ویزای تحصیلی

مدارس شبانه روزی کانادا

مدارس شبانه روزی کانادا

شرایط سنی تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا نباید کمتر از 10 سال و بیشتر از 19 سال باشد البته ممکن است کالج به کالج متفاوت باشد. این کشور یکی از جذاب ترین کشورهای هدف مهاجرت در چند دهه گذشته برای همه ایرانیان بوده است. تحصیل برای فرزندان از پایه، دغدغه عده کثیری از مردم کشورمان است. طبیعتا آشنایی با کالج ها و دبیرستان های این کشور، می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات مذکور باشد.

  • معرفی مدارس شبانه روزی در کانادا به چه صورت می باشد؟
  • سیستم نظام آموزشی کانادا چیست؟
  • شهریه مدارس شبانه روزی در کانادا چقدر است؟
  • بهترین پانسیون ایرانی در تورنتو کدام است؟
  • هزینه مدارس شبانه روزی در کانادا چقدر با استرالیا فرق دارد؟
  • هزینه تحصیل در مقاطع مختلف در مدارس کانادایی چقدر است؟
در این مطلب میخوانید نمایش

در حال حاضر کشور کانادا راه های مهاجرتی را نسبت به گذشته افزایش داده است. یکی از راه های رسیدن به کشور کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا این است که از طریق تحصیل در کانادا به این کشور وارد شده و پس از آن اقامت دائم را در این کشور اخذ نمائید. در ادامه این نوشتار که توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده راجع به مدارس کانادا توضیحاتی ارائه می گردد.

اینفوگرافیک مدارس شبانه روزی کانادا

سیستم آموزشی در مدارس شبانه روزی کانادا

آگاهی از سیستم و نحوه فعالیت مدارس شبانه روزی در کشور کانادا می تواند باعث انتخاب محیطی امن، علمی و آینده دار در بین مدارس بی شمار موجود در این کشور شود. در مقاله پیش رو به ابهامات، سوالات و در کل شفاف سازی مدارس شبانه روزی در کانادا می پردازیم. شاید بتوان گفت که کانادا بهترین، مفیدترین و ارزانترین کشور با امکانات رفاهی است که می توان برای تحصیل در آن اقدام نمود.

مدارس شبانه روزی از دیرباز در زمره بهترین مدارس برای تحصیل دانش آموزان بین المللی و اتباع خارجی که قصد مهاجرت تحصیلی به کشور را داشته اند، بوده است. این مدارس به علت امکاناتی که در اختیار دانش آموزان قرار می دهد و همچنین امکان سکونت شبانه روزی دانش آموزان در آن ها بهترین فرصت را در اختیار خانواده هایی قرار می دهد که قصد دارند تا از این طریق یعنی تحصیل فرزندان در کشوری چون کانادا اقامت این کشور را در آینده بدست بیاورند.

مدارس شبانه روزی با توجه به جمیع شرایط همواره مورد توجه تمام خانواده هایی که دغدغه آنها مهاجرت تحصیلی فرزندانشان در طول دوره تحصیل است می باشد. کانادا نیز به عنوان کشوری مهاجرپذیر در صدر فهرست کشورهایی قرار دارد که با دارا بودن بهترین مدارس شبانه روزی پذیرای دانش آموزان بین المللی خواهد بود و برای این دسته از افراد به راحتی ویزای تحصیلی کانادا را صادر می کنند.

شرایط تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا 2024

برای ورود به مدارس شبانه روزی این کشور قطعا شرایطی وجود دارد هر فرد داوطلب باید آن را فراهم نماید تا امکان اخذ پذیرش از این مدارس را داشته باشد. شرایط سنی برای ورود به کانادا ملاک عمل قرار می گیرد و دانش آموزان نباید کمتر از 10 سال و بیشتر از 19 سال سن داشته باشند. اما با این اوصاف ممکن است کالج به کالج با هم اندکی تفاوت داشت باشد. از دیگر مسائل موجود مدت زمان هر دوره تحصیلی است که معمولا یک سال به طول می انجامد و دانش آموزان می توانند تا آخرین مقطع تحصیلی خود را در آن مدارس بگذرانند. از پارامترهای دیگری که برای مهاجرت تحصیلی مورد نیاز است دارا بودن مدرک یا دانش زبان آن کشور است.

مزایا تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان را در لینک فوق بخوانید.

اما در مورد مدارس شبانه روزی در کانادا خبر خوب این است که این مقاطع تحصیلی نیاز به مدرک زبان از دانش آموزان نخواهد داشت و دانش آموزان می توانند بدون نیاز به مدرک زبان وارد مدارس شبانه روزی شوند. شروع ترم اول معمولا در ماه سپتامبر و پایان دوره نیز در ماه ژانویه است. ترم دوم نیز در ماه فوریه شروع و در ماه ژوئن به اتمام می رسد.

شرایط سنی جهت پذیرش در مدارس شبانه روزی کانادا

یکی از موضوعات کلیدی که اغلب متقاضیان تحصیل در مدارس شبانه روزی در کانادا به طور کامل فراموش می کنند، شرایط سنی در این مدارس می باشد. زیرا بدون رعایت شرایط سنی در مدارس شبانه روزی کانادا، امکان تحصیل در این مدارس را نخواهید داشت. بنابراین حین ثبت نام در مدارس شبانه روزی کانادا برای فرزندانتان، باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید. اغلب مدارش شبانه روزی در کانادا قوانین شرایط سنی را برای ثبت نام اتباع کشورهای خارجی به طور دقیق رعایت می کنند. به طور کلی، تمامی افرادی که به دنبال ادامه تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا را دارند، معمولا باید حداقل 8 سال داشته باشند، تا به مدارس شبانه روزی در این کشور وارد شوند. زیرا باید به اندازه کافی بالغ باشند، تا بتوانند استقلال و ساختار زندگی مدرسه شبانه روزی در کانادا را به طور کامل مدیریت کنند.

منبع: thegreenvalleyschool.com

ساختار مدارس شبانه روزی کانادا

آن دسته از متقاضیانی که به دنبال تحصیل فرزندان خود در مدارس شبانه روزی کانادا هستند، قبل از مهاجرت به کانادا باید به خوبی با ساختار این مدارس آشنا شوند. در صورت نداشتن اطلاعات کافی در خصوص ساختار مدارس شبانه روزی کانادا با چالش های گوناگونی در حین روند درخواست مواجه خواهند شد. به طور کلی، در کانادا مدارس شبانه روزی ترکیبی جذاب از سنت و نوآوری را ارائه می دهند که ریشه محکمی در ارائه آموزش عالی دارد، با ساختاری که برای تقویت استقلال و رشد طراحی شده است. البته لازم به ذکر است که این موسسات با طیف وسیعی از پیشنهادات ارائه می شوند که برای دانش آموزان بسیار ایده آل خواهد بود. این پیشنهادات از برنامه های درسی دقیق دانشگاهی گرفته تا سیستم های پشتیبانی جامع که به رفاه دانش آموزان توجه می کنند به طور کامل در دسترس خواهد بود.

در تصویر ارائه شده در این بخش از مقاله می توانید با ساختار سیستم آموزشی در کانادا به طور کامل آشنا شوید:

ساختار سیستم آموزشی در کانادا

مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا

این مدارس علاوه بر کیفیت بالای آموزشی و مدارک معتبر تحصیلی، محیطی امن را برای دانش آموزان پدید آورده اند. محیطی که فرد در آن علاوه بر فراگیری دانش و علم، فنون و مهارت های یک زندگی استاندارد را نیز فرا می گیرد.

مهم ترین مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی کشور کانادا عبارت است از:

  • ارتقا روحیه زندگی گروهی و اجتماعی
  • افزایش سطح سازگای و تطابق با محیط
  • استفاده از امکانات به روز آموزشی متناسب با تکنولوزژی برتر دنیا
  • فراگیری و تقویت سطح زبان انگلیسی یا فرانسه
  • ورود به برترین دانشگاه های کشور کانادا
  • امکان اخذ ویزا برای والدین
  • استفاده از کمک هزینه های تحصیلی در صورت اخذ نمرات مطلوب
  • امکان اخذ اقامت دائم کانادا پس از چند سال
  • امکان تحصیل پزشکی در کانادا در سال های آینده

نکات بودجه بندی برای دانشجویان مدارس شبانه روزی کانادا

اغلب دانش آموزانی که به دنبال تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا هستند، نکات بودجه بندی در این مدارس را به دقت بررسی نمی کنند. برخی از نکات بودجه بندی برای دانشجویان مدارس شبانه روزی کانادا به شرح زیر می باشد:

نکات بودجه بندی برای دانشجویان مدارس شبانه روزی کاناداتوضیحات
پیگیریپول خود را  در این کشور پیگیری کنید و یک بودجه دقیق ایجاد کنید.
درک بین نیازها و خواسته هااز پول خود برای چیزهایی که نیاز دارید استفاده کنید تا چیزهایی که می خواهید تهیه کنید. به طور مثال، مجبور نیستید هر ماه لباس بخرید، چیزهایی که می توانید بدون آنها زندگی کنید را کنار بگذارید.
فهرستی از درآمدها و هزینه های خود تهیه کنید.خود را از خرج کردن بیشتر محدود کنید و به برنامه خود پایبند باشید.
جستجوی فرصت های کسب درآمدبا جستجوی فرصت های کسب درآمد می توانید در تحقیقات بازار شرکت کنید. همچنین می توانید به عنوان یک نویسنده آزاد در این کشور کار کنید.

زبان تدریس در مدارس شبانه روزی کانادا

یکی از نگرانی های والدین تعداد زیاد دانش آموزان در کلاس است که مدارس شبانه روزی در کانادا با محدود کردن اندازه کلاس ها و کوچک کردن آنها فرصت بیشتری را به اساتید می دهند تا توجه و وقت بیشتری را به دانش آموزان اختصاص دهند. زبان رسمی کشور کانادا، انگلیسی است و طبیعتا دانش آموزان نیز در مدارس شبانه روزی با زبان انگلیسی تعلیم می بینند. یکی از بزرگترین دغدغه های والدین، کیفیت سرپرستی و نظارت بر مدارس شبانه روزی است. توجه نمایید که کشور کانادا یکی از بهترین و مدرن ترین کشورها در این زمینه است که با برترین متد روز دنیا بر فعالیت این نوع مدارس نظارت می کنند.

تحصیل فرزندان در کانادا و اخذ اقامت والدین

باید به یاد داشت که متقاعد کردن مامور کنسول گری و اخذ چنین ویزایی برای والدین فرزند دبستانی، کار راحتی نیست. زیرا آن مامور پروای آن را دارد که هر خانواده ای به صرف اخذ یک پذیرش تحصیلی برای فرزندش اقدام به مسافرت قانونی و اقامت غیرقانونی در کانادا نموده و ضمانتی برای بازگشت آن ها نباشد. به علاوه آن که معمولا چنین فرزندانی در مدارس شبانه روزی ثبت نام می شوند که امکان استفاده از خوابگاه و سرپرستی آنان توسط مدیریت همان مدارس وجود دارد و بنابراین نیازی به حضور والدین در آنجا نیست.

اما در صورت اصرار والدین برای همراهی، بهتر است که ابتدا مادر و متعاقبا پدر کودک برای اخذ ویزا اقدام نمایند که بدین منظور نیز باید کلیه مدارک لازم و مخصوصا مدارک مالی و ملکی و شغلی قابل قبولی را آماده و ارائه نمایند. همچنین بهتر است که برای توفیق در این امر، سابقه مسافرت (Travel History) قابل توجهی در گذرنامه خویش داشته باشند.

بهترین مدارس شبانه روزی کانادا

در اینجا نمونه ای از بهترین مدارس شبانه روزی در کانادا را خدمت شما عزیزان معرفی می نماییم:

بهترین مدارس شبانه روزی کانادا

هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی در کانادا

هزینه های تحصیل در مدارس شبانه روزی در کانادا از مدارس مشابه در بسیاری از کشورها کمتر است و همین نیز باعث رغبت بیش از پیش افراد نسبت به این کشور شده است. این هزینه ها بسته به نوع مدرسه، شهر و خدماتی که این مدارس ارائه می دهند بین 25000$ تا 45000$ (دلار کانادا) در سال متغیر است که بسیاری از هزینه ها را دربرمی گیرد.

کالج شبانه روزی کانادا به ورزش و هنر بسیار اهمیت داده و توجه می‌ کنند. برگزاری دوره‌ های مختلف ورزشی و بهره مندی از امکانات ورزشی با بالاترین استاندارد، از ویژگی های این مدارس می باشد. فعالیت‌های مختلف در هنر و صنایع دستی، نقاشی، طراحی، مجسمه سازی، سفالگری، عکاسی و غیره از عمده برنامه های این مدارس برای دانش آموزان می باشد. گروه های تئاتر نیز در تمامی این مدارس بصورت برنامه ریزی شده فعالیت می نمایند.

انواع مدارس شبانه روزی کانادا

مدارس شبانه روزی در کشور کانادا خود انواع مختلفی دارند که به موارد زیر تقسیم می شوند: مدارس شبانه روزی به صورت تمام وقت، مدارس شبانه روزی به صورت پاره وقت (5 روز در هفته)، مدارس شبانه روزی متوسطه، مدارس نظامی، مدارس دخترانه، مدارس پسرانه، مدارس مختلط، مدارس مذهبی (مربوط به ادیان خاص) و مدارس پیش دانشگاهی هنر از جمله مدارس موجود در کانادا می باشند. معرفی تعدادی از مدارس شبانه روزی در کانادا را در ادامه ارائه خواهیم داد. جهت مهاجرت از طریق تحصیل در کانادا مقاله فوق را مطالعه فرمائید.

لیست مدارس شبانه روزی کانادا

در اینجا لیست کاملی از کالج ها و مدارس کانادا را به شما معرفی خواهیم نمود:

  • The Bishop Strachan School
  • Athol Murray College of Notre Dame
  • Brentwood College School
  • Appleby College
  • Rothesay Netherwood School
  • Shawnigan Lake School
  • Queen Margaret’s School
  • Balmoral Hall School
  • Lakefield College School
  • Bishop’s College School
  • Albert Colleg
  • Stanstead College
  • Rosseau Lake College
  • Lakefield College School
  • Ashbury College
  • King’s Edgehill School
  • The Bishop Strachan School
  • Upper Canada College
  • St. Margaret’s School
  • Ridley College
  • Appleby College
  • Havergal College
  • Athol Murray College of Notre Dame
  • St. Andrew’s College
  • Pickering College
  • Branksome Hall
  • Concordia High School و غیره

امکان تحصیل در مدارس دولتی کانادا توسط خارجی ها

دانش آموزان خارجی پس از ورود به کانادا از طریق مدارس بین المللی می توانند برای سال های بعدی تحصیل خود مدارس دولتی کانادا را انتخاب نمایند. مدارس دولتی کانادا برای 2 گروه ذیل تقریبا رایگان است:

  • کسانی که تابعیت کانادا را دارند.
  • کسانی که اقامت دائم کانادا را دارند.

اما دانش آموزان خارجی باید با توجه به پایه تحصیلی و قوانین هر مدرسه دولتی کانادا سالانه به شرح ذیل شهریه پرداخت نمایند:

شهریه سالانه مدارس دولتی کانادا برای خارجی هاهزینه زندگی سالانه دانش آموزان در کانادا
از 8000$ تا 14000$ (دلار کانادا)از 11000$ تا 15000$ (دلار کانادا)

بهترین مدارس دولتی کانادا که سیستم آموزشی ای فوق العاده قوی دارند در استان های ذیل قرار گرفته اند:

  • بریتیش کلمبیا
  • انتاریو
  • آلبرتا

گروه بعدی استان ها عبارت هستند از:

  • منی توبا
  • ساسکاچوآن
  • نیوبرانزویک
  • نیوفاندلند
  • لابرادور

ویزا برای تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا

کل پروسه پذیرش تحصیلی از مدارس شبانه روزی کانادا به دو بخش شامل اپلای از این مدارس و نیز درخواست ویزای تحصیلی کانادا دسته بندی می شود. در واقع کلیه دانش آموزان و دانشجویان خارجی جهت تحصیل در کشور کانادا نیازمند درخواست ویزای تحصیلی این کشور هستند. ویزایی که لازمه آن اخذ تاییدیه پذیرش از مدرسه کانادایی است.

به محض دریافت نامه مذکور نیز ارائه مدارک زیر به سفارت کانادا ضروری است:

  • گذرنامه ملی معتبر
  • فرم درخواست تکمیلی ویزای تحصیلی کانادا
  • رسید هزینه درخواست این ویزای کانادا به مبلغ CAD150
  • عکسهای پاسپورتی مطابق شرایط عکس کانادایی
  • کلیه مدارک شناسایی متقاضی
  • بیمه دانشجویی معتبر
  • گواهی/ نامه پذیرش از مدرسه شبانه روزی کانادایی
  • گواهی اسکان در کانادا
  • تاییدیه تمکن مالی کافی به میزان سالانه حدود CAD10000 (دلار کانادا)
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • مدرک مهارت زبان خارجه (به دو صورت زبان انگلیسی و یا زبان فرانسه)
  • آخرین مدرک تحصیلی و ریزنمرات مربوطه (به صورت ترجمه شده)

وضعیت اسکان در مدارس شبانه روزی کانادا

آن دسته از افرادی که به دنبال تحصیل در کانادا به ویژه در مدارس شبانه روزی هستند، در قدم اول باید با وضعیت اسکان در این مدارس آشنا شوند. به عبارت دیگر، هنگام در نظر گرفتن بهترین پذیرش در مدارس شبانه روزی کانادا، نگاهی دقیق به محل زندگی و امکانات پردیس ضروری است. بررسی وضعیت اسکان مدارس شبانه روزی کانادا نقش مهمی در تضمین اینکه دانش آموزان در طول سفر تحصیلی خود تجربه ای خوشایند دارند را ایفا می کند. انواع اقامتگاه هایی که مدارس شبانه روزی کانادا ارائه می دهند، می تواند از زندگی به سبک خوابگاه گرفته تا ترتیبات اتاق خصوصی تر که نیازهای گروه سنی و ترجیحات مختلف را برآورده می کند، متغیر باشد.

چالش های اساسی تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا

تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا در کنار امتیازات بالقوه ای که در اختیار تمامی متقاضیان قرار می دهد، دارای چالش های متعددی نیز در زمینه های مختلف می باشد. بنابراین بهتر است قبل از مهاجرت به کانادا به خوبی با چالش های تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا آشنا شوید. یکی از اصلی ترین چالش های موجود در مدارس شبانه روزی کانادا، روند ثبت نام در این موسسه آموزشی می باشد. روند پذیرش دانش آموزان در این مدارس به نسبت اغلب مدارس پیشرفته در کانادا بسیار زمان بر و طاقت فرسا خواهد بود، زیرا شرایط ورود به این مدارس بسیار رقابتی است.

شرایط پس از به پایان رساندن تحصیل در مدارس کانادا

نکته لازم به ذکر در خصوص تحصیل در دانشگاه های کانادا این است که در مقایسه با مدارس بین المللی ارزان قیمت تر هستند و شانس بیشتری وجود دارد که به دانشجویان بورسیه تحصیلی بدهند.

میزان دقیق شهریه پرداختی با توجه به نوع رشته و دانشگاه هر فردی متفاوت است اما به طور متوسط به شرح ذیل می باشد:

رشته های مختلف در مقطع کارشناسیحدود شهریه سالیانه دانشگاه های کانادا به دلار کانادا
مدیریت و تجارتاز 550$ تا 56000$
علوم کامپیورتراز 1535$ تا 55600$
گرایش های مختلف مهندسیاز 1350$ تا 55000$
علوم اجتماعیاز 1025$ تا 56000$
علوم طبیعیاز 1780$ تا 53000$

در جدول ذیل حدود شهریه در مقطع کارشناسی ارشد بیان شده است:

رشته های مختلف در مقطع کارشناسی ارشدحدود شهریه سالیانه دانشگاه های کانادا به دلار کانادا
مدیریت و تجارتاز 2150$ تا 52700$
علوم کامپیوتراز 2150$ تا 52500$
گرایش های مختلف مهندسیاز 2150$ تا 52500$
بهداشت و سلامتاز 2150$ تا 58300$
علوم اجتماعیاز 2150$ تا 37000$

در انتها باید گفت که کالج شبانه روزی کانادا یکی از سریعترین روش های فراگیری زبان به دانش آموزان می باشد و راه پذیرش در بهترین دانشگاه های کانادا را برای آنها هموار می سازد.

روسه دقیق تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا

برتری سیستم آموزشی کانادا به ویژه در مدارس شبانه روزی این کشور هر ساله علاقه مندان بی شماری را از سراسر جهان برای تحصیل در کانادا به این کشور زیبا می کشاند. به طور کلی، آنچه بسیاری از مردم وقتی به کشور شمالی فکر می کنند در نظر می گیرند، برتری سیستم آموزشی کانادا در رتبه بندی سال 2024 بوده است. علاوه بر این، فرهنگ شبانه روزی به طور جدی در کانادا توسعه یافته است، که این موضوع یکی از بزرگترین محرک ها برای مهاجرت دانشجویان بین المللی بوده است. نکته قابل توجه این است که، بسیاری از مدارس شبانه روزی مقرون به صرفه در کانادا وجود دارد، که بسیاری از آنها از شهرت بین المللی بهره مند هستند. مدارس شبانه روزی کاناددا به طور معمول دارای امکانات گسترده ای برای یادگیری آکادمیک، هنری و ورزشی هستند. که بسته به آنها امتیازات ویژه ای را در اختیار دانش آموزان بین المللی از سراسر جهان قرار  می دهند.

همانطور که اشاره شد، مدارس شبانه روزی کانادا معمولا گزینه ارزان تری نسبت به مدارس خارج از کشور هستند. البته شایان ذکر است که، مدارس شبانه روزی کانادا در مناطقی که بریتانیایی ها مهاجرت کرده اند تکامل یافته اند. که معمولا در شرق کانادا، انتاریو و بریتیش کلمبیا حضور دارند. اکنون کانادا به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان به بیش از 27 مدرسه شبانه روزی فوق العاده از شرق تا غرب افتخار می کند که همگی فرصت های بی شماری را ارائه می دهند. بنابراین می توانید مطمئن باشید که فرزند شما در یک محیط امن و مطمئن یاد خواهد گرفت. علاوه بر این، کانادا به عنوان کشوری امن با نرخ جرم و جنایت گزارش شده بسیار پایین شهرت دارد. در نهایت اینکه، استاندارد بالای زندگی و دیدگاه نوع دوستانه کانادا باعث ایجاد جمعیت شاد و به نوبه خود میزان کمتر جرم و جنایت می شود.

منبع: best-boarding-schools.net

مدارک مورد نیاز جهت پذیرش در مدارس شبانه روزی کانادا

تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال ادامه تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا هستند، باید به خوبی با مدارک مورد نیاز در این مدارس آشنا شوند. به عبارت دیگر، قبل از عزیمت به این کشور بهتر است مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در کانادا را به دقت جمع آوری کنید. زیرا در صورت ناقص بودن مدارک، با چالش های متعددی در طول فرآیند درخواست خود مواجه خواهید شد. بنابراین هنگامی که دانش آموزان بین المللی قصد دارند در مدرسه ای در کانادا تحصیل کنند، مدارک صادر شده توسط دولت کانادا وجود دارد که باید در طول فرآیند درخواست تکمیل شود. به طور مثال، متقاضیان باید حداقل معدل برای تحصیل در کانادا را رعایت کنند.

کار بعد از تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا

یکی از بزرگترین مزیت هایی که مدارس شبانه روزی کانادا در اختیار دانشجویان خود قرار می دهند امکان کار بعد از تحصیل و اقامت پس از تحصیل در کانادا خواهد بود. علاوه بر این، فارغ التحصیلان مدارس شبانه روزی کانادا محیط مدرسه را با آمادگی کامل برای ورود به محیط آموزش عالی ترک می کنند. اغلب مدارس شبانه روزی کانادا از مشاوران دانشگاهی خود استفاده می کنند تا شخصا با دانشجویانی که به دنبال پذیرش در دانشگاه های کانادا هستند کار کنند. به طور کلی آینده شغلی پس از تحصیل در مدارس شبانه  روزی کانادا بسیار ایده آل است. این موسسات محیطی امن از نظر آموزشی و فرهنگی را برای تمامی دانش آموزان خود فراهم می کنند. به عبارت دیگر، برنامه درسی در مدارس شبانه روزی کانادا بسیار صنعت محور است، از این رو بیش از 90% از فارغ التحصیلان در کمتر از 3 ماه پس از پایان تحصیلات خود در این مدارس، مشغول به کار می شوند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در خصوص مهاجرت به کانادا و تحصیل در این کشور پیشرفته می باشد. پیشنهاد می کنیم در این خصوص با کارشناسان برتر و وکلای زبده این موسسه مشاوره نمایید.

سوالات پرتکرار درباب مدارس شبانه روزی کانادا

افرادی که تمایل به تحصیل در مدارس شبانه روزی در این کشور دارند به طور معمول با سوالات زیر روبرو می شوند که رسیدن به پاسخ آنها می تواند کمک کننده باشد:

  • بهترین زمان برای ورود به مدارس شبانه روزی برای دانش آموزان در چه سنی است؟ بهترین سن برای ورود به مدارس شبانه روزی برای دانش آموزان 13 سالگی است.
  • هزینه یک سال تحصیلی در مدارس شبانه روزی این کشور چه میزان است؟ هزینه سالیانه این مدارس در حدود 22000$ (دلار کانادا) است.
  • چرا هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی زیاد است؟ اکثر مدارس شبانه روزی در این کشور خصوصی می باشند و دلیل اصلی هزینه های بالای این مدارس همین نکته است.
  • آیا مدارس شبانه روزی در دو روز آخر هفته تعطیل است؟ خیر، این مدارس در این دو روز، زمینه مشارکت کودکان در فعالیت های اجتماعی را فراهم می کنند.
  • مهم ترین مزیت مدارس شبانه روزی در این کشور چیست؟ مهم ترین نکته در خصوص مدارس شبانه روزی در کانادا آن است که این کلاس ها با تعداد دانش آموزان کم برگزار می شود و دانش آموزان ارتباط طولانی تری با معلم خود دارند.
5/5 - (56 امتیاز)

93 دیدگاه برای “مدارس شبانه روزی کانادا

  1. معصومه بهمنی گفت:

    سلام من پسرم ۹ سالشه و کلاس سوم هست میخام در مدارس شبانه روزی ثبت نامش کنم از کجا باید اقدام کنم و پیش نیازهاش چیه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما یا باید برای ایشون یک قیم پیدا کنید یا این که مدرسه ای رو انتخاب کنید که مدیر مدرسه قیم بچه ها بشن.
      تمکن مالی هم دومین نکته ای هست که باید بهش توجه داشته باشید

  2. امیرحسین گفت:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید هزینه ها برای 1 ترم یا 1 سال تحصیلی یا 1 سال تقویمی هستن ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      یک سال تحصیلی

  3. Anneel گفت:

    سلام خسته نباشید
    من راهنمایی هستم چه مدرسه ی شبانه روزی پیشنهاد میکنین
    برای کانادا ؟
    چقدر باید انگلیسیم خوب باشه ؟
    بعد چجوری باید با مدرسه برای فرودگاه و … هماهنگ کنم ؟
    اگه میشه به همه ی سوال ها جواب بدید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید مشخص کنید که چه بودجه ای در اختیار دارید تا بشه بهتون مدرسه معرفی کرد.
      توصیه می کنم در این رابطه با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید.
      در صورتی که مدرسه رو به عنوان قیم خودتون انتخاب کنید، مدرسه کارهای انتقال شما از فرودگاه به خوابگاه مدرسه رو انجام می ده. وظیفه انتقال از فرودگاه به عهده قیم شما در کانادا هست.
      هرچقدر انگلیسی شما بهتر بشه، پروسه مهاجرتتون راحت تر و بهتر خواهد بود

  4. مریم گفت:

    سلام. ببخشید پسر من adhd هستش. و الان ۱۲ سالشه تقریبا همه کاری میکنه ولی کلمات را به فارسی بد میگوید و درست صحبت نمیکند.آیا در این سن میتونه در کانادا تحصیل کنه با توجه به اینکه زبان بلد نیست یعنی به سختی فارسی حرف میزنه. چون ما داریم مهاجرت میکنیم. آیا مشکلی پیش نمیاد برای این بچه‌ها؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      از نظر قانونی مشکلی نیست ولی شما باید پیش از ثبت نام فرزندتون این اطلاعات رو در اختیار مدرسه قرار بدید تا ببنید آیا پذیرش بهشون می دن یا خیر
      شرایط زندگی فرزندتون در خوابگاه و همراه با بچه های دیگه رو هم در نظر داشته باشید و شرایطی رو انتخاب کنید که برای آرامش فرزندتون بهتر هست

  5. ساتیار گفت:

    سلام
    من کلاس 11 ریاضی هستم با معدل بیست و تعدادی certificate در زمینه روباتیک و مقام جهانی ، کشوری و استانی و برنامه نویسی کامپیوتر
    و می خواهم کلاس 11 و 12 را در کانادا باشم
    از چه نقطه ایی باید شروع کنم ؟
    برای ترم جدید می توانم در کانادا باشم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مدرسه مورد نظر خودتون در کانادا رو پیدا کنید و پذیرش تحصیلی دریافت کنید

  6. m گفت:

    شلام وقتتون بخیر من سال اول دبیرستان رشته تجربی هستم با معدل ۱۹ و هشتاد
    زبان و در سطح intermediate تسلط دارم
    می خواستم بدونم کدوم دبیرستان شبانه روزی توی ونکوور شرایط مناسب تری داره و اینکه ایا میشه با بورسیه تحصیلی هزینه ها رو کمتر کرد و حداقل بودجه برای مهاجرت چقدره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مدارس شبانه روزی کانادا چندان ارزون نیست و از 22000$ (دلار کانادا) شروع می شه به بالا

  7. زهرا گفت:

    سلام ببخشید به نمره بالا نیاز داره اگه داره میشه بگید به چه نمره ای من الا پایه هفتم هستم میخواستم برای پایه هشتم اونجا تحصیل کنم زبان تازه شروع به یادگیری کردم خیلی کم بلدم وای تا پاییز میتونم نه خیلی ولی یا د بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام هر چقدر که معدل شما بیشتر باشه، شانس این که توی مدارس بهتری درس بخونید هم بیشتر میشه

  8. helma گفت:

    سلام
    ببخشید کسانی که به زبان زیاد تسلط ندارند و اگر میرن و درس هارو با زبان خارجی آموزش میدن،،،و خب باید چجوری متوجه شد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در مدارس آموزش زبان جداگانه برای دانش آموزان در نظر گرفته شده و این مسئله به اون ها کمک می کنه تا هرچه سریع تر آماده بشن برای دریافت دروس

      1. فاطمه گفت:

        سلام وقتتون بخیر
        ببخشید من کلاس دهم هستم و در مدرسه تیزهوشان درس میخونم
        سطح زبان نسبتا بالایی دارم
        از یک موسسه خصوصی مدرک دارم تا عید هم مدرک کانون زبان میگیرم
        من میخوام برای سال ۱۱ ام اقدام کنم تا در کانادا و شهر تورنتو ادامه تحصیل بدم
        میخواستم بدونم چه مدارسی قبولی های بیشتری در رشته های درمانی در دانشگاه تورنتو داشتن و از نظر سطح آموزش قوی تر هستن ؟
        چون شدیدا بین انتخاب‌ مدارس گیر کردیم.
        ممنون میشم کمکم کنید

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          عصر شما بخیر.
          این موارد رو باید با تیم اجرایی ما در ارتباط باشید تا اون رو به شما بگن.
          توصیه می کنم با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا مشاورین ما شمارو راهنمایی کنند

  9. احسان گفت:

    من ۱۲ سالمه انگلیسی هم بلد نیستم، درسامم متوسط هست بابام میگه پولش مهم نیست میزارم بری میشه که منم برم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما هم می تونید برید. بهترین زمان برای رفتم به مدارس شبانه روزی از کلاس هفتم تا دوازدهم هست

  10. باران گفت:

    سلام من دانش آموز سال نهم هستم و ۱۵ سالمه،تسلط کامل به زبان انگلیسی دارم و همه نمره های دبیرستانم ۲۰ بوده،آیا من شانسی دارم که ویزای تحصیلی کانادا رو دریافت کنم و در یکی از مدارس شبانه روزی تحصیل کنم؟
    و میشه هزینه ویزای تحصیلی و تمکن مالی و شهریه مدارس شبانه روزی رو بگید لطفا؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما شانس خیلی خوبی دارید چون اکثر مدارس شبانه روزی هم از کلاس نهم شروع میشن
      هزینه شما هم به شدت به مدرسه ای که توش درس می خونید بستگی داره
      ولی در کل چیزی حدود 20000$ تا 34000$ (دلار کانادا) در سال

  11. فربد گفت:

    سلام خوب هستید
    خسته نباشید
    یه سوال داشتم من در حال حاضر کلاس نهم هستم اگه تا یکی دو ماه دیگه برای تحصیل در کانادا اقدام کنم میتونم کلاس دهم اونجا باشم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای شروع کلاس دهم در کانادا باید کلاس نهم رو در ایران با موفقیت تمام کنید

  12. سام گفت:

    سلام من ۱۴ سالمه پایه هشتمم معدل سال پیشم ۱۹/۷۸ و امسالم ۱۹ و دو سال پیشم ۲۰ هست از نظر مالی تا چل هزار دلار میتونم هزینه کنم و تمکن مالی و شغلی پدرم هم خوبه میخوام برای سال دیگه ام اقدام کنم شرایطم خوب هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید با این سرمایه و حتی کمتر از اون در مدارس شبانه روزی کانادا تحصیل کنید.
      در صورت تمایل با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند

      1. باربد گفت:

        سلام خسته نباشید من کلاس هشتم هستم در حال حاضر و مخیواستم فقط نهم رو ایران باشم و کلاس دهم رو کلا از کانادا شروع کنم من مدرسه تیزهوشان هم هستم خواستم بپرسم معدل برای سال دهمم اونجا هشتم و نهم رو قراره بخوان و نیاز بشه یا فقط سال نهم معدلش نیازه؟و بعد اینکه مدرسه تیزهوشان هستم به اون توجهی خواهد شد یا تاثیر خاصی نداره؟ ممنونم ازتون

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          بستگی به مدرسه ای داره که شما می خواهید اونجا درس بخونید. هر چی معدل بالاتری داشته باشید، در نتیجه شانس پذیرش شما بیشتر می شه و می تونید توی مدرسه بهتری درس بخونید.

  13. S گفت:

    سلام
    من یه سوالی داشتم
    پسر من ۱۳ سالشه و تا چند ماه دیگه با اقامت دایم وارد کانادا میشه
    مدرسه شبانه روزی ای وجود داره که ایشون با اقامت دایم نیازی به پرداخت هزینه نداشته باشند یا بدون هزینه فقط باید بروند مدارس نرمال دولتی
    چون بقیه خانواده همراه باهاش نیستند

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مدرسه های شبانه روزی حتی برای شهروندان بومی هم هزینه داره و رایگان نیستند

  14. Molo گفت:

    سلام خسته نباشید من ۱۵سالمه و پایه دهم رشته علوم انسانی هستم میخواستم بدونم که اگه من الان اقدام کنم و سال بعد بتونم در مدارس کانادا درس بخونم میتونم دوباره پایه دهم رو بخونم ؟و اینکه میشه هزینه شهریه به تاریخ امروز رو بهم بگید ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید دوباره درس بخونید.
      هزینه تحصیل شما از 15000$ (دلار کانادا) شروع میشه
      هزینه زندگی هم از 1000$ (دلار کانادا) شروع میشه

  15. Alim گفت:

    سلام و عرض ادب من کلاس هشتم هستم و تصمیم دارم برای دهم برم معدلم همیشخ بیست بوده میخواستم برای مهاجرت اقدام کنم تا ۲۰ هزار دلارم مشکلی ندارم و میخوام به مدرسه شبانه روزی برم لطفا بجز مدرسه هزینه ها رو بگین و بگین گدوم مدرسه با این بودجه و اینکه بگین مدارک تحصیلی چی ها لازمه و اگه داشته باشی چیا خوبه خوبه ممنون .

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد مدارس و هزینه های اون اگر این مقاله رو مطالعه کردید لطفا با ما تماس بگیرید تا در جریان جزییات بیشتر قرار بگیرید

  16. شیدا گفت:

    سلام من و خواهرم ۱۴ساله از اصفهان هستیم و دوست داریم بدون هزینه یه مدارس شبانه روزی کانادا برویم باید چکار کنیم و اینکه مدرک زبان نداریم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بدون هزینه که امکان ورود به مدارس شبانه روزی کانادا وجود نداره متاسفانه

      1. شیدا گفت:

        میشود هزینه ورود را به پول ایرانی بگویید

        1. داوری گفت:

          سلام
          در مورد شهریه ها چون یک بازه وجود داره و ارزش واحدهای پولی هم دائما تغییر میکنه اون هزینه ای که در مقاله ذکر شده رو ضرب در دلار همون روز کانادا کنید تا شهریه روز مشخص بشه

      2. Hooman گفت:

        سلام من ۱۴ سالمه نمراتم سال نهمم نمراتم سال پیش ۱۹/۲۵ بود یک نفر از خانوادم هم مونترال زندگی میکنه ۵۰ هزار دلار هم بودجه دارم در شهر مونترال میتونم برم و اگر میتونم چه مدرسه ای که شبانه روز باشد

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          بله شما می تونید برای مدارس شبانه روزی در این شهر اقدام کنید.
          با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما شما رو راهنمایی کنند.

  17. علی سینا ملک زاده گفت:

    سلام ممنونم برای مشاوره شدن باید چه کار کنم و یا در کدام قسمت کلیک کنم؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا برای شما وقت مشاوره ست بشه
      متشکر

  18. علی سینا ملک زاده گفت:

    سلام خوب هستین ببخشید من پایه دهم هستم میخواستم برای مهاجرت به کانادا بپرسم که اگر 18 سال داشته باشیم میتونیم باز هم مهاجرت تحصیلی بریم ودر کالج درس بخونیم آخه گفتن که 18 سالگی سرباز حساب میشیم وحق خروج از کشور را نداریم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای خروچ از کشور در این سن باید معافیت تحصیلی داشته باشید که با ثبت نام در دانشگاه این امکان بوجود میاد اما شما پایه دهم هستید با 18 سال ممکنه به شما ویزا ندن برای اینکه دقیق تر بشه به شما پاسخ داد ابتدا مشاوره بشید

  19. Fatima گفت:

    سلام من 14 سالم هست و اواخر کلاس هشتم هستم و میخواستم برای مدرسه شبانه روزی کانادا اقدام کنم و سطح زبانم هم متوسط‌ هست ولی احتیاج به آموزش دارم و معدل هم 20 است مشکل مالی هم ندارم فقط من برای اول دبیرستان یعنی دهم اقدام کنم یا نهم و با این وضع کرونا چه تغییراتی ایجاد شده و بهتر هست صبر کنم یا نه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      با همین شرایط هم در حال حاضر کشور کانادا ویزا صادر میکنه نگران نباشید اگر شرایط اقدام کردن رو دارید پیشنهاد میکنم حتما اقدام کنید

  20. محمد مهدی گفت:

    سلام من کلاس نهم هستم و میخوام برای سال دهم به کانادا مهاجرت کنم
    مدارک برای ثبت نام رو باید به سایت مدرسه ارسال کنم؟
    سایت رو از کجا پیدا کنم؟
    اگه میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در تماس باشید

  21. نگار گفت:

    سلام خسته نباشید
    من میخواستم ببینم برای سال دوازدهم اقدام کردن سخته از نظر فهمیدن درس ها به زبان انگلیسی؟
    و اینکه برای مقطع لیسانس در کانادا اصلا بورس کسی می شود یا نه

    1. داوری گفت:

      سلام
      بسته به توانایی زبان شما داره و برای ارشد به بالا میشه در خصوص بورس اقدام کرد

  22. محراب روشن گفت:

    سلام ببخشید من الان ۱۶ سالمه و زبانم هم خوبه یعنی میتونم ایلس ۶ بگیرم و معدلم هم ۱۹.۵۶ هست وضع مالی خیلی خوبی ندارم می‌خوام ۱۷ سالگی برم کانادا می‌خوام با کمترین پول برم حداقلش چقدر در میاد ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      کشور کانادا کشور خوبیه و میشه براتون پذیرش گرفت اما اگر هزینه ها برای شما دغدغه است بهتره که برای کشورهای دیگه ای اقدام کنید

  23. Roro گفت:

    سلام من هستم هستم و برای دهم تصمیم دارم برم
    کی باید اقدام کنم و چجوری؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در اواسط سال نهم بایستی کم کم کارتون رو شروع کنید

  24. ایلیا گفت:

    باسلام خسته نباشید بنده 14ساله هستم و مدرک زبان ندارم میخواستم در مدارس شبانه روزی ثبت نام کنم میشه کمک کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      ما برای شما این کار رو انجام میدیم برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  25. آری گفت:

    سلام
    همون طور که می دونید برای تحصیل توی این مدارس برای ما خیلی گرون تموم میشه. مثلا نزدیکای چهارصد میلیون تومان و خورده ای.
    برای کسایی که مشکل مالی دارن چه جوری میشه اقدام کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در این زمینه متاسفانه این امکان وجود نداره اما شما میتونید بعد از اخذ دیپلم برای کشورهایی که در مقاطع دانشگاهی بورس میدن اقدام کنید

  26. امیر گفت:

    سلام
    ببخشید بنده کلاس دهم هستم
    فصد دارم به مدارس شبانه روزی برم از کی میتونم به این مدارس برم اخه الان امتحانات ترم اول است میخوام بدونم الان هم میشه رفت یا حتما باید نمره ترم داشته باشیم و باید نمره ترمه چندم رو داشته باشیم و نمره قابل قبول چند ایت و اینکه اگر پشیمون شدیم میتونیم برگردیم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      از ابتدای سال تحصیلی در اونجا خواهید بود و اگر ادامه ندید طبیعتا امکان بازگشت نیز خواهید داشت

  27. فرات گفت:

    سلام
    من معلولم و امسال انتخاب رشته میکنم..ایا میتونم به مدرسه های شبانه روز کانادا برم و در انجا تحصیل کنم…ایا اونجا دولت کانادا به من کمکی هم میکنه و میزارن اونجا تحصیل کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا مشکلی وجود نداره فقط در مورد هزینه ها و شهریه و روزمه شما نیازه که ابتدا با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو راهنمایی کنن

  28. Arash گفت:

    سلام من کلاس نهم هستم و میخوام برای دهم مدرسه شبانه روزی درس بخونم و نمراتمم ۲۰ و معدلم عالی ۲۰ هست باید چکار کنم
    در ضمن میشه که بورسیه در دبیرستان هاشون گرفت چون شرایط مالی خوبی زیاد ندارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط تحصیلی خوبی دارید و میشه براتون پذیرش گرفت در مقطع دبیرستان امکان اخذ بورس وجود نداره

  29. نسیم گفت:

    سلام پسر من ۱۳ ساله است و من ویزای کاری دارم و پسرم هم ویزای توریستی . سوالم این است که در تورنتو برای ثبت نام در مدرسه شبانه روزی به صورت ۵ روز در هفته، باید شهریه کامل پرداخت کنم؟ و اینکه بعد از اخذ اقامت دایم چی؟ بازهم همانقدر هزینه باید پرداخت کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای سال اول شهریه رو کامل پرداخت میکنید اما بعد از اینکه اقامت دائم گرفتید در مدرسه های دولتی اسم می نویسید تا شهریه مدارس دولتی رو پرداخت کنید

  30. ALI گفت:

    با سلام من 13 ساله هستم و می خواستم برای مقطع نهم در کانادا اقامت بگیرم ولی هنوز زبان انگلیسی ام خوب نشده است . الان بهتر است که هرچه زود تر ثبت نام کنم یا بگذارم زبانم بهتر شود؟

    1. داوری گفت:

      سلاام
      هرچه سریعتر اقدام کنید بهتره به این خاطر که زبان رو با شما در این کشور کار میکنن و شما نیازی به ارائه مدرک نخواهید داشت

  31. sajjad گفت:

    حداقل مدرک و سطح زبان برای ورود چی هستش

    1. داوری گفت:

      سلام
      مدرک زبان نیاز نداره در سطح مدارس

  32. محمدپویا گفت:

    سلام خسته نباشید
    من و یکی از آشنایان قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا شهر تورنتو را داریم و می خوایم در سن ۱۵سالگی مهاجرت کنیم
    مدرک زبان هم نداریم
    میشه راهنمایی کنید
    و بگید چقدر باید(به تومان)پول بدهیم؟
    و اینکه همه کار اقامت رو خودتون انجام میدید؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط سنیتون خوبه و ما همه کار اقامت شما رو انجام میدیم
      در مورد هزینه ها با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  33. Ahmadpour گفت:

    من میخوام برای سال نهم در مدارس شبانه روزی کانادا تحصیل کنم میشه راهنمایی کنید(در شهر تورنتو)

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      ما براتون پذیرش کالج ها و ویزای تحصیلی کانادا رو میگیریم. چه ابهامی دارید دوست عزیز
      میتونید برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  34. شادمهر گفت:

    سلام من‌۱۴ ساله هستم می خوام برای کلاس هشتم توی مدارس کانادا ثبت نام کنم.
    من باید چکار کنم تا بتونم توی مدارس شبانه روزی ثبت نام کنم؟
    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      نیازی نیست شما کاری انجام بدید به ما بسپرید تا براتون انجام بدیم

  35. مژگان گفت:

    سلام دخترم ۸ ساله هست میخوام برای تحصیل در یکی از مدارس شبانه روزی ثبت نامش کنم آیا امکان پذیر است؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله امکانپذیره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  36. دنیا گفت:

    سلام من 13 سالمه 2 تاهم مدرک جهانی مسابقات ریاضی دارم هر دو برنز گرفتم و میخوام ببینم بورسیه تحصیلی کانادا چطوری است

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      قبل از این که وارد مدارس بشید، باید در این رابطه با اون ها مکاتبه کنید چون مدارس شرایط متفاوتی از دانشگاه ها دارند

  37. محمدرضا حمیدی گفت:

    با سلام و عرض ادب خدمت شما. بنده پانزده سال دارم و میخواهم از دبیرستان های کانادا بورسیه بگیرم. لطفا کمکم کنید. (ممنون میشم از طریق پست الکترونیکی مکاتبه کنیم)

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه امکان اخذ بورس برای مدرسه وجود نداره باید هزینه پرداخت کنید

    2. roya moradi گفت:

      سلام من ۱۴ سالمه و برای کلاس هشتم میخام برم کانادا برای ادمه تحصیل مدرسه شبانه روزی میخام برم.
      مشکل مالی هم ندارم.
      فقط میخاستم بدونم بدون همراه میتونم برم؟
      بعد به نظرتون برم بهتره یا نرم یعنی بزارم وقتی که سنم بیشتر شد بر؟؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        بله می تونید تنها برید و مشکلی برای شما پیش نمیاد چون مدارس شبانه روزی به همین دلیل ایجاد شدند که دانش آموز ها بتونن به دور از خانواده زندگی کنن.

  38. آتی گفت:

    سلام
    ۱۷ سالم هست و میخوام برای مقطع ۱۲ اقامت تحصیلی بگیرم
    شرایطش چگونه است؟؟؟؟!

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما با شماره های موسسه تماس بگیرید

  39. علی گفت:

    13 سالمه و می خوام برای مقطع نهم اقامت بگیرم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب بسیار هم عالی با شماره های ۰۲۱۲۶۷۰۵۳۵۶ تماس بگیرید کارشناسان ارشد در خدمتتون هستند

    2. Katayoun گفت:

      سلام
      من ۱۷ سال راتمام کرده ۲ ماه هست که وارد ۱۸ سال شدم
      ومیخواهم سال ۱۲ ام را در کانادا بخوانم

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما برای مهر ماه باید اکنون اقدام کنید با شماره های موسسه تماس بگیرید

        1. Alireza گفت:

          سلام وقتتون بخیر
          من ۱۶ سالمه الان سال دهم رشته تجربیم نمراتم همه ۲۰ ان. زبان مدرک ندارم ولی حداقل ۴۰ ۵۰ درصد تسلط رو دارم. به نظرتون از الان شروع کنم واسه ایلتس هفت یا هشت سال دیگه یعنی ۱۴۰۱ اقدام کنم برای مهاجرت؟ تا سال دیگه هم وضع مالیمون بهتر میشه
          خیلی ممنون

          1. داوری گفت:

            سلام
            اگر از لحاظ مالی امکان این رو دارید که امسال اقدام کنید بهتر اینه که امسال اقدام کنید اما در غیر اینصورت زبان رو خوب بخونید و سعی کنید مدرک زبان رو بگیرید که برای سال بعد دست پر باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *