ویزای کاری

مقایسه ویزای کار دانمارک و هلند

مقایسه ویزای کار دانمارک و هلند

مقایسه ویزای کار دانمارک و هلند بهترین روش برای انتخاب میان کشورهای دانمارک و هلند با توجه به رزومه متقاضی است که مورد بررسی قرار میگیرد. مهاجرت کاری یکی از راه های رایج برای مهاجرت و اقامت در کشورهای دانمارک و هلند به شمار می آید، برای کار در هر یک از کشورهای نامبرده شده شرایط و مقرراتی وجود دارد. همچنین لازم است متقاضیان خارجی و بین المللی باید برای مهاجرت کاری ویزای کار کشور مورد نظر را دریافت کنند. مقاله ای که مطالعه می کنید توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در رابطه با مقایسه کار در دانمارک و هلند به نگارش در آمده است، اگر تصمیم دارید مهاجرت کاری به کشور دانمارک یا کشور هلند را تجربه کنید تا پایان ما را همراهی کنید.

مقایسه شرایط کار در کشورهای دانمارک و هلند

چنانچه متقاضی از شهروندان و اتباع خارج از اتحادیه اروپا باشد باید برای کار در کشور دانمارک و هلند دعوت نامه شغلی و پس از آن ویزای کار دریافت کند. هر ساله لیستی از شغل های مورد نظر در کشور دانمارک و هلند منتشر می شود، افراد واجد شرایط که دارای تخصص و مهارت یا مدرک تحصیلی در زمینه مورد نظر باشند شانس بیشتری برای دریافت دعوت نامه شغلی دارند.

در ادامه به مقایسه شرایط اخذ دعوت نامه شغلی در کشورهای دانمارک و هلند می پردازیم:

پارامترکشور هلندکشور دانمارک
Job Offerپس از گذشت 6 ماه از انتشار آگهی شغلی در کشور هلند و اتحادیه اروپا، کارفرما میتواند نیرو کار خارجی واجد شرایط را استخدام کند.پس از گذشت 6 ماه از انتشار آگهی شغلی در کشور دانمارک و اتحادیه اروپا، کارفرما میتواند نیرو کار خارجی واجد شرایط را استخدام کند.
Blue Cardافرادی که دارای کارت آبی اتحادیه اروپا هستند میتوانند برای کار در کشور هلند اقدام کنند.افرادی که دارای کارت آبی اتحادیه اروپا هستند میتوانند برای کار در کشور دانمارک اقدام کنند.
Job Seekerکشور هلند ویزای جست و جو کار ارائه نمی دهد. افرادی که در هلند مشغول به تحصیل هستند، می توانند پس از فارغ التحصیلی با تغییر ویزا مشغول به کار شوند.در کشور دانمارک ویزای جست و جو کار تنها به افرادی اعطاء می شود که دارای مجوز تحصیل همراه با مجوز کار می باشند.

مقایسه مدارک لازم برای دریافت ویزای کار دانمارک و هلند

مقایسه مدارک لازم برای دریافت ویزای کار دانمارک و هلند

پس از دریافت دعوت نامه شغلی متقاضیان می توانند اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای کار انجام دهند. به این منظور متقاضیان باید درخواست خود را به سفارتخانه کشور مربوطه اعلام کنند. پس از بررسی درخواست زمانی برای مصاحبه حضوری در نظر گرفته می شود. متقاضی باید در زمان مشخص شده به سفارتخانه مراجعه کرده و مدارک لازم را به مسئول مربوطه تحویل دهد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار کشور هلند عبارتند از:

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • ارائه رسید از پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزای کار
  • پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار و 2 صفحه خالی
  • عکس پاسپورتی
  • دعوت نامه شغلی دریافت شده
  • اصل و ترجمه مدارک شناسایی
  • رزومه و سوابق کاری
  • مدرک تحصیلی و ریز نمرات
  • بیمه مسافرتی
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • مدرک معتبر زبان
  • رزرو بلیط رفت و برگشت به کشور هلند
  • برای دریافت ویزای همراهان باید فرم مورد نظر را تکمیل کنید، پاسپورت و مدارک شناسایی اعضاء و سند ازدواج را ارائه کنید

شرایط دریافت اقامت از طریق ویزای کار دانمارک و هلند

قریب به اتفاق افرادی که تصمیم به مهاجرت کاری دارند قصد دارند در کشور مورد نظر اقامت داشته باشند و در نهایت تابعیت آن کشور را کسب کنند. متقاضیانی که قصد دارند مهاجرت کاری به کشور دانمارک را تجربه کنند می توانند پس از گذشت 8 سال از زمان شروع کار و پرداخت مالیات اقامت دائم این کشور را کسب کنند. پس از گذشت 1 سال از اخذ اقامت دانمارک به صورت دائمی متقاضی می تواند برای دریافت تابعیت و پاسپورت دانمارک اقدام کند، برای دریافت تابعیت این کشور متقاضی باید به یکی از زبان های رایج در دانمارک تسلط کامل داشته باشد، از قوانین این کشور آگاه باشد و از آن پیروی کرده باشد همچنین نباید در طول اقامت در دانمارک مرتکب جرم و جنایتی شده باشد.

در هلند نیز امکان اخذ اقامت دائم از طریق مهاجرت کاری وجود دارد، پس از گذشت 5 سال از شروع کار در کشور هلند و پرداخت مالیات متقاضی می تواند اقامت دائم هلند را کسب کند. پس از گذشت 2 سال از دریافت اقامت دائم هلند می توانید اقدامات لازم را در جهت اخذ تابعیت و پاسپورت هلند انجام دهید. برای دریافت تابعیت هلند باید به زبان رایج در این کشور تسلط داشته باشید، از قوانین و شرایط هلند مطلع بوده و از آن پیروی کنید. همچنین نباید در طول اقامت در این کشور مرتکب جرم و جنایت شده باشید.

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص مقایسه ویزای کار هلند کسب کردید، متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط کار در دانمارک و هلند یا سایر کشورهای اروپایی با کارشناسان و وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند.

سوالات پرتکرار در خصوص مقایسه ویزای کار دانمارک و هلند

در این بخش به سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • مقایسه شرایط کار در کشورهای دانمارک و هلند چگونه است؟ چنانچه متقاضی از شهروندان و اتباع خارج از اتحادیه اروپا باشد باید برای کار در کشور دانمارک و هلند دعوت نامه شغلی و پس از آن ویزای کار دریافت کند. هر ساله لیستی از شغل های مورد نظر در کشور دانمارک و هلند منتشر می شود، افراد واجد شرایط که دارای تخصص و مهارت یا مدرک تحصیلی در زمینه مورد نظر باشند شانس بیشتری برای دریافت دعوت نامه شغلی دارند.
  • شرایط دریافت اقامت از طریق ویزای کار دانمارک و هلند چگونه است؟ قریب به اتفاق افرادی که تصمیم به مهاجرت کاری دارند قصد دارند در کشور مورد نظر اقامت داشته باشند و در نهایت تابعیت آن کشور را کسب کنند. متقاضیانی که قصد دارند مهاجرت کاری به کشور دانمارک را تجربه کنند می توانند پس از گذشت 8 سال از زمان شروع کار و پرداخت مالیات اقامت دائم این کشور را کسب کنند. پس از گذشت 1 سال از اخذ اقامت دانمارک به صورت دائمی متقاضی می تواند برای دریافت تابعیت و پاسپورت دانمارک اقدام کند، برای دریافت تابعیت این کشور متقاضی باید به یکی از زبان های رایج در دانمارک تسلط کامل داشته باشد، از قوانین این کشور آگاه باشد و از آن پیروی کرده باشد همچنین نباید در طول اقامت در دانمارک مرتکب جرم و جنایتی شده باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “مقایسه ویزای کار دانمارک و هلند

  1. تاج الملوک محتشمی گفت:

    آیا هلند ویا دانمارک نیروی فیزیوتراپیست میخواهند سنم ۵۶ سال است

    1. داوری گفت:

      عرض ادب
      شما بایستی از روش های سرمایه گذاری اقدام به مهاجرت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *