ویزای کاری

10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ

10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ

مطلع بودن از 10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ برای افرادی که قصد دارند در هنگ کنگ شغلی با درآمد بالا پیدا کنند بسیار حائز اهمیت است. هنگ کنگ در لیست هایی که بهترین فرصت های شغلی در آن ارائه می شود قرار گرفته است. مستعمره سابق انگلیس به یکی از مهمترین مراکز مالی جهان تبدیل شده و بیشترین سرمایه گذاری های شخصی و بین المللی در آسیا در این منطقه اداری انجام می شود. در اوایل سال جاری، اچ اس‌ بی‌ سی اعلام کرد که مهاجران ساکن در هنگ کنگ به طور متوسط ​​سالانه 169.756$ (دلار) درآمد دارند. برای اشتغال در هنگ کنگ در زمینه های مختلف متقاضیان باید مجوز کار در هنگ کنگ را کسب کنند. با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا از 10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ و شرایط کاری مربوطه مطلع شوید.

  • شرایط کار در هنگ کنگ برای شهروندان خارجی چیست؟
  •  مزایای کار در هنگ کنگ چیست؟
  • بهترین مشاغلی که می توان در هنگ کنگ داشت کدامند؟
  • پردرآمدترین مشاغل در هنگ کنگ کدامند؟
  • در کدام حرفه ها در هنگ کنگ کمبود نیروی کار احساس می شود؟

مدیریت فروش در لیست 10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ

مدیران فروش مسئول هدایت تیم های فروش برای یک شرکت مستقل و کامل یا در یک بخش خاص یا برند هستند. افرادی که دارای آموزش، تحصیلات و تجربه مناسب در زمینه مدیریت و فروش هستند به عنوان مدیر پرسش و پاسخ، مدیر بازاریابی، مدیر محصول و مدیر فروش می توانند شغل مناسبی در زمینه مدیریت فروش پیدا کنند. مدیر فروش مسئولیت مدیریت کلیه عملیات فروش برای یک سازمان یا تجارت را بر عهده دارد. وظایف آنها شامل تهیه گزارش فروش، تحقق اهداف فروش و برآورد سود فروش محصولات است. این متخصصان همچنین به عنوان مدیر فروش شناخته می شوند و در زمینه مذاکره و بازاریابی با استعداد هستند. متوسط درآمد یک مدیر فروش در هنگ کنگ مبلغ $114000 تا 170000$ (دلار) است.


فرآیند مصاحبه برای 10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ

یکی از موضوعاتی کلیدی که متقاضیان کار در 10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ باید به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند، فرآیند مصاحبه در این مشاغل می باشد. در قدم اول متقاضیان با جمع آوری اطلاعات در مورد شرکتی که قصد دارند در آن شغل پیدا کنند، شروع کنند. این روند نشان دهنده این است که آنها به کارفرمای آینده خود متعهد هستند. علاوه بر این متقاضیان باید سعی کنند سوالاتی را در مورد شرکت و موقعیت جدید خود آماده کنند. همچنین مهارت های خاصی را که در رزومه خود ذکر کرده اید مانند مهارت های زبانی به ویژه ماندارین را تمرین کنید.

در نمودار زیر می توانید روند پیدا کردن شغل پردرآمد در هنگ کنگ را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند پیدا کردن شغل پردرآمد در هنگ کنگ

درآمد مدیران منابع انسانی در هنگ کنگ

مدیران منابع انسانی حرفه ای در منابع انسانی است و به این معناست که یک شرکت دارای بهترین افراد است که برای آن کار می کنند، از حقوق آنها به عنوان کارمندان محافظت می شود و از مزایای آنها به طور مؤثر اداره می شود. برای ورود به این رشته به طور معمول باید مدرک مربوطه را بدست آورید، جایی که می توانید در مناطقی مانند شرکت های جبران خسارت و مزایا، کسب استعداد و آموزش و توسعه کار کنید. با کسب چندین سال تجربه در این زمینه می توانید به عنوان مدیر ارشد در این زمینه کار کنید و درآمد بسیار بالایی کسب کنید. متوسط درآمد یک مدیر منابع انسانی در هنگ کنگ مبلغ $131000 تا 197000$ (دلار) است.

مشاور حقوقی در لیست 10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ

رقابت برای متخصصان و مشاوران حقوقی از جمله وکلا و مشاوران عمومی در هنگ کنگ بسیار شدید است. گفته می شود افرادی که به زبان چینی صحبت می کنند، نسبت به سایر افراد شرایط بسیار بهتری در این رقابت دارند. در همین حال، شرکت هایی که در هنگ کنگ هستند دیگر اقدام به استخدام متخصصان حقوقی خارجی نمی کنند و در عوض افرادی را استخدام می کنند که در بازار جمهوری خلق چین آشنایی کامل دارند. مشاوران حقوقی عمومی به طور معمول بیش از 8 سال تجربه دارند.

مشاغل مهندسی در لیست 10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ

مهندسان عمران، برق، مکانیک، ساختمان، سازه و محیط زیست در هنگ کنگ فرصت های شغلی بسیار خوبی دارند. آنها می توانند در بخش های مختلف مهندسی از جمله خدمات ساختمان سازی، ساخت و ساز، تهیه و تولید، مدیریت پروژه، کیفیت، فروش، زنجیره تأمین و مدیریت عمومی در زمینه های که بالاترین حقوق ارائه می شود مشغول به کار شوند. به طور کلی یک مدرک مربوطه برای پیگیری حرفه ای در رشته مهندسی لازم است. حداقل درآمد یک مهندس در هنگ کنگ مبلغ $197000 (دلار) است.

خرده فروشی در لیست 10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ

صنعت خرده فروشی برای اقتصاد هنگ کنگ بسیار حیاتی است و کمبود مشاغل در این زمینه در هنگ کنگ وجود ندارد و زمینه های مختلفی برای شروع کار در این زمینه از جمله بازاریابی، تجارت و خرید، فروش و بهره برداری، طراحی فروشگاه و همچنین آموزش وجود دارد. کارهای مختلفی از نقش های خدمات گرفته تا مدیریت بخش و به عهده گرفتن مسئولیت چندین بخش کلیدی وجود دارد که می توانید به عنوان خرده فروشی انجام دهید. از برجسته ترین زمینه های کاری خرده فروش می توان به شغل دستیار فروش، زنجیره تامین، مدیریت بخش، دستیار خدمات مشتری، خرده فروشی نیمه وقت، بازرگان، خریداری، مدیریت فروشگاه، خرده فروشی کالاهای مصرفی و خرده فروشی موارد غذایی اشاره کرد. متوسط درآمد افرادی که در زمینه خرده فروشی مشغول به کار می شوند در هنگ کنگ مبلغ $205000 (دلار) است.

مشاغل مهندسی در لیست 10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ

مشاغل بیمه در لیست 10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ

کارفرمایان سازمان های مختلف بیمه اساساً تصمیم می گیرند چه کسی از بیمه برخوردار شود و این کار را با ارزیابی اطلاعات پیشین در مورد مشتری خود و محاسبات و بررسی های مختلف انجام می دهند. آنها به طور معمول دارای مدرک لیسانس در یک زمینه مرتبط مانند حسابداری، تجارت، اقتصاد، مهندسی، دارایی، حقوق، مدیریت، ریاضیات یا آمار می باشند. این متخصصان می توانند در شرکت ها و سازمان های مختلف بیمه در هنگ کنگ شغل مناسب پیدا کنند و می توانند قبل از این که رئیس بخش مربوطه شوند، سمت مدیر، رئیس اداره یا مدیر بخش را داشته باشند. متوسط درآمد افرادی که در بخش های مختلف شرکت های بیمه در هنگ کنگ کار می کنند مبلغ $170000 تا 236000$ (دلار) است.

بررسی درآمد داروسازان در کشور هنگ کنگ

داروسازان وظیفه دارند با ترکیب و یا توزیع داروها، ارائه اطلاعات دارویی به متخصصان مراقبت های بهداشتی، نظارت بر داروهای مشتریان برای جلوگیری از تعامل با سایر داروها و ارائه اطلاعات های به مشتریان در مورد استفاده ایمن از داروها به مشتریان کمک کنند. بهترین شغل در بخش داروسازی در هنگ کنگ مربوط به مدیر تحقیق و توسعه است. این متخصصان وظیفه دارند برنامه ریزی، سازماندهی و هدایت کلیه تحقیقات و توسعه مرتبط با داروسازی را در شرکت خود انجام دهند. آنها به طور معمول دارای مدرک لیسانس در یک موضوع مرتبط هستند، اما برخی از کارفرمایان ممکن است مدارک تحصیلی اضافی و بالاتر داشته باشند. متوسط درآمد افرادی که در بخش های مختلف داروسازی در هنگ کنگ کار می کنند مبلغ $130000 تا 266000$ (دلار) است.

امور مالی در لیست 10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ

مسئولان ارشد مالی مسئول مدیریت ریسک مالی یک شرکت هستند. این متخصصان به طور معمول دارای مدرک لیسانس در تجارت، مدیریت تجارت، امور مالی، حسابداری یا اقتصاد هستند و اکثر سازمان ها به دنبال جذب افرادی در این زمینه هستند که دارای تجربه 5 تا 15 ساله در صنعت باشند. گرفتن مدرک حرفه ای و مدرک کارشناسی ارشد می تواند کمک کند تا دانشجویان در بازار کار این رشته شرایط بسیار خوبی برای یافتن شغل مناسب داشته باشند. متوسط درآمد افرادی که در بخش های مختلف امور مالی و حسابداری در هنگ کنگ کار می کنند مبلغ $130000 تا 326000$ (دلار) است.

درآمد ماهیانه مدیران عامل شرکت ها در هنگ کنگ

مشاغل مدیریت از معتبرترین مشاغل در صنعت بانکداری و دارایی است و در درجه اول شامل توسعه و اجرای استراتژی های سرمایه گذاری برای مشتریان خود می باشد که می توانند افراد یا سازمان باشند. حقوق این افراد از مبلغ 73000$ (دلار) شروع می شود و با کسب تجربه آنها می توانند به تدریج به عنوان مدیر، مدیر ارشد و در نهایت مدیر اجرایی مشغول به کار شوند و بیش از 367000$ (دلار) درآمد داشته باشند.

معرفی حرفه صنایع ساختمان در هنگ کنگ

در صنایع ساختمانی در هنگ کنگ پرتقاضاترین ترین مشاغل شامل مشاغل مرتبط با مهندسی عمران و سازه هستند. مهندسان می توانند بسته به صلاحیت و نقش ویژه ای که در یک پروژه معین دارند، سالانه 300.000$ تا 900.000$ (دلار هنگ کنگ) درآمد داشته باشند. مدیران پروژه نیز کی توانند در این زمینه در هنگ کنگ شغل های بسیار خوبی را پیدا کنند و از 800.000$ تا 1.200.000$ (دلار هنگ کنگ) حقوق کسب کنند. امروزه فرصت های شغلی زیادی برای مهندسان با تجربه ساخت تونل و راه آهن در هنگ کنگ وجود دارد. مدیران پروژه معماری که به برنامه ریزی، طراحی و ارائه یک پروژه کامل کمک کنند، می توانند سالانه تقریباً 900،000$ تا 1.200.000$ (دلار هنگ کنگ) دلار درآمد کسب کنند در حالی که مدیران تسهیلات می توانند سالانه 500،000$ تا 800.000$ (دلار هنگ کنگ) درآمد کسب کنند.

مشاغل منابع انسانی در لیست مشاغل مورد نیاز هنگ کنگ

در بخش منابع انسانی، متخصصان جبران خسارت و مزایا همواره می توانند از فرصت های شغلی مختلف در هنگ کنگ بهره مند شوند. رئیس بخش جبران خسارت و مزایای یک شرکت در هنگ کنگ می تواند انتظار داشته باشد که سالانه بین 1200000$ تا 1800000$ (دلار هنگ کنگ) درآمد کسب کند. همچینن در بخش بیمه، متخصصان انطباق در حال حاضر متقاضیان زیادی دارند. حقوق ماهانه آنها در سطح دستیار مدیر می تواند از 32000$ تا 44000$ (دلار هنگ کنگ) باشد؛ درحالی که حقوق این افراد می تواند در سطح اجرایی تا 110000$ (دلار هنگ کنگ) افزایش یابد.

مشاغل امور حقوقی در لیست مشاغل مورد نیاز هنگ کنگ

در حوزه حقوقی، تقاضای وکلای نظارتی در هنگ کنگ در حال افزایش است. حقوق این پست بسته به تجربه و مدارک تحصیلی، از 480000$ تا 1400000$ (دلار هنگ کنگ) متغیر است، در حالی که وکلای با تجربه می توانند بسته به تجربه و صلاحیت های خود، از مبلغ 700000$ تا 2000000$ (دلار هنگ کنگ) درآمد داشته باشند. در حال حاضر حتی دبیران حقوقی نیز یکی از پرتقاضا ترین مشاغل در هنگ کنگ هستند و حقوق آنها حدود 840000$ (دلارهنگ کنگ) است.

دستیاران اجرایی و شخصی، به ویژه برای بسیاری از شرکت های چند ملیتی مستقر در هنگ کنگ، به طور فزاینده ای تقاضا می شوند و فرصت های شغلی زیادی برای این افراد در هنگ کنگ وجود دارد. بسته به صنعت و سطح تجربه یک دستیار، یک دستیار ارشد شخصی می تواند بین 480000$ تا 900000$ (دلار هنگ کنگ) درآمد کسب کند. در حالی که یک دستیار شخصی با سطح ورودی می تواند 240000$ تا 480000$ (دلار هنگ کنگ) درآمد داشته باشد

فناوری اطلاعات در لیست 10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ

بالاترین میزان درآمد افراد در هنگ کنگ متعلق به یک مدیر ارشد اطلاعات یا یک مدیر ارشد فناوری است. یک مدیر ارشد اطلاعات وظیفه حل مشکلات سازمانی را با دستیابی و سازگاری با فناوری های موجود دارد، در حالی که یک مدیر ارشد فناوری بر توسعه فن آوری های جدید در یک شرکت نظارت دارد. متوسط درآمد افرادی که در بخش های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات در هنگ کنگ کار می کنند مبلغ $370000 تا 460000$ (دلار) است. هموطنان عزیز و گرامی اگر به فکر کسب اطلاعات از شرایط کار در هنگ کنگ هستید می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات متداول در خصوص 10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص 10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ پاسخ دهیم. مهمترین آنها به شرح زیر می باشند:

  • برای پیدا کردن 10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ باید به کجا مراجعه کنیم؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که قصد کار در هنگ کنگ را دارند، برای پیدا کردن 10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ می توانند به سایت وزارت کار در این کشور مراجعه کنند.
  • میانگین درآمد در 10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ چقدر است؟ میانگین سطح درآمد در 10 شغل پردرآمد در هنگ کنگ به نسبت اغلب کشورهای مدرن آسیایی بالاتر خواهد بود، به طور کلی متوسط دستمزد در این مشاغل 25000HKD (دلار هنگ کنگ) در ماه خواهد بود.
  • آیا هنگ کنگ، مقصد مناسبی برای کار کردن در خارج از کشور است؟ برای بسیاری از افراد می تواند گزینه ای مناسب باشد. سطح درآمد در این کشور بالا است و بازار کار فعالی دارد.
3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *