ویزای کاری

فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک

فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک

اشتغال در دانمارک در سال 2023 از طرق گوناگون ممکن بوده و اطلاع از فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک برای کارجویان بسیار سودمند خواهد بود. سودمندی اطلاع از فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک به راحتی استخدام در دانمارک کمک می نماید. دریافت اطلاعات مهاجرت و بررسی شرایط مهاجرت از فرایندی می باشد که باید توسط وکیل مهاجرت صورت گیرد. در این مقاله به بررسی فهرست مشاغل مورد نیاز در سال 2023 در کشور دانمارک، شرایط و ویژگی های متمایز کننده، امکاناتی که فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک برای متقاضی فراهم می نماید و حداقل مدرک تحصیلی برای دریافت شغل در کشور دانمارک می پردازیم. درصد موفقیت گرین کارت دانمارک در سال های اخیر 55% بوده است.

  • لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک کدامند؟
  • مدت زمان لازم جهت اخذ اقامت دانمارک چقدر است؟
  • بهترین بازار کار را در دانمارک چه رشته هایی دارند؟

کشور دانمارک یکی از کشور های حوزه اسکاندیناویست و به جهت سطح بسیار بالای استاندارد های زندگی ، قدرت اقتصادی و آزادی های اجتماعی از جمله گزینه های برتر مهاجرتی در خصوص اخذ اقامت تحصیلی یا کاری می باشد. سالانه میزان درخواست برای متقاضیان مهاجرت به این کشور بالاست. در سال های متوالی مردمان دانمارک تحت عنوان راضی ترین مردمان جهان معرفی شده اند. رتبه برتر در سال 2016 در سازمان یونیورسام در خصوص شادترین و راضی ترین مردمان اشاره شده است. ناگفته نماند که کشور دانمارک دارای کمترین فساد اداری و قضایی است و این مهم در راستای برخورد منصافه و قانونی با تمام افراد مقیم، چه مهاجر و شهروند نمود می یابد. کرون واحد پول دانمارک است. در این خصوص باید گفت که از جمله کشورهایی می باشد که از حوزه یورو پیروی نمی کند. کشور شادی ها در سال های اخیر مورد استقبال بیشتر مهاجرین قرار گرفته است.

بررسی فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک

متقاضیان برای کار در دانمارک باید دارای پیشنهاد کاری باشند. اگر قصد اخذ ویزای کاری را دارید مقاله ویزای کاری دانمارک را مطالعه نمایید. متقاضی کار در دانمارک که دارای تجربه و مهارت کاری کم می باشد با شرایطی قادر به اقدام می باشند. با شرایط بالا این موضوع که شغل انتخابی فرد در فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک باشد کارآمد می باشد. نام لیست فهرست مشاغل مورد نیاز در دانمارک پوزیتیو لیست (لیست مثبت) می باشد.

پوزیتیو لیست یا همان لیست مثبت شامل مشاغلی هستند که کشور دانمارک در آن زمینه کمبود نیروی کار دارد.

بررسی فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک

قسمتی از فهرست این مشاغل به صورت زیر می باشد:

  • مهندس مکانیک
  • مهندس تولید
  • مهندس ساختمان
  • مهندس انرژی
  • مهندس الکترونیک
  • مهندس IT
  • مهندس طراح و مخترع
  • مهندس معماری و مدیر ساخت و ساز
  • پزشک دندانپزشک و دام پزشک
  • مدرس دبیرستان مدارس مذهبی و مدارس نمونه و سطح عالی مردمی
  • معلم دبستان ابتدایی
  • کشاورز
  • نقشه برداری زمین
  • دارو ساز
  • تحلیل گر تجاری
  • وکیل

شرایط اشتغال در دانمارک در 2023

قبل از اقدام برای اخذ ویزای کار در دانمارک باید بررسی نمائید شغل انتخابی در لیست مشاغل مورد نیاز یا همان لیست مثبت سال 2023 وجود داشته باشد. داشتن قرارداد یا پیشنهاد کاری مکتوب با ذکر دستمزد و شرایط استخدامی از سمت کارفرما نیز واجب است. در مرحله بعد شما باید مطابقت و استاندارد بودن شرایط کاری و استخدام کار پیشنهادی با قوانین دانمارک را بررسی نمائید.

داشتن حداقل مدرک کارشناسی برای موقعیت های کاری پوزیتیو لیست الزامی می باشد. در موارد خاصی باید مجوز از دانمارک داشته باشید. مثلا پزشکان بین المللی باید مجوزی از موسسه ایمنی بیماران دانمارک اخذ نمایند. برای آگاهی بهتر از شرایط کار در دانمارک بهتر است نمودار ذیل بررسی گردد:

شرایط کار در دانمارک

از دست دادن کار در دانمارک

چنانچه متقاضی کار خود را بدون اهمالی از دست دهد قادر به اخذ 6 ماه مجوز اقامت می باشد. این مجوز جهت کاریابی برای متقاضی منظور شده است. همچنین متقاضی باید مجدد برای اخذ اقامت و مجوز کاریابی اقدام نماید. متقاضی برای اقدام مجدد می توانند از طریق فرم تقاضای AR1 و یا نامه نگاری اقدام نمایند. متقاضی باید مدارک فسخ و یا مستندات از دست دادن کار و کپی پاسپورتش را ارائه نماید. ضمیمه سند پرداخت و اعلام وصول برای تقاضا الزامی می باشد. چنانچه متقاضی در زمان کار در یک شغل دیگری بیابد باید مجدد برای اخذ اقامت اقدام نماید.

وضعیت کار فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک

با توجه به جدول زیر بهترین شرکت دانمارکی به لحاظ پرداخت حقوق مربوط به شرکت Nykredit Group Asset Manager می باشد. میانگین درآمد پرداختی توسط شرکت مذکور در حدود 199000$ (دلار آمریکا) می باشد:

کارفرمامیانگین درآمدی به دلار آمریکا
Nykredit Group Asset Manager$199000
Saxo Bank$160000
DONG Energy$128000
Maersk$104000
Nordea Group$103000
Consulting, Accounting and Recruitment$96000

همچنین جهت آشنایی بیشتر هموطنان با مشاغل پر درآمد دانمارک، ما مشاهده جدول زیر را به متقاضیان پیشنهاد می کنیم:

فعالیتمیانگین درآمدی به دلار آمریکا
خدمات مالی$119000
برنامه نویسی و مدیریت پروژه$112000
کنترل مالی و استراتژی$103000
مدیریت اجرایی$96000
فروش ها و توسعه بیزینس$95000
مشاوره، حسابداری و خدمات حرفه ای$87000

مدت اقامت از طریق کار در دانمارک

چنانچه قرارداد کاری محدودیت زمانی معینی نداشته باشد، مجوز اقامت به طور طبیعی برای 4 سال صادر می گردد. در صورت ادامه کار در همان شغل متقاضیان قادر به درخواست تمدید مجاز اقامت خود می باشند. چنانچه فرد انقضا اقامتش تمام و با شرایط مذکور تقاضای تمدید کرده باشد قادر به حضور در دانمارک است. این امکان حضور مربوط به زمان پردازش صدور مجدد اقامت می باشد.

در صورتی که شغل فرد در لیست یاد شده نباشد با استمرار در آن کار می توان اقامت اخذ نمود. برای اخذ مجوز اقامت براساس کارهای موقتی اعتبار مجوز 6 ماه بیشتر از تاریخ قرارداد کاری می باشد. این 6 ماه برای کاریابی مجدد برای متقاضی در نظر گرفته می شود. این اتفاق بعد از انقضا قرارداد کاری امکان پذیر می باشد. در وسط دوره کاری امکان کاریابی برای متقاضی وجود ندارد.

شرایط همراهی خانواده در دانمارک

در صورت احراز شرایط و اخذ ویزای کار در کشور دانمارک متقاضی قادر است خانواده خود را همراه خود ببرد. چنانچه متقاضی اثبات نماید که شرکتی با کارمندان خارجی دارد قادر به استخدام یک نفر در آژانس بین المللی می باشد. این نیرو کار جهت تماس در آژانس بین المللی قابل استخدام است. هزینه زندگی در دانمارک طبق آخرین آمار در زندگی یک ماهه 1100€ (یورو) برآورد شده است. در نهایت با چند سال اقامت و پرداخت مالیات از سوی فرد و اعضای خانواده وی امکان اخذ پاسپورت دانمارک وجود دارد. اعتبار پاسپورت دانمارک در نمودار ذیل نشان داده شده است:

اعتبار پاسپورت دانمارک

پیشنهاد برای فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک

موارد دیگری از جمله سطح هزینه ها و درآمدها در دانمارک از عوامل مهم در تصمیم گیری می باشد. اطلاع از میزان هزینه های زندگی از جمله پارامترهای مهم در باب مهاجرت است. کشور دانمارک نیز از این قانون مستثنی نمی باشد. برای اطلاع می توانند به مقاله هزینه زندگی در دانمارک رجوع نمائید. همچنین یررسی شرایط و قوانین کار در دانمارک نیز حائز اهمیت می باشد. متقاضی برای اقدام به کاریابی از طریق موسسات کاریابی باید با این موسسات آشنایی داشته باشد. بسیاری از افراد برای کار در کشورهای اروپایی کشور آلمان را نیز مورد نظر قرار داده اند و در طلب ویزای کار آلمان می باشند. با توجه به شرایط فوق العاده کاری و بالا بودن اقتصاد پیشنهاد می کنیم اطلاعات لازم در این خصوص را با مطالعه مقاله فوق کسب نمایید.

مسلما برای اقدام در این راستا نیازمند مشاوره و همراهی افرادی راه آشنا در این زمینه خواهید بود. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قطعا همراهان خوبی در این مسیر برای شما خواهند بود. پیشنهاد وکلا و کارشناسان ما این است که قبل از تصمیم گیری در این باب با موسسه ما تماس حاصل نمائید و از نظر وکلای ما در این زمینه بهرمند شوید. از بذل توجه شما سپاس گزاریم.

سوالات پرتکرار در خصوص فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک

در خصوص فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک بررسی موارد زیر الزامی است:

  1. مشاغل مورد نیاز در کشور دانمارک کدام اند؟ این مشاغل بیشتر در دسته بندی مشاغل فنی و مهندسی، آی تی و پیراپزشکی می باشد.
  2. شرایط اشتغال در دانمارک چیست؟ داشتن حداقل مدرک کارشناسی و رشته تحصیلی در لیست مشاغل مورد نیاز این کشور از سایر موارد اصلی می باشد.
  3. میانگین درآمد در دانمارک چقدر است؟ میزان درآمد بسته به رشته تحصیلی متغیر است و به مقدار 87000$ الی 199000$ (دلار) است.
  4. شرایط ویزای همراه دانمارک چیست؟ شرایط الحاق خانواده بستگی به محل اقامت متقاضی و میزان درآمد ماهانه برای پوشش هزینه های زندگی دارد.
  5. بهترین برنامه مهاجرت به دانمارک کدام است؟ یکی از برترین راه های اخذ اقامت از کشور دانمارک از طریق ویزای تحصیلی می باشد که فرد باید در دانشگاه های این کشور اقدام به ثبت نام نماید.
4.6/5 - (27 امتیاز)

80 دیدگاه برای “فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک

  1. حامد گفت:

    سلام .من یک قناد یا همون شیرینی پز
    27سالمه در قسمت تر و دسر به صورت حرفه ای
    میتونم برای دانمارک اقدام کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به دانمارک باید رزومه بسیار قوی در اختیار داشته باشد و تسلط به زبان دانمارکی هم برای شما یک الزام هست
      شما در این صورت ممکن هست بتونید یک پیشنهاد کاری دریافت کنید و بعد از این طریق برای ویزای کاری دانمارک اقدام کنید

  2. سجاد گفت:

    با سلام
    من 37 ساله هستم مهندس عمران گرایش نقشه برداری و فوق لیسانس مدیریت کسب و کار گرایش استراتژی با 11 سال سابقه کار در پروژه های مختلف عمرانی و ادرات دولتی توانای نرم افزاری هم در سطح اکسل و ورد اتوکد دارم دوره ههای مختلف مدیریتی رو هم گذروندم و توانایی تحلیل و برنامه ریزی و رو دارم و بلدم آیا میتونم برای کار در دامارک اقدام کنم و شرایط چگونه هست؟
    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در دانمارک نیاز به دعوتنامه کاری هم خواهید داشت لطفا مقاله موسسات کاریابی در دانمارک رو مطالعه نمایید

  3. امیر گفت:

    سلام، من مدرک مهندسی مکانیک دارم با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی انرژی، سابقه کار دو سال در طراحی سیستم های تهویه مطبوع و برودتی دارم و سنم ۲۵ ساله و آیلتس ۷ دارم، شرایط من برای مشاغل پازتیو لیست چگونه هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      مدرک خوبی دارید برای کار در دانمارک اما در ابتدا به دنبال یک آفر کاری خوب از دانمارک باشید

  4. م.ن گفت:

    باسلام .بنده کاردانی رادیولوژی با ۸سال سابقه کار در رادیولوژی دندان و اندام. خواستم بپرسم .چقدر احتمال پذیرش در دانمارک وجود داره .ضمنا همسرم مهندس عمران ودبیر میباشند شرایط کاربرای ایشان به چه صورت.متشکرم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در این کشور اگر کار شما در فهرست مشاغل وجود داره باید رزومه ارسال کنید و قرارداد کاری دریافت کنید

  5. پری گفت:

    سلام وقت بخیر من از طریق همسرم قراره برم دانمارک کلا تو کار اداری سابقه کار دارم ولی میخوام تو این فرصتی که دارم هنری یاد بگیرم که اونجا هم بتونم ازش استفاده کنم مثل صنایع دستی یا زمینه ای از آرایشگری ولی نمیدونم کدوم اونجا کاربردیه و میتونم بعنوان شغلم روش حسب کنم ممنون میشم راهنماییم بفرمایین. تشکر

    1. پری گفت:

      ضمنا اینجانب 29 سال دارم و علاقمند به پیشرفت

      1. داوری گفت:

        موفق باشید

    2. داوری گفت:

      سلام
      صنایع دستی ما در دانمارک شناخته شده نیست و اگر در این زمینه علاقه دارید میتونه یه فرصت مناسب و بستر عالی برای کار باشه طبیعتا در زمینه آرایشگری هم بازار کار داره این بستگی به علاقه خودتون داره

  6. مانلی گفت:

    سلام و عرض ادب.برای رشته گرافیک و موشن گرافی دانمارک فرصت شغلی داره؟من ارشد گرافیک خوندم و سابقه کار دارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما چند سالتونه و چه رزومه ای دارید؟ برای کار بهتون پیشنهاد میکنم به کشورهای دیگه ای فکر کنید که بازار کار بهتری دارن

  7. فاطمه گفت:

    سلام
    من و همسرم هر دوپرستار با سابقه کار۹ سال هستیم
    ایا میتوانیم به نروژ و یا دانمارک مهاجرت کنیم
    با توجه به اینکه از لیست پازیتو اسمی از شغل پرستاری نیامده است؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتره که برای کشورهای دیگه ای مثل سوئد و آلمان فکر کنید که شرایط بهتری داره

  8. محمد گفت:

    سلام
    من تکنسین برق با 6 سال سابقه نیروگاهی و پالایشگاهی و 4 سال سابقه دریایی ” دریانورد” و 39 ساله متاهل هستم،آیا برای من امکان کار در حوزه اسکاندیناوی هست؟با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      رزومه کاری خوبی دارید در سایت های کاریابی بین المللی رزومه کاری خودتون رو ارسال کنید و در فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک چک کنید که شغلتون وجود داره یا خیر

  9. محسن گفت:

    سلام
    همسر بنده لیسانس آموزش ابتدایی با ۱۰ سال سابقه تدریس داره
    چطور میتونم اقدام کنم؟
    لطفا راهنماییم کنید
    ممنون از شما

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر بخواین در این زمینه کار کنید باید هسرتون دعوتنامه کاری داشته باشن و در این زمینه مدرک زبان دنیش هم داشته باشن

  10. ali گفت:

    سلام من فوق لیسانس مهندسی مالی و لیسانس مهندسی صنایع دارم. و 6 سال هم سابقه کار بیمه ای در رشته مالی و بورس دارم. ایا می تونم امیدوار به پیدا کردن کار مرتبط در کشور دانمارک باشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در صورتی که از کشور دانمارک قرارداد کاری دریافت کنید میتونید برای ویزای کاری این کشور هم اقدام کنید

  11. علیرضا گفت:

    سلام من فوق لیسانس مهندسی مالی و لیسانس مهندسی صنایع دارم. و 6 سال هم سابقه کار بیمه ای در رشته مالی و بورس دارم. ایا می تونم امیدوار به پیدا کردن کار مرتبط در کشور دانمارک باشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگرجاب آفر یا قرارداد کاری داشته باشید این امکان وجود داره

  12. آرش گفت:

    با سلام و روزبخیر
    من کارشناسی IT دارم و 11 دوره ی تخصصی شبکه گذروندم و 7 سال سابقه کار شبکه در سازمان های مختلف دارم. متاهل و 36 ساله هستم. آیا بازار کار دانمارک و شرایط جوری هست که من بتونم مهاجرت کنم و اگه هست لطفا راهنمایی بفرمایید. تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله کار در دانمارک شرایط خوبی داره اما نیاز به قرارداد کاری داره

  13. اسماعيل گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشيد
    همسر بنده متخصص در رشته دندانپزشكى و بدون سابقه كار هستن البته خواهر خانم بنده به مدت ٥ سال ساكن و مقيم دانمارك هستند،آيا شرايط براى مهاجرت كارى به دانمارك براى همسر بنده مقدور است؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بطور کلی دانمارک برای دندانپزشکان شرایط مهاجرت داره اما بدون سابقه کار شانسشون پایین میاد
      پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  14. آیدا گفت:

    سلام
    من دارای مدرک کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی هستم. اما میخوام به عنوان آشپز برای ویزای کاری دانمارک اقدام کنم. با گذراندن دوره‌های فنی حرفه‌ای و یا دریافت مدرک کارشناسی آشپزی ملل، احتمالش هست قبولم کنن؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما باید ابتدا رزومه تون رو برای کارفرما در دانمارک ارسال کنید تا ببینید برای شما جاب آفر میفرستن یا خیر

  15. رضا گفت:

    سلام
    من مدرک کاردانی نرم افزار دارم و کارم حدود ۶ ساله تعمیرات موبایل نرم افزار و سخت افزار هست و و کامپیوتر نرم افزار هم یاد دارم و تا حدودی sql ایا میتونم اقدام کنم سن ۲۵ مجرد هستم سرمایه هم ندارم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برخی از کشورها هستن که با شرایطی که دارید امکان مهاجرت رو خواهید داشت
      حتی کشورهای درجه یکی مثل آلمان که ویزای جستجوی کار در اختیار شما قرار می دهد. برای اطلاع از ویزای جستجوی کار آلمان مقاله فوق را مطالعه نمایید.
      همچنین بهتر است برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه تماس بگیرید.

  16. علی گفت:

    سلام من رشته حسابداری و مدیر مالی هستم ایا در دانمارک میتونم همین کار خودموادامه بدم ایا میتونم کسب درامد کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این امکان برای شما وجود داره و شما می تونید با دریافت یک پیشنهاد کاری و دریافت ویزای کاری این کشور، مهاجرت خودتون رو کامل کنید.

  17. نگین گفت:

    سلام . بنده 41 سال دارم مدرک داروسازی و سابقه کار 14 سال .ایا میتونم برای کار در دانمارک اقدام کنم و از چه راهی

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای دانمارک سوئد و آلمان شرایط خوبی دارید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  18. Mahdi گفت:

    فوق لیسانس مدیریت مالی و ۱۱ سال سابقه بیمه دارم
    شاغل در بانک
    ۳۸ ساله
    درخواست ویزای کار دارم
    آشنایی نسبی با زبان انگلیسی

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما آیا کارفرما از کشوری دارید؟

  19. حمید رضا شمسایی گفت:

    سلام
    تکنسین رادیولوژی با مدرک کاردانی و ۱۵ سال سابقه کار هستم. امکان مهاجرت برای کار دارم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر هدفتون کار دانمارک است باید در ابتدا مدرکتونو معادل سازی نمایید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

    2. رضا گفت:

      من 34 سالمه مدرک ارشد مکانیک تبدیل انررژی دارم با 8 سال سابقه کار در شرکت گاز ایران و پنج سال سابقه در طراحی و نظارت تاسیسات ساختمان در نظام مهندسی و ایلتس 6.5 دارم چطوری میتونم کار فرما دانمارکی پیدا کنم

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما با حضور در محیط به صورت ویزای تحصیلی دانمارک و یا جستجوی از سایت های کاریابی

  20. Fereshte گفت:

    سلام ھمسر من نویسندہ صداوسیما ھست و روزنامہ نگار۔خودمم طراح لباس ھستم ۔ما چطوری میتونیم اقدام کنیم و کارفرما پیدا کنیم و شغل ھمسر من و تو دانمارک موردہ استفادہ ھست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما آیا شما کارفرمایی از دانمارک دارین؟

  21. شهرونو گفت:

    سلام من پرستارم آیا حقوق بنده در دانمارک برای زندگی خوب کافیست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما این بستگی به شیوه زندگی شما داره

  22. لیلا راد گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    بنده ۳ سال است که آموزگار دوم ابتدایی هستم ۳۶ ساله و یک فرزند پسر ۶ ساله دارم .همسرم ۴۹ ساله و راننده .میخواستم بدونم ما میتونیم برای دانمارک اقدام کنیم.داخل لیست مشاغل آموزگار ابتدایی هم دیده میشد .البته از سال ۸۶ بیمه دارم و وارد آموزش و پرورش شده ام با سمت مربی پیش دبستان و مهد کودک و….تا حال حاضر . ممنون از پاسخ گویی شما استاد بزرگوار

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید لطف کنید ابتدا یک کارفرما از دانمارک پیدا کنید یعنی اینکه یک مدرسه از شما دعوت به همکاری کرده باشه

  23. مرجان جبلی گفت:

    سلام
    من ۵۴ سالمه و لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارم
    ۱۷ ساله تدریس خصوصی و ترجمه دارم.
    من میتونم در دانمارک کار پیدا کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید کار کنید اما در ابتدا باید به دنبال کارفرما از دانمارک باشید که برای شما دعوت نامه کاری بفرسته

  24. کاوان گفت:

    سلام
    من کارشناس ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت هستم، آیا شرایط کاری تو دانمارک وجود دارد

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عضر ادب در صورتی که جاب آفر داشته باشید بله

  25. فاطمه گفت:

    سلام و خسته نباشید .من فوق لیسانس ادبیات دارم آیا شغلی که مرتبط باشه با رشته تحصیلیم در دانمارک میتونم پیدا کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما فوق لیسانس چه ادبیاتی دارید فارسی؟

  26. مرشدی گفت:

    با سلام خدمت شما
    بنده دیپلم فنی ساختمان فوق دیپلم ساختمان و لیسانس عمران دارم و متاهلم سه سال سابقه کار مرتبط دارم مدرک زبان ندارم و میخواستم بدونم شرایط ویزای کار برای دانمارک به چه صورت هست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما آیا از دانمارک کارفرما دارید؟

        1. ليلا دانشي گفت:

          باسلام
          من كارشناس راديولوژي با ١٥ سال سابقه كار هستم.مجردم و ٣٨ سال سن دارم.
          ايا براي كار در دانمارك ميتونم اقدام كنم؟
          سطح زبانم خوبه و فكر ميكنم بتونم ايلتس ٦/٥ بگيرم
          ممنونم از راهنماييتون

          1. ف.فرجی گفت:

            سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا مقاله ویزای کاری دانمارک را مطالعه نموده و در صورت وجود ابهام با موسسه ارتباط بگیرید.

  27. فردین عباسی گفت:

    سلام،وقت بخیر، من کارشناس پرستاری و39 سال سن ،13 سال سابقه کاری ، متاهل و دارای یک فرزند 2 ماهه، مدرک زبان اصلا ندارم، شرایط اخذ ویزای کار با شرایط بنده برای دانمارک یا کشور دیگر اروپایی چطور هست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما مدرک شما باید معادل سازی شود و اینکه شما باید اول برای دوره های زبان دانمارکی اقدام کنید و قبلش مدرکتون بفرستیم دانمارک برای تایید که ویزا بگیرید برید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  28. علیرضا(تالیا) گفت:

    با سلام وعرض ارادت
    درمشاغل مورد نیاز ،شغل کشاورز هست که میخواستم بدونم دقیقا چطور بایداقدام کرد؟واینکه مدارک و تحصیلات برای این شغل الزامیه؟ کلا درمورد این شغل ونیازکشوردانمارک به کشاورزتوضیح بدید.چون من کارشناس کشاورزی و البته عضونظام مهندسی کشاورزی وکارکشاورزی هم انجام دادم.سن 47 وزبان انگلیسی درحدودآیلتس5.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض خدمت شما آیا شما کارفرما از دانمارک دارید؟

  29. رضا گفت:

    سلام. مهندس مکانیک با 20 سال سابقه کار و سن 41 سال. متاهل و دارای دو فرزند هستم. در رشته کاری خودم دارای مدارک معتبر آموزشی از سه شرکت معتبر اروپایی از جمله زیمنس هستم. امکان اقدام به مهاجرت به دانمارک برای بنده وجود داره یا خیر؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما آیا شما از کشور دانمارک کارفرما دارید؟ اگر ندارید شرایطتتون برای کشور آلمان فوق العاده هست بدون کارفرما میتونید اقدام نمایید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  30. آنیتا گفت:

    با سلام،آیا کارشناس مامایی با سابقه کار ۲۰ سال واجد شرایط است؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید مدرکتونو معادل سازی کنید

  31. محمدادریس گفت:

    سلام
    کارشناس برق هستم ۷سال سابقه کار دارم می خواستم ببینم ویزای کارمیتونم بگیرم همسرم لیسانس زیست داره و۲تا بچه هم دارم با تشکر از راهنماییتون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب باید از کشور دانمارک کارفرما داشته باشید، آیا اینگزینرو دارین؟

  32. حميده گفت:

    با سلام
    داروساز هستم با شش سال سابقه كار .ازدواح كردم يك قرزند دارم چطور مستونم براس اهذ اقامت از طريق تخصص براي دانمارك اقدام كنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار اکنون باید یک کارفرما داشته باشید از شما دعوت به همکاری کرده باشه برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تناس بگیرید

    2. رضا گفت:

      بابت پزشکی راحت ویزا میدن داروساز درامدش ۱۲۰۰۰یورو هست

  33. پدرام گفت:

    سلام ۴۳ سال دارم-مدرک کارشناسی برق با ۱۸ سال سابقه کار-سطح زبانم خوبه متاهل هستم و همسر بنده هم دکتر داروساز هستند آیا برای اخذ اقامت دانمارک واجد شرایط هستیم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب از چه طریق مد نظرتون هست؟ تحصیلی؟ کاری؟ سرمایه گذاری؟

  34. مومن در گفت:

    با سلام
    اعضای هیات علمی به عنوان مدرس دانشگاه در لیست مشاغل نیستند؟ ایا راه دیگه ای برای مهاجرتشون وجود داره؟
    ممنونم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای دوره های تحصیلی چه یک ساله و چه مقاطع تحصیلی میتونید اقدام کنید که تبدیل به ویزای کار میشه

      1. فاطمه گفت:

        سلام شبتون بخیر
        برای تحصیل در مقطع کالج چه شرایطی داره و چگونه میشه اقدام کرد؟

        1. داوری گفت:

          سلام و عرض ادب
          ابتدا باید شرایط شما کامل بررسی بشه
          برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه تماس بگیرید

  35. لیلا اکبری گفت:

    سلام. دارای مدرک کارشناسی آموزش زبان انگلیسی و مدرک فنی حرفه ای طراحی لباس و مد می باشم. همچنین در حال گذراندن دوره های آشپزی فنی حرفه ای می باشم.
    آیا می توانم برای یکی از کشورهای اروپایی و یا کانادا برای کار اقدام نمایم.
    همچنین 42 سال سن دارم و دارای بیست و یک سال سابقه کار می باشم. (با بیمه)

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله برای اخذ ویزای کار بابد شرایط شما مانند سن مهارت دانش زبان مدرک تحصیلی و نوع دانشگاه بررسی شود اگر امتیاز لازم را بیارید و واجد شرایط بشین میتوان برای شما ویزا گرفت پیشنهاد میکنیم با شماره های موسسه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *