ویزای تحصیلی

مدرسه بیزینس EU در سوئیس

مدرسه بیزینس EU در سوئیس

مدرسه بیزینس EU در سوئیس در اطراف دریاچه ژنو واقع گردیده و 95% دانشجویان آن را دانشجویان بین المللی از بیش از 87 کشور دنیا، تشکیل می دهند. این مدرسه بیزینس علاوه بر ژنو (سوئیس) در شهرهای بارسلونا (اسپانیا)، مونترو (سوئیس) و مونیخ (آلمان) نیز شعبه دارد. در مقاله پیش رو که از سوی تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده، اطلاعاتی راجع به تحصیل در سوئیس و به طور خاص تحصیل در این مدرسه مشهور ارائه شده است که امید است مطالعه آن مفید باشد.

  • شرایط تحصیل دانشجویان خارجی در مدرسه بیزینس EU چیست؟
  • هزینه تحصیل در این دانشگاه چقدر است؟
  • آیا این دانشگاه از اعتبار کافی جهانی برخوردار است؟
  • شرایط کار دانشجویان پس از تحصیل در این دانشگاه چیست؟
  • بهترین رشته های تحصیلی در این دانشگاه کدامند؟
  • فرایند پذیرش در این دانشگاه چیست؟

آشنایی با مدرسه بیزینس EU در سوئیس

این مدرسه که در سال 1973 تشکیل گردیده و به طور رسمی به نام دانشگاه اروپایی خوانده می شود، آموزشی بی نظیر در رشته تجارت و گرایش های مرتبط با آن به زبان انگلیسی ارائه می کند. این دوره های آموزشی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می شوند و لازم به ذکر است حتی این امکان برای دانشجویان مشغول به تحصیل در این مقاطع وجود دارد که همزمان در دو رشته به تحصیل بپردازند.

این مدرسه بیزینس با سازمان های مشهوری از جمله اجتماع مدارس خصوصی ژنو، آکادمی تجارت در جامعه، شورای تحصیل تجارت در اروپا و غیره به علاوه دانشگاه ها و کالج های مشهوری در سرتاسر دنیا از جمله کالج فیشر، دانشگاه کالیفرنیا و دانشگاه بین المللی استنفورد وغیره همکاری مستقیمی دارد. این همکاری سبب شده دانشجویان بتوانند با توجه به علایق خود از میان واحدهای درسی بی شمار، انتخاب واحد کنند و در صورت تمایل حتی در فضای کشورهای دیگر بخشی از تحصیلات خود را ادامه دهند.

هزینه تحصیل در مدرسه بیزینس EU در سوئیس

اگر چه سوئیس ایده آل ترین شرایط زندگی را در میان کشورهای اروپایی فراهم کرده است اما نکاتی در خصوص این کشور وجود دارد که باعث شده برخی دانشجویان، خصوصا گروهی که از کشوری خارج از اتحادیه اروپا قصد سفر به سوئیس را داشته اند، از رفتن منصرف شوند. از جمله این نکات منفی می توان به هزینه زندگی در سوئیس اشاره کرد چرا که سوئیس تقریبا گران ترین و پرهزینه ترین کشور درکل اتحادیه اروپا است. هزینه های تحصیل در مدرسه بیزینس EU در سوئیس نیز با توجه به دوره آموزشی که فرد انتخاب کرده و همینطور با توجه به این که تبعه سوئیس و یکی از کشورهای حوزه اتحادیه اروپا است یا خیر متفاوت است اما به طور متوسط سالیانه حدود 15000CHf (فرانک سوئیس) می باشد.

هزینه تحصیل در مدرسه بیزینس EU در سوئیس

نمره زبان مورد نیاز برای ورود به این مدرسه بیزینس

همانطور که متقاضیان مهاجرت به دلیل مطالعه مقالات و مشاوره با کارشناسان مهاجرتی مستحضر هستند نمره زبان مورد نیاز در هر کالج یا دانشگاه با توجه به مقطع مورد نظر و رشته تحصیلی متفاوت است که در جدول ذیل در خصوص مدرسه بیزینس EU در سوئیس به طور مختصر ذکر شده است:

دوره های آموزشیآیلتستافل
MBA6.5 به بالا89 به بالا
BBA6 به بالا80 به بالا
MFin6.5 به بالا89 به بالا
سایر دوره ها6 به بالا80 به بالا

مزایای تحصیل در مدرسه بیزینس Eu در سوئیس

بزرگ ترین مزیت انتخاب این مدرسه، راه ورود سریع به بهترین کشور اتحادیه اروپا یعنی سوئیس است. در واقع از آن جایی که بر خلاف کار در آلمان، کار در کشور سوئیس با ویزایی تحت عنوان جستجوگر کار امکان پذیر نیست و فرد متقاضی کار تنها در صورتی می تواند ویزای کاری سوئیس را اخذ نماید که پیشنهاد شغلی داشته باشد، اغلب افراد حتی تابعین سایر کشورهای حوزه اتحادیه اروپا، تحصیل در سوئیس را به عنوان راه ورود خود به این کشور انتخاب می کنند.

البته اگر چه آمار بیکاری در کشور سوئیس تنها 0.09% و تورم 1.2% است و در مجموع نگرانی زیادی بابت استخدام شدن پس از اتمام تحصیلات و تبدیل اقامت تحصیلی به اقامت کاری وجود ندارد، اما مدرسه بیزینس EU باز هم پیدا کردن شغل را تضمین می کند. در واقع فارغ التحصیلان این مدرسه با گذراندن دوره های فوق حرفه ای کارآموزی هیچ دغدغه ای در خصوص ناتوانی در پیدا کردن شغل مناسب نخواهند داشت. علاوه بر دوره های مذکور، مدرسه بیزینس EU از جمله مراکز آموزشی است که سابقه بسیار خوبی در تربیت دانشجویان نمونه دارد از همین رو بسیاری از شرکت های بزرگ و کارفرمایان متقاضی استخدام نیروی جدید کار، ابتدائا فرم درخواست نیروی خود را برای این مدرسه ارسال می کنند.

اخذ ویزای تحصیلی سوئیس

دانشجویان متقاضی تحصیل در سوئیس برای اقامت در این کشور لازم است ویزای تحصیلی اخذ نمایند که بدین منظور مدارک ذیل مورد نیاز است:

  • نامه پذیرش تحصیلی از مدرسه بیزینس EU
  • پاسپورت معتبر
  • دو قطعه عکس پاسپورتی امضا شده
  • گواهی تمکن مالی بانک که نشان دهنده توانایی پرداخت هزینه های زندگی و تحصیل فرد است
  • گواهی پرداخت شهریه
  • گواهی عدم سوء پیشینه قضایی
  • واکسیناسیون (مختص به کسانی که از کشورهایی از قبیل کنگو وغیره قصد سفر به سوئیس را دارند)

در مقاله بالا که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده سعی شد اطلاعات جامع و در عین حال مختصری راجع به مدرسه بیزینس EU در سوئیس ارائه شود. مطالعه مقالات با این قبیل عناوین باعث می شود متقاضیان تحصیل در یک کشور خارجی، پس از انتخاب کشور مقصد خود با دید بازتر نسبت به اخذ پذیرش تحصیلی اقدام نمایند. علاقه مندان همچنین می توانند علاوه بر مقاله بالا در خصوص مدرسه بیزینس EU سایر مطالب سایت راجع به موسسات آموزشی و دانشگاه های واقع شده در سوئیس یا کشورهای دیگر را مطالعه نمایند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *