ویزای تحصیلی

مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

انگلستان دارای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بسیار زیادی است که همگی از بهترین کیفیت های اموزشی در سطح جهان برخوردارند. مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن یکی از مراکز تحصیلات عالی در انگلستان است که دانشجویان زیادی طرفدار تحصیل در این مرکز می ­باشند. مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن از بهترین دانشگاه های کشور انگلستان است که در سال 1895 در انگلستان تأسیس گردید. این دانشگاه به قطب علمی رشته اقتصاد در جهان معروف است.

دانشجویان بین المللی زیادی علاقمند به تحصیل در مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن می ­باشند. به طوریکه هم اکنون بیش از 9600 دانشجو در این مرکز مشغول به تحصیلند که از 140 کشور مختلف برای ادامه تحصیل این دانشگاه را انتخاب نموده اند.دانشجویان عزیز جهت آگاهی از بهترین دانشگاه های انگلستان می ­توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نمایند.

درباره مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

این دانشگاه در تاریخ خود کسب 16 جایزه نوبل را دارد که برنارد شاو برنده جایزه نوبل ادبیات در سال 1952 تحصیلات خود را در این دانشگاه به تمام رسانیده است. در سال 2008 اینگونه پیش بینی شده بود که مدرسه اقتصاد لندن برترین رتبه ها را در زمینه پژوهش، اقتصاد، حقوق و سیاست اجتماعی کسب خواهد نمود. طبق این پیش بینی این دانشگاه توانست در سال 2014 رتبه نخست را در زمینه تحقیقاتی در بخش های علوم اجتماعی را ازآن خود نماید. این دانشگاه در سال 2023 نیز همواره مد نظر شرکت های بزرگ به منظور استخدام نیرو قرار دارد.

تحصیل در مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

این دانشگاه دارای قوانین سختگیرانه تری هم نسبت به دیگر دانشگاه ها می­باشد. این دانشگاه در هنگام پذیرش دانشجویانی که از استعدادهای بالای علمی و دارای پتانسیل بیشتری هستند را جذب می­نماید. هر ساله مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن جهت تکیل ظرفیت رشته های تحصیلی خود دانشجویانی را پذیرش می ­نماید. تحصیل در تمامی رشته های این دانشگاه متقاضیان زیادی دارد. برای تکمیل ظرفیت هر یک از رشته ها بیش از 10 درخواست وجود دارد و این دانشگاه از میان آنها تنها 3 دانشجو را پذیرش می­نماید. باید بیان نمود که برای پذیرش در رشته های تحصیلی این مدرسه رقابت شدیدی وجود دارد. تنها دانشجویانی که از تحصیلات علمی بالایی برخوردار هستند شانس پذیرش در این دانشگاه را خواهند داشت.

بررسی شرایط تحصیل در لندن در 2023

مدرسه اقتصاد لندن در 2023 به دانشجویان بورسیه های تحصیلی اعطا می­نماید. بدین منظور دانشجویان باید ابتدا به بخش پذیرش تحصیلی این دانشگاه مراجعه نموده و بخش بورسیه های تحصیلی این دانشگاه را بررسی نمایند. پس از آن جهت اخذ بورسیه تحصیلی می ­توانند فرم های مربوط به آن را تکمیل و به این دانشگاه ارائه نمایند. این دانشگاه برخی از بورسیه های تحصیلی خود به دانشگاه های کیپ تاون و بیجینگ اختصاص داده است. بدین معنا که دانشجویان با اخذ بورسیه های تحصیلی این دانشگاه باید برای ادامه تحصیل به آفریقای جنوبی سفر نموده و به شعبه های این دانشگاه در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند. دانشجویان عزیز جهت آگاهی از سایر بورسیه های تحصیلی این دانشگاه و چگونگی تحصیل در شعبه های این مدرسه بهتر است با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نمایند.

تاریخچه مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

این مدرسه در سال 1895 در شهر لندن تأسیس شد و در سال 1900 میلادی توانست بعنوان دانشگاه در این کشور به فعالیت بپردازد. در این دانشگاه پروژه های تحقیقاتی بسیاری انجام می­گیرد و اکثر این تحقیقات انجام شده توسط این دانشگاه رتبه های بالایی را اخذ نموده اند. این دانشگاه هر ساله مقامات برجسته دولتی کشورهای مختلف را برای ایجاد سمینار و سخنرانی را دعوت می­ نماید و دانشجویان می توانند از تجربیات مفید آنان بهره ­مند گردند. اکثر دانشجویانی که از این مدرسه فارغ التحصیل شده اند بعنوان مشاورین دولتی در کمیسیون های بین المللی و سازمان های ملی خدمت می ­نمایند. اکثر دانشجویانی که در این دانشگاه تحصیل نموده اند برندگان جایزه های نوبل و رئیس جمهوران کشورهای مختلف در سال های گذشته و یا هم اکنون می ­باشند.

تاریخچه مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

مدارک اخذ پذیرش از مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

دانشجویان برای ادامه تحصیل در این دانشگاه ابتدا باید درخواست پذیرش خود را به همراه مدارک زیر به این دانشگاه ارائه نمایند: ارائه تمامی مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات آنها که می ­بایست به زبان انگلیسی ترجمه نموده باشند. کسب معدل بالای 16 در دوره های تحصیلی فوق برخورداری از مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 6 (دانشجویان با نمرات بالاتر امتیاز بیشتری دریافت می کنند) ارائه مدرکی که تمکن مالی دانشجو را برای تأمین هزینه تحصیل و زندگی در انگلستان اثبات می ­نماید.

رشته های تحصیلی مدرسه اقتصاد لندن

دانشگاه LSE لندن اکثر رشته های علوم اجتماعی از جمله اقتصاد، سیاست، حقوق جامعه شناسی، انسان شناسی، حسابداری و امور مالی و غیره را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به دانشجویان ارائه می­ نماید. این دانشگاه دارای بیش از 40 برنامه آموزشی در مقطع کارشناسی و بیش از 140 برنامه آموزشی دیگر در مقطع کارشناسی ارشد می­باشد.

هم اکنون در دانشگاه اقتصاد لندن 11000 دانشجو مشغول به تحصیل و حدود 3300 کارمند مشغول به فعالیت می­باشند. این دانشگاه در مرکز شهر لندن موقعیت دارد و تقریبا تمامی واحدهای علمی و دپارتمان های این دانشگاه در یک دانشکده واقع گردیده اند. دانشجویان و کارمندان این دانشگاه براحتی به اتوبوس های بین شهری و مترو دسترسی دارند و برای رفت و آمد به این مرکز مشکلی ندارند.

روش های آموزشی در دانشگاه اقتصاد لندن

دانشجویان در مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن بصورت تمام وقت مشغول به تحصیل هستند. این دانشجویان اجازه دارند 5% از دوره­ی تحصیلات خود را بصورت نیمه وقت به تحصیل بپردازند. این دانشگاه امکان تحصیل از راه دور را نیز برای دانشجویان فراهم آورده است و دانشجویان می­توانند از تمامی برنامه های رشته های حقوق بصورت مشترک بهره ­مند گردند. تحقیق و آموزش به دانشجویان در این مرکز از طریق 25 موسسه و 23 مرکز تحقیقاتی صورت می­گیرد. هم اکنون در این دانشگاه دانشجویان 160 کشور مختلف مشغول به تحصیل می­ باشند.

بورسیه تحصیلی مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

امکان اخذ بورسیه تحصیلی در مدرسه اقتصاد لندن وجود دارد. هم اکنون این دانشگاه پذیرای 9760 دانشجو می­باشد که از این میان 6748 نفر از آنها دانشجویان بین المللی می ­باشند. پذیرش دانشجویان در این دانشگاه بر طبق سهمیه بندی است. بطوریکه سهمیه پذیرش دانشجویان بومی انگلستان 33%، دانشجویان اتحادیه اروپا 18% و دانشجویان سایر کشورها 29.5% است. اکثر سهمیه های بورسیه های تحصیلی این دانشگاه متعلق به دانشجویان مقاط کارشناسی ارشد و دکترا می ­باشد. که دانشجویان با دریافت بورسیه این دانشگاه می ­توانند به تحصیل رایگان در انگلستان بپردازند.

بهترین دانشگاه های انگلستان

همانطور که می ­دانید انگلستان از دانشگاه های معتبر و با کیفیت بسیاری برخوردار است. همچنین دانشجویان بین المللی زیادی علاقمند به تحصیل در دانشگاه های این کشور هستند و هر ساله دانشجویان با اخذ ویزای تحصیلی این کشور به انگلستان مهاجرت می­ نمایند. در انگلستان دانشجویان پس از اتمام تحصیلات خود می ­توانند به انجام کار بعد از تحصیل در انگلستان بپردازند، زیرا اکثر کارفرمایان در انگلستان علاقمند به استخدام افرادی که هستند که تحصیلات خود را در این دانشگاه به اتمام رسانیده اند. از بهترین دانشگاه های این کشور می­توان به دانشگاه آکسفورد، دانشگاه بریستول و دانشگاه کوئین مری انگلستان اشاره نمود. دانشجویان عزیز می­ توانند جهت انتخاب دانشگاه و شرایط پذیرش دانشگاه های این کشور با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نمایند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *