مهاجرت

قوانین کشور اوکراین

قوانین کشور اوکراین

مهاجرت به کشور اوکراین از راه ها و روش های گوناگونی امکان پذیر است که باید بر اساس قوانین کشور اوکراین انجام شود و مورد توجه قرار گیرد. برای هر یک از روش های مهاجرت شرایط و مقرراتی وضع شده است که لازم است متقاضی پیش از انجام اقدامات لازم از آن مطلع باشد و به پیروی از قوانین اوکراین بپردازد. با توجه به افزایش درخواست مهاجرت به کشور اوکراین کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار تصمیم دارند به بررسی قوانین کشور اوکراین بپردازند و اطلاعات مفیدی در این خصوص در اختیار متقاضیان قرار دهند. اگر متقاضی مهاجرت و اقامت در کشور اوکراین هستید مقاله پیش رو را با دقت مطالعه کنید.

  • قوانین محدود کننده اقامت در اوکراین چیست؟
  • شرایط سرمایه گذاری در اوکراین چیست؟
  • آیا می توان از طریق ازدواج، اقامت اوکراین را به دست آورد؟
  • شرایط تولد فرزند در کشور اوکراین چیست؟
  • شرایط فرزندخواندگی در اوکراین چگونه است؟

قوانین کشور اوکراین در زمینه سرمایه گذاری

یکی از راه های ممکن برای مهاجرت به کشور اوکراین سرمایه گذاری در این کشور است. برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در اوکراین لازم است در اولین قدم برنامه تجاری خود را ارائه کنید و اثبات کنید که این برنامه سودآورد و با دوام بوده و به اقتصاد کشور اوکراین کمک می کند. اگر درخواست شما برای ثبت شرکت مورد پذیرش واقع شد باید اقدامات لازم را در جهت افتتاح حساب و دریافت شناسه مالیات انجام دهید. نکته مهم در رابطه با شرایط ثبت شرکت در کشور اوکراین این است که لازم نیست تمامی سهامدارن در این کشور حضور داشته باشند. طبق قوانین کشور اوکراین با سرمایه گذاری در این کشور می توانید اقامت دائم و پس از آن تابعیت این کشور را برای خود، همسر و فرزندان با سن کمتر از 18 سال کسب کنید.

قوانین کشور اوکراین در زمینه کار

مهاجرت کاری یکی از راه های رایج برای مهاجرت به کشور اوکراین است، متقاضیان خارجی و بین المللی برای ورود به بازار کار کشور اوکراین به دعوت نامه شغلی صادر شده از کارفرمایی در این کشور و ویزای کار اوکراین نیاز دارند. قرار داد کاری که بین کارفرما و متقاضیان خارجی عقد می شود به 3 صورت است:

  • قرار داد کاری بلند مدت (نامحدود)
  • قرار داد کاری بلند مدت (ثابت)
  • قرار داد کاری پروژه ای

برای یافتن شغلی مرتبط با تخصص و یا مدرک تحصیلی در کشور اوکراین می توانید از طریق وب سایت های کاریابی، موسسات کاریابی و آگهی های شغلی منتشر شده استفاده کنید. پس از یافتن شغل مورد نظر باید مدارکی مانند: مدارک تحصیلی، مدرک معتبر زبان، رزومه و سوابق کاری، تکمیل فرم مربوطه و اسکن از مدارک شناسایی و پاسپورت را به کارفرما جهت بررسی درخواست ارسال کنید. اگر با درخواست شما موافقت شد می توانید اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای کار اوکراین انجام دهید. با مطالعه مقاله مدارک لازم برای ویزای کار در اوکراین اطلاعات بیشتری در خصوص چگونگی اخذ ویزای کار این کشور کسب می کنید.

قوانین کشور اوکراین در زمینه کار

قوانین اوکراین در زمینه ازدواج و تولد فرزند

طبق قوانین کشور اوکراین متقاضیان خارجی که به صورت رسمی و قانونی با فردی با تابعیت کشور اوکراین ازدواج کنند می توانند اقامت این کشور را کسب کنند. زوجین باید با ارائه مدارکی اثبات کنند که ازدواج آن ها واقعی بوده و صرفا در جهت اخذ اقامت کشور اوکراین نمی باشد. طبق قوانین این کشور ازدواج باید در دفاتر ثبت مدنی این کشور با حضور زوجین ثبت شود، همچنین در زمان ازدواج باید متقاضیان مجرد باشند. پس از گذشت 3 سال از ازدواج رسمی در کشور اوکراین فرد تابعیت کشور اوکراین را کسب می کند.

اخذ تابعیت در کشورهای مختلف دنیا بر اساس اصل خون و اصل خاک و در برخی از کشورها بر اساس هر دو اعطاء می شود. در کشور اوکراین تابعیت بر اساس اصل خاک به افراد اعطاء می شود. یعنی در زمان تولد طفل در این کشور الزامی برای اینکه حداقل یکی از والدین دارای تابعیت یا اقامت دائم کشور اوکراین باشند تا تابعیت به فرزند اعطاء شود، وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط اعطاء تابعیت در کشور اوکراین مقاله اخذ تابعیت اوکراین از طریق تولد را با دقت مطالعه کنید.

قوانین کشور اوکراین در زمینه تحصیل

از راه های پرطرفدار برای مهاجرت به کشور اوکراین مهاجرت تحصیلی می باشد، متقاضیانی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند باید به این نکته توجه داشته باشند که از طریق ویزای تحصیلی نمی توانند اقامت دائم در کشور اوکراین را تجربه کنند و باید پس از فارغ التحصیلی ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار یا ویزای سرمایه گذاری تبدیل کنند. متقاضیان خارجی و بین المللی برای ادامه تحصیل در کشور اوکراین باید در اولین قدم پذیرش یکی از دانشگاه های این کشور را کسب کنند، پس از اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر باید اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای تحصیلی انجام دهید. به این منظور باید درخواست خود را به سفارتخانه یا کنسولگری کشور اوکراین اعلام کنید، پس از بررسی درخواست زمانی برای مصاحبه حضوری اعلام می شود که متقاضی باید در این زمان با در دست داشتن مدارک لازم به سفارتخانه مراجعه کند.

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص روش های مهاجرت و قوانین کشور اوکراین کسب کردید، متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش های مهاجرت به کشور اوکراین با توجه به شرایط خود با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *