مهاجرت

شرایط مهاجرت اتباع افغانستان به استرالیا

شرایط مهاجرت اتباع افغانستان به استرالیا

شرایط مهاجرت اتباع افغانستان به استرالیا کمی دشوارتر از کشورهایی مثل چین، ژاپن، ترکیه و غیره است که باید پیش از اقدام مورد بررسی قرار گیرد. در واقع افغان ها نیز می توانند از طریق ویزای کاری، تحصیلی و غیره اقامت استرالیا را به دست آورند اما درصد این که برای آن ها ویزا صادر نشود بیشتر است. استرالیا کشور انگلیسی زبان است که در کنار ایالات متحده آمریکا و کانادا جزو مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا هستند. علاوه بر رسمی بودن زبان انگلیسی در این کشورها، قدرت اقتصادی بالا و نرخ بیکاری پایینی که دارند هم سبب شده است بین ملل مختلف طرفداران زیادی داشته باشند. در این مقاله که از سوی تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه گردیده است در خصوص شرایط مهاجرت اتباع افغانستان به استرالیا در سال 2022 توضیحاتی ارائه شده است.

  • شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق قانونی چیست؟
  • آیا مهاجران افغانستانی می توانند در استرالیا درخواست پناهندگی کنند؟
  • شرایط مهاجرت به استرالیا برای شهروندان افغانستان چیست؟
  • آیا شهروندان افغانستان می توانند به صورت غیرقانونی وارد استرالیا شوند؟

شرایط مهاجرت اتباع افغانستان به استرالیا از طریق تحصیل

یکی از پرطرفدارترین شیوه های مهاجرت به غالب کشورهای دنیا از طریق تحصیل است و مهاجرت به استرالیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته تحصیل در استرالیا نه تنها رایگان نیست بلکه بسیار پرهزینه است و شهریه پرداختی دانشجویان بین المللی در دانشگاه های این کشور با توجه به رشته انتخابی و مقطع تحصیلی آن ها به طور میانگین به شرح ذیل است:

مقطع تحصیلیمیانگین شهریه سالیانه دانشجویان بین المللی در دانشگاه های استرالیا
کارشناسی30840$ (دلار استرالیا) معادل حدودا 22170$ (دلار آمریکا) تا 31596$ (دلار استرالیا) معادل حدودا 22700$ (دلار آمریکا)
کارشناسی ارشد20000$ (دلار استرالیا) معادل حدودا 14400$ (دلار آمریکا) تا 37000$ (دلار استرالیا) معادل حدودا 26600$ (دلار آمریکا)
دکتری14000$ (دلار استرالیا) معادل حدودا 10060$ (دلار آمریکا) تا 37000$ (دلار استرالیا) معادل حدودا 26600$ (دلار استرالیا)

اتباع افغان وقتی از دانشگاه مورد نظر خود در استرالیا پذیرش اخذ نمودند باید ویزای تحصیلی اخذ نمایند. چرا که جز مللی نیستند که اجازه داشته باشند بدون داشتن ویزا وارد استرالیا شوند. همچنین افغان ها برای این که بتوانند اقامت خود در استرالیا را تمدید نمایند ضروری است پس از فارغ التحصیلی و پیش از انقاضای ویزای تحصیلی خود شغلی در این کشور پیدا کنند. خوشبختانه به دلیل بالا بودن تعداد مهاجران در استرالیا، کارفرمایان این کشور معمولا تبعیض نژادی را در روند استخدامی خود دخیل نمی کنند. باید توجه داشت که نرخ بیکاری استرالیا در سال 2022 تنها 5% می باشد در نتیجه در صورتی که فرد متقاضی شغل رزومه خوبی داشته باشد (مثال از دانشگاه های برتر استرالیا مثل دانشگاه سیدنی و غیره فارغ التحصیل شده باشد، به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشد و غیره) شانس بسیار خوبی برای پیدا کردن کار دارد.

شرایط مهاجرت اتباع افغانستان به استرالیا از طریق تحصیل

شرایط مهاجرت اتباع افغانستان به استرالیا از طریق کار

اتباع افغانستان هم همانند ایرانی ها و سایرین می توانند از طریق پروسه کارگران ماهر (skilled worker) اقامت دائم استرالیا را به دست آورند. این پروسه البته اقسام مختلفی دارد که از آن جمله می توان به subclass 189، subclass 190 و subclass 489 اشاره نمود که هر کدام امتیازبندی و ویژگی های خاص خود را دارند. منتهی با توجه به این که از طریق پروسه های کارگران ماهر افراد از همان ابتدا اقامت دائم استرالیا را اخذ می نمایند که بسیار ارزشمند است، این روش طرفداران زیادی دارد در نتیجه رقابتی تر و دشوارتر است. به همین دلیل غالبا ترجیح می دهند با تحصیل در استرالیا امتیازات خود را بالاتر ببرند و از خاک استرالیا برای اخذ ویزای کاری استرالیا اقدام نمایند.

البته ممکن است برخی افراد تمایلی به تحصیل نداشته باشند و بخواهند مستقیما به روش کاری مهاجرت کنند. این گروه بهتر است اگر شرایط مورد نظر دولت استرالیا را ندارند برای کار در آلمان درخواست دهند. آلمان ویزایی تحت عنوان ویزای جستجوی کار صادر می کند و برعکس غالب کشورهای اروپایی تنها راه ورود برای کار کردن را داشتن پیشنهاد شغلی نمی داند. منتهی به منظور اخذ ویزای جستجوی کار شهروند افغانستان باید زیر 40 سال داشته باشد، حداقل مدرک کارشناسی از دانشگاه های مورد تایید آلمان داشته باشد، به زبان آلمانی یا انگلیسی نسبتا مسلط باشد و 3 سال مرتبط با رشته تحصیلی خود کار کرده باشد. در نموداری که رد ادامه ترسیم شده است نرخ بیکاری در دو کشور استرالیا و آلمان طی سال 2022 با هم مقایسه شده است:

مقایسه نرخ بیکاری در آلمان و استرالیا

شرایط مهاجرت اتباع افغانستان به استرالیا از طریق ازدواج

اتباع افغانستان که با یکی از شهروندان استرالیا ازدواج کنند می توانند به این وسیله اقامت استرالیا را به دست آورند. البته شروطی باید لحاظ شود به عنوان مثال برای اخذ این ویزا فرد باید حداقل 18 سال داشته باشد. البته اهمیتی ندارد که دو نفر با هم به طور قانونی ازدواج کرده اند یا ازدواجشان را ثبت نکرده اند؛ اما مهم است که در کنار هم زندگی کنند نه به صورت جداگانه. نتیجتا برای اخذ ویزای استرالیا به واسطه ازدواج با فرد استرالیایی این ازدواج باید مستمر و واقعی باشد چرا که ازدواج صوری علاوه بر این که برای هر دو نفر جریمه به همراه خواهد داشت، منجر به اخذ اجازه اقامت هم نمی شود. ویزاهای مبتنی بر ازدواج عبارت هستند از:

  • Subclass 820
  • Subclass 801

مزایای مهاجرت به استرالیا

استرالیا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی است چرا که علاوه بر این که کسانی که اقامت قانونی آن را دارند از امکانات رفاهی زیاد و قدرت خرید بالایی برخوردارند، تمامی شهرهای این کشور امنیت فوق العاده بالایی دارند. به همین دلیل است که با وجود پایین تر بودن هزینه های زندگی در ایالات متحده آمریکا، غالب افراد تحصیل، کار و زندگی در استرالیا را ترجیح می دهند. شهروندان افغانستان که اقامت کاری، تحصیلی و غیره استرالیا را اخذ نموده اند اجازه دارند در استرالیا ملکی اجاره یا خریداری کنند.

علاوه بر خرید از طریق آژانس های معاملات ملکی، خرید ملک در مزایده نیز در کشور استرالیا طرفداران زیادی دارد. به این منظور فروش آپارتمان یا منزل مورد نظر از یک قیمت پایین شروع می شود ولی ملک مورد نظر در نهایت متعلق به کسی خواهد بود که بیشترین قیمت را پیشنهاد دهد.

ثبت نام مهاجرین افغانی برای استرالیا

استرالیا مقصد مورد علاقه مسافران در سراسر جهان است و شهروندان افغان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگر یک شهروند افغانستان هستید که قصد سفر به استرالیا را برای مقاصد گردشگری یا تجاری دارید، تکمیل درخواست ویزای استرالیا برای ویزای ویزیتور ضروری است. ویزای بازدیدکنندگان استرالیا که به عنوان ساب کلاس 600 نیز شناخته می شود، یکی از ویزاهای موقت مورد نیاز برای مسافرانی است که وارد این کشور می شوند . این ویزا برای کسانی ضروری است که می خواهند در فعالیت های توریستی شرکت کنند، از دوستان و خانواده خود دیدن کنند، یا سفر دریایی در استرالیا داشته باشند. در این مقاله که از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای علاقه مندان به مهاجرت به استرالیا تهیه گردید، اطلاعاتی در خصوص شرایط مهاجرت اتباع افغانستان به استرالیا ارائه شد که امید است مطالعه آن مفید واقع شده باشد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

182 دیدگاه برای “شرایط مهاجرت اتباع افغانستان به استرالیا

  1. ذکرالله رسولی گفت:

    سلام من یک افغانستانی هستم از قوم هزاره شیعه هستم
    من قبل سقوط افغانستان در ارتش ملی افغانستان سرباز بودم و مدت دو سال نیم خدمت کردم به دلیل خطر جان خودم و خانواده ام مهاجر شدیم به کشور ایران.
    اینجا هم شغلم کارهای مبلمان است ورق کاری مبلمان و غیره کارهای رنگ کاری ….
    از ما فامیل مان استرالیا هستیش اقامت اونجا را دارد
    میتونن مارا دعوت ک

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می توانند برای شما دعوت نامه بفرستند. اگر شغل شما برای آن ها مورد نیاز باشد، می توانند پیشنهاد کاری ارسال کنند

  2. تاج محمد گفت:

    سلام درود تاج محمد فرمانی هستم ملیت افغانستان در ایران پناهنده هستم فرم درخواست در کشور بشردوستانه استرالیا فرستاده ام آیا قبول خواهم شد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دولت استرالیا در این رابطه تصمیم گیری خواهد کرد و کسی نمی تونه در این رابطه نظر بده

  3. فاطمه گفت:

    سلام خسته نباشید من اتباع هستم و 18سال سن و دیپلم تحصیلی دارم و قصد مهاجرت تحصیلی به استرالیا دارم می خواستم بدونم که آیا امکانش هست که با مدرک دیپلم هم ویزای تحصیلی به من داده بشه یا اینکه باید مدرک تحصیلی دیگه هم داشته باشم؟؟ خواهش میکنم جواب بدید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله همون کافی هست
      ولی باید در نظر داشته باشید که مدرک زبان هم نیاز دارید

    2. فاطمه گفت:

      ممنون حالا چه مدرک زبانی معتبر هست کدوم مدرک زبان بیشتر قبول دارن ؟؟

      1. امیر جلالی گفت:

        آیلتس، تافل و FCE معتبر هستند. دو مدرک اول اعتبار خیلی خیلی بیشتری دارند. باید توی سایت دانشگاه مدنظر خودتون بررسی کنید که کدوم یکی رو قبول می کنند و سطح نمره مورد نظر هم توی هر سایت دانشگاه به صورت مجزا بیان شده

  4. علی گفت:

    سلام
    من یک افغان هستم کاشی کار حرفه‌ای هستم چگونه میتونم به استرالیا یا کشور های دیگر مهاجرت کنم
    مهاجرت برای کار با خانواده

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      پیدا کردن کار در این زمینه ها سخت هست. اگر آشنایی در استرالیا دارید که بتونه برای شما پیشنهاد کار بگیره، از اون ها کمک بخواین. در غیر این صورت باید وارد سیستم امتیاز بندی استرالیا بشید که نیاز به مدارک تخصصی داره

  5. امیر حسین غلام زاده گفت:

    سلام وقت بخیر من ۲۱ سالمه مشغول ب کار خیاطی هستم برای کار بخوام بیام استرالیا چقدر باید پول داشته باشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اگر بتونید در این کشور پیشنهاد کاری داشته باشید، می تونید وارد بشید به عنوان نیروی کار. در غیر این صورت ممکن نیست.
      نیور کار هم 2 تا 3 ماه خرج زندگی رو داشته باشه کافی هست.

  6. معصومه عباسی گفت:

    سلام
    من اتباع هستم
    برای درخواست پناهندگی باید به سفارت استرالیا رفت یا از طریق ایمیل درخواست داد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سایت سفارت رو بررسی کنید

  7. معصومه عباسی گفت:

    سلام من اتباع هستم
    خانومی 33 ساله و دو فرزند دارم
    بدون سرپرست هستم و شرایط زندگی برایم سخت هس
    خودم ایران به دنیا اومدم و کارت آمایش دارم
    بچه هایم هم کارت دارن
    میتونم درخواست مهاجرت به استرالیا رو بدم ؟
    لطفاً منو داده‌نمایی کنید که چه کار انجام بدم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      می تونید درخواست بدید اما این که فردی وضعیت مالی خوبی نداشته باشد، دلیل برای مهاجرت نخواهد بود

  8. Marzie گفت:

    سلام من من یک افعان هستم
    شرایط مالی خوبی نداریم
    برای اقامت دائمی در استرالیا چکار باید کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      استرالیا یکی از کشورهایی هست که هزینه های زیاد داره و نمیشه بدون پول انتظار داشت که به این کشور رسید. مگر این که توانایی کار در استرالیا رو داشته باشید

  9. Almas گفت:

    سلام من یک اتباع افغان استم در پاکستان داری مدرک 8 آیلتس، آیا میتوانم برای ویزای کار درخواست بدهم؟ و اینکه چقدر هزینه دارد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سیستم امتیازبندی ویزای کار استرالیا متفاوت هست وباید اون رو محاسبه کنید برای خودتوند

  10. اسماعیل گفت:

    سلام من اهل افغانستان هستم وبه کشور ترکیه آمدم و تعمیر کار موتور سیکلت هستم آیا میتوانم برای کار به کشور استرالیا بروم وچگونه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که به صورت قانونی در ترکیه هستید بله و در غیر این صورت خیر

  11. زهرا گفت:

    باسلام یک مهاجر افغانی در ایران هستم که دارای کارت آمایش هستم به دلیل دشمنی بالا در ایران و افغانستان نمیتوانم زندگی کنم مدارک هم دارم
    چجوری از ایران به سفارت استرالیا درخواست بدم.. در استرالیا هم هیچ کسی را برای اسپانسر شدن نداریم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      از طریق سایت سفارت استرالیا اقدام کنید

      1. اسدالله گفت:

        سلام من برای کار میخوام برم استرالیا
        افغانستانی استم فعلا ساکن ایران استم غير قانوني
        چی کار باید کنم لطفا راهنمایی کنید

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          باید اول از همه یک پیشنهاد کاری از استرالیا داشته باشید یا این که از طریق توانمندی هایی که دارید امتیاز کافی رو به دست بیارید

  12. غلامرضا رضایی گفت:

    سلام غلامرضا رضایی هستم مقیم ایران دوست دارم برای کار و زندگی به همراه زن فرزندم برم استرالیا من خواهر خانم مقیم استرالیا هستن خیاطی هستم و خانم برشکار خیاطی چکنم لطفا راهنمایی بفرمایید دو فرزند دارم کوچیک هستن دخترم ۱۲ و پسرم ۸

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      استرالیا یک سیتم امتیاز بندی برای مهاجرت کاری داره. باید امتیازهای خودتون رو محاسبه کنید و ببینید می تونید نتیجه بگیرید یا خیر

  13. Neamat گفت:

    سلام
    نمره تافل دارم
    مدارکی دوره دبیرستانم بافیصدی نمرات ۸۹٪
    میتونم در دانشگاه راه پیداکنم مقطع کار شناسی ممنون
    رایگان یا هزینه داشته باشه چقد میشه محصیل کار هم میتونه در جریان تحصیل

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دانشگاه های استرالیا همه هزینه دارن. از 13000$ (دلار) در سال شروع میشه تا هزینه های بالا تر

  14. عرفان گفت:

    سلام من اتباع افغانستان هستم ولی در ایران به دنیا اومدم من یک ورزشکارم UFC آزاد و خیلی دوست دارم در ارتش شرکت کنم در ایران تست دادم قبول شدم ولی فهمیدن افغانستانی هستم قبولم نکردن رد شدم حتی برايه بادیگاردی هم قبول نکردن و من شنیدم در کشور هایه اروپایی میتوانم به ارتش یا بادیگاردی بپیوندم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی می تونید از این مشاغل برای آینده خودتون داشته باشید که شهروند رسمی اون کشور باشید

  15. امیر گفت:

    سلام ١٤ سال دارم به کمک شما نیازمندم من دارم اینجا کار می کنم می خوام بیام اونجا درس بخونم فکرم نکنید می خوام بااین راه برسم به اونجا من می خوام درس بخونم مرسی

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید بتونید هزینه های تحصیل در این کشور رو پرداخت کنید. به صورت رایگان نمیشه در استرالیا تحصیل کرد وباید تمکن مالی بالایی داشته باشید

  16. احمد گفت:

    سلام من تبعه افغان هستم تحصیلات ندارم اما در زمینه کشاورزی و بنای مهارت دارم من می‌توانم درخواست اقامت استرالیا بدهم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر مگر این که بتونید ویزای کار فصل بگیرید که خیلی سخت هست

  17. خانم کریمی گفت:

    سلام بنده اتباع هستم مقیم ایران
    ۱۹سالمه با مدرک دیپلم و رشته گرافیک رایانه (بدون سابقه) مسلط به زبان انگلیسی و سطح زبان آلمانB1
    میشه راهنمایی بفرمایید که چطور میشه ویزای کاری گرفت؟
    و تمکین مالی چقد نیاز است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از طریق سیستم امتیازبندی اقدام کنید که هم از نظر نمره زبان، هم مدرک تحصیلی نمره کافی رو نمیارید.
      سابقه کاری هم که ندارید کار رو تقریبا غیر ممکن می کنه.
      باید تلاش کنید که یک نفر رو پیدا کنید تا برای شما پیشنهاد کاری ارسال کنه

      1. نورزیه احمدی گفت:

        سلام نورزیه احمدی هستم اهل افغانستان دپیلم پرستاری دارم تجربه کاری زیاد دارم و ب زبان انگلسیی بلدت دارم از موقع ک طالبان امدن ب دلیل دشوار بودن شرایط خلی سخت از افغانستان با مادرم و دوتا از برادرم خارج شدم امدم ایران اینجا هم شرایط کاری خلی سخت هس و برای افغان ها اجازه کار کردن نمیدن چگونه میتونم درخواست مهاجرت بدم ممنون

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          اگر منظورتون این هست که پناهندگی رو تجربه کنید، باید از طریق سفارت، برای ویزای بشر دوستانه اقدام کنید

    2. جبار میرزاهی گفت:

      سلام یک خانواد هستم از بدبختی ومدم ایران از جنگ طلبان ومدم چوپان یک ایرانی هستم خانواد من همه شهید شد ن از سفارت استرالیا خیلی خیلی ممنون میشم اگه به ما کمک کنه جانم در خطر است برگردم افغانستان.

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        برای شما آرزو بهترین ها رو داریم. شما باید مستقیم با سفارت استرالیا در ارتباط باشید

  18. شکیبا تاجیک گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من اتباع افغانستانم،مقیم ایران
    ۲۶سالمه ودیپلم تجربی دارم
    ۵سال سابقه کار پرستاری دارم اما به صورت تجربی
    ایا بااین شرایط میتونم درخواست بدم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مدرک معتبر داشته باشید در این زمینه

  19. نوید نبی زاده گفت:

    سلام وقت بخیر من نوید هستم 27 سالمه دو سال میشه ب ایران اومدیم بخاطر بعضی چیزا کشورمو ترک کردم چون جانم در خطر بود کارم انگشتر سازی نقره و طلا رو سنگ های قیمتی بود اینم بگم ما فقط برای کمپای خارجی بود وقتی همه کشورها از افغانستان خارج شدن من ناجار شدم کشورمو درک کنم ایا منم میتونم درخواست پناهندگی بدم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید اقدام کنید از طریق سفارت استرالیا پیگیر این موضوع باشید

      1. نوید نبی زاده گفت:

        مچکرم از معلوماتی ک در اختیار ما میزارین
        ایا میتونیم از کشور ایران درخواست پناهندگی بدم
        چون من اگه برگردم افغانستان منو ازار اذیت میکنن

        1. امیر جلالی گفت:

          در صورتی که اقامتتون قانونی باشه، شرایط بهتری خواهید داشت ولی استرالیا در ایران سفارت خانه نداره. شما هم نباید غیر قانونی وارد استرالیا بشید چون براتون زندان می برن

          1. نوید نبی زاده گفت:

            من نمیتونم غیر قانونی بیام خوب من باید چی کار کنم وقتی از ایران نمیشه میگن سفارت ندارین میشه کمکی کنید

          2. امیر جلالی گفت:

            سلام
            به سایت سفارت استرالیا مراجعه کنید. توضیحات در این رابطه رو مطالعه کنید که آیا هنوز توانایی مهاجرت از این طریق به استرالیا برای شهروندان افغانستان وجود داره یا خیر

  20. Zamir Maliki گفت:

    سلام من در افغانستان زندگی می‌کنم از این که همه میدانید نظام کشور ما سقوط کرد و ما ای که تحصیل کرده بودیم همه بی سرنوشت شدیم و همچنان از این که تبعیض نژادی فعلا در کشور زیاد است کار ام پیدا کرده نمیتوانیم در ادارات دولتی آیا میتوانیم به کشور استرالیا درخواست پناهندگی بدهیم
    سن ۲۵
    فارغ کمپیوتر ساینس

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله از طریق سفارت درخواست ویزای بشردوستانه بدید

  21. دنیا گفت:

    سلام من اتباع افغانستانی هستم ۲۱ سالمه در سال ۱۴۰۰ وقت سقوط دولت جمهوری افغانستان به دست طالبان سقوط کرد به ایران آمدم و تنها هستم پدر و مادر و خواهر برادر ندارم چگونه وضع مالیم خوب نیست آیا راهی هست که به استرالیا مهاجرت کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما میتونید برای ویزای بشردوستانه استرالیا ازطریق سفارت این کشور اقدام کنید

  22. سجادحسینی گفت:

    سلام من ۲۱ سالمه با دوتا خواهر زیر ۱۸ سال و ۱۹ ورزشکارم بامادر بزرگم زندگی میکنیم فرزند طلاقیم مادر۲ساله ول کردمون پدرمم۱ساله ول کردتمون رفته سر نمیزنن بهمون منم دیگه شرایط کار ندارم دیگه رویاهای بزرگی دارم آیا راهی برای پناهندگی هست برامون یانه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این مسائلی که گفتید اگرچه دردناک هست و نارحت کننده اما دلیلی نمیشه که شما از این طریق بتونید پناهندگی دریافت کنید

  23. جاوید گفت:

    سلام بنده جاوید احسانی هستم تبعه افغانستان، کارشناسی اقتصاد دارم اما تجربه ومدرک زبان ندارم، شرایط وظوابط برای امثال ما چجوریه؟
    در ضمن تبعه کدام کشور ها بدون ویزا وارد استرالیا شده می‌توانند؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بدون تجربه کار و داشتن مدرک زبان ورود به استرالیا به عنوان نیروی کار غیر ممکن هست.
      شهروندان کشورهای مرتبط با بریتانیا، راحت تر می تونن وارد بشن.

  24. Maryam گفت:

    سلام میشه سایت سفارت رو بدین ممنون 🙏

    1. امیر جلالی گفت:

      این سایت سفارت استرالیا در ایران هست

  25. محمدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من و خانواده ام در کمپ خوزستان ۱۰ سال هست که زندگی میکنیم و پدرم یک چشم نابیناست و توان کار را ندارد و یک خانواده هشت نفره هستیم آیا خانواده من شرایط اسکان مجدد را به کشور استرالیا را دارد؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سایت سفارت استرالیا یک مدت طولانی امکان درخواست پناهندگی برای اتباع افغانستان رو فراهم می کرد. شما می تونید به سایت سفارت مراجعه کنید و درخواست خودتون رو ثبت کنید

  26. یحیی گفت:

    سلام من یک ورزشکارم و۲۰سالمه و به بدنسازی علاقه زیادی دارم و چطور می‌شود ک در استرالیا اقامت بگیرم البته پاسپورت هم دارم و اتباعم و دیپلم تراشکاری سی ان سی دارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بهترین گزینه برای شما این هست که بتونید از طریق تحصیل وارد بشید اگر تمکن مالی دارید.
      برای کار پیدا کردن هم باید وارد سیستم امتیاز بندی بشید

  27. زهرا احمدی گفت:

    سلام من زهرا احمدی هستم ایران زندگی میکنم متولد ایران هستم در حال کار میکنم بخاطر مشکلات زیاد درس نخوندم میخام که راهنمایی کنید چطور میتونم به استرالیا مهاجرت کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه اطلاعات دقیقی در این رابطه ارائه نکردید که بتونیم شما رو راهنمایی کنیم.
      1- سنتون
      2- این که تا چه مقطعی تحصیل کردید
      3- این که الان چه شغلی دارید
      4- پاسپورتتون مربوط به کدوم کشور هست

      1. فرشته گفت:

        سلام من اسمم فرشته هست یک زن با یک شوهر با دوتا فرزند شوهرم مشکل دیسک کمر داره ولی تو ایران کارش داربست فلزی هست چون مشکل دارین میخوام درخاست مهاجرت به استرالیا بدم و خودم خانه دارم ولی ارایشگری من خوبه دیگه هرچی بود گفتم فقط میخوام برم از ایران خسته شدم از بس رو زندگیمون فشارهاگه میشه کمکم کنید

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما باید مراجعه کنید به سایت سفارت استرالیا و از اون طریق درخواست خودتون رو ثبت کنید.

  28. روبینا نبی زاده گفت:

    سلام وقت بخیر من روبینا هستم من خیاط هستم میشه یکم راهنمای کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط کار در استرالیا رو مطالعه بفرمایید.

  29. Zabi Mohmand گفت:

    سلام اسم من ذبیح است و در کشوری سویدن زنده گی میکنم. می خواهم که در کشوری استرالیا کار کنم. از رشته چوشکاری، کار در خانه سال مندان و نیز خیاط می باشم. اگر امکان دارد من را راهنمایی کنید که چگونه کار پیدا کنم در کشوری استرالیا. من سیتی زنی سوید را دارم.
    با تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید امتیازهای کار در استرالیا رو برای خودتون محاسبه کنید. اگر به اندازه کافی بود، می تونید اقدام کنید.

  30. محبوب الله رحیمی گفت:

    سلام
    من محبوب الله رحیمی هستم 17 سالم است از کشور افغانستان مدت 1 سال میشه که در ایران زنده گی میکنم از اینکه در افغانستان با خانواده مورد تهدید بودیم مجبور به ترک دیار شدیم بنا تقاضا مندم که در مورد مهاجرت به استرالیا برای بنده معلومات بدهید ممننون میشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید به سایت سفارت استرالیا مراجعه کنید از طریق اینترنت و اون جا درخواست خود را ثبت کنید و ممکن هست با درخواست شما موافقت بشه

  31. رضا گفت:

    سلام من رضا هستم متولد ایران و تبعه افغانستان از طریق کاری چگونه اقدام کنم من خیاط هستم و مدرک دولتی خیاطی ندارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سیستم مهاجرت به استرالیا برای کار دارای یک سیستم امتیاز بندی هست و به این دلیل که شما مدرک دانشگاهی ندارید، امتیازهای زیادی رو از دست می دید. بهتر هست که تلاش کنید برای پیدا کردن یک شغل و پیشنهاد کاری از استرالیا و از این طریق شانس خودتون رو افزایش بدید.

  32. عبدالله محمدی گفت:

    سلام من سنم 16سالمه و تو ایران به دنیا اومدم و میخوام برم استرالیا از چه روش های میتونم استفاده کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شهروندان افغانستان می تونن از طریق سایت سفارت استرالیا برای کمک های بشردوستانه این کشور اقدام کنند که ساده ترین راه هست

  33. ذبیده صفری گفت:

    سلام
    من یک زن افغان هستم که ۹ میشه از افغانستان در ایران به علت مریضی خاص که من و فزرندم داشتم مجبور به مهاجر شدم من دارای ۴ فرزند هستم همسر ندارم و بی سرپرست هستم و زندگی من در ایران بسیار سخت است و من میخواهم در سفارت آسترآلیا درخواست پناهدکی دهم با مدارک های بیماری من و پسرم.
    میشه راهنمایی کنید .
    تشکر 🙏

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      وارد سایت سفارت بشید و درخواست خودتون رو به طور کامل ثبت کنید

  34. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید من محمدم ۱۸ ساله از اصفهان متولد ایران هستم ولی ملیت ام افغانستانی هست من کارت شناسایی ایران رو دارم می‌خواهیم کارت رو پاسپورت کنیم با پاسپورت ایران میشه یه افغانستانی درخواست ویزای تحصیلی به استرالیا بده؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر شما پاسپورت داشته باشید، می تونید اقدام کنید حالا این پاسپورت چه برای ایران باشه و چه افغانستان

    2. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله اگر پاسپورت داشته باشید می تونید درخواست بدید

  35. زاهد رحیمی گفت:

    سلام من زاهد رحیمی هستم 18ساله از کشور افغانستان هستم که 13 سال می شود در ایران زندگی میکنم ومیخاهم از دولت استرالیا درخواست پناه جویی کنم ِمن من 5 سال تجربه کاری در ساختمان را دارم و 6کلاس درس خاندم در ایران

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به سایت سفارت استرالیا مراجعه کنید و از طریق سایت سفارت اقدام کنید

  36. راضیه جعفری گفت:

    سلام من ۲۱ سالم هست و با مادرم و خواهرم در ایران زندگی میکنیم پدرم به دلیل کرونا فوت کرده و ما بعد فوت پدرم به دلیل گرانی و بالا رفتن خیلی زیاد کرایه خانه و خرج خیلی برایمان سخت است و کسی رو نداریم اینجا میکنم بدونم مهاجرت به استرالیا شامل ما هم میشه یا نه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما در صورتی که از اتباع افغانستان هستید، می تونید اقدام کنید برای مهاجرت به استرالیا. از طریق سایت سفارت درخواست خودتون رو ثبت کنید

      1. راضیه جعفری گفت:

        بله من افغانستانی هستم اما من نمیدونم باید چطوری سایت سفارت رو پیدا کنم میشه راهنمایی کنید

        1. امیر جلالی گفت:

          وی گوگل به فارسی جستجو بفرمایید، سریعا میاد واستون

  37. فاطیما گفت:

    با سلام. من خانم مجرد تبعه افغانستان لیسانس بهداشت با 7 سال سابقه کاری در سایت خبری و دیپلم زبان با 37 سال سن تمایل به مهجرت کاری از طریق کاریابی هستم. هر کاری از جمله خدماتی را انجام می دهم قدرت یادگیری بالا دارم. پاسپورت و تذکره نیز دارم. لطفا راهنمایی کنید چطور می توانم مهاجرت کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما شرایط خوبی برای کار کردن در استرالیا دارید. به دلیل این که می تونید در استرالیا درخواست پناهندگی بدید، می تونید وارد سایت سفارت بشید و درخواست خودتون رو ثبت کنید

  38. ظفرالدین گفت:

    سلام من نظامی پیشین حکومت افغانستان هستم که در ایران زندگی مینمایم بعد از روی کار آمدن طالبان به ایران پناهنده شدم فعلان هم وضعیت خوب برای مهاجرین نیست چطور می‌توانیم به کشور استرالیا درخواست پناهنده گی بدهم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید وارد سایت سفارت این کشور بشید و یک فرم هست اون رو تکمیل بفرمایید

      1. امید مرادی گفت:

        سلام
        من یک پسر افغان هستم که در ایران به مدت ۸ ماه میشه از افغانستان فرار کردم و به ایران پناهنده شدم و دلیل مهاجرت من از کشورم این بود که من مکانیک نظامی در دولت پیشین بودم و فامیل من زیر تحدید طالبان قرار دارد و پدرم را بخاطر من که کارمند دولت بودم اسیر کرده الان مادرم و دو خواهرم و یک برادر کوچکم در افغانستان است الان میخواهم که به سفارت آسترالیا درخواست پناهندگی دارم. میشه راهنمایی کنید.
        تشکر.

  39. راحیل گفت:

    سلام.من و دختر شش ماهه م تازه وارد ایران شدیم قانونی با امدن طالبان و بیکاری و شرایط سخت همسرم پاکستان رفت اما متاسفانه خبری ازش ندارم الان یکسالی میشه خودم یک ماه هست ایران امدم ایا حضوری هم میتونم به صفارت استرالیا برم و درخواست پناهندگی بدم مدت ویزای ایرانم هم داره تموم میشه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      نیازی به مراجعه حضوری نیست. شما می تونید توی سایت سفارت درخواست خودتون رو ثبت کنید

  40. رضا گفت:

    سلام بنده ۲۴سالمه و خانومم ۲۲ فرزندی نداریم میخوایم مهاجرت کنیم به استرالیا چجوری باید اقدام‌کنیم افغانستانی هستیم اما متولد و بزرگ شده ی ایرانیم ممنون میشم راهنماییمون کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      از چه مسیری قصد مهاجرت دارید؟

  41. هادی گفت:

    سلام ببخشید من یک افغانی هستم میخوام درخواست پناهندگی به استرالیا بدهم من به سفارت زنگ زدم اما سفارت یک سایت به‌من داد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از طریق سایت یک فرم پر کنید و اعلام آمادگی کنید

  42. شاهرود گفت:

    سلام من یک افغان استم ومیخوام به هم راه خانواده خود به استرالیا مهاجرت کنیم،چون در ایران زندگی مان بدوبدتر می‌شود کلن هشت نفر هستیم لطفا کنید ما رو ثبت نام کنید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خودتون باید تشریف ببرید توی سایت سفارت و اقدام کنید

      1. عبدالله محمدی گفت:

        ببخشید چگونه میتونم سایت استرالیا رو پیدا کنم

        1. امیر جلالی گفت:

          در گوگل سایت سفارت استرالیا رو جستجو کنید

  43. عزت الله رضایی گفت:

    اهل افغانستان. هستم دارای اقامت ایران دارای مدارک تخصصی طراحی ماشین آلات صنایع غذایی و دارویی و دارای مدرک تخصصی برنامه نویسی اتوماسیون صنعتی دارای تاییدیه ۸۰ شرکت دارای ثبت صنایع خواستم بدونم برای اقامت کاری استرالیا چطور اقدام کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید از طریق سیستم امتیازبندی که موجود هست در پروسه کار در استرالیا استفاده کنید
      اگر امتیازات کافی به دست اوردید می تونید شانس خودتون رو برای ورود به این کشور امتحان کنید

  44. Ali aliyar گفت:

    سلام من اهل افغانستان هستم مدت ۲ ماه میشه امدم ایران دارای ویزا ی ایران هستم مخوام ویزای استرالیارو بگیرم بابت هزینه اش مشکل ندارم میتونید رهنمای کنید ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      چه نوع از ویزاهای استرالیا رو قصد دارید دریافت کنید

  45. احمدرضا گفت:

    سلام من یک افغانی هستم که در ایران زندگی میکنم۳۲سال سن دارم .سه فرزند دارم و خانومم باردار هست و پدرم که با ما زندگی میکند .ما خواهان مهاجرت به استرالیا هستیم .اگر راهی هست لطفا راهنمایی کنید ما در ایران روز به روز زندگیمان بدتر و بدتر میشود خواهشن راهنمایی کنید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به سایت سفارت مراجعه کنید و درخواست داشته باشید برای ویزای بشر دوستانه استرالیا.
      امیدوارم که موفق باشید

  46. حبیب گفت:

    سلام حبیب اسماعیلی هستم 35 سالم است افسر سابق نظامی پیشین کشور افغانستان بودم به دلیل سقوطافغانستان به دست طالبان به کشور ایران مهاجر شدم مدت 9 ماه میشه به ایران هستم چندان وضعیت خوب ندارم 3 فرزند دارم و پدر مادر و یک برادرم هست جمعا هشت نفر هستیم از سفارت استرالیا خواهان همکاری در باره پناهندگی خود میباشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید درخواست خودتون رو مستقیما به سفارت این کشور ارسال کنید

  47. علی گفت:

    آیا اسپانسری هم میشود؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام بله می تونید از این طریق هم مهاجرت کنید

  48. سید اسمعیل قدوسی گفت:

    من یک فعال مدنی و حقوق زن در سازمان افغانستان هستم میخواهم مهاجرت کنم به استرالیا در مورد خواهان نظریات نیک شما هستم چطور میتوانم نظر به فعالیت های خود در افغانستان مهاجرت کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      با سلام و آرزوی بهروزی برای شما.
      استرالیا برای شهروندان افغانستان ویزای بشردوستانه در نظر گرفته بود. شما می تونید به سفارت این کشور درخواست خودتون رو ارسال کنید.

  49. سلیمان گفت:

    سلام خسته نباشید من یک جوان افغانی هستم 22ساله وکشاورز هستم متاهل هستم ویک دختر 2ساله دارم برای کار و تحصیل دخترم میخوام مهاجرت کنم
    میشه راهنمایی کنید مارو باتشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از برنامه های بشردوستانه استرالیا استفاده کنید

  50. حافظ گفت:

    سلام وقت بخیر ، من یک مهاجر افغانستانی هستم از سال 63 ایرانم همسر ودوتا پسر دارم ۱۷ و۱۳ ساله آیا مشمول یکی از قوانین مهاجرت به استرالیا میشم ؟ اگر بله، لطفا بفرمایید چگونه . آدرس پستی یا ایمیل سفارت استرالیا بخش ویژه مهاجرین را اگر دارید هم لطف کنید ممنون میشم .

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در زمینه مهاجرت های مربوط به پناهندگی خدماتی ارائه نمی کنیم و ممکن هست با اطلاعات اشتباه شما رو گمراه کنیم

  51. محمد ابراهيم محمدي گفت:

    باسلام خسته نباشيد بنده مدت شش ماه پيش درخواست مهاجرت به سفارت استراليا از طريق پست ارسال كردم ولي هيچ جوابيه دريافت نكردم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      وقت های سفارت بسیار طولانی هست باید اول اطمینان حاصل کنید که درخواست شما به این سفارت رسیده

  52. محمد علی گفت:

    سلام من کار ساختمانی انجام میدهم در حد حرفع ای میخاهم درخاست بدم از ایران افغانستانی هستم ۳۲ سال سن دارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با توجه به این که دولت استرالیا گروسه اقامت بشر دوستانه رو برای شما در نظر گرفته، می تونید از طریق سفارت این کشور، اقدامات لازم رو انجام بدید

  53. ادریس حسنی گفت:

    سلام من یک مهاجر افغانی هستم ۲۲ساله قمی ایران مجرد میشه کمک کنید در استرالیا درخواست پناهندگی بدم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید از طریق سفارت این کشور اقدامات لازم رو برای برنامه بشردوستانه انجام بدید

  54. Alireza گفت:

    سلام خسته نباشید.ببخشید یکی از دوستانم در کشور استرالیا هستش.ایا میتونه برای من اسپانسر بشه؟؟؟و هزینه و شرایطش چطوریه ممنون بابت پاسخگویی شما

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ایشون اگر صاحب شغل باشند می تونن برای شما دعوتنامه کاری بفرستند یا این که دعوت نامه توریستی برای شماارسال کنند

      1. قربان حسینی گفت:

        سلام قربان حسینی دوسال میشه که مریضم نمیتونم کار کنم چهار تا فرزند دارم ملیت افانستان در ایران پناهندم میخواهم به استرالیا مهاجرت کنم امکانش هست

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما می تونید درخواست پناهندگی بدید ولی اینکه بیمار هستید و نمی تونید کار کنید، دلیلی برای پناهندگی شما نیست.

  55. Nasim گفت:

    سلام ، من یه دختر ۲۳ ساله افغان ساکن ایران هستم ،پدرو مادرم سه ساله به خاطر سرطان فوت کردند و میخام برای اداما تحصیل برم استرالیا دیپلم دارم لطفا راهنماییم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید پذیرش خودتون رو از یکی از دانشگاه های این کشور دریافت کنید و بعد از اون اقدامات لازم برای ویزای تحصیلی استرالیا رو پیگیری کنید

  56. احمد گفت:

    سلام ما خانواده هشت نفری تو ایران هستیم تازه مهاجر شدیم بی سرپرست در افغانستان بیست سال پیش دور اول حکومت طالب ها مادرم رو کتک زدند ودستش اسیب جدی دید بعد های سرطان استخوان شد و مجبور شدیم قطع کنیم میتونیم درخواست ویزای ۲۰۴ ساپ کلاس استرالیا بدیم ؟ ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      آرزوی بهروزی برای شما دارم ولی متاسفانه در این زمینه اقدامی نداریم

  57. زهرا گفت:

    سلام من در افغانستان همراه پسر یک ونیم ساله خود زندگی میکنم شوهر استرالیا هست ولی تبعیت نداره بلکه فقط ویزا داره ایا کدام راهی وجود داره که مارا نزد خود طلب کند ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      نوع ویزای ایشان مهم هست.
      اگر ویزای دریافتی از نوع مسافرتی نباشد. یعنی یا ویزای کاری یا تحصیلی یا سرمایه گذاری داشته باشند، می توانند برای شما دعوتنامه ارسال کنند.

  58. رضا شکاری گفت:

    سلام من افغانی مقیم ایران هستم می خواهم با ویزا تحصیلی به استرالیا سفر کنم آیا برای من که مقیم ایران وفقط کارت دارم میشه سنم ۱۵ ساله است

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که مدرک مسافرتی دارید که به شما اجازه می ده ویزا بگیرید، بله می تونید اقدام کنید

  59. محمد مجیدی گفت:

    باعرض سلام و احترامات وقتتون بخیر من یک مهاجر افغان هستم که 15 ساله در ایران زندگی میکنم 36 سالمه دارای یک زن و سه فرزند می باشم یک پامم از ناحیه زانو ناقص هستم نمیوانم مخارج زندگی فراهم کنم زندگی برایم خیلی سخت شده خرچ بچه اجاره خانه کار نیست وضیعت مالی مم خوب نیست که بتونم پامو ببرم دکتر عمل کنم درست بشه به همین دلیل درخواست پناهندگی دارم هر کشوری باشه فرق نمی کنه چون زندگی برام خیلی دشوار شده اگه امکانش هست کمکم کنید سپاسگذارم تشکر از شما

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه از این طریق خدماتی ارائه نمی کنیم

  60. علی سینا گفت:

    سلام دوست عزیز
    من دارای اقامت تجاری کشور ایران هستم
    آیا راهی هست که به استرالیا رفت اگر راهی هست چطور و کجا خیلی ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک دلیل قانع کننده برای مهاجرت به استرالیا داشته باشید که به شما مجوز ورود به این کشور رو بده

  61. رضا گفت:

    سلام من دیپلم دارم و برای تحصیل میخوام برم استرالیا و دایی من تابعیت استرالیا را دارد و میتواند کاری کند
    و من ایران هستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر وضعیت مالی خوبی داشته باشند ایشون ممکن هست بتونن سرپرستی شما رو به عهده بگیرن و از این طریق شما به راحتی می تونید وارد استرالیا بشید

  62. عبدالحمید گفت:

    سلام بنده مدت 2 سال بعنوان ترجمان همرای کمپنی استرالیائی بنام اسمک در کابل افغانستان کار کرده ام که اسناد های لازم را در اختیار دارم، و به دلیل کارکردن همرای استرالیائی ها زندگی ام شدیدا در خطر است، لطفا راهنمائی کنید از کدام طریق و به کجا باید درخواست پناهندگی به استرالیا بدهم.
    با تشکر از رهنمود تان

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از طریق دفاتر و مراکز سازمان ملل متحد درخواست پناهندگی بدید

  63. حشمت الله بیات گفت:

    سلام میخواستم معلومات بگیرم من برادرم آسترلیا زندگی میکند من در ایران زندگی میکنم آیا امکان دارد درخواست کنم برای پناهندگی آسترلیا ازایران؟ خیلی ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بهتر هست که ایشان برای شما یک دعوتنامه ارسال کنند. شما به صورت مهمان برید پیش ایشان و از استرالیا درخواست پناهندگی بدهید.

  64. Nasim گفت:

    سلام من یک مهاجر آفغانی هستم از کشور خود آورشدیم ونه می‌توانند کشور خود برگردم لطفا لطفا من کمک کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      چطور می تونیم در این زمینه کمکتون کنیم

  65. سیدعلی حسینی گفت:

    سلام من مهاجر افغانستانی هستم و در ایران هستم فعلا و هیچ سرپرستی هم ندارم و 16 سال سن دارم به دلیل جنگ از افغانستان مجبور به فرار شدم لطفا اگر امکان دارد میخوام پناهنده استرالیا بشم لطفاً کمک کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      موسسه سفیران سروش سعادت در رابطه با پناهندگی خدماتی رو ارائه نمی کنه

  66. خلیل الله عاشوری گفت:

    من میخواهم همراهی فامیل به استرالیا پناهندگی بدم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام شما باید به صورت قانونی خودتون رو به این کشور برسونید تا بتونید تا چنین امکانی رو داشته باشید.

  67. محمدرضارسولی گفت:

    سلام محمدرضارسولی هستم مقیم ایران پدرم به خاطر جنگ وفقروناتوانی بدنی به ایران آمد ولی متاسفانه به علت عفونت ریه دوماه پیش فوت کرد خواهرم درملبرن زندگی میکند بخاطرشرایط سختی که درایران هست زندگی کردن برایمان دشوار شده میشه ازشما مقام محترم تقاضای رسیدگی برای پناهندگی در کشور استرالیا راکرد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای شما طلب صبر از پروردگار رو داریم و امیدوار هستیم روح پدرتون در آرامش باشه.
      موسسه سفیران اقدامی در رابطه با پناهندگی انجام نمیده.

  68. من یک هزاره هستم ولایت غزنی ولسوالی مالستان مهاجرت در ایران هستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      چطور می تونیم کمکتون کنیم؟

  69. محمد ابراهیم گفت:

    سلام میخواهم چطور پناهنده کشور استرالیا باشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید خودتون رو به صورت قانونی به این کشور برسونید. دقت داشته باشید که استرالیا به هیچ عنوان افردی که به صورت غیرقانونی وارد این کشور بشوند را قبول نمی کند.

  70. وکیل احمد محمدی گفت:

    سلام من افغانی هستم بخاطر جنگ دعوا فرار کردیم من غریب هستم چیزی ندارم دخترم چشماش نابینا هست ب من گفتن ببریم خارج تداوی کنیم اما من چیزی ندارم خاهش میکنم درخواست منو قبول کنیم خاهش میکنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      متاسفانه در این زمینه کمکی از دست ما برنمیاد

  71. رضا علیزاده گفت:

    سلام معلومات ارزش مندی بود تشکر از معلوماتآن من می خوام پناهنده بشم اگه پیشه برای من کمک کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      ما در مورد پناهندگی خدماتی نداریم متاسفانه

      1. مرتضی گفت:

        سلام تشکر از معلومات شما میخاستم منو راهنمایی کنید بنده بیست و هفت ساله هستم افغانی تاز یک ماه میشه مهاجر شدیم ایران میخاستم برای ادامه تحصیل به استرالیا بروم اگه امکان داره راهنمایی کنید ممنون….

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          می تونید مهاجرت کنید البته باید اطلاعات دقیق تری در رابطه با شرایط شما داشته باشیم.
          با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن

  72. Noorullah faizi گفت:

    i am Noorullah faizi from Afghanistan Baghlan provnce plokhumri city one fo the Conterctor of ISAF i am living in Iran now.

    1. داوری گفت:

      Hello Noorullah
      can I help you?

  73. محمد بصیر شریفیان گفت:

    سلام
    من دانشجویی داروسازی هستم و من وخانواده من در ایران مدارک قانونی دارم برای گرفتن پناهندگی استرالیا چیکار باید انجام بدهیم

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران در این زمینه خدماتی نداره متاسفانه

  74. Sayed Anwarshah Frogh گفت:

    سلام معلومات خیلی ارزنده بود من چگونه پذیرش یکی از دانشگاهای استرالیا را بگیرم اگر شما میتوانید این وظیفه را به شما محول کرده و اماده گی میگیرم.
    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور رزومه شما اهمیت داره لذا اون رو برای ما ارسال کنید تا خدمت شما اطلاع بدم

      1. احمدی گفت:

        سلام من افغانستانی مقیم ایران هستم کارت آمایش دارم 37ساله متاهل و دارای یک فرزند دارای مدرک سیکل وشغلم خیاط هست و همسرم دیپلم طراحی دوخت دارد میخواستم راهنمایی کنید ارچه طریقی میتونم درخواست پناهندگی به کشور استرالیا را داشته باشم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          در سایت سفارت این کشور وارد بشید، می تونید اونجا هم درخواست خودتون رو به ثبت برسونید.
          در غیر این صورت باید مثلا ازطریق ویزای توریستی وارد این کشور بشید، و اعلام پناهندگی کنید

    2. صدیقه نظری گفت:

      سلام دوتا خواهر هستیم مجردیم پدرو مادرم فوت کرده زندگی سختی داریم میخواستم ببینم
      برای پناهندگی استرالیا چکار باید کرد

      1. داوری گفت:

        سلام
        موسسه سفیران خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمیده متاسفانه

  75. لیاقت گفت:

    سلام سایت پناهندگی استرالیا میخاستم ازکشورا استرالیا درخاست پناهندگی اتباع افعانستانی ازایران دارد

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه

      1. روکی گفت:

        سلام من از افغانستان ازشدت جنگ به ایران آمدم اینجا م اوره استیم امکانش هست درخواست شود

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          از چه طریق قصد دارید مهاجرت کنید؟
          اگر پناهندگی منظورتون هست باید به صورت قانونی به این کشور وارد بشید.

          1. فاطمه گفت:

            سلام من یک افغان هستم ک از کشور پاکستان در خواست پناهندگی داده بودم به استرالیا و فعلن از طریق ایمل من را به مصاحبه خواسته اند به پاکستان ولی من ایران آمده ام ، آیا امکانش هست ک مصاحبه من را از طریق سفارت استرالیا در تهران بگیرند؟
            آیا سفارت استرالیا در تهران این کارها را پیش میبرند؟

          2. امیر جلالی گفت:

            سلام
            شما باید در خواستتون رو از طریق سفارت در خود پاکستان پیگیری کنید نه ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *