ویزای کاری

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در لوکزامبورگ

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در لوکزامبورگ

متقاضیانی که به دنبال کار و اقامت در لوکزامبورگ می باشند، در طلب اخذ ویزای این کشور و مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در لوکزامبورگ می باشند. این کشور می تواند یکی از ایده آل ترین اهداف و هم چنین مقاصد در زمینه جست وجوی کار باشد. از جمله مزیت های ممکن اشتغال در این لوکزامبورگ عبارتند از:

  • بازار کار خوب به صورتی که می تواند مشاغل زیادی را مورد پوشش قرار دهد.
  • میزان نرخ بیکاری در این کشور جزو کمترین نرخ ها در کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد.
  • یک کشور چند فرهنگی و هم چنین چند زبانه به شمار می رود و توانسته در زمینه کاری هم از مزیت های خاصی برخوردار باشد.
  • بازار کار این کشور دربرگیرنده مردمی از جوامع و ملیت های مختلف و گوناگون می باشد.

در بازار کار این کشور، داشتن تجربه کاری و هم چنین میزان توانایی های اشخاص متقاضی کار دارای اثرات فراوانی می باشد. پیدا نمودن شغل مناسب در این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی راحت تر می باشد. داشتن مهارت در آموزش زبان از مهم ترین معیارهای موجود در این کشور می باشد. با این توضیح که همواره این امکان وجود دارد که به دانستن بیشتر از یک زبان محلی احتیاج پیدا کنند.

لازم به ذکر می باشد که مهاجرت به لوکزامبورگ در راستای شروع کار و هم چنین تجارت امکان پذیر می باشد. در صورتی که اشخاص متقاضی اخذ ویزای کار در لوکزامبورگ قصد نداشته باشند که برای فردی کار نمایند و علاقه مند به راه اندازی کار مختص به خود باشند، در این صورت دولت مردان با در نظر گرفتن شرایط و تحویل گرفتن مدارک ویژه می توانند مجوز کار لازم را ارائه دهند.

شرایط لازم اخذ ویزای کاری لوکزامبورگ

کلیه اشخاصی که کشورشان جز اتحادیه اروپا می باشد برای شروع به کار در این کشور نیازی به دریافت مجوز کار ندارند اما در صورتی که از کشوری به غیر از این کشورها باشند، در این صورت ملزم به دریافت نمودن مجوز کاری می باشند. به صورت عمومی می توان گفت که اشتغال به کار در این کشور برای اشخاص خارج از اتحادیه اروپا سخت تر خواهد شد و هم چنین ملزم به سپری نمودن مراحل اداری بیشتر و هم چنین طولانی تری در راستای گرفتن ویزا می باشند.

بررسی مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در لوکزامبورگ

الزامات اشخاص متقاضی اخذ ویزای کار در لوکزامبورگ

از جمله الزاماتی که این گونه اشخاص ملزم به انجام آن می باشند به همراه داشتن پاسپورت دارای اعتبار از اداره مهاجرت و کنسول گری لوکزامبورگ و سپس درخواست اقامت موقت. برای این که اداره امور خارجه به درخواست این اشخاص پاسخ دهد، حداکثر برای مدت 4 ماه زمان نیاز است. در صورتی که بعد از سپری نمودن این مدت پاسخی دریافت نشد باید احتمال رد نمودن درخواست خود را بدهند. اما در صورتی که این نوع درخواست مورد قبول واقع شد، در این صورت مجوز اقامت ویژه این اشخاص ارسال خواهد شد. لازم به ذکر می باشد که این مجوز برای 90 روز دارای اعتبار می باشد.

پس از وارد شدن به این کشور، این اشخاص 3 روز فرصت دارند که با در دست داشتن سند سفر و هم چنین مجوز اقامت، موضوع رسیدن خود به مقصد را به اطلاع تمامی مقامات ذی صلاح این کشور برسانند. این اشخاص ملزم می باشند که بررسی های پزشکی لازم را انجام داده و در مرحله بعد اقدام به درخواست مجوز کاری کنند.

بررسی مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در لوکزامبورگ

به صورت عمومی می توان گفت که فرایند درخواست ویزای کاری این کشور احتمالا به مدت زمانی به اندازه 4 الی 12 روز زمان نیاز دارد. در نتیجه توصیه می شود در هنگامی که این اشخاص اقدام به درخواست ویزا می نمایند، زمان کافی برای سپری نمودن این فرایند را داشته باشند. این اشخاص ملزم به فرستادن مدارک دیگر خود به انضمام ویزا می باشند. این مدارک در مهاجرت به لوکزامبورگ عبارتند از:

  • رونوشت پاسپورت دارای اعتبار
  • سوابق تحصیلی
  • نامه ای پذیرش از شرکتی که قصد استخدام این شخص را دارد.
  • مدرکی که بیان گر داشتن سوابق کاری مرتبط باشد.
  • قرارداد کاری دارای اعتبار با شرکت مورد نظر
  • گواهی عدم سوء پیشینه

اشخاص متقاضی کار در لوکزامبورگ برای این که بخواهند اطلاعات جامع تری در رابطه با موضوع مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در لوکزامبورگ به دست آورند، مستلزم این می باشد که از شرایط موجود برای زندگی کردن در این کشور به اطلاعات تقریبی، درست و منطقی دست یابند. در نهایت شما هم در راستای تکمیل نمودن اطلاعات خود می توانید با تماس تلفنی یا مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات جامعی دست یابید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *