ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش

کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش

از آنجایی که اتریش از کشورهای پرتقاضا در 2023 جهت مهاجرت به حساب می آید معمولا متقاضیان به دنبال راه های مختلف جهت رسیدن به این هدف هستند. کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش یا همان کارت کاری یکی از راه های ورود به اتریش محسوب میشود. اتریش دهمین کشور ثروتمند دنیا و کشوری مهاجرپذیر است.

  • آیا تا به حال در خصوص کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش شنیده اید؟
  • اصلا این راه واقعا یک سرمایه گذاری به شمار می آید؟
  • هزینه های جانبی این مسیر چقدر است؟
  • پول داخل حساب برای کارت قرمز سفید قرمز چقدر باید باشد؟
  • آیا از هزینه های مالیات ماهانه که نزدیک به ماهی 2500€ (یورو) می باشد آگاه هستید؟

اینها قسمتی از سوالاتیست که افرادی که تمایل به اقدام از این روش را دارند به آن فکر میکنند و ما به صورت کامل به زوایای مختلف این راه میپردازیم و شما را با سختی، ریسک ها و هزینه های سرسام آور این مدل ویزا آشنا میکنیم. اگر شرایط فوق الذکر برآورده شود،”کارت قرمز-سفید-قرمز” را با مدت اعتبار 2 سال دریافت می کنند. اگر قرارداد کار شما برای مدت کوتاه تری باشد، “کارت قرمز-قرمز-قرمز” شما برای مدت قرارداد کاری شما به اضافه 3 ماه صادر می شود. آیا درست است که به راحتی میتوان ویزای کاری یا ویزای جستجوی کار اتریش را تبدیل به کارت قرمز سفید قرمز کرد؟

مهاجرت به اتریش

متاسفانه دیده شده برخی افراد این راه را برای به ثمر رسیدن مهاجرت و هدف بسیاری از خانواده ها برای همسر و فرزندان آن ها راهی آسان و سهل الوصول معرفی میکنند و حتی از آن بدتر این روش از مهاجرت را یک راه سرمایه گذاری میخوانند. در صورتی که به هیچ عنوان این مدل سرمایه گذاری نبوده و روش سرمایه گذاری در همه کشورها قوائد خاص خود را دارد. این مدل ویزا یک ویزای کاری میباشد، فقط یک ویزای کاری. مانند ویزای بلو کارت آلمان که آن هم یک ویزای کاریست.

هزینه های سرسام آور این نوع ویزا که بی دلیل از شما میگیرند و عنوان میکنند، بهانه هایی مانند هزینه اجاره و افتتاح حساب، نوتاری، مالیات، حسابرس، هزینه وکیل و غیره (مراقب این قبیل دروغ ها باشید) می باشد. پرتقاضاترین راه مهاجرت به اتریش راه ویزای تحصیلی است که برای کسب اطلاعات دقیق در مورد این راه به مقاله ویزای تحصیلی اتریش مراجعه کرده و در این زمینه کسب اطلاعات نمایید. البته یک نکته قابل ذکر است که حتی میتوان ویزای تحصیلی در اتریش را تبدیل به ویزای قرمز سفید قرمز کشور اتریش کرد و حتی اینکه فرد در اتریش تحصیل کرده نیز امتیاز مضاعف دارد که تبدیل آن به کار را محتمل تر میکند.

نکات کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش (فقط یک کارت کاری)

اقامت قرمز سفید قرمز فقط یک ویزای کاری است نه سرمایه گذاری!!! قرمز سفید قرمز که گرفته شده از رنگ پرچم کشور اتریش میباشد یک روش برای اخذ ویزای کاریست. متقاضی اخذ ویزای کاری برای اتریش باید نشان دهد یک دعوت نامه کاری یا اصطلاحا یک جاب آفر از اتریش دارد که آن دسته از مشاوران طمع کار به متقاضی که آگاه از قوانین مهاجرتی نیست توضیه میکند برای این امر یک شخص حقوقی یا یک شرکت در اتریش ثبت کند.

مثلا به نام همسرش و حالا که با هزینه های بسیار سنگین این شرکت ثبت شد میتواند به همسر خود دعوتنامه کاری بدهد تا برای کشور اتریش اقدام به ویزای کاری کند. در حالی که متقاضی برای دریافت این جاب آفر، پیشنهاد یا دعوتنامه کاری، میتواند بدون هزینه های سنگین این راه دنبال یک پیشنهاد کاری از اتریش، از یک شرکت یا یک شخص حقوقی، یک رستوران و غیره باشد.

توصیه مربوط به کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش

به هیچ عنوان نیاز نیست برای رسیدن به این دعوتنامه کاری هزینه های فوق العاده سنگین و عجیب و غریب و در عین حال اشتباه ثبت شرکت اتریش را با شانس بسیار پایین مرتکب شوید. از آنجایی که کشور اتریش در مرحله روادید بسیار سخت گیر بوده، شانس صدور ویزا برای ایرانیان در این کشور کم و هزینه های جانبی سفارت اتریش بسیار بالاست، در صورت عدم موفقیت همه این هزینه ها از بین رفته و یک ریجکتی در سابقه فرد درج شده است. هزینه هایی نظیر اجاره نامه، بیمه نامه، نوتاری، مالیات ثبت شرکت و غیره که همگی نشان از خطرات این راه پر سودا دارد. برای آگاهی کامل و واضح در مورد ویزای کاری اتریش به مقاله مربوطه رجوع کنید.

زندگی در کشور اتریش

کشور اتریش یکی از پرطرفدارترین کشورهایی است که همواره مقصد مهاجرت برای متخصصین مجرب بوده است، در واقع این کشور بهترین مکان برای افرادی است که تمایل به داشتن یک زندگی مرفه با امکانات بین المللی و فرصت های شغلی بیشتر دارند. پایتخت اتریش شهر وین است و مدت های مدیدی مرکز هنر، بخصوص در زمینه موسیقی بوده است. موتزارت، بتهوون و غیره از جمله کسانی بوده اند که در این شهر زندگی کرده اند.

میتوان گفت یکی از بهترین راه های مهاجرت به اروپا از طریق ویزای کاری در سال 2023 ویزای پرکاربرد کاری کشور آلمان است که بسیاری از متقاضیان نیز این راه را برای رسیدن مطمئن و ارزان به اروپا انتخاب میکنند و قطعا مسیر پر پیچ و خم و پر هزینه اتریش را انتخاب نمیکنند. نرخ بیکاری در اتریش در سالیان اخیر همواره زیر 4.5% بوده است، اما باید جهت کار زبان آلمانی دانست.

چندی از فاکتورهای مهم اتریش عبارتند از:

  • کیفیت فوق العاده بالای زندگی
  • محیط زندگی پاکیزه و هم چنین فوق العاده امن
  • ارائه سیستم آموزشی بسیار معتبر
  • بهداشت و امکانات درمانی عالی
  • مکان های زیبا و بکر برای بازدید
  • کار متوازن و متعادل به نحوی که خدشه ای به زندگی شخصی فرد وارد نمی کند.
  • هزینه های زندگی نسبتا پایین

آخرین قوانین مهاجرت به اروپا در سال 2023

اجازه اقامت اتریش با کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش

اتریش با مساحتی حدود 83000 و 871 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 8.7 میلیون نفر، یکی از ثروتمندترین و توسعه یافته ترین کشورهای دنیا است و جاذبه زیادی برای افراد از سرتاسر دنیا دارد تا به این کشور آمده و تلاش کنند اقامت دائم آنرا بدست بیاورند. با توجه به وضعیت و شرایط شخصی شما گزینه های متعددی پیش روی شما است به این منظور که بتوانید اجازه اقامت اتریش را کسب کنید.

کارت قرمز سفید قرمز همانند ویزای کاری آلمان به نام بلوکارت است و نام گذاری آن با توجه به رنگ های پرچم اتریش است. این کارت مطابق یک سیستم امتیازبندی می باشد و امتیازاتی را برای مهاجران بر مبنای سن آنها، تحصیلات، تجربه کاری و تخصص آنها در زبان آلمانی در نظر می گیرد. با کارت قرمز سفید قرمز، کشور اتریش یک سیستم مهاجرتی کاری و سخت را ایجاد کرده است که مهاجرت بلند مدت و حتی اقامت دائم اتریش برای افراد متخصص و اعضای خانوادشان از کشورهای ثالث را امکان پذیر می نماید.

امتیازبندی مهاجرت به اتریش

ویزای قرمز سفید قرمز یک ویزای امتیازبندی میباشد که در جدول زیر مهارت هایی که به آن امتیاز تعلق میگیرد را ذکر میکنیم و توصیه می کنیم افراد روی این پارامترها تمرکز کنند.

مهمترین مواردی که برای اخذ کارت قرمز سفید قرمز لازم است عبارتند از:

آیتم هاامتیازات
صلاحیت تحصیلی (مدرک تحصیلی)40 امتیاز
تجربه کاری (سابقه کار)20 امتیاز
سن و سال20 امتیاز
مهارت های زبان (مدرک زبان)10 امتیاز
پیشنهاد استخدامبا توجه به شرایط و حداقل حقوق و پارامترهای جانبی و غیره (سابقه به ازای هر سال در اتریش 4 امتیاز و سابقه به ازای هر سال در خارج 2 امتیاز)

اجازه اقامت اتریش با کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش

قوانین 2023 برای کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش

مقررات جدید در تاریخ اول جولای سال 2023 لازم الاجرا شده اند، متقاضیانی که در گروه های ذیل قرار بگیرند می توانند کارت قرمز سفید قرمز را دریافت نمایند:

کارگران فوق العاده شایسته، متخصص و مجرب: این افراد می توانند با هدف جستجوی کار از طریق نمایندگی معتبر اتریش (سفارت، کنسولگری) واقع در کشور محل اقامتشان برای دریافت کارت قرمز سفید قرمز اقدام نمایند. این گروه برای درخواست ویزا نیازی به داشتن کارفرما ندارند. اگر بخش خدمات بازار کار وین تایید کند که متقاضی ویزا امتیازاتی که مورد نیاز است را دارد، به این افراد کارت قرمز-سفید-قرمز اعطا خواهد شد.

کارگرانی که شایستگی دارند: این افراد با داشتن یک ویزای جستجوی کار ممکن است بخواهند برای ویزای قرمز سفید قرمز نیز درخواست دهند. بدین صورت که می بایست در مدت زمانیکه ویزایشان معتبر است قرارداد کاری معتبری را ارسال نمایند. استخدام مذکور می بایست مطابق شرایط و صلاحیت های اعلامی متقاضی کارت قرمز-سفید-قرمز باشد و همچنین می بایست متعاقبا پرداخت های لازم انجام پذیرد.

آنها از این طریق اقامت کاری 24 ماهه اتریش را به دست آورده و همچنین می توانند اعضای خانواده خود را هم به عنوان همراه به اتریش بیاورند:

قوانین برای کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش

کارت قرمز سفید قرمز اتریش برای کارگران با مدرک عالی

فارغ التحصیلان دانشگاهی و متخصصان آکادمیک از جمله مهندسان و پزشکان جزء این دسته از افراد صلاحیتدار برای اخذ کارت قرمز سفید قرمز اتریش قرار می گیرند. آنها برای اخذ کارت مذکور و بهره مندی از امتیازات آن ابتدا می توانند برای اخذ ویزای جستجوی کار اتریش (اعتبار: 6 ماهه) اقدام کرده و پس از یافتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای معتبر اتریشی برای درخواست کارت قرمز سفید قرمز مهیا شوند.

به یک شرط که با توجه به معیارهای زیر بتوانند حداقل 70 امتیاز لازم را از سیستم مهاجرتی امتیاز محور اتریش دریافت کنند:

معیارهای پذیرش برای کارگران با مدرک عالی
20 امتیازفارغ التحصیلی از دانشگاه در دروسی به مدت حداقل 4 سال
30 امتیازدر رشته های ریاضیات، انفورماتیک، علوم طبیعی و مهندسی
40 امتیازPhD یا مدارک بالاتر
20 امتیازفعالیت پژوهشی و نوآورانه
20 امتیازجوایز

گروه کارگران با مهارت جهت ورود به اتریش

کارگرانی که در زمینه مهارت هایی که کمبود آنها در اتریش احساس می شود مهارت دارند: این گروه می توانند برای دریافت کارت قرمز-سفید-قرمز از طریق نمایندگی مجاز اتریش در خارج از کشور (چه کنسولگری چه سفارت) درخواست دهند. کارفرمای احتمالی می بایست شرایط فرد متقاضی را طی بیانیه ای تایید نماید. فرد متقاضی لازم است آنرا به تقاضانامه اش انضمام کند. متقاضیان کارت قرمز-سفید-قرمز که می توانند بدون ویزا و فارغ التحصیلی از دانشگاه های اتریش، وارد اتریش شوند با در دست داشتن مجوز اقامت ممکن است تقاضا را مستقیما برای سفارت یا کنسولگری ارسال نمایند.

همان طوری که در جدول زیر نیز مشاهده می شود، حداقل امتیاز لازم برای این دسته از متقاضیان 55 امتیاز است:

معیارهای لازم برای مشاغل مورد نیازامتیاز
مدارک تحصیلیماکسیمم امتیاز 30
تحصیلات فنی و حرفه ای در زمینه شغل های کم درآمد20
واجد شرایط پذیرش در دانشگاه25
تکمیل برنامه مطالعاتی 3 ساله در موسسات آموزش عالی30
تجربه کاری در زمینه شغل کم درآمدماکسیمم امتیاز 20
بر حسب هر سال2
کار در اتریش بر حسب هر سال4
مهارت زبان آلمانیماکسیمم امتیاز 15
آلمانی در سطح A15
آلمانی در سطح A210
آلمانی در سطح B215
مهارت زبان انگلیسیماکسیمم امتیاز 10
انگلیسی در سطح A25
انگلیسی در سطح B110
سن و سال متقاضیماکسیمم امتیاز 15
تا سن 30 سال15
تا سن 40 سال10
کل امتیازات حداکثر مجاز90
حداقل امتیاز لازمه55

مراحل و مدارک لازم برای دریافت ویزای کاری اتریش

سایر کارگران کلیدی برای ورود به اتریش

دسته دیگر از کارگران برای اخذ کارت قرمز سفید قرمز اتریش، دسته سایر کارگران کلیدی است. در واقع این نوع اقامت مخصوص اتباع خارجی است که به عنوان یک کارگر کلیدی از یک شرکت اتریشی پیشنهاد کاری دارند. از جمله شرایط این دسته از کارگران این است که اولا کارفرمایشان به آنها حداقل حقوق ماهانه به میزان €2835 (یورو) را پرداخت کند. دوما شغل مورد نظر در جراید کثیر الانتشار چاپ شده باشد و هیچ کارجوی اتریشی برای آن وجود نداشته باشد و سوما متقاضی با توجه به معیارهای زیر حداقل 55 امتیاز کسب کند:

معیارهای ارزیابی کارگران کلیدیامتیازات
مدارکماکسیمم امتیاز مجاز: 30 امتیاز
مدرک فنی و حرفه ای20 امتیاز
صلاحیت عمومی برای پذیرش دانشگاهی25 امتیاز
گذران یک برنامه تحصیلی به مدت حداقل 3 سال30 امتیاز
سابقه کاری معادل ارزش یک مدرکماکسیمم امتیاز مجاز: 20 امتیاز
سابقه کاری به ازای هر نیم سال1 امتیاز
سابقه کاری در اتریش به ازای هر نیم سال2 امتیاز
مهارت های زبان آلمانیماکسیمم امتیاز مجاز: 15 امتیاز
کاربرد ابتدائی زبان آلمانی در سطح پایه (سطح A1)5 امتیاز
سطح A210 امتیاز
سطح B115 امتیاز

فارغ التحصیلان از دانشگاه ها و کالج های ارائه دهنده تحصیلات عالی اتریش

برخی افراد منفعت طلب این راه را به عنوان راه سرمایه گذاری به شما معرفی میکنند و در حقیقت سرمایه شما را از جیب شما خارج کرده و در جیب خود میگذارند.شاید دقیقا سرمایه گذاریست اما سرمایه گذاری در جیب خود آن ها!!! بهترین راه برای دریافت این کارت این است که از طریق ویزای کاری اقدام کنید و پس از رسیدن به این کشور و ارائه مدارک کاری، کارت قرمز سفید قرمز بگیرید.

در حقیقت اتریش با نرخ بیکاری پایین تر از سطح اروپا و نیز داشتن متوسط درآمدی خیلی بالا از بهترین مقاصد کاری در اروپا به حساب می آید. به همین دلیل خیلی از دانشجویان خارجی پس از اتمام تحصیلاتشان در اتریش برای تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری این کشور اقدام می کنند. منتها آنها بایستی بدانند که عامل تبدیل کننده این دو ویزا به هم ویزای اقامت اقامت پس از تحصیل برای جستجوی کار در این کشور می باشد.

ویزایی بلند مدت که اعتبار آن تا یکسال بوده و متقاضیان پس از یافتن پیشنهاد کاری می توانند با اخذ امتیاز لازم برای دریافت کارت قرمز سفید قرمز خود اقدام کنند:

شرایط دریافت اقامت و پیشنهاد شغلی در کشور اتریش

کارگران بخش های کشاورزی، توریسم و جنگلداری

بر طبق قوانین کاری کشور اتریش، همچنین کارگران در این بخش ها نیز جزء افراد صلاحیتدار برای اخذ کارت قرمز سفید قرمز اتریش محسوب می شوند. منتها به شرطی که آنها دارای 4 شرط اصلی زیر باشند:

  • حداقل 7 ماه در 2 سال اخیر را به عنوان کارگر فصلی در صنایع یاد شده مشغول به کار شده باشند.
  • مدرک زبان آلمانی در سطح A2 باشند.
  • دارای قرارداد کاری با یک کارفرمای اتریشی باشند.
  • مدارک لازم را در اختیار داشته باشند.

کارگران کلیدی خود اشتغال برای ورود به اتریش

این دسته نیز به سبب تاثیرات مثبتی که بر روی اقتصاد اتریش دارند شایسته دریافت کارت قرمز سفید قرمز اتریش می باشند. برای این دسته از کارگران نیز سیستم امتیاز محوری وجود ندارد. منتها به شرطی که از قبل دارای شرایط ذیل باشند:

  • شغل مورد نظرتان شامل انتقال پایدار سرمایه حداقل €100000 (یورو) به اتریش باشد.
  • شغل مورد نظر شما جزء مشاغل اشتغال زا باشد.
  • شرکت شما شامل انتقال دانش و مهارت جدید و نیز معرفی تکنولوژی های نو باشد.
  • بیزینس شما در کل منطقه دارای اهمیت باشد.

مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری و تمکن مالی

کشور اتریش با توجه به اینکه کشور ثروتمندی محسوب میشود روش سرمایه گذاری مشخصی را در سایت اداره مهاجرت خود مطرح نکرده است. از این رو راه های مهاجرتی دیگر به اتریش همچنان پیش روی شماست اما آن چیزی که مشخص است اینکه کارت قرمز-سفید-قرمز سرمایه گذاری محسوب نمی شود. تمکن مالی یکی از پر خطرترین راه های مهاجرتی اتریش به حساب می آید. یک راه کاملا شانسی، با ریسک بالا و شانس موفقیت زیر 5%. یکی از روش های سرمایه گذاری و اخذ کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش در سال 2023 از طریق ثبت شرکت در این کشور با ویژگی ها و شرایط زیر می باشد:

آیتمشرایط
استارت آپیشرکت جدید التاسیس بایستی در اتریش محصولات، خدمات یا فناوری های جدیدی را توسعه و راه اندازی بکند.
سرمایه لازمبه میزان حداقل 50000€ (یورو)
تخصص در زمینه مدیریتمتقاضی تاثیر و نفوذ بالایی بر روی مدیریت شرکت داشته باشد.
اقامت خانوادگیاعضای خانواده نیز مجاز به دریافت کارت اقامت اتریش می باشند.

ویزای کار اتریش و آلمان چه تفاوت هایی با هم دارند؟

ویزای همراه اتریش

ویزای همراه اتریش از تاریخ 5 مارس 2017 دستخوش تغییراتی شد. نکته دیگری که باید بدانید این است که اعضای خانواده فرد اصلی دارای کارت، می توانند وی را پس از ورود به خاک اتریش و انجام امور لازم و اقدامات شهروند که معروف به ملده شدن میباشد را انجام دهد تا بتواند فرد را در اینده همراهی کنند. اعضای خانواده عبارتند از همسر، پارتنر ثبت شده، فرزند خونی فرد یا فرزند خوانده وی.

نکته حائز اهمیت این است که همسر فرد می بایست زمان اپلای حداقل 21 سال سن داشته باشد. مطابق آمارهای موجود، هزینه زندگی در اتریش 2023 به صورت میانگین ماهیانه 1600€ (یورو) میباشد و این در حالی است که میانگین درآمد کار کارگران ماهر در اتریش ماهیانه در حدود 3213€ (یورو) می باشد.

با مقایسه این 2 رقم می توان چنین استدلال کرد کیفیت زندگی افراد در کشور اتریش مطلوب است:

مقایسه متوسط حقوق ماهیانه و هرینه زندگی در اتریش

ضمنا تحصیل برای همراهان در اتریش رایگان میباشد.

انواع کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش

کارت قرمز سفید قرمز در دو نوع متفاوت برای افرادی که الزامات تعیین شده را دارا می باشند موجود است:

  • کارت قرمز سفید قرمز (RWR Card): متقاضی میتواند در حوزه خاص و تحت نظر کارفرمای خاصی مشغول به کار شود.
  • کارت قرمز سفید قرمز پلاس (RWR Card plus): متقاضی میتواند در هر جای اتریش ساکن شده و مشغول بکار شود.

مدارک مورد نیاز برای اخذ کارت قرمز سفید قرمز عبارت است از:

  • پاسپورت معتبر
  • گواهی تولد
  • مدرکی مبنی بر اینکه متقاضی محل اقامتی برای خود پیدا کرده است.
  • بیمه درمانی

پاسپورت اتریش

تابعیت اتریش را بعد از 5 سال ماندن در این کشور می توان بر مبنای اقامت دائم بدست آورد. بطور کل، از زمان ورود اولیه به اتریش، بعد 10 سال میتوان تابعیت اتریش را کسب کند. فرد متقاضی کسب تابعیت می بایست حتما اقامت دائم اتریش را داشته باشد تا بتواند درخواست تابعیت کند. متقاضی تابعیت می بایست دانش کافی از زبان اتریشی داشته باشد و علاوه بر این سابقه کیفری هم نداشته باشد. متقاضی لازم است زمانیکه به تابعیت اتریش در می آید، تابعیت فعلی خود را ترک کند اما اهمیت تابعیت و پاسپورت اتریش در این است که بدانید پاسپورت اتریش جزء پاسپورت های رتبه سومی دنیا بوده و با آن می توانید آزادانه به 126 کشور جهان مسافرت کنید. نمودار زیر نشانگر جایگاه پاسپورت اتریش در جهان می باشد:

نمودار مقایسه پاسپورت اتریش در بین پاسپورت های جهان

در صورتیکه سوالات دیگری خصوص کارت قرمز سفید قرمز داشتید می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید و بصورت رایگان مشاوره شوید و بهترین راه مهاجرتی را برای خود و خانواده خود انتخاب کنید.

سوالات پرتکرار در خصوص کارت قرمز سفید قرمز اتریش

افرادی که تمایل به اخذ کارت قرمز سفید قرمز اتریش دارند با پرسش های زیر روبرو می شوند:

  • کارت قرمز سفید قرمز چیست؟ این کارت برای شخصی صادر میشود که از طریقی ویزای کاری کشور اتریش را بدست آورده است.
  • حداقل امتیاز لازم برای دسته کارگران ماهر در مشاغل کمبود دار چقدر است؟ حداقل امتیاز لازم برای این دسته از متقاضیان 55 امتیاز می باشد.
  • حداقل امتیاز لازم برای کارگران دارای مدرک عالی چقدر است؟ حداقل امتیاز برای این دسته از متقاضیان ویزای کاری اتریش نیز 70 امتیاز می باشد.
  • امتیازبندی اتریش برای ویزای کار بابت مدرک تحصیلی چقدر است؟ امتیاز مدرک تحصیلی در کشور اتریش جهت ویزای جستجوی کار حداکثر 40 امتیاز دارد.
  • فاکتور سن در ویزای جستحوی کار اتریش چند امتیاز دارد؟ فاکتور سن در این نوع ویزا 20 دارد.
  • بغیر از ویزای جستجوی کار اتریش روش دیگری نیز برای اخذ کارت قرمز سفید قرمز وجود دارد؟ بله، متقاضی بایستی یک کارفرمای اتریشی را مجاب نماید تا برای وی قرارداد کاری ارسال کند.
  • مهاجرت به اتریش از طریق روش تمکن مالی امکان پذیر است یا خیر؟ این روش یکی از کم شانس ترین روش های ممکن برای مهاجرت به اتریش است.
4.6/5 - (51 امتیاز)

2 دیدگاه برای “کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش

  1. مهدی گفت:

    سلام سوالی داشتم در مورد مدرک محل اقامت جهت دریافت کارت قرمز-سفید-قرمز
    این مدرک باید به چه صورت باشه، میشه برای یه مدت محدود مثلا رسید رزرو هتل در اتریش را هم ارائه داد یا باید حتما قرارداد اجاره ارائه کنیم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما با اخذ ویزای کار این کشور و یا ثبت شرکت به شما کارت قرمز سفید قرمز می دهند و حتما اجاره نامه باید ارائه بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *