مهاجرت

مستر کارت تجاری از انگلیس

مستر کارت تجاری از انگلیس

دریافت مستر کارت تجاری از انگلیس برای سرمایه گذارانی که قصد ثبت شرکت یا خرید ملک در این کشور را دارند بسیار مهم و حیاتی است. معمولا در انگلستان موسسان یا خریداران شرکت های تجاری و یا مدیران بیزینس ها یا کسب و کارهای کوچک مجاز به داشتن مستر کارت تجاری هستند. افراد برای اثبات صلاحیت خود جهت افتتاح حساب بیزینس در انگلستان نیز علاوه بر داشتن تراز اعتباری کافی همچنین بایستی مدارک لازم برای این کار را نیز از قبل فراهم کنند اما به دلیل پیچیدگی های حقوقی ناشی از تحریم های بین المللی و نیز سختی های روند اداری این کار برای ایرانی ها توصیه می شود در جهت افتتاح حساب تجاری در انگلستان 2020 حتما از مشاوره های حرفه ای وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

شرایط دریافت مستر کارت تجاری از انگلیس

در ابتداء لازم است تا تعریفی از مستر کارت تجاری یا Business credit card و کاربردهای آن داشته باشیم. مستر کارت تجاری نوعی کارت اعتباری است که به جای فرد توسط شرکت و به نام شرکت تجاری نگهداری می شود. طبیعتا از موارد کاربرد آن نیز می توان در مخارج مربوط به شرکت، تشکیل پرونده اعتباری یا مدیریت هزینه های کارکنان شرکت نام برد. این نوع بیزینس کارت اعتباری در انگلستان برای انواع شرکت ها از هر نوع اندازه ای در دسترس می باشد. پس مستر کارت تجاری از انگلستان می تواند برای اکثر شرکت ها مفید باشد. با این توضیح، امتیازات داشتن مستر کارت تجاری از انگلیس 2020 از قرار ذیل می باشد:

  • جدا کردن امور مالی خود از امور مالی مربوط به شرکت تجاری
  • مقبولیت این نوع مستر کارت ها در اکثر نقاط انگلستان
  • کمک به مدیریت شرکت ها جهت کنترل جریان نقدینگی
  • صرفه جویی در زمان جهت واریز حقوق کارکنان
  • ارائه اقدامات زیاد محافظتی به هنگام پرداخت و دریافت وجه

مدارک جهت دریافت مستر کارت تجاری از انگلیس

معمولا اخذ مستر کارت در انگلیس از هر نوعی مستلزم حضور فیزیکی است. همانند هر حسابی سرمایه گذاران جهت افتتاح حساب بانکی و اخذ مستر کارت تجاری از انگلیس نیازمند اثبات صلاحیت خود به بانک انگلیسی مورد نظر هستند. اما از نظر بانک های صادر کننده مستر کارت تجاری، افراد زیر صلاحیت اخذ این نوع مستر کارت ها را دارند:

افراد دارای صلاحیت اخذ مستر کارت تجاری انگلستان

در کشور انگلستان نیز انواع مستر کارت تجاری در اختیار سرمایه گذاران برای انتخاب وجود دارد. سرمایه گذاران نیز با توجه به معیارهای ویژه ای که در ادامه به توضیح آن می پردازیم اقدام به افتتاح حساب و دریافت مستر کارت تجاری از انگلستان می کنند. اما قبل از ارائه مدارک لازم متقاضیان بایستی به این نکته مهم توجه کنند که شرکت آنها بایستی سابقه اعتباری خوبی داشته باشد و این برای بانک محرز گردد. سپس آنها می توانند با ارائه مدارک زیر اقدام به افتتاح حساب تجاری در انگلستان نمایند:

  • اسناد و مدارک شناسائی مثل پاسپورت ملی
  • تاییدیه ثبت شرکت در انگلستان یا اساسنامه آن
  • مدرک آدرس شرکت تجاری در انگلستان
  • مدرک تراز مالی شرکت

امتیازات مستر کارت تجاری از انگلیس

امتیازات مستر کارت تجاری از انگلیس

همانند هر کارت اعتباری یا کردیت کارت، مستر کارت های تجاری انگلستان نیز امتیازات فراوانی برای دارندگان آن در پی دارد. اصولا یکی از انگیزه های اصلی و دلایل مهم برای دریافت این نوع کارت های اعتباری وجود همین امتیازات است. امتیازاتی که بسته به شرایط بانک یا متقاضی ممکن است کامل و یا به صورت محدود نصیب فرد شود. در مجموع، این امتیازات به قرار زیر می باشد:

  • بازپرداخت نقدی یا CashBack: شما درصدی از هزینه خرج کرده را بدست می آورید.
  • بیمه یا Insurance: همانند بیمه مسافرتی رایگان
  • تخفیفات یا Discounts: شما با این آپشن می توانید پیشنهادات منحصربفردی را از فروشگاه ها دریافت کنید.
  • 0% بهره سالانه: در این گزینه شما به خاطر خرج کردن تا یک دوره مشخصی سودی پرداخت نمی کنید.
  • امتیازات پاداش: همانند مسافت های هوایی یا امتیازاتی که در قبال وچرهای دیگر تبادل می شود.

بهترین مسترکارت تجاری از انگلیس

برای خیلی از افراد انتخاب بهترین مستر کارت تجاری از انگلیس کمی کار دشواری است. اما افراد برای انجام این کار می توانند از مقایسه آماری بهره گیرند. به این صورت که انواع مستر کارت های تجاری صادره از طرف بانک های معتبر انگلیسی را با در نظر گرفتن پارامترهای مختلفی مورد مقایسه قرار دهند. از مهمترین پارامترهایی که می توان جهت انتخاب بهترین مستر کارت تجاری استفاده کرد شاخص های زیر می باشد:

انتخاب بهترین مستر کارت تجاری

بنابراین اکنون می توان با مدنظر قراردادن فاکتورهای فوق دست به انتخاب زده و بهترین مسترکارت تجاری از انگلیس را برگزید. در این بخش ما به معرفی برترین مستر کارت های تجاری انگلستان در سال 2020 مطابق معیار هزینه سالیانه آنها می پردازیم. قبل از معرفی این مستر کارت ها در نمودار زیر باید به این نکته اشاره کنیم که معمولا هزینه سال اول مستر کارت های تجاری در انگلستان 0£ (پوند) می باشد و پس از آن هزینه سالانه به صورت زیر محاسبه می شود:

هزینه سالانه مستر کارت های تجاری انگلستان

همان طوری که در نمودار فوق هم مشخص است، از بهترین و ارزانترین مستر کارت تجاری از انگلیس می توان به بیزینس کردیت کارت مترو بانک (Metro Bank) و بیزینس کردیت کارت TSB نام برد که هزینه سالانه آنها تا آخر 0£ (پوند) می باشد. کارشناسان حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگوئی به سوالات شما درباره سرمایه گذاری موفق جهت اخذ اقامت انگلستان هستند.

سوالاتی درباب مسترکارت تجاری از انگلیس

این سوالات که سوال اغلب متقاضیان اخذ ویزای سرمایه گذاری انگلستان (Tier 1) هم است، بدین قرار می باشد:

  • مستر کارت تجاری چیست؟ مستر کارت تجاری نوعی کارت اعتباری است که به جای فرد توسط شرکت و به نام شرکت تجاری نگهداری می شود.
  • موارد کاربرد مستر کارت تجاری از انگلیس چیست؟ طبیعتا از موارد کاربرد آن نیز می توان در مخارج مربوط به شرکت، تشکیل پرونده اعتباری یا مدیریت هزینه های کارکنان شرکت نام برد.
  • هزینه مستر کارت تجاری در کشور انگلستان چقدر است؟ اغلب هزینه سالانه این نوع کارت اعتباری حدود 30£ (پوند) می باشد.
  • چه کسانی در انگلستان صلاحیت اخذ مستر کارت تجاری را دارند؟ موسسان و خریداران شرکت، شرکت های افرادی و مدیران کسب و کارهای کوچک.
  • معیارهای انتخاب برترین مستر کارت تجاری از انگلیس چیست؟ بازپرداخت نقدی، با یا بدون سود سالانه، پاداش ها و دوره های سود یا بی سودی از جمله این معیارها محسوب می شود.
  • ارزانترین و بهترین مستر کارت تجاری در انگلستان چیست؟ بیزینس کردیت کارت مترو بانک (Metro Bank) و بیزینس کردیت کارت TSB که هزینه سالانه آنها تا آخر 0£ (پوند) می باشد.
4/5 - (1 امتیاز)

3 دیدگاه برای “مستر کارت تجاری از انگلیس

  1. محمد وصولی پور گفت:

    با عرض سلام خسته نباشید;
    خیلی متشکرم از راهنماییهای جامع و منحصر به فردتون. امیدوارم در آینده با موسسه شما همکاری مشترکی را داشته باشم.

    1. رهنما گفت:

      باعث افتخار ماست

    2. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      خواهش میکنم در خدمتتون هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *