ویزای تحصیلی

مدرسه بیزینس SBS در سوئیس

مدرسه بیزینس SBS در سوئیس

مدرسه بیزینس SBS در سوئیس موسسه مدیریتی است که به آماده سازی دانشجویان برای مشاغل اقتصادی می پردازد و علاقه مندان فراوانی دارد. این دانشگاه برنامه هایی در زمینه های مدیرت بین المللی، دارایی، بازاریابی و غیره ارائه می دهد. با توجه به سیستم آموزش عالی، دانشگاه های معتبر، هزینه های تحصیل معقول و سطح بالا زندگی ادامه تحصیل در کشور سوئیس انتخابی هوشمندانه برای متقاضیان خارجی و بین المللی محسوب می شود. متقاضیانی که قصد اقامت در کشور سوئیس را دارند باید آگاه باشند که با تحصیل در دانشگاه های این کشور شانس خود را برای یافتن کار در سوئیس افزایش می دهند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه قصد دارند به بررسی مدرسه بیزینس SBS در سوئیس بپردازند و اطلاعات مختصری در این خصوص در اختیار هموطنان عزیز قرار دهند.

  • هزینه های تحصیل در این مدرسه چه مقدار است؟
  • آیا تحصیل در مدرسه بیزینس SBS سوئیس برای رزومه کاری فرد اعتبار آفرین است؟
  • شرایط کاری فارغ التحصیلان این دانشگاه چیست؟
  • بهترین رشته های تحصیل در این مدرسه کدامند؟
  • فرآیند دریافت پذیرش دانشجویان خارجی از این دانشگاه چیست؟

معرفی مدرسه بیزینس SBS در سوئیس

Swiss Business School با نام اختصاری SBS یک مدرسه تجاری خصوصی در شهر زوریخ سوئیس می باشد که در سال 1998 میلادی تاسیس شد. این دانشگاه دارای پردیس های وابسته در کشورهای قزاقستان، لتونی، امارات متحده عربی، آرژانتین، هند، هنگ کنگ و میانمار است. زبان آموزش در دانشگاه SBS زبان انگلیسی است، در این دانشگاه برنامه های تحصیلی متنوعی در مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری ارائه میشود. لازم به ذکر است این دانشگاه از طریق شبکه تدریس، دانشکده ها، رویداد ها و مکان قرار گیری خود را به دنیای تجارت متصل می کند. دانشجویان با تحصیل در دانشگاه SBS می توانند از شیوه های برتر تجاری و کسب و کار مطلع شوند، که در نهایت می تواند منجر به برقراری ارتباط با کارفرمایان در این کشور شود. لازم به ذکر است سالانه تعدادی از کارفرمایان برای شناسایی فارغ التحصیلان با وضعیت تحصیلی عالی به دانشگاه مراجعه می کنند.

SBS دارای 2 مرکز تحقیقاتی مختلف می باشد: الف) مرکز تحقیقات SBS و ب) مرکز سرمایه گذاری SBS برای سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی. هدف اصلی مرکز تحقیقات این دانشگاه تقویت مهارت های تحقیق و شایستگی دانشجویان و اعضاء هیئت علمی دانشگاه است. مرکز تحقیقاتی SBS مقالات آکادمیک مختلفی منتشر می کند، همچنین اعضاء آن می توانند در سمینارها و کارگاره های آموزشی در نظر گرفته شده شرکت کنند.

معرفی مدرسه بیزینس SBS در سوئیس

هزینه تحصیل و مدرسه بیزینس SBS در سوئیس

متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه SBS را دارند باید از هزینه های تحصیل در این دانشگاه مطلع باشند. در طول هر سال 2 ترم تحصیلی برگزار می شود و دانشجو باید برای هر ترم مبلغ 10000CHF (فرانک سوئیس) پرداخت کنند، در واقع می توان گفت دانشجویان برای تحصیل در این دانشگاه باید سالانه مبلغی بالغ بر 20000CHF (فرانک سوئیس) پرداخت کنند. علاوه بر هزینه های دانشگاه فرد باید هزینه های زندگی در کشور سوئیس را نیز در نظر داشته باشد.

سوئیس یکی از کشورهای ثروتمند در دنیا است، متقاضیان باید آگاه باشند که هزینه های زندگی در این کشور به خصوص شهر ژنو ارزان نیست. هزینه زندگی دانشجویی در کشور سوئیس ماهانه 1200CHF (فرانک سوئیس) برآورد شده است که این هزینه ممکن است با توجه به سبک زندگی فرد کمتر و یا بیشتر شود. جهت بررسی ریز هزینه های زندگی در این کشور به مقاله هزینه زندگی در سوئیس رجوع کنید.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی کشور سوئیس

متقاضیان بین المللی برای تحصیل در دانشگاه SBS به ویزای تحصیلی سوئیس نیاز دارند. متقاضیان پس از اخذ پذیرش از این دانشگاه می توانند درخواست خود را جهت دریافت ویزای تحصیلی به سفارتخانه یا کنسولگری سوئیس اعلام کنند. پس از مشخص شدن زمان مصاحبه لازم است دانشجو مدارکی که در ادامه به آن ها اشاره می شود را به مسئول مربوطه در سفارتخانه سوئیس ارائه کند، متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که ممکن است از آن ها مدارک بیشتری تقاضا شود.

  • دریافت فرم درخواست ویزای تحصیلی سوئیس و تکمیل آن
  • ارائه مدارکی از پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزای تحصیلی سوئیس
  • گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر
  • پاسپورت معتبر و مدت دار، ارائه فتوکپی از پاسپورت فعلی و قبلی
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی مطابق با شرایط ویزای سوئیس
  • مدرک معتبر زبان
  • بیمه پزشکی که در زمان مدت اقامت در کشور سوئیس فرد را پوشش دهد
  • انگیزه متقاضی از مهاجرت به کشور سوئیس
  • برنامه سفر و یا ارائه رزرو بلیط رفت و برگشت به کشور سوئیس
  • اثبات محل اسکان در کشور سوئیس
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده

اگر قصد دارید پس از پایان دوره تحصیلی در سوئیس اقامت داشته باشید، باید ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار یا ویزای سرمایه گذاری تبدیل کنید. همچنین در صورت ازدواج با فردی با تابعیت سوئیس متقاضی می تواند در این کشور اقامت داشته باشد و پس از گذشت مدت زمان مشخص اقامت دائم این کشور را کسب کند. برای اطلاع از شرایط اقامت پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های سوئیس به مطالعه مقاله اقامت پس از تحصیل در سوئیس بپردازید. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل در دانشگاه های سوئیس و یا سایر دانشگاه های معتبر در دنیا با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *