخصات فردی اصل مدارک تا زمان بازگشت مسافر از سفر، نزد آژانس باقی می‌ ماند. کلیه مدارک نیاز به 2 سری کپی در برگه A4 دارند، کلیه مدارک نیاز به ترجمه انگلیسی دارند، بدون نیاز به تائیدیه دادگستری و امور خارجه لازم به ذکر است با توجه به مدارک ارائه شده و نظر سفارت ممکن است مدارک دیگری از مسافر درخواست گردد که تهیه و ارائه آنها جهت اخذ ویزا الزامی است.

نکات مهم در رابطه با اخذ ویزای مکزیک

سفارت مکزیک در ایران تنها برای درخواست ‌هایی ویزا صادر می ‌کند که هدف سفر، فعالیت‌ هایی باشد که بابت انجام آن‌ ها پولی دریافت نمی‌ شود مانند توریستی، جلسات کاری، کنفرانس ‌ها و برای ویزای کاری مکزیک، اسپانسر کاری در مکزیک باید برای افراد در یکی از نزدیک ‌ترین ادارات مهاجرتی اقدام کنند، در مورد کار در مکزیک در این نوشتار مطالعه فرمائید. ویزای توریستی مکزیک به مدت هتل رزرو شده می باشد. اگر شخصی دارای ویزای معتبر کانادا یا اقامت دائم کشورهای بریتانیا، آمریکا، ژاپن و دیگر کشورهای حوزه شنگن باشد برای سفرهای گردشگری، کاری و ترانزیتی احتیاج به درخواست ویزای این کشور ندارد. اگر این شرایط را فرد داشته باشد باید در هنگام سفر به مکزیک مدارک زیر را جهت ارائه در اختیار داشته باشید:

  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • ویزای معتبر یا اقامت دائم کشورهای گفته شده
  • تکمیل شده فرم FMM این فرم در لحظه ورود یا در طول پرواز به مسافر داده می‌ شود.
  • بلیط برگشت یا پرواز بعدی و رزرو هتل
  • ارائه مدرکی که هدف شما از سفر را مشخص کند.
  • ارائه مدرکی که وضعیت مالی را مشخص کند.

قوانین و شرایط گرفتن ویزای مکزیک

اگر اقامت دائم (PR) کشورهای آمریکا، بریتانیا، ژاپن یا کشورهای حوزه شنگن یا ویزای معتبر کانادا را فرد داشته باشد برای سفر توریستی، کاری و ترانزیت نیازی به درخواست ویزای مکزیک نخواهد داشت. صدور ویزای این کشور به منزله ضمانت ورود به این کشور نیست. پلیس مقامات اداره مهاجرت مکزیک حق تصمیم نهایی را دارند. در صورتی که قبلا سابقه دریافت ویزای شنگن را نداشته‌ اند، باید مبلغ 350$ (دلار) بابت ضمانت بازگشت پرداخت نمائید. صدور روادیدمکزیک به منزله ضمانت ورود به این کشور نیست و پلیس مقامات اداره مهاجرت مکزیک حق تصمیم گیری نهایی را دارند. افرادی که دارای اقامت آمریکا یا کانادا هستند نیازی به اخذ ویزای مکزیک ندارند و می توانند 180 روز در مکزیک اقامت داشته باشند.

دانستنی های کشور مکزیک

مکزیک، کشوری است در آمریکای شمالی. این کشور بیش از 120 میلیون نفر جمعیت دارد و پایتخت آن مکزیکوسیتی است. زبان اداری و کاربردی در مکزیک زبان اسپانیایی است. واحد پول آن پزوی مکزیک (Mex. $) معادل 100 سنتاوو است. همچنین مکزیک یازدهمین اقتصاد بزرگ دنیاست. مکزیکی که نرخ بیکاری آن در سال 2022 در کمال ناباوری در حدود 2.8% بوده است نرخی که حتی پایین تر از کشورهای اروپایی صاحب نامی مثل آلمان و فرانسه است:

توزیع نرخ بیکاری در کشور مکزیک

اما با این وجود سطح درآمدی کار در مکزیک هنوز به حد اروپا و آمریکا نرسیده است. چرا که در شرایط فعلی متوسط درآمد ناخالص ماهیانه در مکزیک در حدود MXN33200 (پزو) معادل $1714 (دلار) می باشد. پایین ترین درآمد ماهیانه در این کشور حدود MXN8410 و بالاترین سطح درآمدی نیز حدود MXN148000 (پزو) می باشد. در نمودار زیر می توان متوسط درآمدی مکزیک را با کشورهایی مثل آلمان و فرانسه مقایسه کرد:

مقایسه متوسط درآمدی به کشورهای مختلف (دلار در ماه)

مکزیک به سرزمین رنگ‌ها و کنتراست‌ ها معروف است، همین دلیل محکمی است که برای اقدام به این کشور و درخواست اخذ روادید توریستی مکزیک از سفارت این کشوردر تهران چندان کار پیچیده ‌ای نباشد. البته این در شرایطی است که شما تمامی مدارک خواسته شده را ارائه دهید البته کسی نمی ‌تواند قول ویزای تضمینی مکزیک به شما دهد. در پایان پیشنهاد می کنیم برای اطلاع بیشتر از نحوه اخذ اقامت مکزیک و راه های پرطرفداری مانند اعزام دانشجو و تحصیل در مکزیک با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

سوالات مکرر درباب ویزای مکزیک

اما در زمینه شرایط ویزای این کشور نیز سوالات مختلفی از قرار زیر مطرح می شود:

  • انواع ویزای مکزیک کدامند؟ کلا رویهم رفته با توجه به مدت اقامت متقاضیان، در کشور مکزیک سه نوع ویزا وجود دارد که شامل ویزاهای توریستی مکزیک (صادره با اعتبار ماکسیمم 180 روز)، ویزای اقامت موقت مکزیک (با اعتبار بیش از 6 ماه تا حتی 4 سال) و ویزای اقامت دائم مکزیک می باشد.
  • انواع ویزای کار و تحصیل و یا ویزای خانوادگی مکزیک از چه نوع ویزاهایی هستند؟ اینها از نوع ویزاهای اقامت موقتی می باشند.
  • شرط اخذ ویزای اقامت دائمی مکزیک چیست؟ این نوع ویزا مخصوص بازنشستگانی است که با یک درآمد مستقلی قصد زندگی در مکزیک را دارند. همچنین اتباع خارجی که با شهروند مکزیکی ازدواج کرده اند بعد از حداقل 4 سال زندگی مشترک در مکزیک صلاحیت درخواست این ویزا را پیدا می کنند.
  • مراحل گرفتن ویزای مکزیک چیست؟ مراجعه به سفارت و گرفتن وقت مصاحبه، تکمیل فرم درخواست ویزای مکزیک، جمع آوری مدارک لازم و نیز تحویل درخواست ویزا و پرداخت هزینه از جمله این مراحل می باشد.
  • مدت زمان رسیدگی به درخواست ویزای مکزیک چقدر است؟ بسته به شرایط مختلف از 2 روز تا 10 روز کاری طول می کشد.
3.5/5 - (4 امتیاز)

106 دیدگاه برای “ویزای مکزیک

  1. ستاره گفت:

    سلام. آیا شما وقت سفارت مکزیک هم میگیرید ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر متاسفانه در این زمینه فعلا خدماتی نداریم

  2. جواد گفت:

    سلام وقت شما بخير وقتيكه داخل فرودگاه مكزيك ميشيم اگه ديپورت كنه چيقدر زمان ميبره تا برگرديم ايران يعني اونجاه چيقدر نگه ميداره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      معمولا با اولین پرواز باید برگردید

  3. عرفان گفت:

    سلام
    من میخواستم با ویزای توریستی برم مکزیک
    یعنی احتمالش زیاده که بعد گرفتن ویزا
    اونجا به من اجازه ورود ندن؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله متاسفانه تجربه چند وقت اخیر نشون می ده که در فرودگاه سخت گیری های زیادی می کنن برای ورود شهروندان ایران و افغانستان

    2. عرتی گفت:

      داشتن ویزای مکزیک به هیچ وجه تضمین ورود شما به خاک مکزیک نیست. توجه داشته باشید که احتمال ورود ایرانیان و برخی ملیت های دیگر به خاک مکزیک، در بهترین حالت پنجاه پنجاه است.

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        بله کاملا درست هست و متاسفانه بسیاری در فرودگاه با ریجکتی روبرو می شن

  4. Shayan گفت:

    مکزیک به هیچ عنوان ورود نمی‌دهد گول نخورید می‌روید به سفارت ویزا می‌دهد زمانی که پرواز میکنین دیپرت صد در صد میشید مخصوصا اگر پاس افغانی یا ایرانی داشته باشید به هیچ عنوان مکزیک نرین من رفتم با ۳هتل ۳ پرواز داخلی با ۳ویزای کشورهای مکزیک برزیل کوبا من را دیپرت کردن فکر نکنین مکزیک کسیو راه میده این اشتباه هست تنها چیزی که برای ما دارد فقط شما پول زیادی برای بیلیط میپردازین و دیپرت میشید و به زندان می‌روید و سریعا دیپرت میشید

    1. امیر جلالی گفت:

      بله متاسفانه مکزیک بسیار سخت گیرانه عمل می کنه در رابطه با ورود شهروندان خارجی

    2. هلیا گفت:

      سلام
      میشه بپرسم ورود شما به مکزیک به چه شهری بوده که دیپورت شدید؟ و آیا تنها سفر می کردید؟

  5. سارا گفت:

    ویزای توریستی مکزیک چقدر طور می‌کشه تا دریافت کنیم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بستگی به شلوغی سفارت داره ولی از 2 هفته تا 3 ماه ولی معمولا زیر 20 روز ارائه میشه

  6. اریک گفت:

    سلام و روز بخیر .. من ای دی کارت و پاسپورت 3ساله آلمان را دارم پاسپورت آبی سیاسی آیا امکان دارد همراه ای دی کارت و پاسپورت سیاسی آلمانی ویژه مکزیک را گرفت از آلمان ویا فرانسه ویا هر کشور اروپایی دیگه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر نمیشه!
      آلمان شهروندی دوگانه رو نمی پذیره و شما زمانی که شهروندی کشور دیگه ای رو بپذیرید، شهروندی آلمان برای شما لغو میشه

  7. احمد خالد شریفی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من از افغانستان هستم و حالا در ایران مدت یکسال میشود دانشجو هستم اقامت ایران را هم دارم آیا میتوانم ویزای توریستی مکزیک را بگیرم؟ و شرایط اش چه هست ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این امکان برای شما هست. فقط این که ویزا رو در نهایت به دست خواهید اورد یا خیر به مدارکی که ارائه می دید داره

  8. میلاد حمیدی گفت:

    تشکر از معلومات تان یک پرسش
    کس ویزه مکسیکو ره ګفته می زنم اما باید پاسپورت در مکسیکو باشد وقت ویزه زده شده پس پاسپورت کابل به شکل فیزیکي انتقال میده ایا باز می توانیم با او ویزه از کابل پرواز کنیم مطلب اجازه داده می شود ؟
    در ویزه کنتری ایشو ره مکسیکو میزنه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر درست متوجه شده باشم، ویزا رو زمانی که به شما دادند، شما می تونید با استفاده از اون به مکزیک مهاجرت کنید.
      در حقیقت پاسپورت مجدد برای شما ارسال می شه

  9. خالد شمس گفت:

    سلام خسته نباشید
    افغان هستم و اقامت توریستی ترکیه را دارم
    آیا برای درخواست ویزای توریستی مکزیک باید شغل یا پیشه داشت

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر داشته باشید نشون می ده که احتمال بازگشت شما بیشتر هست و در نتیجه میشه شانس بیشتری برای دریافت ویزا داشته باشید

  10. Ali گفت:

    سلام، مطالبی که عنوان کردید خوب و کامل بود فقط یک مورد را اشاره نکردید که ” با داشتن ویزای مکزیک ضمانتی برای ورود به مکزیک وجود ندارد ” و این با نظر مامور مرزی قابل تایید است حتی شما پس از دریافت ویزا از سفارت مکزیک آنها از شما در این مورد تعهد می‌گیرند و شما باید آن را امضا کنید که بعدا برای آنها مسئولیتی نداشته باشد. ضمنا بدلیل مهاجرت غیر قانونی چند ایرانی از مکزیک به آمریکا در ماه مارس سال گذشته شرایط برای ورود ایرانی ها سخت شده و بعضی از آنها را دیپورت کردند…

    1. امیر جلالی گفت:

      ممنون از توضیحاتی که ارائه کردید

  11. عبدالرشید گفت:

    سلام
    من افغان هستم ویزای مکزیک میخواهم توریستی
    چون در افغانستان مکزیک سفارت ندارد آیا شما میتوانید
    ویزای برایم بکرید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید ببینید که سفارت مکزیک در کدام کشور برای شهروندان افغانستان اعلام آمادگی کرده.
      ما در حال حاضر برای ویزای تحصیلی اقدام نمی کنیم

  12. علی گفت:

    سلام
    من افغان هستم اقامت توریستی ترکیه رل دارم آیا میتوان ویزا مکزیک را بدست آورد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله مشکلی از این بابت نیست

  13. اشكان گفت:

    سلام
    براي گرفتن ويزا من قولنامه ملكي سه دانگ دارم كه ٢ سال از تاريخ آن گذشته و سند خودرو و حساب بانكي خوب . آيا شرايط كافي است؟ متشكرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام بله می تونه کفایت کنه

  14. نورآغا گفت:

    سلام برادر من افغان استم ودر کابل زنده‌گی میکنم آیا من می‌توانم با دعوت نامه مکزیک از سفارت مکزیک در تهران ویزه به دست بیاورم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      یا باید اقامت ایران رو داشته باشید یا اینکه سفارت مکزیک در ایران حافظ منافع شهروندان افغانستان اعلام شده باشه

  15. آیتک گفت:

    با سلام
    بنده شهروند ازبک هستم.
    آیا امکان اخذ ویزای مکزیک برای من از سفارت مکزیک در ایران امکان‌پذیر است یا خیر.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که بیش از شش ماه هست که در ایران قانونا اقامت دارید، بله می تونید

  16. امین گفت:

    سلام من PR کانادا دارم. از کانادا برای سفر توریستی به مکزیک به ویزای مکزیک نیاز دارم؟ با داشتن PR نیازی نیست اقدامی بکنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای توریستی خیر

  17. محمد مدرس گفت:

    دوست عزیز سلام و خسته نباشید.
    تشکر از خدمات خوب تان.
    من افغان هستم و فعلا در افغانستان هستم اسناد خاصی هم ندارم اگر با ویزا بیایم ایران میتونم ویزای مکزیک را بدست بیارم؟
    و اگه این کار شدنی باشد چی مقدار هزینه ضرورت خواهد شد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از طریق خود افغانستان برای مکزیک اقدام کنید بهتر هست مستقیم اقدام کنید

  18. حامد گفت:

    سلام وقت بخیر ایا درسته جدید کشور مکزیک ایرانیهارو که با ویزا توریستی ورود میکنن تو فرودگاه نگه میداره و اجازه ورود به مکزیکنمیدن یعد دیپورت میکنن؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در این زمینه اطلاع دقیقی نداریم و راهنمایی شما باعث گمراهی میشه

  19. رضا گفت:

    با سلام
    من ویزای مولتیپل انگلستان ۵ ساله دارم و چهار سال از زمان ویزام باقی مونده ، میتونم بدون ویزا وارد مکزیک بشم جهت توریستی

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر باید ویزای مکزیک رو جداگانه دریافت کنید

  20. زری گفت:

    وقت بخیر بر ای ازدواج خواهرزاده ام که از من دعوت کرده قصد دارم به مکزیک سفر کنم چگونه اقدام کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ایشون می تونن از طریق اداره مهاجرت مکزیک برای شما یک دعوتنامه ارسال کنند و شما با دریافت وقت قبلی از سفارت، مراحل ورود به این کشور رو طی کنید

  21. Hamed گفت:

    سلام من میخوام ویزای گردشگری بگیرم
    سند ملک ایا جزو تمکن مالی برای اخذ ویزا حساب میشه یا پرینت حساب الزامی هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سند ملک می تونه برای شما یک سند معتبر باشه برای این که نشون بده شما قصد بازگشت به کشور رو دارید.
      پرینت حساب رو شما حتما باید داشته باشید

  22. Sayed noor ahmad naafi گفت:

    سلام من افغان هستم مدت است ایران آمدم میخواهم ویکیشن بروم مکزیک خودم استاک مارکیت دارم می‌توانم سفر کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید اقدام کنید از این طریق

  23. پیمان گفت:

    سلام ببخشید ما افغان هستیم با هماهنگی دفتر هواپیمایی قرار شد ویزا مکزیک بگیرم بعد بریم امریکا اونجا معرفی کرد میشه راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در چه رابطه ای دقیقا راهنمایی نیاز دارید؟

  24. نسیم گفت:

    سلام ، من دانشجوی دکتری در مکزیک هستم و تا پایان سال ۲۰۲۵ مدت تحصیلم میباشد و کارت اقامت موقت مکزیک دارم، برای پدرم ویزای موقت ۶ ماه گرفته ام، ایا برای تهیه بلیط پرواز باید مدت زمان بین بلیط رفت و برگشت یک ماه باشد یا میتواند به مدت کمتر از شش ماه مطابق با تاریخ اکسپایری ویزای پدرم باشد؟ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر ویزای ایشون توی پاسپورت مهر شده، دیگه نیازی به گرفتن بلیط برگشت از الان نیست. هر زمان که ایشون در بازه زمانی 6 ماه از لحظه اعتبار ویزا خارج بشن از مکزیک مشکلی واسشون پیش نمیاد

    2. هومن گفت:

      سلام من برزیل هستم امکان داره راهنمایی کنید که چطور زمینی میتونم خودم رو به مکزیک برسونم ؟ آیا شخصی رو میشناسید ؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام آیا منظورتون از صورت غیر قانونی هست؟

  25. محسن هیرو۶۶ گفت:

    سلام خدا قوت ممنون از سایت خوبتون.ببخشید من با ۱۵۰ هزار دلار ایا میتونم ملک بخرم و اقامت دائم مکزیک رو بگیرم؟بنده مجرد هستم .و اینکه برای ورود به مکزیک باید چه نوع ویزایی بگیرم؟ایا میشه از سفارت مکزیک ور ایران درخواست اقامت دائم داد؟یا بهتره اول ویزای توریستی بگیرم و اونجا که رفتم اقدام به خرید ملک کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خرید ملک در مکزیک منجر به اقامت نمیشه

  26. میرزای گفت:

    سلام من می‌خوام برای کار به مکزیک برم میشه لطفا راهنمایی کنید کجا برم و چقدر هزینه باید بپردازم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از این کشور پیشنهاد کاری داشته باشید. سایت ها و موسسات کاریابی در مکزیک خیلی می تونن به شما کمک کنن

  27. حسین گفت:

    سلام
    آیا با ویزای شنگن می‌توان از مکزیک بدون ویزا دیدن کرد؟
    در برخی سایت ها این مطلب نوشته شده بود

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با ویزای مولتی شنگن می تونید وارد بشید به شرط این که ویزای شما معتبر باشه

  28. نیما گفت:

    با سلام من ویزای شنگن دارم آیا برای ورود به مکزیک به ویزای مکزیک نیاز دارم؟ با تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام بله

  29. هيروش گفت:

    سلام من قصد پناهندگي در خاك آمريكا را دارم، اما با ورد قانوني به كشور مكريك مشكلي ندارم تا اونجا كه در مطالب سايتتون خوندم فهميدم كسايي كه وايزاي كشورهاي حوزه شنگن ندارن بايد مبلغ سيصد و پنجاه دلار جهت ضمانت بازگشت بپردازند براي اخز ويزاي مكريك در سفارت ايا مشكلي هست از اين بابت لطفاً راهنمايي كنين ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسانه در این زمینه هیچ گونه اقدامی نداریم و در حال حاضر امکان راهنمایی شما در این زمینه وجود نداره

  30. علی گفت:

    من جواز کسب دارم باید چقد هزینه کنم تا اقامت دائم بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مسیر مهاجرتی که برای ورود به مکزیک در نظر گرفتید چی هست؟

  31. Ahmadnabi گفت:

    سلام
    من میخواهم به مکزیک سفر کنم ویژه تروستی بیگیرم شهروند افغانستان هستم میتوانم سفر کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با توجه به آن چه در روزهای اول اشغال افغانستان توسط نیروی طالب گفته شد، شما می تونید اقدام کنید

  32. Yasin haidari گفت:

    نه قصد پناهندگی ندارم فقط ویزای توریستی میخوام
    ایا میتوانم به سفارت مکزیک در ایران مراجعه کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      با دریافت وقت قبلی بله.
      حتما مدارکی داشته باشید که نشون بده شما به کشورتون برمی گردید

  33. Yasin haidari گفت:

    سلام. علیکم
    من اهل افغانستان هستم
    ایا من می توانم با پاسپورت افغانی ویزای توریستی مکزیک بگیرم از سفارت مکزیک در ایران؟
    و اگر امکان اش هست قیمت ان چنده؟
    ویزای توریستی 20روزه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      علیک سلام
      آیا قصد پناهندگی توی این کشور رو دارید؟

  34. افكاري گفت:

    سلام من از ايران توريستي اقدام كردم يه سري از دوستان گفتن تو فرودگاه مكزيك ايرانيارو با داشتن ويزا ي مكزيك ديپورت ميكنند ! ايا اين صحت داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ممکن هست در یک مقطعی به دلیل شیوع کرونا چنین شرایطی وجود داشته باشه. اما در شرایط کلی این شکل نیست

  35. آریا گفت:

    سلام. امکان اخذ ویزای ۶ ماهه مکزیک جهت دوره آموزشی زبان اسپانیایی هست؟ برای رزرو دوره ها همشون پول رو اول میخوان. بعد اگه ویزا ریجکت بشه چی؟ ۳تا ویزای شنگن تو ۵ سال اخیر دارم. امکان راهنمایی و مشاوره وجود داره؟ گرفتن ویزا چقدر زمان میبره؟ این ویزا تحصیلی محصوب میشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله ویزای تحصیلی باید دریافت کنید. در صورتی که ویزا ریجکت بشه بعضی از موسسات هزینه های پرداختی شما رو بازپس می دن.

  36. سامان گفت:

    درود برشما،من اقامت یکی از کشورهای اروپا را دارم،میشه بیشتر راهنمایی کنید که ایا برای مسافرن به مکریک نیازی به گرفتن ویزا دارم؟درضمن میشه بیشتر توضیح دهید اقامت دائم با اقامت سه ساله هیچ تأثیری در مسافرت بوجود میاورد؟منظور اینکه با این مدارک اقامت سه سالی و پاسپورت پنج سالیم،ایا میتوان بدون ویزا سفر کنم؟ممنون میشم که بیشتر راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این مسئله به شرایط اقامتی شما و همچنین کشوری که در اون زندگی می کنید بستگی داره که متاسفانه هیچ کدوم رو بیان نکردید با این حال اکثر شهروندان اروپایی به راحتی می تونن ویزای توریستی مکزیک رو به دست بیارن

  37. Mohammad Hussain گفت:

    سلام من از افغانستان هستم و یک شخص در مکزیک است باشنده مکزیک چطور می تواند برای من دعوت نامه روان کند?
    و یا من پیشش بیروم
    لطفا کمک کنید تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      با چه دعوتنامه ای میخواین به مکزیک سفر کنید و اون شخص چه نسبتی با شما داره؟

  38. حسینی گفت:

    سلام من ویزای کانادا دارم آیا اگه با پرواز از ایران به کانادا و بعد مکزیک برم ویزا لازم ندارم؟ترانزیت کانادا باشه مورد قبول هست ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      نیاز به ویزا خواهید داشت

  39. علی گفت:

    درود به شما . لطفا من را راهنمایی کنید . بنده یک دوست دارم که در مکزیک هست و زندگی میکند وپاسپورت آمریکا دارد و خودش اهل همان جا هست ایشان از چه طریقی میتواند به من کمک کند به آنجا برم .ممنون میشم کمکم کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      متاسفانه این امکان وجود نداره و باید از طریق خودتون اقدام کنید لطفا رزومه تون رو بفرستید تا بررسی بشه

  40. هلن گفت:

    باسلام در شرایط کرونا امکان اخذ ویزای توریستی مکزیک هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      با آژانس های مسافرتی تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن

  41. نازیلا گفت:

    من شنیدم برای دادن ویزای کار مکزیک ثبت نام نکردن در لاتاری امریکا تاثیر داره درسته؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      من چنین چیزی نشنیدم متاسفانه

  42. khaterajan گفت:

    سلام‌ من در ترکیه هستم و کملیک پناجویی دارم شخصی برای من میگوید ویزه مکزیکو را برای شما میگیرم در یک ماه چگونه بدانم ویزه تقلبی نیست لطفن رهنمایی کند

    1. داوری گفت:

      سلام
      اطلاعی ندارم متاسفانه باید بیشتر تحقیق بفرمائید

  43. علی گفت:

    درود و وقت بخیر
    من ساکن استانبول هستم ،آیا از اینجا میشه واسه ویزای توریستی مکزیک اقدام کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در صورتی که بیش از 6 ماه در ترکیه مقیم هستید میتونید این کارو انجام بدید

  44. سارا گفت:

    باسلام
    اگر دعوتنامه شرکت در کنگره علمی داشته باشیم شرایط اخد ویزا به چه صورت هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      شناس ویزا برای این موارد بالا نیست متاسفانه
      هدفتون چیه و برای چه کشوری می خواین اقدام کنید؟
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  45. Ali گفت:

    ایا با مدرک تحصیلی کمتر از لیسانس یا فنی و حرفه ای میشه ویزای کار مکزیک گرفت؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اخذ ویزای کار مکزیک فارغ از مدرک تحصیلی نیاز به یک دعوتنامه درجه یک دارید

  46. Isaac گفت:

    با سلام وقت بخير
    با توجه شرايط كنونى سفارت فعاليت خود رو كى از سر ميگيره

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      در سایت سفارت متعاقبا اعلام میکنن

  47. غلام رضا گفت:

    شما شماره تماس ندارید من از افغانستان هستم ویزای کشور مکزیک لازم دارم شما وسیله ارتباطی ندارید که با ما یا ماباشما به تماس شویم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شماره تماس ما 91003232 هستش
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  48. الهه گفت:

    چرا توضیح ندادید که شرایط گرفتن ویزای توریستی چی هست؟!

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اطلاع از شرایط ویزای توریستی می توانید مقاله ویزای توریستی مکزیک رو مطالعه بفرمایید.

    2. داوری گفت:

      سلام و درود
      لطقا مقاله ویزای توریستی مکزیکرو مطالعه کنید

  49. فرشید گفت:

    درود بر شما
    بنده دانشجو با اقامت محدود( دوساله) در آلمان هستم
    ویزای ۴ ساله توریستی کانادا رو هم دارم که البته هنوز وارد خاک کانادا نشدم.
    نیازی به اقدام برای اخذ ویزای مکزیک دارم؟

    پیشاپیش سپاس از شما

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا با آژانس های هواپیمایی هماهنگ بفرمایید

  50. بهنام گفت:

    با سلام . سوالی داشتم.
    ۳ تا شنگن دارم با مدارک خوب و تمکن بالا توانایی گرفتن ویزای مکزیک رو دارم یا سخت میگیرن ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما موسسه خدمات ویزای توریستی مکزیک را ندارد با آژانس های هواپیمایی تماس بگیرید ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *