ویزای تحصیلی

مدیریت در مجارستان

مدیریت در مجارستان

علیرغم تقاضای بالا در رشته پزشکی، رشته مدیریت در مجارستان در هر 3 مقطع دانشگاهی ارائه می گردد و تحصیل کارشناسی تمام وقت بوده و 3 سال به طول می انجامد. دانشگاه های مختلفی همانند دانشگاه سگد، پچ و دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست به ارائه برنامه های مدیریت به دانشجویان اقدام می کنند. نحوه پذیرش تحصیلی در رشته مدیریت در مجارستان تابع شرایط خاص خود می باشد که بایستی در مورد آن تحقیقات نمود. فارغ التحصیلان مدیریت با کسب دانش و مهارت های مدیریتی لازم می توانند فرصت های کاری خوبی در قالب هر دو بخش دولتی و خصوصی باشند.

اگر شما هم با مطالعه این مقاله علاقه مند به تحصیل در مجارستان و اخذ ویزای تحصیلی می باشید، توصیه ما به شما این است که پرونده پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی خود را به کارشناسان مهاجرتی مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بسپارید تا آنها با توجه به شرایط شما، بهترین روش های مهاجرت تحصیلی به کشور مجارستان را ارائه دهند.

شرایط آموزش رشته مدیریت در مجارستان

رشته مدیریت در حقیقت ویژه دانشجویان با استعداد و خلاق است تا با کسب دانش و مهارت های مدیریت سازمانی و مدیریت کسب و کار بتوانند گره از مسائل مدیریتی و کنترل کارکنان، فعالیت ها و کارکردها در شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی و دولتی باز کنند. از جمله مفاهیم آموزشی در رشته مدیریت شامل مدیریت منابع انسانی و روابط صنعتی، بازرگانی بین المللی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، مدیریت خصوصی، مدیریت بین المللی، مدیریت و سازمان ها و مدیریت بازاریابی می باشد. دانشجویان می توانند با اتمام تحصیلات مستقیما وارد بازار کار اروپا و مجارستان شده و استخدام شوند و یا می توانند در فکر تحصیلات تکمیلی باشند.

اهداف رشته مدیریت در مجارستان

هدف از آموزش و اعزام دانشجو به مجارستان در رشته مدیریت در راستای آماده سازی مدیران برتر برای شرکت ها، سازمان ها و نهادهای بخش دولتی و خصوصی است، که دانش حرفه ای گسترده و کاملی درباره مهارت های مدیریتی دارند. فارغ التحصیلان این رشته قادرند تا شیوه ها در مدیریت بخش خصوصی و بخش غیرانتفاعی را کنترل و مدیریت کنند. آنها همزمان با کاربرد دسته های لازم آموزش فردی و سازمانی و استفاده از توانایی برای ابتکار عمل و تفکر خلاق، می توانند مسائل نو ظهور را شناسایی، تحلیل و حل کنند.

برنامه های تحصیلی مدیریت در مجارستان

شرایط پذیرش رشته مدیریت در مجارستان

جهت اخذ پذیرش رشته مدیریت از دانشگاه های مجارستان، ابتداء بایستی صلاحیت پذیرش در دانشگاه های مجارستان را کسب نمائید. برای اطلاع از شرایط پذیرش مجارستان، مدارک اشاره شده در زیر مورد نیاز می باشد:

  • شرکت در آزمون ورودی قبل از درخواست پذیرش تحصیلی در دانشگاه های مجارستان و اخذ نمره قبولی در این آزمون
  • تکمیل و ارائه فرم درخواست پذیرش مجارستان
  • مدرک دیپلم دبیرستان و ریزنمرات مربوطه: مدارک دیپلم و ریزنمراتتان بایستی به زبان مجاری یا انگلیسی ترجمه شود
  • پاسپورت بین المللی با اعتبار بیش از یک سال

اما، شرایط زبان جهت پذیرش در رشته مدیریت در مجارستان به صورت زیر می باشد:

  • نمره TOEFL معتبر حداقل 66 امتیاز (IBt) ، 187 (CBT)
  • IELTS معتبر با نمره کل حداقلی 5.0
  • مدرک آزمون زبان انگلیسی سطح B2 بین المللی

فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان مدیریت در مجارستان

انتظار می رود که فارغ التحصیلان لیسانس مدیریت در مجارستان بتوانند فرصت های کاری زیادی در سازمان های بخش دولتی و خصوصی پیدا بکنند. دامنه شغلی خاص فارغ التحصیلان رشته مدیریت شامل اقتصاد بازرگانی، سیاست و استراتژی بازرگانی، تحقیق و مشاوره بازرگانی، کارآفرینی، پست های مدیریتی عمومی، روابط صنعتی، بازرگانی بین المللی، رایزنی بازاریابی، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، فروش ها و خرده فروشی، مدیریت منابع انسانی می باشد.

اصولا مشاغل مدیریتی در مجارستان از جمله کارهای پردرآمدی محسوب می شوند که از جایگاه خوبی نیز در بازار کار مجارستان برخوردار می باشند. لازم به ذکر است که کاریابی با مدرک فوق لیسانس مدیریت مخصوصا در گرایش های مدیریت بازرگانی شانس بیشتری در بازار کار مجارستان و اروپا دارد. پس، توصیه می شود که علاقه مندان جهت ورود به بازار کار اروپا با مدرک فوق لیسانس و بالاتر وارد بازار کار شوند.

یک فرد شاغل در مشاغل مدیریتی در این کشور معمولا حدود HUF860600 (فورینت) در ماه درآمد دارد. درآمدها بین مشاغل مدیریتی و اجرایی این کشور به شدت متغیر است. در این مقاله ما همراه شما عزیزان به بررسی رشته تحصیلی مدیریت در مجارستان پرداختیم تا یک پس زمینه قوی و خوبی از تحصیل در مجارستان برای شما حاصل شود. از این طریق شما هموطنان عزیز بتوانید در جهت مهاجرت تحصیلی به مجارستان تصمیمی آگاهانه ای اتخاذ کنید. جهت اخذ پذیرش تحصیلی، توصیه کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه به مراحل فرآیند پذیرش و مهلت های پذیرش می باشد.

سوالات تخصصی درباب مدیریت در مجارستان

در خصوص کسب اطلاعات بیشتر به مهم ترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • شرایط آموزش رشته مدیریت در مجارستان به چه صورت است؟ رشته مدیریت در حقیقت ویژه دانشجویان با استعداد و خلاق است تا با کسب دانش و مهارت های مدیریت سازمانی و مدیریت کسب و کار بتوانند گره از مسائل مدیریتی و کنترل کارکنان، فعالیت ها و کارکردها در شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی و دولتی باز کنند. از جمله مفاهیم آموزشی در رشته مدیریت شامل مدیریت منابع انسانی و روابط صنعتی، بازرگانی بین المللی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، مدیریت خصوصی، مدیریت بین المللی، مدیریت و سازمان ها و مدیریت بازاریابی می باشد. دانشجویان می توانند با اتمام تحصیلات مستقیما وارد بازار کار اروپا و مجارستان شده و استخدام شوند و یا می توانند در فکر تحصیلات تکمیلی باشند.
  • اهداف رشته مدیریت در مجارستان چگونه است؟ هدف از آموزش و اعزام دانشجو به مجارستان در رشته مدیریت در راستای آماده سازی مدیران برتر برای شرکت ها، سازمان ها و نهادهای بخش دولتی و خصوصی است، که دانش حرفه ای گسترده و کاملی درباره مهارت های مدیریتی دارند. فارغ التحصیلان این رشته قادرند تا شیوه ها در مدیریت بخش خصوصی و بخش غیرانتفاعی را کنترل و مدیریت کنند. آنها همزمان با کاربرد دسته های لازم آموزش فردی و سازمانی و استفاده از توانایی برای ابتکار عمل و تفکر خلاق، می توانند مسائل نو ظهور را شناسایی، تحلیل و حل کنند.
5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *