ویزای تحصیلی

معرفی دانشگاه کینگستون

معرفی دانشگاه کینگستون

در معرفی دانشگاه کینگستون قابل بیان است که این دانشگاه یک موسسه آموزش عالی به شمار می رود که در تاریخ 23 آوریل 1993 میلادی به تاسیس رسیده است. این دانشگاه تحت نظارت قانون اصلاحات آموزشی (ERA) فعالیت دارد. برای آگاهی از اطلاعات کامل تر در خصوص این دانشگاه مقاله تنظیمی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه بفرمایید. در این نوشتار سعی بر این بوده است که اطلاعات به روز و مورد نیاز در اختیار شما متقاضیان محترم مهاجرت به انگلستان قرار بگیرد.

معرفی دانشگاه کینگستون در انگلستان

دانشگاه کینگستون در ابتدا به عنوان مدرسه تکنیکال در سال 1899 میلادی تاسیس گردید. اما بعدها در سال 1993 به عنوان دانشگاه رسمیت یافت. این دانشگاه یک دانشگاه پژوهشی و تحقیقاتی به شمار می رود که در شهر لندن به عنوان پایتخت انگلستان قرار گرفته است. این دانشگاه 116 سال قدمت دارد. درآمد سالیانه دانشگاه کینگستون به مبلغ 3/2 میلیون دلار تخمین زده شده است. بهترین امکانات آموزشی و رفاهی برای دانشجویان از سوی این دانشگاه تامین گردیده است. بر طبق آمارهای به دست آمده مشخص گردد تعداد دانشجویان مشغول تحصیل در دانشگاه کینگستون حدودا 20 هزار دانشجو می باشد که از این تعداد، 16 هزار نفر در مقطع کارشناسی و 4 هزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند. رنکینگ این دانشگاه در سال 2023 به شرح زیر است :

Ranked By2023 year
QS – World University Ranking650 – 601
THE (Times Higher Education) – University Ranking1000 – 801

لیست رشته ها در معرفی دانشگاه کینگستون در 2023

برای معرفی دانشگاه کینگستون لازم است رشته های تحصیلی که به دانشجویان ارائه می گردد را بدانیم. لیست این رشته ها عبارت است از طراحی داخلی، هنر و طراحی، ساختمان سازی، مدیریت بازرگانی، شیمی و علوم دارویی، علوم کامپیوتر، جرم شناسی، رقص، فیلمسازی، رسانه، موزیک، اقتصاد، مهندسی، جغرافیا، زمین شناسی، سلامت و علوم و مراقبت های اجتماعی، تاریخ، روابط بین الملل و سیاست، زبان، حقوق، علوم زندگی، مدیریت، بازاریابی و تبلیغات، ریاضی و استاتیک، موسیقی، پرستاری و روانشناسی. لازم به ذکر است رشته های پارچه و مد، طراحی، صنایع دستی و پرستاری از جمله رشته هایی هستند که در لیست 10 رشته برتر این دانشگاه قرار گرفته اند.

باید توجه داشت دانشگاه های خیلی مطرح تری مثل دانشگاه شفیلد، دانشگاه کمبریج، دانشگاه آکسفورد و غیره در انگلستان وجود دارند که فارغ التحصیل شدن از آن ها مزیت بزرگ تری به حساب می آید. به همین دلیل بهتر است برای این که دانشجویان موفق شوند حین یا پس از فارغ التحصیلی موقعیت شغلی خوبی در انگلستان داشته باشند، تلاش کنند تا از دانشگاه هایی که رتبه ملی آن ها 1 تا 20 و رتبه جهانی آن ها نهایتا تا 200 است، پذیرش بگیرند. البته در سال 2023 نرخ بیکاری در انگلستان پایین است و حتی فارغ التحصیلان دانشگاه کینگستون در صورتی که طی دوران تحصیل سابقه کار مرتبط با رشته خود را داشته باشند، شانس خوبی برای استخدام شدن خواهند داشت. نرخ بیکاری در انگلستان به شرح ذیل است:

سالنرخ بیکاری در انگلستان
2022%3.5
2023%3.6

معرفی اسامی دانشکده های دانشگاه کینگستون

دانشگاه کینگستون تعداد 5 دانشکده دارد. هر یک از دانشکده ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و تحقیق در زمینه های مربوطه دانشجو می پذیرند. فهرست این دانشکده ها به قرار زیر است:

  • دانشکده هنر، معماری و طراحی
  • دانشکده هنر و علوم اجتماعی
  • دانشکده علوم بهداشت، درمان و مراقبت‌ اجتماعی
  • دانشکده حقوق و بازرگانی
  • دانشکده علوم، مهندسی و محاسبات

معرفی اسامی دانشکده های دانشگاه کینگستون

ددلاین و شهریه دانشگاه کینگستون

در بررسی و معرفی دانشگاه کینگستون لازم است بدانید دانشجویانی که قصد تحصیل در انگلستان و این دانشگاه را دارند، می بایست جهت ثبت نام پیش از شروع ترم تحصیلی اقدامات لازم را به عمل آورند. قابل توجه است که شروع ترم تحصیلی در ماه های سپتامبر و ژانویه می باشد. همان طور که می دانید شهریه های اختصاص یافته برای دانشجویان در هر مقطعی متفاوت است. اما به طور کلی می توان گفت شهریه هر دانشجو به طور سالیانه معادل مبلغی بین 5050£ الی 9250£ (پوند) می باشد که این مبلغ به نوع رشته و مقطع تحصیلی مرتبط است. اطلاعات دقیق تر را از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پیگیری نمایید.

خوابگاه دانشجویی در معرفی دانشگاه کینگستون

برای معرفی دانشگاه کینگستون شایان ذکر است خوابگاه های زیادی برای دانشجویان خارجی از سوی این دانشگاه در نظر گرفته شده است که می توانند از آن بهره مند گردند. محل قرارگیری این خوابگاه ها به گونه ای است که در مجاورت پردیس های دانشگاه بوده و دانشجو به سهولت می توانند بین دانشگاه و خوابگاه تردد نماید. شرایط بهره مندی از خوابگاه ها مستلزم درخواست به موقع دانشجو است. به عبارت دیگر دانشجویانی که درخواست خوابگاه را تا تاریخ 6 اوت انجام دهند، امکان استفاده از خوابگاه را خواهند داشت. هزینه هایی که بابت خوابگاه از دانشجویان اخذ می گردد به خصوصی یا دولتی بودن آن بستگی دارد که مبلغی بین 4200£ الی 5000£ (پوند) تخمین زده شده است.

مزایای تحصیل در دانشگاه کینگستون

شایسته است در دانشگاه کینگستون نگاهی اجمالی به مزایای تحصیل در این دانشگاه داشته باشیم. دانشجویانی مشغول تحصیل در دانشگاه کینگستون دارای مزایای زیر هستند:

  • کیفیت آموزشی و سطح علمی این دانشگاه در بالاترین درجه قرار دارد. به طوری که در بخش تحقیقات دارای اعتبار ویژه ای می باشد.
  • همکاری ها و ارتباط های صنعتی و تجاری بین دانشگاه کینگستون و سایر کشورهای جهان برقرار است.
  • دانشگاه کینگستون محیط آموزشی و پژوهشی منحصر به فردی را دارد.
  • تنوع رشته ها و دوره های تحصیلی برای دانشجویان وجود دارد.
  • مدرک بسیار معتبر در سطح جهانی به دانشجویان اعطا می گردد.
  • دانشجویان می توانند از دوره های کارآموزی و اشتغال به کار بهره مند گردند.

کلیات دانشگاه کینگستون در 2023

کلیات بحث معرفی دانشگاه کینگستون به قرار زیر می باشد:

  • در مجاورت دانشگاه کینگستون یک فرودگاه های بین المللی وجود دارند که رفت و آمد را برای دانشجویان ساده تر خواهد کرد.
  • از جمله امکاناتی که برای دانشجویان وجود دارد این است که می توانند از سیستم حمل و نقل رایگان (سرویس) استفاده نمایند.
  • این دانشگاه 4 پردیس دارد که 2 پردیس آن در کنار منطقه کینگستون قرار گرفته است و پردیس سوم واقع در تپه کینگستون می باشد. پردیس چهارم واقع در دره روهمتون (Roehampton) است که در گذشته مرکز ساخت هواپیما بوده است. اما اکنون به یک مجتمع تجاری تبدیل شده است.

برای این که به اهداف عالیه تحصیلی دست یابید، می بایست دانشگاه های معتبری را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید. با ارائه این مقاله به معرفی دانشگاه کینگستون پرداختیم و شما می توانید با تکیه بر این مطالب تصمیم نهایی خود را اتخاذ نمایید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نیز آمادگی لازم جهت ارائه مشاوره های تخصصی و راهنمایی شما عزیزان در زمینه های مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل دارد که از طریق مراجعه حضوری یا تماس تلفنی میسر خواهد بود.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *