مهاجرت

مهاجرت اتباع افغانستان به قبرس

مهاجرت اتباع افغانستان به قبرس

طی سال های اخیر مهاجرت اتباع افغانستان روندی صعودی را تجربه کرده است. مهاجرت اتباع افغانستان به قبرس نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. تنوع روش های مهاجرت به قبرس، این روند را برای متقاضیان آسان تر کرده است. مهاجرت از طریق تحصیل در دانشگاه های قبرس یکی از راحت ترین روش ها جهت مهاجرت به این کشور می باشد. هم چنین برای افرادی که در یک زمینه به خصوص، تخصص و تجربه کاری دارند شرایط کاری مناسبی فراهم است و می توانند از این طریق نسبت به اخذ ویزای کاری این کشور اقدام کنند. دقت داشته باشید که پناهندگی به قبرس به دلیل دشواری های این مسیر به هیچ وجه مناسب نیست و مهاجرت از طریق سایر روش ها امن تر خواهد بود.

به دلایلی از جمله تناسب درآمد با هزینه های زندگی در قبرس، امنیت بالا، بهداشت مناسب و آموزش با کیفیت میزان رضایت مهاجران از زندگی در این کشور بالا می باشد. این مقاله که توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است با پاسخ دادن به سوالات زیر اطلاعادت مورد نیاز در زمینه مهاجرت اتباع افغانستان به قبرس را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد:

  • روش های مهاجرت به قبرس برای اتباع افغانستان کدامند؟
  • مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی قبرس کدامند؟
  • محدودیت های مهاجرت به قبرس برای افغانستانی ها چیست؟
  • برای اخذ ویزای کاری قبرس به چه مدارکی نیاز است؟
  • آیا امکان اخذ اقامت دائم از طریق ازدواج با یک تبعه ابن کشور وجود دارد؟

روش های مهاجرت اتباع افغانستان به قبرس

قبرس یکی از جزیره های واقع شده در شرق دریای مدیترانه می باشد که طبق آمار ارائه شده در سال 2022، حدودا 1207000 نفر جمعیت دارد. پایتخت این کشور شهر نیکوزیا می باشد و در عین حال بزرگترین شهر این کشور نیز محسوب می شود. قبرس یکی از محبوب ترین جزایر مدیترانه در حوزه گردشگری است و سالانه گردشگران زیادی این کشور را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می کنند. شایان ذکر است که این جزیره به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می شود که قسمت شمالی آن ترک نشین بوده و درصد زیادی از جمعیت قسمت جنوبی آن را یونانی ها تشکیل می دهند. مردم این کشور به هر دو زبان یونانی و ترکی تسلط دارند و این دو توسط دولت قبرس به عنوان زبان های رسمی انتخاب شده اند.

اقتصاد قبرس عمدتا مبتنی بر محصولات کشاورزی و صنعت گردشگری می باشد و در سال 2022، 23 میلیارد دلار از تولید ناخالص داخلی درآمد کسب کرده است. صادارت این کشور محصولاتی از جمله گندم، سیب زمینی، مرکبات، تنباکو، محصولات صنعتی و صنایع دستی را شامل می شود. قبرس با آغاز برخی پروژه های دولتی، امکان سرمایه گذاری افراد خارجی را در این بخش ممکن کرده و موجب جلب توجه سرمایه گذاران خارجی شده است. مهاجرت به قبرس به دلیل امنیت و آرامش بالای زندگی در این کشور، می تواند یک گزینه بسیار ایده آل برای اتباع افغانستان محسوب شود. دولت این کشور، مهاجرت به قبرس را برای متقاضیان از طریق روش های متنوعی امکان پذیر کرده است. روش های مهاجرت به قبرس عبارتند از:

  • مهاجرت از طریق اخذ ویزای تحصیلی
  • مهاجرت کاری به قبرس
  • از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق خرید ملک
  • مهاجرت از طریق ازدواج با یک تبعه این کشور
  •  از طریق تولد
  • مهاجرت از طریق پناهندگی

روش های مهاجرت اتباع افغانستان به قبرس

مهاجرت تحصیلی اتباع افغانستان به قبرس

یکی از بهترین روش ها جهت مهاجرت اتباع افغانستان به قبرس، اقدام از طریق اخذ ویزای تحصیلی این کشور است. دولت قبرس سالیانه 7 درصد از درآمد حاصل از تولید ناخالص داخلی خود را در بخش آموزش سرمایه گذاری می کند و رتبه سوم را در اتحادیه اروپا، پس از کشورهای دانمارک و سوئد به خود اختصاص داده است. سیستم آموزشی قبرس در سال های اخیر با رشد قابل توجهی رو به رو بوده است و مدرک ارائه شده در دانشگاه های این کشور در سطح جهانی معتبر بوده و ارزشمند می باشد. تحصیل در قبرس در مقایسه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا ارزان بوده و امکان کار دانشجویی به صورت محدود برای دانشجویان بین المللی نیز وجود دارد. پروسه پذیرفته شدن در دانشگاه های دولتی قبرس پیچیده تر بوده و متقاضیان جهت تحصیل در این دانشگاه ها ملزم به اخذ نمره لازم در آزمون های ورودی هستند.

جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس، باید مدارکی از جمله ریز نمرات و واحد های اخذ شده در مقطع تحصیلی قبلی به دانشگاه مورد نظر ارائه گردد. تحصیل در دانشگاه های کشور قبرس به طور کلی 3400€ الی 8000€ (یورو) در سال تخمین زده می شود. اکثر دانشکاه های این کشور خوابگاه های اختصاصی دارند و از دانشجویان ساکن در خوابگاه ها به طور میانگین ماهیانه 150€ (یورو) دریافت می گردد. متقاضیان جهت اخذ ویزای تحصیلی کشور قبرس لازم است تا یک نامه پذیرش از یکی از دانشگاه ها و یا مراکز آمورزشی این کشور را در اختیار داشته باشند. همانند سایر کشور های عضو اتحادیه اروپا، مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی عبارتند از:

  • پاسپورت با اعتبار بیش از 6 ماه
  • مدرک زبان (آیلتس یا تافل)
  • گواهی تمکن مالی
  • عدم سوپیشینه
  • گواهی سلامت
  • مدارک شناسایی از جمله شناسنامه
  • نامه پذیرش از یک دانشگاه یا مرکز آموزشی در قبرس

مهاجرت کاری اتباع اقفانستان به قبرس

یکی دیگر از روش های موجود جهت مهاجرت اتباع افغانستان به قبرس، مهاجرت کاری به این کشور است. اشتغال در قبرس یکی از سریع ترین روش ها جهت اخذ اقامت این کشور می باشد و متقاضیان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا نیز می توانند از این طریق به قبرس مهاجرت کنند. میزان حقوق ماهیانه کار در قبرس به موارد زیادی از جمله میزان تحصیلات و تجربه بستگی دارد و به طور میانگین 3430€ (یورو) گزارش شده است. متقاضیان خارج از کشورهای اتحادیه اروپا برای اخذ ویزای کاری کشور قبرس ملزم به ارائه پیشنهاد کار از سوی یک کارفرمای تایید شده در این کشور هستند. اولین قدم در این پروسه، ارائه یک رزومه کامل از سابقه کاری توسط فرد متقاضی می باشد که باید مواردی از جمله میزان تحصیلات، سابقه کاری و تخصص های فرد در حوزه های متنوع را در بر بگیرد.

هنگام ارائه درخواست جهت اخذ ویزای کاری این کشور، باید مدارکی از جمله گواهی سلامت و سو پیشینه و قرارداد کاری به همراه جزئیات درمورد میزان درآمد تعیین شده ارائه گردد. تکمیل فرم درخواست ویزای کاری قبرس و پرداخت هزینه های مربوطه نیز از دیگر مراحل این پروسه می باشند. ویزای کاری صادر شده توسط کشور قبرس به مدت یک سال اعتبار دارد و در صورت پیشرفت کاری، فرد می تواند درخواست خود را جهت تمدید ویزا ارائه دهد. قابل ذکر است که طبق قوانین کشورهای عضو اتحادیه اروپا، در صورتی که پس از گذشت 3 ماه از آگهی استخدام فرد واجد شرایط یافت نشود، اجازه استخدام فردی خارج از اتحادیه اروپا و ارائه دعوت نامه کاری صادر خواهد شد.

نمودار رشد نرخ بیکاری در قبرس

مهاجرت اتباع افغانستان به قبرس از طریق ازدواج

همانند مهاجرت به سوئد، مهاجرت به کشور قبرس نیز از طریق ازدواج با یک تبعه این کشور امکان پذیر است. یکی از مهم ترین موارد در اخذ اقامت از این طریق، اثبات واقعی بود ازدواج است. در صورتی که ازدواج واقعی نبوده و تنها جهت اخذ اقامت صورت بگیرد، دولت قبرس اجاره اقامت را به فرد خارجی نخواهد داد. هم چنین تمکن مالی فرد تبعه قبرس نیز باید طی مدارکی به دولت این کشور ارائه شود. مدارکی از جمله گواهی عدم سو پیشینه و گواهی سلامت نیز از ملزومات این پروسه هستند. در صورتی که فرد خارجی قبلا ازدواج کرده باشد باید مدارک نشان دهنده جدایی و یا فوت همسر سابق نیز ارائه شوند. در صورت گذشت 3 سال از ازدواج و زندگی در قبرس، فرد خارجی می تواند درخواست خود را جهت اخذ اقامت ادائم این کشور ارائه دهد.

پارامترهزینه ماهیانه زندگی در قبرس به یورو
یک وعده غذا در یک رستوران ارزان12€
رفت و آمد40€
اجاره یک واحد آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر570€
اجاره یک واحد آپارتمان یک خوابه در اطراف شهر473€

اطلاع از مواردی هم چون بهترین شهرهای قبرس برای کار و بهترین شهرهای قبرس برای تحصیل می تواند به شما کمک کند تا با آگاهی بیشتری در زمینه مهاجرت به این کشور تصمیم گیری نمایید. مهاجرت امری حساس می باشد و استفاده از راهنمایی های یک فرد با تجربه به شما در اخذ بهترین تصمیمات با توجه به زمان و وضعیت مالی خود کمک شایانی خواهد کرد.

ویزای تحصیلی قبرس برای افغان ها

ویزای تحصیلی قبرس برای افغان ها دارای شرایطی است که با دیگر اتباع مرد دنیا یکسان است. در واقع یک سری شرایط عمومی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد که بتوانند ویزای تحصیلی قبرس را دریافت کنند. مهم ترین شرط ویزای تحصیلی قبرس برای افغان ها اخذ نامه پذیرش تحصیلی از یک موسسه آموزشی معتبر در قبرس است. دانشجو باید ارسال فرم درخواست و ریز نمرات و سوابق و مدارک شناسایی خود را ارسال کند. برای اخذ ویزای تحصیلی قبرس باید یک پاسپورت معتبر به همراه فیش پرداختی شهریه و همچنین گواهی عدم سوپیشینه کیفری ارائه دهید.

وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه موفق آماده کمک به شما عزیزان هستند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

76 دیدگاه برای “مهاجرت اتباع افغانستان به قبرس

  1. علیرضا حسینی گفت:

    سلام و خسته نباشید،من اتباع افغانستان هستم متولد ایران کارت آمایش دارم و پاسپورت الکترونیکی سفید میتونم برای پناهندگی ب قبرس اقدام کنم و شرایطش چطوریه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک دلیل روشن برای پناهندگی داشته باشید

  2. ارسلان گفت:

    سلام وقت بخیر
    ما یک فامیل ۴نفر هستیم میخواهیم ویزه قبرس دریافت کینم از چه طریق اقدام کنیم و فعلا ما ب ایران هستیم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      قبرس برای یک خانواده فقط از طریق ویزای کاری و سرمایه گذاری ممکن می شه

  3. باقر گفت:

    سلام،آیا ویزه تحصیلی قبرس فعلا برای افغانها در دسترس هست؟ اگر هست هزینه شان چند هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله در دسترس هست ولی اول باید مشخص کنید که کدام ویزا رو می خواین دریافت کنید (کاری، تحصیلی، توریستی و…)

  4. خلیل احمد محمدی گفت:

    سلام هزینه ویزه تحصیلی چند است واینکه با پاسپورت تمیده شده امکان ویزه است یاخیر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هزینه ای که برای دریافت ویزای پرداخت می کنید، 20 یورو هست
      اما متاسفانه معنی تمیده رو اطلاع ندارم

  5. عبدالقدیر گفت:

    سلام من افغانستان زندگی میکنم و از رشته لابراتوار طبی یعنی آزمایشگاه خون فارغ‌التحصیل شدم و برا ادامه تحصیل میتوانم وارد قبرس جنوبی شوم یا خیر نا گفته نماند سند زبان هم ندارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید مدرک (سند) زبان رو بگیرید و بعد اقدام کنید برای گرفتن پذیرش از دانشگاه

  6. حاجی حسین گفت:

    سلام
    من پزیرش از یکی دانشگاها دارم قرار بود سفر کنیم ولی احوال دادن ک باید ویزه ترانزیتی ترکیه را بگیری چطوری ویزه ترانزیتی ترکیه را بگیرم امکان داره یانه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اول باید ویزای تحصیلی قبرس رو بگیرید.
      اگر از افغانستان امکان دریافت پرواز مستقیم به قبرس نیست، باید به سفارت ترکیه درخواست ویزای ترانزیت بدید

  7. Muhammad zakerAmini گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    من افغانی هستم پاسپورت دارم وجیزه سه ماهه ایران هم دارم میتوانم ویزه کار گری بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      فقط در صورتی که یک پیشنهاد کاری از این کشور داشته باشید این امکان وجود خواهد داشت

  8. شمس گفت:

    سلام وقت بخیر
    شهروند افغانستان هستم در ایران میتونم ویزا قبرس را دریافت بکنم البته با خانواده

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید اقدام کنید اگر اقامتتون قانونی هست

  9. خالد شمس گفت:

    سلام وقت بخیر
    شهروند افغانستان هستم با اقامت توریستی ترکیه میتوانم به قبرس سفر کنم ؟
    تشکر.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر، کاملا جدا گانه هست و باید ویزای قبرس رو هم دریافت کنید

  10. الان بورسیه تحصیلی بافامیل هم داره برای افغان ها.
    وچی قدر هزینه داره؟ وچند سال اقامه داره

    1. امیر جلالی گفت:

      اول باید دانشگاه و رشته خودتون رو انتخاب کنید تا ببینید شهریه شما چقدر میشه چون هر رشته شرایط متفاوت داره

  11. سیرت گفت:

    سلام سیرت شهابی هستم اهل افغانستان
    DMD دندان پزشکی دارم و سند بین المللی زبان ندارم ولی در حد متوسط انگلیسی میدونم آیا از کشور قبرس ویزای تحصیلی کارشناسی ارشد میتوانم بدست بیارم یا خیر؟
    و شرایط بیرون رفتن از فرودگاه چگونه ست ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید پذیرش بگیرید از دانشگاه
      بعد از آن باید برای ویزای تحصیلی قبرس اقدام کنید. در این صورت به صورت قانونی وارد این کشور می شوید و به صورت قانونی از فرودگاه خارج می شوید

  12. عبدالرشاد گفت:

    سلام روز بخیر
    آیا شما می‌توانند در گرفتن ویزای قبرس همکاری کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بستگی به شرایط شما داره.
      با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند

  13. رضا گفت:

    سلام برای بدست آوردن ویزای توریستی قبرس شمالی چه مدارک لازم است ،پاسپورت،اقامه،استدمنت بانکی تا چقدر لازم است.
    و اگر لطف کنید بگید و برای بدست آوردن ویزای توریستی چه قدر زمان در بر می‌گیرد.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این ویزا معمولا در یک بازه زمانی کمتر از 1 ماهه صادر میشه
      شما به طور کلی باید نشون بدید در قبرس کجا زندگی خواهید کرد و از طرفی بعد از یک مدت مشخصی به کشوری که از اون وارد قبرس شدید یا کشور خودتون بر می گردید

  14. ابوالفضل اکرمی گفت:

    سلام من همه موارد را دارم ولی نمیتوانم دانشگاه را پیدا کنم کدام دانشگاه با این شرایط قابل میکند

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با توجه به رشته ای که دوست دارید، باید بتونید یک دانشگاه پیدا کنید
      مقاله تحصیل در قبرس رو بخونید تعدادی از دانشگاه های این کشور رو معرفی کردیم

  15. محمدرضا گفت:

    سلام افغانستانی هستم ولی مدرک ۱۲ یا دیپلم از ایران رو دارم میتونم با این مدرک و مدرک اقامتی ایران برای ویزای تحصیلی در قبرس ثبت نام کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید از دانشگاه پذیرش بگیرید که به صورت آنلاین اقدام می شه و بعد از اون اقدام کنید برای ویزای تحصیلی

  16. نجیب الله گفت:

    فارغ التحصیل ۱۲ هستم در افغانستان ویزه تحصیلی کشور قبرس میتوانم دریافت کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله از یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش دریافت کنید و بعد از اون برای دریافت ویزا اقدام کنید

  17. محمد سمیر الکوزی گفت:

    سلام من یکی از اتباع افغانستان هستم در ایران ویزه سه ماهه کشور ایران را دارم اسناد تحصیلی مکتب دارم اما اسناد تافل و ایلیتس ندارم اما انگلیسی بلد هستم و از مرجع های دیگر افغانستان اسناد انگلیسی دارم آیا میتوانم ویزه تحصیلی کشور قبرس را بدست بیارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر باید حتما یکی از اون دو مدرک رو داشته باشید

  18. اسدالله گفت:

    سلام روز شما بخیر میشه بگین ویزه تحصیلی قبرس چقدر هزینه دارد از خود ایران من اتباع استم با مدرک

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هزینه خود ویزای تحصیلی قبرس 90 یورو هست.
      ولی باید هزینه های ترجمه، شهریه، بلیت هواپیما و غیره رو اضافه کنید

  19. صمیم الله گفت:

    سلام علیکم میخاستم ویزه کاری اخد کنم چقدر مصرف داره وشما در زمینه چی خدمات دارید تشکر؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در زمینه مهاجرت کاری به قبرس در حال حاضر خدماتی نداریم.
      شما باید یک پیشنهاد کاری از این کشور دریافت کنید

  20. احمد گفت:

    سلام میخاستم بپرسم اگه ویزای تحصیلی داشته باشیم و ب قبرس رفتیم چ سوالاتی در فرودگاه از ما می‌شود

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      پرسش ها در رابطه با شرایط دانشگاه، اسم، آدرس، رشته شما و مواردی از این دست باشه

      1. نوید گفت:

        سلام خسته نباشید من یکی از اتباح افعانستان استم مدرک فارغ تحصیل مکتب و مدرک زبان انگلیسی از یکی مرکز یادگیری در افعانستان و غیره مدارک آیا میتوانم به کمک موسسه شما در یکی از پوهنتون قبرس اخذ ویزای تحصیلی نمایم با تشکر

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          اگر مدرک دیپلم شما بعد از 12 سال تحصیل به دست اومده و همچنین مدرک زبان شما آیلتس یا تافل باشه، بله

  21. محمد گفت:

    سلام من ازاتباع افغانستان هستم که اقامت ایران رو دارم میتوانم با خرید ملک در قبرس شمالی اقامت اونجارو بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله ولی قطعی نیست. شما می تونید ملک رو خریداری کنید و ممکن هست به شما یک اقامت یک ساله داده بشه. این اقامت برای 3 دوره و هر دوره یک سال قابل تمدید هست.
      بعد از اون می تونید برای اقامت های دو ساله و تمدید ویزا اقدام کنید تا به اقامت دائم برسید

  22. سجاد یعقوبی گفت:

    سلام
    ميتونيم ویزای تحصیلی قبرس جنوبی رو بگیریم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که شرایط اولیه رو داشته باشید، می تونید اقدام کنید

  23. سمیع الله ورنا گفت:

    سلام به همه کارمندان وهم کاران گرامی موسسه:
    من سمیع الله ورنا هستم از اتباع افغانستان مدرک لیسانس وهم چنان مدرک آموزش زبان انگلیسی از یکی از آموزشگاهی افغانستان دارم و همچنان بقیه مدارک مورد نیاز؛
    .سوال من این است که آیا ممکن است به کمک موسسسه شماالبته از ایران پزیرش  یکی از دانشگاههای قبریس و همچنان دریافت ویزای اون کشور داشته باشم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام وفت شما بخیر
      لطفا با شماره 02191003232 تماس بگیرید، مشاورین ما شما رو راهنمایی می کنند

  24. نبی الله گفت:

    سلام وقت بخیر
    من در ایران ویزای تحصیلی به همراه خانواده دارم خودم همسرم و دوتا فرزندانم آیا میتوانم ویزای تحصیلی از دانشگاه های قبرس راه به همراه خانواده بگیرم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      قبرس ویزای همراه نداره اما شما می تونید ویزای توریستی برای اون ها بگیرید

    2. سردارولي گفت:

      سلام منه يک ويزه کاري قبرس کاردارم کومک کوني

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        اگر پیشنهاد کاری دارید، می توانید از طریق سفارت این کشور اقدام کنید

  25. محمدبشیر گفت:

    سلام روزتان بخیر
    من یکی ازاتباع افغانستان می‌باشم که بطوری قانونی واریدجمهوری اسلامی شدم میخواهم به کشور قبرس بخاطرکارسفرنمایم امکان رفتن است یاخیر؟ اگراست چطوری اقدام کنم ؟چه مدارک لازم است.
    ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید در قبرس یک پیشنهاد کاری دریافت کنید و در غیر این صورت نمی تونید برای کار به این کشور مهاجرت کنید

    2. محمد جمعه کامل گفت:

      سلام من اتباع افغانستان هستم بطور غیر قانونی به کشور ایران آمدم از ترس و هراس طالبان نمیتوانم به افغانستان بازگشت نمایم امنیت ندارم آیا میتانم پناهنده شوم یا خیر؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        باید خودتون رو به این کشور برسونید و بعد از اون درخواست بدید. متاسفانه مسیر مناسبی رو انتخاب نکردید و امیدوارم آینده مناسبی داشته باشید

  26. معین گفت:

    سلام خسته نباشید
    اگر در یکی از دانشگاه های قبرس ثبت نام و پذیرش دانشگاه رو دریاف کنیم بدون محدودیت میتونینم با پاسپورت افغانی از ایران مهاجرت کنیم بدون ویزا
    یا حتما باید ویزا بگیریم
    مثلا اگه پرواز دو مقصده باشه از ترکیه به قبرس
    من باید هم ویزای ترکیه رو بزنم هم قبرس
    ممنون میشم اگه پاسخ دقیق بدید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حتما باید ویزای تحصیلی قبرس رو بگیرید.
      اگر پروازتون این شرایط رو داشته باشه، باید ویزای ترانزیت ترکیه رو دریافت کنید و ویزای تحصیلی قبرس رو

  27. باقر گفت:

    سلام
    من از ایران با پاسپورت افغانستان ویزای کاری کشور قبرس جنوبی را گرفته میتوانم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که یک پیشنهاد کاری در اختیار داشته باشید، می توانید ویزای کاری دریافت کنید

  28. مهدی مهریار گفت:

    سلام وقت بخیر من چجوری میتوانم ارتباط برای ازدواج با تبع قبرسی برقرار کنم واز شما در این زمینه کمک میخام

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ما در این زمینه خدماتی نداریم

  29. یوسف تاجیک گفت:

    درود.
    خسته نباشید
    یک سوال داشتم از حضورتان، با پاسپورت افغانستان از ترکیه به کدام کشور میتوان رفت و دوباره به ترکیه بازگشت؟
    من همسرم ترک می‌باشد و نیاز به خروج و ورود دوباره به ترکیه را دارم
    از پاسخگویی شما ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر شما اقامت ترکیه رو بگیرید، می تونید با دریافت ویزا به هر کشوری خواستید مهاجرت کنید و برگردید ترکیه

  30. سید هجرت الله سادات گفت:

    سلام عرض ادب میخواهم ویزه قبرس را دریافت کنم هزینه اش چقدر است

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      چه ویزایی قصد دارید دریافت کنید؟

  31. امیرخان گفت:

    کشور مقبول است مه هم برای کار میایم برایم ویزه اقامت بدهید ومن میخواهم خانم هم بگیرم از قبریس تشکر ازلطف

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک پیشنهاد کاری توی این کشور داشته باشید که بتونید ویزای کاری دریافت کنید.
      برای ازدواج هم مانعی ندارید

    2. حسیب الله عثمانی گفت:

      سلام من از اطباع افغانستان استم و میخواهم به کشور قبرس شمالی سفر کنم وقبلآ در سال گذشته نیز به انجا رفته بودم و یک اپارتمان پیشخرید دارم و فعلآ از افغانستان و یا ایران چطور میتوانم به انجا سفر کنم اکر معلوات لطف فرماید

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        اگر قصد دارید کوتاه مدت برید باید ویزای توریستی دریافت کنید

  32. صفت الله فروتن گفت:

    قبرس کشور خوب برای زندگی کردن هست و

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این کشور برای بسیاری از افراد می تونه مقصد مناسبی باشه و بستگی به شرایط فرد داره

      1. Aliseyar گفت:

        سلام من اتباع افغانی هستم من ریزنمرات دبیرستان و همچنان مدارک فارغ‌التحصیل دبیرستان را دارم میتوانم ویره کشور قبرس بگیرم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          بله می تونید اقدام کنید. باید از دانشگاه در قبرس پذیرش دریافت کنید

  33. Fowzia گفت:

    من کشور قبرس را خیلی دوست دارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در این زمینه چه کمکی از ما برمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *