ویزای تحصیلی

مدرسه بیزینس BI اسلو

مدرسه بیزینس BI اسلو

مدرسه بیزینس BI اسلو تنها مدرسه تجارت در کشور نروژ است که در بین 1% از کل مدارس تجاری جهان موفق به اخذ اعتبار 3 گانه شده است. BI خود را در ردیف مدارس تجاری اروپا قرار داده که با پایه مالی قوی تر از گذشته برای تحقق پیشرفت تلاش می کند. این مدرسه از طریق نتایج قابل توجه ژورنال های تحقیقاتی بین المللی به پیشرفت های امیدوار کننده ای در رتبه بندی های Financial Times و Economist دست پیدا کرده است. این دانشگاه به موفقیت دانشجویان متعهد است به طوری که همه اساتید و کارکنان بر یادگیری دانش آموزان متمرکز می باشند. به متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مدرسه بیزینس BI اسلو را دارند پیشنهاد می شود این نوشتار را که به همت کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است با دقت مطالعه کنند تا پاسخ سوالات خود را در رابطه با مدرسه BI کسب کنند.

  • شرایط تحصیل در مدرسه بیزینس BI در نروژ چیست؟
  • آیا هزینه تحصیل در این دانشگاه مقرون به صرفه است؟
  • بهترین رشته های تحصیلی برای تحصیل در این دانشگاه کدامند؟
  • آیا دانشگاه مورد تایید وزارت علوم ایران است؟
  • جایگاه علمی این دانشگاه چگونه است؟

چرا مدرسه بیزینس BI اسلو؟

پیش از معرفی این دانشگاه قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که چرا تحصیل در مدرسه BI به دانشجویان پیشنهاد می شود.

  • این دانشگاه انتظار دارد دانشجویان منحصر به فردی داشته باشد که این امر در نتایج تحصیلی دانشجویان مشخص می شود
  • طرز فکری خلاقانه در دانشجویان پرورش داده می شود
  • برای دانشجویان، مشاغل و جامعه به عنوان یک کل ارزش ایجاد می شود
  • امور تحصیلی در راستا اهداف پایدار سازمان ملل انجام می شود
  • دانشگاه سعی دارد به طور جمعی در تمامی زمینه ها عمل کند
  • تمامی مطالعات شامل پایداری، دیجیتالی شدن، بین المللی سازی و درک عملی کسب کار است
  • در 2 تا 3 رشته تحقیقاتی دانشگاهی از بهترین های اروپا هستند
  • برای گسترش بهره وری و ظرفیت تحقیق با بودجه خارجی سرمایه گذاری شده است

مدرسه بیزینس BI اسلو در یک نگاه

نگاهی به مدرسه بیزینس BI اسلو:

آیتمشرح
نوع دانشگاهموسسه آموزش عالی غیر انتفاعی خصوصی
سال تاسیس1943 میلادی
تعداد هیئت علمی450 نفر
تعداد دانشجویان20000 نفر
تخصص هاکارشناسی ارشد علوم، برنامه های کارشناسی BSc، مطالعات اجرایی، کارشناسی ارشد مدیریت (MoM)، مطالعات آنلاین، برنامه های کوتاه اجرایی، کارشناسی مدیریت، برنامه دکتری، MBA اجرایی
وب سایتwww.bi.edu

تاریخچه مدرسه بیزینس BI اسلو

BI از ابتدا کالج نبود، اولین دوره آموزشی در رشته مدیریت بازرگانی یک بار در هفته به مدت 2 ساعت تدریس می شد. از سال 1944 میلادی دوره اصلی مدیریت بازرگانی برگزار شد در همان زمان BI به عنوان تامین کننده دوره های کوتاه مدت و مستقل در زمینه های حسابداری، حسابداری صنعتی، حسابداری ماشین و آمار شرکت ها توسعه یافت. با فراهم شدن مطالعات 2 ساله (در سال 1946 میلادی) مدرسه BI مزایای یک کالج را به دست آورد.

به طور رسمی هیچ مقام دولتی BI را به عنوان یک دانشگاه تصویب نکرد اما این دانشگاه تدریس خود را به عنوان یک مطالعه در کالج ارائه می داد. در سال 2013 میلادی برنامه MBA اجرایی نروژی BI و برنامه MBA BI-Fudan در چین توسط انجمن MBA مورد تایید قرار گرفت علاوه بر این پیش از اتمام دوره کولبورنسن این موسسه از طرف انجمن دانشکده تجارت آمریکا (AACSB) اعتبار نامه دریافت کرد که در نهایت BI به عنوان مدرسه Triple Crown شناخته شد.

تاریخچه مدرسه بیزینس BI اسلو

هزینه تحصیل در مدرسه BI

شورای مدیریت دانشکده بازرگانی نروژ BI حق تنظیم شهریه سالانه را دارد، دقت داشته باشید که هزینه های تحصیل در BI به طور تقریبی است که با توجه به تغییرات ارزی در معرض تغییر می باشد. دانشجویان باید برای هزینه های زندگی خود در کشور نروژ سالانه مبلغ 121220NOK (کرون نروژ) در نظر داشته باشند که این مبلغ برای پوشش هزینه های محل اقامت، کتاب، وسایل و هزینه های شخصی است. با مطالعه مقاله هزینه زندگی در نروژ از ریز هزینه های زندگی در این کشور مطلع می شوید. شهریه تقریبی مدرسه بیزینس BI اسلو به شرح زیر است.

مقطع و رشته تحصیلیهزینه تحصیل
لیسانس مدیریت بازرگانیدو ترم اول 85000NOK (کرون نروژ)
سال دوم 85000NOK (کرون نروژ)
سال سوم 85000NOK (کرون نروژ)
لیسانس مبانی آنالیز تجارتدو ترم اول 85000NOK (کرون نروژ)
سال دوم 85000NOK (کرون نروژ)
سال سوم 85000NOK (کرون نروژ)
کارشناسی ارشد مشترک بازاریابی BI- Luiss (هزینه سال اول به BI و هزینه سال دوم به لوئیس پرداخت می شود)سال اول 110000NOK (کرون نروژ)
سال دوم 12700€ (یورو)
کارشناسی ارشد علوم تجربی در تجارتسالانه 108000NOK (کرون نروژ)
سایر برنامه های کارشناسی ارشد علومسالانه 102000NOK (کرون نروژ)

پذیرش تحصیلی از مدرسه بیزینس BI اسلو

برای اخذ پذیرش از BI علاوه بر تکمیل فرم مربوطه به صورت آنلاین باید مدارک تعیین شده را نیز ضمیمه فرم کرده و ارسال کنید تا درخواست شما مورد بررسی قرار گیرد. لازم است متقاضی رونوشت از مدارک تحصیلی سال های پیشین را ارائه کند اگر مدرک تحصیلی به زبان انگلیسی یا نروژی نیست باید ترجمه مدرک خود را نیز ارسال کنید. نتیجه یکی از آزمون های GMAT/ GRE/ CAT باید به دانشگاه ارائه شود، نتیجه آزمون مستقیما از مرکز آزمون به BIارسال خواهد شد همچنین دانشجویان می توانند نسخه ای از گزارش نمره خود را در برنامه آنلاین دانشگاه بارگزاری کنند. علاوه بر این مدرک لازم است دانشجویان مدرک معتبر زبان انگلیسی IELTS یا TOEFL، نامه انگیزشی (انگیزه نامه نباید بیشتر از 1 صفحه باشد)، اسکن از پاسپورت و گواهی تمکن مالی را ارائه کنند.

بورسیه تحصیلی مدرسه بیزینس BI اسلو

BI متعهد به پشتیبانی از دانشجویان است به همین دلیل چندین برنامه بورسیه تحصیلی را در اختیار دانشجویان بومی و بین المللی قرار می دهد. کمک هزینه تحصیلی به دانشجویانی تعلق می گیرد که دارای سوابق تحصیلی درخشانی باشند، لازم به ذکر است که برای دریافت هر یک از بورس های ارائه شده شرایط و مدارکی لازم است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه بهتر است به وب سایت دانشگاه مراجعه کنید. بورسیه های تحصیلی مدرسه بیزینس BI اسلو عبارتند از:

  • بورسیه تحصیلی BC- International Baccalaureate
  • تحصیلی بین المللی کارشناسی
  • بورسیه ریاست جمهوری BI (مقطع کارشناسی ارشد)
  • بورسیه متقاضیان کارشناسی ارشد علوم
  • تحصیلی بنیاد ویلهلمسن
  • بورسیه تحصیلی BI Norwegian School/ QS
  • بورسیه بین المللی کارشناسی ارشد علوم- برگن
  • کارشناسی ارشد کارآفرینی
  • مدیریت و خرده فروشی کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد مشترک BI- لوئیس در بورسیه های بازاریابی
  • بورسیه های دکتری

در این مقاله سعی بر آن بود تا اطلاعاتی در خصوص مدرسه بیزینس BI اسلو در اختیار دانشجویان قرار داده شود. یکی دیگر از مدرسه های بیزینس معتبر در اروپا مدرسه ESCP است که در کشور فرانسه واقع شده، برای اطلاع از شرایط تحصیل می توانید به مقاله مدرسه بیزینس ESCP فرانسه رجوع کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط خود جهت ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر خارج از کشور می توانید با تیم مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *