مهاجرت

مقرون به صرفه ترین کشور برای خرید خانه

مقرون به صرفه ترین کشورها برای خرید خانه

مقرون به صرفه ترین کشور برای خرید خانه موضوعی است که قبل از مهاجرت باید بررسی نمائید و اطلاعات جامعی را در این زمینه از یک منبع معتبر دریافت نمائید. قیمت ملک در کشورهای مختلف، متفاوت است و عوامل بسیاری در قیمت ملک تأثیر می گذارد. این عوامل از جمله وضعیت اقتصادی کشور، نرخ تورم کشور، جمعیت کشور، ناحیه های مختلف در کشور و… می باشد. در بعضی مواقع شما با خرید خانه در آن کشور بعد از چند سال سود نصیب شما می شود در حالی که در بسیاری از کشورها شما نه تنها سود دریافت نمی نمائید بلکه محتمل ضرر نیز می شوید. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت طبق تحقیقاتی که انجام داده اند در این مقاله مقرون به صرفه ترین کشور برای خرید خانه را به شما متقاضیان ارائه می دهند.

کشور آمریکا

آمریکا جزء یکی از کشورهای توسعه یافته محسوب می شود و اگر قصد خرید خانه در این کشور را دارید باید به عواملی مانند قیمت ملک در این کشور، شاخص دسترسی به وام، نرخ بهره وام، نرخ اجاره ملک و… توجه نمایید. قیمت ملک در مرکز شهر و همچنین در خارج از مرکز متفاوت است. قیمت هر متر مربع در مرکز شهر 2.539 دلار است. در حالیکه قیمت ملک در خارج از مرکز شهر حدود 1.832 دلار است.

ملک خود را در این کشور می توانید اجاره دهید بسته به این که ملک شما در کدام ایالت قرار دارد و یا این که این ملک چند خوابه است می تواند هزینه اجاره آن متفاوت باشد ولی به صورت کلی هزینه اجاره خانه یک خوابه در مرکز شهر 1.261 دلار است و در خارج از مرکز شهر حدود 989 دلار است. نرخ بهره وام در این کشور 4 درصد است. نکته حائز اهمیت این است که دراین کشور شما با خرید خانه اقامت کشور را دریافت نمی نمائید.

کشور کانادا

کشور کانادا دارای اقتصاد پیشرفته است و جزء کشورهای مهاجر پذیر محسوب می شود. از راه های مهاجرت به این کشور مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و یا اخذ ویزای کاری این کشور است. با خرید ملک در این کشور شما در حین اینکه از خدمات دریافت وام می توانید استفاده نمائید، می توانید سود نیز دریافت نمائید. قیمت ملک در این کشور به ازای هر متر مربع 5.782 دلار کانادا است و همچنی در خارج از مرکز شهر 3.897 دلار کانادا می باشد.

لازم به ذکر این نکته است که دلار کانادا به مراتب پایین تر از دلار کشور استرالیا و آمریکا است. در صورت قصد اجاره دادن ملک می توانید ملک را به قیمت 1.206 دلار کانادا اجاره دهید. نرخ وام در این کشور حدود %3 است. کانادا با توجه به اقتصاد روبه رشد و نرخ بیکاری پایین و همچنین نرخ تورم پایین منجر شده است که شما با یک سال کار در این کشور موفق به خرید خانه در این کشور شوید.

کشور استرالیا و هلند

استرالیا جزء گران ترین کشورها برای خرید خانه محسوب می شود و همچنین با خرید خانه در این کشور نمی توانید اقامت خود را دریافت نمائید. قیمت ملک در این کشور در مرکز کشور به ازای هر متر مربع 7.600 دلار استرالیا است و در اطراف کشور حدود 5.200 دلار استرالیا می باشد.

هلند نیز یک کشور اروپایی بسیار جذاب است زیرا در این کشور امنیت بالایی وجود دارد و هر ساله متقاضیان زیادی را جذب می نماید. قیمت ملک در مرکز شهر به ازای هر متر مربع حدود 3.954 یورو است و در خارج از مرکز شهر حدود 2.738 یورو است. در صورت اجاره ملک می توانید آن را به قیمت 967 یورو اجاره دهید. نرخ وام نیز در این کشور با بهره 2% اعطا می شود. لازم به ذکر است که با خرید خانه در کشور هلند نمی توانید اقامت کشور را دریافت نمائید و باید از راه های دیگری از قبیل تحصیل در هلند و کار در این کشور اقدام نمائید.

کشور فرانسه

کشور فرانسه را نمی توان جزء مقرون به صرفه ترین کشور برای خرید خانه محسوب نمود ولی با خرید ملک در این کشور می توانید اقامت خود را دریافت نمائید و همچنین امکان دریافت سود نیز برای شما وجود دارد. قیمت ملک در این کشور در مرکز شهر حدود 5900 یورو است و در خارج از مرکز شهر حدود 3.740 یورو است. ملک خود را به مبلغ 647 یورو ماهیانه می توانید اجاره دهید. با وجود قیمت بالای املاک در این کشور ولی می توان در طی یک سال سود بالایی را دریافت نمود. مهاجرین در این کشور از امنیت بالایی برخوردارند و همچنین در مدت زمان کمی می توانند با مشغول شدن به کار از پس خرید خانه بر بیایند.

مقرون به صرفه ترین کشور برای خرید خانه

کشور آلمان

آلمان با نرخ بیکاری 4% جزء کشورهای محبوب محسوب می شود و همچنین مقرون به صرفه ترین کشور برای خرید خانه محسوب می شود زیرا در این کشور با وجود دریافت حقوق بالا می توانید به سرعت اقدام به خرید خانه نمائید. قیمت ملک در مرکز کشور حدود 4.700 یورو است و در خارج از مرکز شهر به ازای هر متر مربع حدود 3.228 یورو است. نکته بسیار جذاب این است که نرخ بهره وام در این کشور 1% است. پیشنهاد ما این است که برای ویزای جست و جوی کار ( Job seeker) آلمان این کشور در صورت واجد شرایط اقدام نمائید زیرا خرید ملک به تنهایی موجب دریافت اقامت کشور نمی شود.

کشور اتریش و نروژ

اتریش کشور توسعه یافته ای است ولی از لحاظ دریافت اقامت باید گقت خرید ملک در این کشور منجر به اقامت شما نمی شود. قیمت ملک در این کشور در مرکز شهر به ازای هر متر مربع حدود 4.600 یورو است و در خارج از مرکز شهر 3.200 یورو می باشد. این کشور نیز ویزای جست و جوی کار دارد ولی در نظر داشته باشید نرخ بهره وام در این کشور 2% است و از آلمان بیشتر است و همجنین می توان گفت کشور المان مزایای بهتری نسبت به کشور اتریش دارد که در مقاله تفاوت ویزای کار آلمان با اتریش می توانید اطلاعات خود را تکمیل نمائید.

این کشور نیز کشور مناسبی برای مهاجرت محسوب می شود و با خرید ملک بعد از چند سال می توانید سود قابل توجهی را دریافت نمائید. قیمت ملک به ازای هر متر مربع در کشور نروژ حدود 55.000 کرون است و نرخ بهره وام در صورت دریافت 2% است. راه های مهاجرت به نروژ را می توانید بررسی نمائید و متنساب با شرایط خود بهترین مسیر را انتخاب نمائید.

دریافت اقامت از طریق خرید ملک

در بسیاری مواقع متقاضیان خرید خانه با قصد دریافت اقامت ملک را در یک کشورخریداری می نمایند ولی باید بررسی نمائید آیا خرید خانه منجر به دریافت اقامت شما در کشور مقصد می شود یا خیر. خرید ملک در بعضی از کشورها منجر به دریافت اقامت می شود ولی قیمت ملک شما باید طبق همان تعرفه ای باشد که معمولا دولت آن کشور تعیین نموده است. در بعضی از کشورها شاید شما با خرید خانه نتوانید اقامت کشور را دریافت نمائید ولی این فرایند خرید خانه می تواند روند دریافت اقامت شما را تسریع بخشد. در این مقاله سعی نمودیم اطلاعاتی را در خصوص مقرون به صرفه ترین کشور برای خرید خانه خدمتتان ارائه دهیم اگر تمایل به خرید ملک در یک کشور را دارید قبل صرف هزینه حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نمائید.

5/5 - (2 امتیاز)

یک دیدگاه برای “مقرون به صرفه ترین کشور برای خرید خانه

  1. لیدا بهرامی گفت:

    اطلاعات این مقاله خیلی جامع و کامل بود شما برای مهاجرت از طریق خرید ملک هم اقدام دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *