ویزای تحصیلی

 معرفی دانشگاه اولو فنلاند

 معرفی دانشگاه اولو فنلاند

در این مقاله بر این باوریم که معرفی دانشگاه اولو فنلاند از آن جهت اهمیت دارد که امکان تحصیلی رایگان برای بسیاری از افراد امکان پذیر است. امروزه کمتر کسی تمایل دارد تا به منظور مهاجرت تحصیلی راهی کشور فنلاند شود اما باید اذعان داشت که دانشگاه های این کشور با سرعت بسیار بالایی در حال پیشرفت هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تکیه بر همین اطلاعات معرفی دانشگاه اولو فنلاند را در دستور کار خود قرار داده است.

شهر اولو با مساحت شهری 187 کیلومتر مربع پنجمین شهر بزرگ کشور فنلاند است که 202753 نفر جمعیت دارد. شهر اولو یکی از شمالی ترین شهرهای جهان است. از همین رو، همواره یکی از سردترین شهرهای جهان شناخته می شود. دمای هوا در این شهر در اوایل سال میلادی به کمتر از 40- می رسد و در گرم ترین روزهای سال نیز دمای هوا در این شهر به حدود 30 درجه سانتی گراد می رسد.

شهر اولو فنلاند

اولو در امتداد مسیر دیدنی شمالی به همراه ده شهر و مقصد گردشگری دیگر واقع شده است. در یک سفر جاده ای چند روزه، جنوبی ترین آبشار فنلاند، دریا و مجمع الجزایر، جنگل ها، دریاچه ها و دهکده های کوچک معتبر را خواهید دید. به لطف مناظر زیبای کنار دریا و مناظر طبیعی خیره کننده، جای تعجب نیست که افراد زیادی برای تعطیلات خود به نالیکاری سرازیر شوند. چه به دنبال یک تعطیلات پر ماجرا برای کل خانواده باشید، چه به دنبال یک استراحت رمانتیک باشید، چیزی وجود دارد که با نیازهای شما مطابقت دارد.

معرفی دانشگاه اولو فنلاند برای دانشجویان بین المللی

دانشگاه اولو در کشور فنلاند در سال 1958 در شهر اولو افتتاح شد و به تازگی جشن با شکوه 60 سالگی خود را برگزار کرده است. در حال حاضر در حدود 10000 نفر در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند. اما تنها 640 نفر از این دانشجویان را دانشجویان بین المللی شکل می دهند. از سوی دیگر در 420 استاد دانشگاه مشغول تدریس در این دانشگاه هستند که 31 نفر از آن ها اساتید بین المللی هستند.

همین دو عامل یعنی پایین بودن نسبت دانشجویان و اساتید بین المللی به دانشجویان و اساتید بومی نقش بسزایی در پایین بودن رتبه علمی این دانشگاه در رتبه های بین المللی دارد. در معرفی دانشگاه اولو فنلاند دانستن این نکته خالی از لطف نیست که انتشارات این دانشگاه تا کنون 496 جلد کتاب را به چاپ رسانده است. 315 کنفرانس بین المللی نیز توسط این دانشگاه در طول دوران وجودش برگزار شده است.

معرفی دانشکده های دانشگاه اولو فنلاند

زمانی که قصد دارید یک دانشگاه را انتخاب کنید باید حتما اطلاعات دقیقی در رابطه با رشته های تحصیلی آن دانشگاه به دست آورید. در معرفی دانشگاه اولو فنلاند باید اشاره داشت که این دانشگاه از 8 دانشکده مختلف آموزشی تشکیل شده است. اسامی دانشکده های این دانشگاه عبارتند از:

  • بیوشیمی و پزشکی
  • علوم آموزشی
  • علوم انسانی
  • مهندسی الکترونیک
  • علوم پایه
  • تکنولوژی
  • علوم تجارت

معرفی دانشکده های دانشگاه اولو فنلاند

برترین رشته های تحصیلی دانشگاه اولو فنلاند

همواره این رتبه علمی دانشگاه نیست که تعیین کننده ارزش واقعی دانشگاه است. شما در ابتدای امر باید ارزش و رتبه علمی رشته تحصیلی مورد نظر خود را بررسی کنید. از همین رو در جدول زیر قصد داریم رتبه های علمی رشته های مختلف تحصیلی در این دانشگاه را مورد بررسی قرار دهیم.

رشته تحصیلیرتبه جهانی
بیولوژی و بیوشیمی324
پزشکی317
علوم کامپیوتر134
مهندسی378
محیط زیست323
ژنتیک86
علوم جانوری262
علوم اجتماعی365

معرفی هزینه تحصیل در دانشگاه اولو فنلاند 2023

یکی از ویژگی های مثبت دانشگاه های کشور فنلاند، امکان تحصیل رایگان در دانشگاه های این کشور است. در همین راستا، مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله تحصیل رایگان در فنلاند را تنظیم کرده اند. دانشجویان برای تحصیل رایگان در کشور فنلاند باید از بورسیه های تحصیلی دانشگاه استفاده کنند البته تحصیل رایگان برای همه شهروندان اروپایی فراهم شده است. دانشجویان بین المللی موظفند که هزینه های تحصیل خود را به طور کامل پرداخت کنند. هزینه های تحصیل برای دانشجویان غیر اروپایی در سال 2023 در این دانشگاه در حدود 12000€ تا 15000€ (یورو) است.

زبان تحصیل در دانشگاه اولو فنلاند

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه اولو کشور فنلاند را دارند، باید به یکی از زبان های انگلیسی یا فنلاندی تسلط کافی داشته باشند. در هنگام تعیین رشته خود باید دقت داشته باشید که زبان تحصیلی رشته شما چیست. در برخی از رشته های تحصیلی این دانشگاه، دانشجویان باید به هر دو زبان تسلط کافی داشته باشند. از آن جهت معرفی دانشگاه اولو در فنلاند را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم که دانشجویان ایرانی می توانند با آسودگی خاطر بیشتری پذیرش تحصیلی دریافت کنند. دانشگاه اولو یکی از دانشگاه های موفق کشور فنلاند در زمینه های آموزشی است اما به دلیل کمبود اساتید بین المللی در این دانشگاه، از نظر رتبه های علمی در جایگاه چندان مناسبی قرار ندارد.

با این وجود به کمک بورسیه های تحصیلی دانشگاه و کشور فنلاند هزینه های تحصیل در این کشور به مراتب کمتر خواهد شد. دانشجویان می توانند امیدوار باشند که پس از پایان دوره تحصیل خود در کشور فنلاند شغل مناسبی بیابند. در همین راستا، پیش تر مقاله کار پس از تحصیل در فنلاند را نگارش کرده ایم. در صورتی که قصد دارید با کمک ویزای تحصیلی راهی کشور فنلاند شوید، می توانید با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *