مهاجرت

مزایا و معایب زندگی در نیوزلند

مزایا و معایب زندگی در نیوزلند

یکی از کشورهایی محبوب برای مهاجرت، کشور نیوزلند می باشد؛ البته مزایا و معایب زندگی در نیوزلند پیش از انتخاب نهایی باید بررسی شود. مهاجرت به نیوزلند دیگر و اخذ تابعیت از این کشور به منظور شروع فصلی تازه برای فرد و خانواده همراه او می باشد. برای اطلاع در رابطه با مزایا و معایب زندگی در نیوزلند پیشنهاد می شود مقاله پیش رو را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش درآمده است مطالعه نمایید.

  • شرایط مهاجرت به نیوزلند چیست؟
  • آیا می توان از طریق اقامت نیوزلند، تابعیت این کشور را به دست آورد؟
  • چه امکانات رفاهی در اختیار شهروندان خارجی در کشور نیوزلند قرار می گیرد؟
  • هزینه های زندگی در نیوزلند چقدر است؟
  • آیا نسبت مناسبی بین درآمد و هزینه های زندگی در نیوزلند وجود دارد؟

درباره کشور نیوزلند

کشور نیوزلند یا زلاندنو کشوری می باشد در جنوب غرب اقیانوس آرام قرار گرفته است، این کشور متشکل از دو جزیره بزرگ و چندین جزیره کوچک می باشد، این کشور مناطقی مثل تونگا، فیجی، نیوکالدونیا را در برمیگیرد. این کشور فاصله بسیار زیادی با خشکی های کره زمین دارد. به صورتی که کشور استرالیا با فاصله 2000 کیلومتری نزدیک ترین خشکی به این کشور می باشد.

مساحت نیوزلند 268680 کیلومتر مربع می باشد و نزدیک ترین جزیره های همسایه و هم مرز با آن فیجی، نیوکالدونیا و تونگا می باشند. پایتخت این کشور شهر ولینگتون می باشد. جمعیت این کشور حدودا 4360000 نفر می باشد که به زبان مائوری و یا انگلیسی به مکالمه می پردازند در واقع می توان گفت این دو زبان، زبان های رسمی این کشور می باشد. واحد پول در این کشور دلار زلاندنو می باشد. تا قبل از ورود اروپایی ها به نیوزلند مردم این کشور پیرو آیین مائوری ها بوده اند. ولی بعد از ورود آن ها به این کشور این مردم پیرو آیین مسیحیت شده اند. به صورتی که امروزه بیشتر مردم این کشور پیرو مذهب مسیحیت می باشند.

زندگی در نیوزلند

متقاضیانی که قصد مهاجرت به زلاندنو را دارند از استانداردهای بالای زندگی در این کشور برخوردار می شوند. هزینه های زندگی در این کشور با توجه به منطقه و نوع زندگی هر فرد متفاوت می باشد، اما به طور کلی می توان گفت که در این کشور مردم از بهترین و استانداردترین شرایط زندگی بهره مند می شوند. میانگین هزینه زندگی در کشور نیوزلند 2000$ (دلار نیوزلند) در ماه می باشد. برای داشتن درک بهتر از هزینه های مهم به لیست زیر توجه نمائید :

  • اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 1700$ (دلار نیوزلند)
  • اجاره یک آپارتمان یک خوابه در حومه شهر 1300$ (دلار نیوزلند)
  • قیمت خرید آپارتمان به ازای هر متر مربع در مرکز شهر 9000$ (دلار نیوزلند)
  • قیمت خرید آپارتمان به ازای هر متر مربع در حومه شهر 6700$ (دلار نیوزلند)

قیمت مسکن در نیوزلند و روند افزایش آن

یکی از بزرگترین بخش های تشکیل دهنده هزینه های زندگی در نیوزلند را اجاره بهای مسکن تشکیل می دهد. اجاره آپارتمان ها با توجه به امکانات آپارتمان، شهر و محله ای که آپارتمان در آن واقع شده، متراژ و غیره در نیوزلند متفاوت خواهد بود. با این وجود حدود قیمت ها در سال 2023 به شرح ذیل می باشد:

نوع مسکنحدود اجاره بهای مسکن در نیوزلند (دلار نیوزلند)
آپارتمان 1 خوابهاز 1200$ تا 1600$
آپارتمان 3 خوابهاز 2120$ تا 2720$

خوشبختانه با توجه به پایین بودن نرخ تورم در نیوزلند علاوه بر اجاره بهای مسکن، سایر قیمت ها از جمله شهریه دانشگاه ها به مرور افزایش چشمگیری نخواهد داشت. نرخ تورم در نیوزلند به شرح ذیل می باشد:

سالنرخ تورم
2022%0.9
2023%1.2

بررسی مزایا و معایب زندگی در نیوزلند

مزایا و معایب تحصیل و زندگی در نیوزلند

در این کشور دانشگاه های معتبر زیادی وجود دارد و هر ساله افراد زیادی برای تحصیل و مهاجرت وارد این کشور می شوند زیرا افراد پس از پایان یافتن دوره تحصیلی با داشتن شرایط لازم می توانند در این کشور اقامت داشته باشند. پس از فارغ التحصیلی مدرکی که دانشجو دریافت می کند در سراسر دنیا معتبر می باشد. در این کشور مردم به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند پس برای مهاجرت نیازی نیست که فرد زیان پیچیده و سختی را آموزش ببیند. برخورداری از بازار کار جهانی کشور نیوزلند تا حداکثر سن 55 سال از دیگر امتیازات مهاجرت به این کشور انگلیسی زبان محسوب می گردد. میانگین هزینه های تحصیل در نیوزلند از 17000$ الی 25000$ (دلار نیوزلند) در سال می باشد که با توجه به مقطع تحصیلی و رشته این هزینه متفاوت است.

آب و هوا در این کشور بسیار مطلوب می باشد، در فصل تابستان هوا گرم و مطلوب بوده و در فصل زمستان سرمایی متعادل در این کشور وجود دارد. متقاضیان می توانند از این کشور با سایر کشورها توسط پروازهای مستقیم سفر کرده و در رفت و آمد باشند. روند انجام کارهای مربوط به سفارت نسبت به سایر کشورها آسان تر می باشد.

مزایا و معایب زندگی در نیوزلند در 2023

همانطور که گفتیم معایب و مزایا زندگی در نیوزلند وجود دارد. البته اگر بخواهیم میزان اجاره و خرید مسکن و خانه در نیوزلند را مقایسه کنیم، باید بگوییم که هزینه های زندگی در این کشور در سال 2023 به نسبت شهرهای لندن و نیویورک بسیار پایین می باشد. حتی اگر فردی قصد داشته باشد در مرکز شهر این کشور اقامت داشته باشد. روش های مهاجرت به کشور نیوزلند عبارت هستند از:

  • تحصیل در دانشگاه های کشور نیوزلند
  • مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق کار در این کشور
  • سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور نیوزلند
  • مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق تولد فرزند
  • مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق ازدواج با تبعه کشور نیوزلند
  • مهاجرت به نیوزلند از طریق پناهندگی

تاکید بر مزایا در مزایا و معایب زندگی در نیوزلند

در جهت بررسی مزایا و معایب زندگی در نیوزلند، در این بخش سعی داریم به مزایا مهاجرت به این کشور زیبا بپردازیم. این کشور از نظر بهداشت و سلامت در سطح بسیار خوبی جای دارد و شهروندان می توانند از تمامی این خدمات استفاده نمایند. نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین می باشد، طبق بررسی ها حدودا 80% از افراد با رده سنی 28 تا 60 سال در شغلی مشغول به کار هستند. اگر فردی در شغلی مهارت و تخصص داشته باشد می تواند در آمد بسیار خوبی کسب نمایند و هزینه های مربوط به زندگی اش را بپردازد.

تاکید بر معایب در مزایا و معایب زندگی در نیوزلند

همانطور که در رابطه با مزایایی مهاجرت به کشور نیوزلند صحبت شد باید به معایب مهاجرت به این کشور نیز اشاره کرد.

  • در برخی از مشاغل در این کشور ساعت های کاری بیشتر از حد معمول می باشد که این مورد ممکن است برای برخی از افراد قابل قبول نباشد.
  • مردم این کشور برای صحبت کردن به زبان انگلیسی با لهجه خاصی صحبت می کنند که ممکن است فهم و یادگیری آن برای برخی دشوار به نظر برسد.
  • اختلاف ساعتی که با نیم کره شمالی وجود دارد ممکن است در هنگام جا به جایی دشوار باشد.
  • این جزیره بزرگ نمی باشد و در واقع از همه چیز دور می باشد، این دوری برای بعضی از افراد بسیار دشوار می باشد.
  • میزانی که محصولات و کالاهای مورد نیاز تولید می شوند، مانند سایر کشورها نمی باشد و بیشتر کالاها وارداتی هستند و محصولات وارداتی نیز تقریبا گران قیمت می باشند.
  • قطارها در این کشور گران قیمت می باشند.
  • بسیاری از خانه ها در این کشور قدیمی می باشند و از نظر عایق بندی ضعیف می باشند.

همان طور که مطالعه کردید اطلاعاتی در رابطه با مزایا و معایب زندگی در نیوزلند در اختیار متقاضیان قرار داده شد، با مطالعه در رابطه با مزایا و معایب زندگی در نیوزلند متقاضیان می توانند برای مهاجرت به نیوزلند راحت تر تصمیم بگیرند. پیشنهاد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به متقاضیان این است که پیش از اقدام برای مهاجرت از مشاوره تخصصی در این زمینه برخوردار شوند.

4.9/5 - (7 امتیاز)

71 دیدگاه برای “مزایا و معایب زندگی در نیوزلند

  1. علی موسوی گفت:

    سلام خسته نباشید
    بنده شغلم ماساژ هست و میخواستم از طریق شغل مهاجرت کنم آیا پروسه ی خاصی رو باید پشت سر بزارم؟
    و اینکه هزینه‌ی اقامت به چه صورته
    ممنون🙏

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله مقاله کار در نیوزلند رو مطالعه کنید

  2. Rafiee گفت:

    سلام من امسال ارشد مدیریت از دانشگاه بهشتی گرفتم با معدل ۱۸ به نظرتون برای ارشد مجدد شانس دارم؟ و اینکه بعدش تحصیل برای رشته مدیریت اونجا کار خوب پیدا میشه یا خیر؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط سنی و فاصله تحصیلی شما بسیار اهمیت داره
      رشته مدیریت یکی از بهترین و البته سخت ترین رشته های تحصیلی در کشورهای پیشرفته جهان هست

  3. دانیال براتی گفت:

    سلام.من از طریق بیزنس میخواستم اقدام کنم.سرمایه هم حدود ۲/۵میلیون دلار دارم.درسیستم امتیاز بندی هم امتیازم ۱۸۰میشه.سن من هم ۳۰سال است.برای مدرکزبانهم اقدام کردم.امکان اقامت گرفتن حتما هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هیچ کس نمی تونه به شما بگه که قطعا می تونید مهاجرت کنید یا نه.
      پروسه مهاجرت نیاز داره که تمامی مراحلش به درستی طی بشه اما شما اولین فاکتورها رو در اختیار دارید

  4. علی گفت:

    با سلام
    من امتیازم ۸۰ شده واسه ویزای اسکیل ورکر، میهواستم ببینم میشه اقدام کرد واسه نیوزیلند یا خیر؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر متاسغانه بهتره که به روش یا کشور دیگه ای فکر کنید

  5. مهرزاد گفت:

    سلام من ۲۷سالمه و همسرم ۲۴سال و باردار هستند اگر بخایم بچمون رو اونجا بدنیا بیاریم اقامت بهمون تعلق میگیره؟من سال نود حدود یک سال مالزی زندگی کردم و اونجا ارایشگری میکردم.تقریبا یک و نیم میلیارد هم سرمایه دارم.ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      در خصوص تولد فرزند باید بررسی کنید که چه کشورهایی تابع قانون خاک هستند ابتدا مقاله تولد فرزند در کانادارو مطالعه نمایید

  6. گلاره گفت:

    سلام
    آیا امکان اخذ اقامت از طریق خرید ملک در نیوزیلند وجود داره ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اخذ اقامت نیوزلند از طریق کار یا تحصیل یا سرمایه گذاری امکانپذیره اما از طریق خرید ملک خیر متاسفانه

      1. گلاره گفت:

        میشه در مورد روش سرمایه گذاری توضیح بدید .چطوری میتونیم سرمایه گذاری کنیم ؟ من کارشناس ارشد فیزیولوژی گیاهی از دانشگاه تهران هستم ولی متاسفانه سابقه کار فقط چند ماه دارم . همسرم هم لیسانس مدیریت دارند و خودش هتل دار هستن آیا برای من یا ایشون سرمایه گذاری خاصی میشه انجام بدیم ؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          اگر هدف مهاجرت از طریق سرمایه گذاری رو دارید ابتدا با مشاورین ما تماس بگیرید تا نحوه سرمایه گذاری و موارد مورد نیاز رو خدمتتون عرض کنن

  7. امیرحسین گفت:

    سلام سن من 16 چجوری میتونم به این کشور مهاجرت کنم
    پناهندگی چجوریه

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت پناهندگی ارائه نمیکنه

  8. میثم گفت:

    با سلام
    بنده فوق لیسانس مهندسی کشاورزی گرایش علوم دامی رو دارم . مدرک زبان 7 آیلتس با یک ثبت اختراع داخلی و دوسال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلیم ومتاهل . آیا امکان اخذ ویزای کار (بنابه رشته تحصیلی بنده که دامپروری هست) در نیوزلند را دارم.
    ممنون از سایت خوب شما

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید حتما در وهله اول امتیازاتتون رو حساب کنید که در نیوزلند سیستم اسکیلد ورکر چند امتیاز رو کسب میکنید

  9. رضا گفت:

    سلام.من 37 ساله و از دانشگاه وایکاتو پذیرش گرفتم..
    آیلتس 6 دارم و تمکن مالی جهت دانشگاه اما میخوام حتما با پسر و همسرم اقدام کنم برای ویزا… به نظرتون شانس ما چقدر و اینکه به همسرم مجوز کار میدن؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا برای اطلاع از هزینه ها برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  10. مهران گفت:

    با سلام من 45 سال دارم لیسانس علوم دریایی با 12 سال سایقه مرتبط و همچنین 8 سال هم بر روی سکوی های حفاری نفت و گاز در شرکت فراساحلی سابقه دارم و البته در کل 20 سال سابقه بیمه نیز دارم با داشتن تمکن مالی.میخواستم بدونم شرایط من برای گرفتن ویزای کار و اقامت در نیوزلند به چه صورت می باشد

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اخذ ویزای کار اگر دعوتنامه کاری ندارید محاسبه بفرمائید در ویزای اسکیل ورکر نیوزلند امتیازتون به چه حد نصابی میرسه اعلام بفرمائید تا راهنماییتون کنم

  11. فرزاد گفت:

    درود بر شما. سوال من خدمت شما این بود ۱) مدرک زبان اونجا باید بگیریم ؟ اگه هست چقدر طول میکشه درکل زبان بلد هستم ولی معمولی نه پیشرفته ۲) کار در کنار درس چه کسی برای ما انتخاب میکنه یا میگیره؟ ۳) رشته من فنی هست مهندسی عمران؟ ۴) هزینه شما چقدر هست و چطور میگیرید؟ سپاس از اینکه این ۴ مورد رو دقیق میگید یا بصورت وویس بگید لطفا بعد گفتن این سوالهام. کشور مد نظر ما نیوزیلند هست تا اونجایی که میتوانید راهنمایی کنید.من مهندسی معماری ۳۱ سال و همسرم ۲۹ سال دیپلم کامپیوتر لطفا بعد سوالهام یه توضیح کامل بدید زود میخایم بیایم .سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام
      پاسخ به سوالات شما بسیار مفصله دوست عزیز لطفا با شماره 02191003232 تماس حاصل فرمائید

  12. E.A گفت:

    سلام
    من ۳۵ سالمه. لیسانس مهندسی کشتی سازی دارم از دانشگاه دولتی، فوق لیسانس مهندسی مکانیک دارم از دانشگاه آزاد. یه مقاله آی اس آی دارم، دو تا مقاله کنفرانس بین المللی (خارجی)، دو تا مقاله کنفرانس داخلی، یه مقاله هم ژورنال علمی پژوهشی داخلی. ۶ سال هم سابقه کار دارم که فقط دو سالش مرتبط با رشتمه. مدرک فنی و حرفه ای هم دارم. برای آیلتس هم دارم اقدام میکنم.شانسم برای گرفتن فاند مقطع پی اچ دی چقده؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شناس شما زمانی مشخص میشه که با دانشگاه در ارتباط باشید و رزومه تون رو برای سوپروایزر ارسال کنید اما بطور نسبی روزمه خوبی دارید دوست من

  13. فائقه گفت:

    سن:من ۴۱ ، همسرم ۴۰
    تحصیلات: من فوق لیسانس مهندسی صنایع، همسرم لیسانس مهندسی متالورژی
    سوابق کاری: من بانک قسمت عملیات ارزی ۱۵ سال، همسرم بازرسی جوش NDT MAN
    نمره زبان هم در حال حاضر هنوز نگرفتیم
    تا حدود ۶ میلیارد هم می تونیم سرمایه گذاری کنیم،بهترین و سریعترین روش مهاجرت برای ما چیه؟ خیلی ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای مهاجرت به نیوزلند هم میتونید از طریق تحصیل و هم کار اقدام کنید منتها برای کار در نیوزلند باید امتیازاتتون به حد نصاب برسه

  14. پویا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من47 سال سن دارم و فوق دیپلم برق صنعتی و مدرک فنی حرفه ایی دارم
    سابقه کار بالای دارم میخواستم بدونم میتونم به این کشور مهاجرت کنم شرایطش چجوریه
    تمکن مالی هم به اندازه 1میلیارد و 300 دارم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      متاسفانه در حال حاضر شرایطی برای مهاجرت به این کشور ندارید و بهتره به کشورهایی فکر کنید که شانس مهاجرت به اونها رو دارا هستید

  15. رضا گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من لیسانس معماری دارم
    سال اخر افسردگی گرفتم معدلم کم شد
    اصلا برای کدوم کشور مناسب مهاجرت
    ایا شانسی دارم
    قرار برم کلاس زبان
    و فعلا تجربه کاری ندارم ولی تا یک سال یا نهایتا دو سال میخوام اقدام کنم
    با این شرایط ایا شانسی دارم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      شما چند سالتونه و چقدر تمکن مالی دارید؟
      بطور کلی بخوام بهتون پاسخ بدم بهترین روش جهت مهاجرت شما از طریق تحصیلیه
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  16. میثم گفت:

    سلام، 29 سالمه و دانشجوی دکتری هستم، میخواستم ببینم ممکنه که بتونم اقامت بگیرم. دکتری ایران برای نیوزیلند اصلا اهمیتی داره و امتیاز محسوب میشه یا فرقی نداره؟ متوسط هزینه یک ماه در نیوزیلند چقدر میشه؟
    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      اقامت از چه طریقی؟ اگر برای اقامت کاری میخواین اقدام کنید باید امتیازاتتون رو محاسبه کنید
      بهتون پیشنهاد میکنم که مقاله مهاجرت به نیوزلند و هزینه تحصیل و زندگی در نیوزلند رو مطالعه بفرمایید

      1. میثم گفت:

        ممنون از پاسخ و لینکهایی که معرفی کردید.
        من درواقع برای دوره 6 ماهه فرصت مطالعاتی مربوط به پایان نامه دکتری، از یکی از دانشگاه های نیوزلند دعوت نامه گرفتم اما فعلا بخاطر کرونا عقب افتاده؛ میخواستم ببینم که این امکان وجود داره که طی این دوره اقامت (کاری، مهارتی یا حتی پناهندگی) بگیرم؟ چه راهکاری پیشنهاد میکنید؟
        شرایط عمومی من: 29 سال، مجرد، کارشناسی ارشد اکتشاف معدن، دانشجو دکتری زمین شناسی، تجربه کارهای صحرایی و تهیه نقشه های زمین شناسی هم دارم. میدونم که این رشته در استرالیا طرفدار داره اما در مورد نیوزلند هیچ اطلاعی ندارم، لطفا راهنمایی کنید، ممنون

        1. داوری گفت:

          سلام
          ارائه راهکار در خصوص کیس شما منوط به صحبت و مشاوره کامل با شماست
          پیشنهاد میکنم که با ما در تماس باشید

  17. بهار گفت:

    سلام.من ۲۸ سالمه و پرستار هستم و ۴ سال هم سابقه ی کار دارم.کارشناسی ارشد رشته ی e-learning در علوم پزشکی هم دارم که هنوز در این رشته تجربه کاری ندارم. مدرک زبان ندارم
    بنظر شما بهترین کار برای من اقدام از طریق ویزای کاری هست یا تحصیلی؟ و لطفا بگید برای هر کدوم چیکار باید کنم و هزینش تقریبا چقدر میشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بستگی به هدفی داره که برای خودتون تعیین کردید
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

      1. بهار گفت:

        سلام مجدد
        هدفم مهاجرت به نیوزلند هست.از شما پرسیدم با شرایط من بنظر شما ویزای کاریبهتر جواب میده یا تحصیلی؟ یعنی بهتره برای کار در رشته پرستاری ویزا بگیرم یا ادامه تحصیل؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          در کل برای تحصیل راحتتر میتونید اقدام کنید تا بحث کار

  18. مرجان جعفری گفت:

    سلام بنده ۳۸ ساله و فوق لیسانس زبان انگلیسی با ۱۵ سابقه در زمینه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه های زبان و آموزش و پرورش هستم.آیا امکان گرفتن ویزای تحصیلی یا کاری در اروپا یا نیوزلند جهت گرفتن مدرک دکتری هستم؟در ضمن یه پسر دوساله دارم که میخوام بعد مدتی با خودم بیارمش چون از همسرم جداشدم.لطفا راهنمایی کنید.

    1. داوری گفت:

      سلام خدمت شما
      بطور کلی امکان مهاجرت دارید اما نیاز دارم تا اطلاعات دیگه ای هم از شما داشته باشم
      تا بتونم کشور و روش مهاجرتتون رو به شما معرفی کنم

  19. مرجان جعفری گفت:

    با سلام.بنده ۳۸ ساله هستم و فوق لیسانس زبان انگلیسی دارم.دارای یک فرزند دو ساله هستم و از همسرم جداشدم.مایل به ادامه تحصیل در کشور نیوزلند یا اروپا هستم جهت اخذمدرک دکتری.آیا امکان مهاجرت و گرفتن ویزا تحصیلی یا کاری برای من وجود دارد؟

    1. داوری گفت:

      سلام خدمت شما
      بطور کلی امکان مهاجرت دارید اما نیاز دارم تا اطلاعات دیگه ای هم از شما داشته باشم
      تا بتونم کشور و روش مهاجرتتون رو به شما معرفی کنم

  20. رسول گفت:

    سلم خسته نباشید
    بنده پنجاه و پنج سال سن دارم و سی سال سابقه تعمیر کاری لوازم خانگی و ساخت تابلو های تبلیغاتی مدرکم هم فوق لیسانس ریاضی هستش سه تا بچه دارم ۲۳ ساله ۱۵ ساله و ۵ ساله همسرم هم فوق لیسانس حسابداری داره و دختر بزرگم هم لیسانس مهندسی پزشکی و چهار سال سابقه کار در دندان پزشکی داره میخواستم بدونم خانواده ما می تونن اقامت دعم شهر نیوزلند رو بگیرند دوتا بچه ی دیگم هم میخوان در اونجا ادامه تحصیل بدن

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      متاسفانه شراییط شما برای مهاجرت به نیوزلند مناسب نیست

  21. رسول گفت:

    سلام خسته نباشید
    بنده پنجاه و پنج سال سن دارم و سی سال سابقه تعمیر کاری لوازم خانگی و ساخت تابلو های تبلیغاتی مدرکم هم فوق لیسانس ریاضی هستش سه تا بچه دارم ۲۳ ساله ۱۵ ساله و ۵ ساله همسرم هم فوق لیسانس حسابداری داره و دختر بزرگم هم لیسانس مهندسی پزشکی و چهار سال سابقه کار در دندان پزشکی داره میخواستم بدونم خانواده ما می تونن اقامت دعم شهر نیوزلند رو بگیرند دوتا بچه ی دیگم هم میخوان در اونجا ادامه تحصیل بدن

    1. داوری گفت:

      متاسفانه شراییط شما برای مهاجرت به نیوزلند مناسب نیست

  22. كاظم گفت:

    سلام من ٣٤ سالمه و متاهل با يك فرزند و كارم نصاب استيكر هستم ميخواستم ببينم چطور ميتونم اقامت نيوزلند رو بگيرم و كمترين حقوق تو نيوزلند براى چه كاريه و چقدره

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای نیوزلند باید امتیازات سن، مدرک تحصیلی سابقه کار زبان و حتی داشتن کارقرما از نیوزلند را برای شما حساب کنید. مقاله کار در نیوزلند نیز میتواند راهنمای مناسب باشد.

  23. هادی گفت:

    سلام من و همسرم کارشناس ارشد کشاورزی هستیم.سن من 39 ساله و 2 فرزند 7ساله و 6 ماهه دارم. آیا امکان اخذ اقامت کاری برای من و خانواده ام وجود دارد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید امتیازات شما حساب شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  24. سعید گفت:

    سلام وقتتون بخیر بنده 35 سال سن دارم و متاهل هستم همراه دو فرزند… شغلم چاپ و گرافیک هست به نظرتون شانسی برای گرفتن اقامت نیوزیلند دارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اخذ اقامت نیوزلند اگر قرارداد کاری ندارید بهتره که در ابتدا امتیازات خودتون رو در سایت محاسبه کنید و در نهایت اگر به حد نصاب رسید برای اون اقدام کنید

  25. رسول ممی پور گفت:

    سلام سن ۴۰ سال و مربی فوتبال دارای مدرک مربی گری Bکنفدراسیون فوتبال آسیا سابقه ۱۰ سال سابقه مربی گری و سابقا خودم هم بازیکن فوتبال در سطح لیگ یک ایران بودم و و مدرک لیسانس تربیت بدنی و مدرک زبان ایلتس و متاهل بدون فرزند آیا شانسی برای مهاجرت به نیوزلند دارم ممنون میشم پاسخ بدین؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه به علت شرایط سن شما برای اخذ ویزا بالاس و در صورتی موفق خواهید بود که کارفرما داشته باشید که از شما دعوت به همکاری کرده باشه

  26. رسول ممی پور گفت:

    سلام سن ۴۰ سال و مربی فوتبال دارای مدرک مربی گری Bکنفدراسیون فوتبال آسیا سابقه ۱۰ سال سابقه مربی گری و سابقا خودم هم بازیکن فوتبال در سطح لیگ یک ایران بودم و مدرک زبان ایلتس و متاهل بدون فرزند آیا شانسی برای مهاجرت به نیوزلند دارم ممنون میشم پاسخ بدین؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه به علت شرایط سن شما برای اخذ ویزا بالاس و در صورتی موفق خواهید بود که کارفرما داشته باشید که از شما دعوت به همکاری کرده باشه

  27. اکبر گفت:

    سلام من 36 سالمه و فوق دیپلم کامپیوتر دارم و نزدیک به 14 سال تجربه نقشه کشی سازه های فولادی و تهیه نقشه های کارگاهی با انواع نرم افزار های روز دنیا را دارم ایا این کشور مناسب برای من هست ممنون می شم پاسخ بدین

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر منظورتون کشور نیوزلند هست متاسفانه امتیاز پایینی دارید اما برای کشورهای اروپایی دارای شرایط و شانس بالایی هستید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  28. وحید آتشی گفت:

    سلام من ٣٥ ساله هستم مدرس آواز پیانو و گیتار هستم و ١٣ سال سابقه تدریس دارم, کارشناسی الکترونیک هست تحصیلاتم, زبان انگلیسی هم در حد مکالمه, لطف میکنید راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما، لطفا مقاله ویزای کاری نیوزلند را مطالعه نمایید.

  29. جواد گفت:

    سلام فوق لیسانس معماری هستم و ۱۶ سال سابقه کار دارم دارای دو فزرند شرایط مهاجرت برای ما به چه شکله؟

  30. Hamid گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من حدود ۷ سال سابقه کار در زمینه انرژی های نو (نیروگاه های بادی) دارم میخواستم ببینم در این زمینه وضعیت کار چه جوریه ؟
    ممنونم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله کشور انتخابی شما کشور خوبی می باشد و شما میتونید به راحتی با امتیاز بالای ۱۲۰ اقدام به این امر نمایید

  31. بهار گفت:

    سلام من 27سالمه. لیسانس زبان دارم
    به هر دری زدم که اقامت یه کشور بگیرم نشد.
    تحصیلات اونجا هم خب گرون در میاد
    پناهندگی واسه دختر خطرناک نیست تو نیوزلند؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بهتره اصلا سمت پناهندگی نرید و حتما از طریق ویزای تحصیلی و کاری اقدام کنید

  32. Mohsen Mizban گفت:

    باسلام
    29سال سن دارم و9سال سابقه کار وفوق لیسانس صنایع غذایی. خواستم اگه امکانش هست راهنمایی کنید جهت اقامت در کشور نیوزلند. باتشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اقامت در نیوزلند از طریق مختلف تحصیلی ، کاری و سرمایه گذاری امکان پذیره که باید شرایط شما بررسی شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

      1. استاد ادر گفت:

        سلام من 35سال سن دارم مدرک دیپلم دارم والان در حدود 16 ساله که کارگاه دارم در رشته نجاری زبان انگلیسی را هم به راحتی صحبت میکنم امکان اقامت گرفتن چقدر دارم

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار نیوزلند باید امتیازات شما حساب گردد برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *