ویزای تحصیلی

معرفی دانشگاه فناوری گدانسک

معرفی دانشگاه فناوری گدانسک

دانشگاه گدانسک یک موسسه در حال توسعه است که در آن آموزش عالی به صورت پیشرفته ارائه میشود که به معرفی دانشگاه فناوری گدانسک میپردازیم. طیف گسترده ای از موضوعات تحصیلی و طیف گسترده ای از موضوعات که منجر به کسب مهارت های حرفه ای تقاضا در بازار کار می شود در این مطرح می گردد. بخش بزرگی از دانشجویان تحصیلات خود را در تحصیلات پیشرفته در پردیس دانشگاه بریتانیا که یکی از بزرگترین مجتمع های دانشگاهی در شمال لهستان است، دنبال می کنند. در صورتی که شما نیز درصدد ادامه تحصیل در لهستان و اقامت در لهستان هستید. اما اطلاعات کافی در این خصوص ندارید، می توانید از مشاوره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره بگیرید.

معرفی دانشگاه فناوری گدانسک لهستان 2022

دانشگاه گدانسک در تاریخ 20 مارس 1970 تأسیس شد. این دانشگاه در دو موسسه آموزش عالی تشکیل شده است: دانشکده اقتصاد در سوپوت و دانشکده تربیت بدنی در گدانسک. بعدها، شامل دانشکده عالی تربیت معلم شد. پیشروی دانشکده اقتصاد عالی در سوپوت، با تاسیس دانشکده عالی تجارت دریایی در سوپوت آغاز شد که در سال 1945 افتتاح شد و اولین درجه تحصیلی خود را در سال 1947 ارائه داد. در حال حاضر دانشگاه گدانسک بزرگترین موسسه آموزشی در منطقه پومرنای است.

این دانشگاه دارای یازده دانشکده با تقریبا 28000 دانشجو، در سطح دکترا و فارغ التحصیل ارشد است، که توسط 1700 نفر از کارکنان دانشگاهی تدریس می شوند. ضمن معرفی دانشگاه فناوری گدانسک باید بدانیم که این دانشگاه در سال 2022 یکی از بهترین موسسات در لهستان در زمینه رشته های زیر می باشد:

  • زیست شناسی
  • آموزش و پرورش
  • بیوتکنولوژی
  • روانشناسی
  • شیمی
  • حقوق
  • اقیانوس شناسی
  • علوم اقتصادی
  • فیزیک کوانتومی

کارکنان علمی دانشگاه گدانسک لهستان

اعضای هیئت علمی دانشگاه گدانسک تحقیقات علمی و عملی در سطح جهانی انجام می دهند. این امر نه تنها به صورت خلاقانه باعث گسترش مرزهای دانش می شود، بلکه به تمام منطقه پومرانیا با دانش و تجربه ناشی از آن کمک می کند، به این ترتیب باعث توسعه مدرن پویا تحت تاثیر روابط در حال توسعه بین فعالیت علمی و عملی اقتصادی می شود. در زمینه معرفی دانشگاه فناوری گدانسک باید گفت که در زمینه توسعه و فعالیت های کارکنان، دانشگاه گدانسک تبدیل به یک انکوباتور برای کارآفرینی در زمینه هایی مانند بیوتکنولوژی، زیست شناسی و شیمی است. دانشگاه گدانسک با اکثریت کشورهای اروپایی و همچنین بسیاری از کشورهای جهان همکاری می کند.

تحقیقات و فعالیت های دیگر در چارچوب بیش از 100 موافقتنامه بین المللی با شرکای خارجی انجام می شود. مجموعه ای از موسسات و ادارات در حال رسیدن به وضعیت معتبر مراکز برتر هستند که گواهینامه اروپا مهر کیفیت آن است. مهاجرت های متعدد خارجی توسط کارکنان دانشگاهی به آنها کمک می کند تا به دانشجویان آموزش مدرن و عالی ارائه دهند.

جوایز بین المللی دانشگاه گدانسک لهستان

دانشمندان و دانشجویان دانشگاه گدانسک دریافت کنندگان کمک های مالی و جوایز لهستان و بین المللی هستند. آنها مدارک متعدد از موسسات، مرکز ملی تحقیق و توسعه، مرکز ملی علوم و بنیاد علوم لهستانی دریافت کرده اند. دو جایزه مهم علمی در لهستان، همچون جایزه نوبل لهستان، جایزه بنیاد علمی لهستان، جایزه علمی و دستاوردهای برجسته علمی را کسب کرده است. این جایزه در سال 2008 توسط پروفسور Horodecki و در سال 2013 توسط پروفسور Żukowski برای پژوهش آنها در زمینه فیزیک کوانتوم ارائه شد.

جوایز بین المللی دانشگاه گدانسک لهستان

دوره های آموزشی 2022 در معرفی دانشگاه فناوری گدانسک

در خصوص معرفی دانشگاه فناوری گدانسک باید بیان نمود که این دانشگاه طیف وسیعی از انواع آموزش را ارائه می دهد. بعضی از این ها بین رشته ای هستند و می توانند در همکاری با سایر مراکز علمی در لهستان و خارج از کشور (از جمله مبادلات دانشجویی MOST و ERASMUS) مورد استفاده قرار گیرند. برنامه های این دانشگاه به دانشجویان مختلفی، صرف نظر از سن، حرفه، محل اقامت یا آموزش قبلی، مطابق با اصل یادگیری مادام العمر و شایسته سالاری تعلق می گیرد.

دانشگاه گدانسک تحصیلات خود را در 78 زمینه تحصیلی شامل 223 رشته تخصصی، مطالعات تمام وقت و نیمه وقت، در سطح مطالعات دوره اول یا دوم و یا در برنامه های جامع (دوره های بلند مدت) 5 ساله کارشناسی، ارشد و دکتری ارائه می دهد. 4 سال دیگر برای دوره جدید تحصیل در لهستان در سال 2022 در نظر گرفته شده است. هر ساله رشته های جدیدی در زمینه توسعه ایجاد می شود و تلاش برای تطبیق پیشنهادات آموزشی با نیازهای بازار کار و چالش های جامعه قرن جدید است.

برنامه های آموزشی دانشگاه گدانسک لهستان

برنامه های آموزشی در اکثر زمینه های جدید دارای جهت گیری عمومی یا آموزشی هستند این نکته که در زخصوص معرفی دانشگاه فناوری گدانسک اهمیت بالایی دارد در همکاری با متخصصان و کسانی که تجربه عملی در زمینه های خاص دارند طراحی شده است. این دانشگاه، دانش و تجربه کارفرمایان را به خود جلب می کند. برخی رشته های پیشنهاد شده در دانشگاه گدانسک عبارتند از:

  • ژنتیک و بیولوژی تجربی
  • حفاظت از منابع طبیعی
  • روانشناسی کار و تجارت
  • مدل سازی ریاضی و تجزیه و تحلیل داده ها
  • کسب و کار شیمیایی
  • مطالعات شرق و غیره

دانشگاه گدانسک همچنین گستره وسیعی از دوره های تحصیلات خود را در انگلیس، با گزینه های مطالعه ای مانند تجارت بین الملل، اداره بازرگانی اروپا، تحلیلگری مالی، ارتباطات فرهنگی، روابط بین فرهنگی و تجاری در اروپا و غیره گسترش می دهد. مدرسان زبان خارجی این امکان را برای دانشجویان فراهم می کنند که مهارت های زبان خارجی خود را در 7 زبان توسعه دهند. دانشجویان می توانند از میان طیف وسیعی از فعالیت های ورزشی و فیزیکی انتخاب کنند.

دانشجویان و کارکنان در معرفی دانشگاه فناوری گدانسک

165 گروه دانشجویی، 10 گروه پژوهشی دکترا و 16 انجمن دانشجویی، سازمان ها و گروه های پژوهشی بین دانشگاهی در دانشگاه وجود دارد. بعضی از دانشجویان اولین فعالیت های تحقیقاتی خود را در چارچوب کمک های دریافت شده توسط اساتید خود انجام می دهند. مطالعات دکترا و یا تحصیلات تکمیلی به آنها اجازه می دهد تا به دنبال علایق علمی عملی خود و همچنین ارتقاء مدارک خود باشند.

پروژه هایی مانند دانشگاه الکترونیک که در آن اساتید علمی از طریق طیف وسیعی از رسانه ها آموزش می دهند، همچنان گسترش می یابند. دوره های آموزشی تعاملی جدید، آموزش الکترونیک در حال ظهور است و تعداد زیادی از مجلات و کتاب ها در قالب الکترونیکی ارائه می شوند. چنانچه لهستان را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اید و با این مطالب در زمینه معرفی دانشگاه فناوری گدانسک قصد مهاجرت به لهستان و تحصیل در این کشور را دارید، می توانید از کمک کارشناسان بین المللی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *