ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در سنت کیتس

رشته مدیریت بهداشت عمومی در سنت کیتس

رشته مدیریت بهداشت عمومی در سنت کیتس با توجه به این که به زبان انگلیسی تدریس می شود علاقمندانی دارد. انگلیسی تنها زبان رسمی است. سنت کیتس کریول نیز به طور گسترده صحبت می شود. سنت کیتس کریول یک گویش انگلیسی کریول Leeward Caribbean است که در سنت کیتس و نویس توسط حدود 40000 نفر صحبت می شود؛ سنت کیتس خانه اولین مستعمرات بریتانیا و فرانسه در دریای کارائیب بود و به همین دلیل “مستعمره مادر هند غربی” نیز نامیده شده است. این همچنین جدیدترین قلمرو بریتانیا در دریای کارائیب است که مستقل شده است و در سال 1983 استقلال یافت، البته در سال 2022 سیستم آموزش عالی سنت کیتس و نویس توسط 7 دانشگاه با 58 برنامه تحصیلی ارائه شده است.

هزینه زندگی سنت کیتس و نویس به دلیل این واقعیت است که بسیاری از محصولات باید وارد شوند، متوسط ​​است. با این حال، غذاهای تولید شده محلی و همچنین آبجو ارزان هستند. بسته به محل زندگی شما و همچنین نوع ملکی که به دنبال آن هستید، اجاره می تواند بالا یا کم هزینه باشد؛ بهترین زمان برای بازدید از سنت کیتس و نویس در ماه‌های می و ژوئن است، زمانی که هتل‌ها نرخ خود را برای جذب مسافران کاهش می‌دهند و جمعیت زمستانی کم می‌شود. اما فصل اوج – دسامبر تا آوریل – میزبان کارناوال است، مهمانی که ممکن است ارزش گذراندن در میان انبوه گردشگران را داشته باشد. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به تحصیل در سنت کیتس به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • بهترین دانشگاه ها برای رشته مدیریت بهداشت عمومی در سنت کیتس کدام اند؟
  • درآمد رشته مدیریت در سنت کیتس چه میزان است؟
  • برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی سنت کیتس بهتر است یا هلند؟

درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در سنت کیتس

کار در آلمان، دانمارک، کانادا، هلند، مجارستان، اتریش و غیره به مراتب بهتر از سنت کیتس است. این گفته دلایل متعددی دارد که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • موقعیت های شغلی گفته شده در کشورهای مزبور بسیار بیشتر از سنت کیتس است
  • کشورهای گفته شده همگی عضو شنگن هستند و پاسپورت های به مراتب معتبرتری نسبت به سنت کیتس دارند
  • سطح درآمد در کشورهای گفته شده بسیار بیشتر از کشور سنت کیتس می باشد
  • دانشگاه های کشورهای مزبور همگی رنکینگ های خیلی بهتری نسبت به سنت کیتس دارند

با این حال ممکن است فرد برای انتخاب سنت کیتس هم دلایل خودش را داشته باشد؛ مثلا به جغرافیای این کشور علاقمند باشد. چرا که سنت کیتس کشوری در حال توسعه است و اگرچه امکان اخذ پاسپورت آن وجود دارد، تحصیل و کار در این کشور مزایای زیادی ندارد. با این حال در مقایسه با کشورهایی مثل کلمبیا، اسپانیا، پاراگوئه و غیره می توان سنت کیتس را گزینه به مراتب بهتری دانست. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است حدود درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در کشور سنت کیتس بیان شده است:

حدود درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در کشور سنت کیتس

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در سنت کیتس

تحصیل در آلمان، نروژ، ایتالیا، فرانسه، آرژانتین و غیره، رایگان یا تقریبا رایگان می باشد. در حالی که برای تحصیل در سنت کیتس دانشجویان باید با توجه به رشته ای که در آن موفق به اخذ قبولی شده اند یا مقطع تحصیلی خود شهریه بپردازند. حدود شهریه رشته مدیریت در سنت کیتس با توجه به عوامل گفته شده و قوانین هر دانشگاه معمولا سالانه بین 5000$ تا 11000$ (دلار آمریکا) می باشد. به این مبلغ باید هزینه زندگی در سنت کیتس را نیز افزود که برای دانشجویان معمولا ماهی 650$ تا 900$ (دلار آمریکا) می باشد. البته سنت کیتس کلا دانشگاه های کمی دارد که بهترین آن ها برای رشته مدیریت بهداشت عمومی عبارت هستند از:

بهترین دانشگاه های سنت کیتس برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومیرتبه ملی در سال 2022شهری که دانشگاه در آن قرار دارد
International University for Graduate Studies2Basseterre

مابقی کالج ها و دانشگاه های سنت کیتس جایگاه خوبی ندارند و بهتر است دانشجویان بین المللی آن ها را به عنوان مقصد خود انتخاب نکنند. بعد از پذیرش از دانشگاه مورد نظر نوبت به ویزای تحصیلی سنت کیتس می رسد که به مدارک متعددی از جمله موارد ذیل نیازمند می باشد:

  • پاسپورت با 6 ماه اعتبار
  • عکس سایز پاسپورت
  • عکس کپی پاسپورت
  • اثبات آدرس محل سکونت
  • کپی فرم پر شده آنلاین
  • نامه پذیرش دانشگاه
  • جزئیات دانشگاه

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در سنت کیتس

مقایسه تحصیل رشته مدیریت در سنت کیتس و هلند

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در هلند معمولا سالی 8000€ تا 12000€ (یورو) شهریه به دنبال دارد و هزینه زندگی در هلند نیز ماهی 850€ تا 1200€ (یورو) می باشد. با این که تحصیل در هلند پرهزینه تر از سنت کیتس است در عوض هلند کشوری عضو شنگن و توسعه یافته می باشد که دانشگاه های بسیار ممتازی مثل دانشگاه آمستردام دارد. دانشگاه های هلند به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های جهان شناخته می شوند و با دیگر دانشگاه های معروف انگلستان و ایالات متحده رقابت می کنند. می توان گفت هلند یکی از برترین کشورهای غیر انگلیسی زبان است که می توانید در خارج از کشور تحصیل کنید، تحصیلات باکیفیت دریافت کنید و مدارک زیادی را بیابید که به زبان انگلیسی تدریس می شوند. علاقمندان به تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در سنت کیتس، هلند، آلمان و غیره میتوانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *