مهاجرت

مهاجرت به استان نوا اسکوشیا

مهاجرت به استان نوا اسکوشیا

جهت مهاجرت به استان نوا اسکوشیا بهتر است این ایالت را در نخستین گام به هموطنان عزیز معرفی کنیم تا متقاضیان با اطلاعات درباره آن اقدام نمایند. مهاجرت و سفر به استان نوا اسکوشیا دارای شرایط خاصی است؛ زیرا همانطور که می دانید این ایالت یکی از ایالت های کانادا اس و ایالت های کشور پیشرفته کانادا هر کدام دارای شرایط و مقررات خاصی برای مهاجرت، تجارت، زندگی، سرمایه گذاری و سایر فعالیت ها هستند.

هزینه زندگی در کانادا به محل سکونت متقاضی و عادات وی دارد و شما عزیزان جهت مهاجرت به استان نوا اسکوشیا باید از مقدار مخارج و هزینه های مختلف در این شهر مطلع باشید. مهاجرت به این استان از طریق راه های مختلفی ممکن است و متقاضیان عزیز با در نظر گرفتن شرایط خود می توانند یکی از راه های زیر را برای مهاجرت به این استان انتخاب کنند:

  •  برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف برای ایجاد کسب و کار
  • جهت کار در کمپانی های معتبر با در نظر گرفتن توانایی ها و مهارت های فردی متقاضی
  • برای تحصیل در دانشگاه های معتبر این شهر مانند دانشگاه کیپ برتون
  • جهت تاسیس کمپانی هایی که باعث اشتغال زایی شهروندان کانادایی شوند.

مهاجرت Express Entry در استان نوا اسکوشیا در 2023

یکی از بهترین راه های مهاجرت به نوا استان اسکوشیا در سال 2023 از طریق کار است. متقاضیان با روش اکسپرس اینتری که مهاجرت آسان و سریع به کانادا است می توانند وارد استان نوا اسکوشیا شوند. افرادی که می خواهند از طریق اکسپرس اینتری اقدام به مهاجرت به استان نوا اسکوشیا کنند، باید انجام دادن یک کار خاص توانایی و مهارت داشته باشند. اکسپرس اینتری شامل 3 بخش کلی W.P، T.P، E.C می شود.

متقاضیانی که در دسته اول قرار می گیرند، می بایست جهت مشغول به کار شدن در ایالت نوا اسکوشیا، مدرک تحصیلی دانشگاهی در یک رشته خاص داشته باشند و مهارت های خود را در این زمینه ثابت کنند. متقاضیانی که در دسته دوم قرار می گیرند، می بایست جهت مشغول به کار شدن در ایالت نوا اسکوشیا، مدرک تحصیلی فنی و حرفه ای در یک رشته خاص داشته باشند و مهارت های خود را در این زمینه ثابت کنند.

متقاضیان گروه سوم نیز باید دوران دبیرستان را سپری کرده باشند و مدرک تحصیل این دوره را جهت مشغول به کار شدن در ایالت نوا اسکوشیا ارائه دهند. اکسپرس اینتری برای دسته بندی و تقسیم متقاضیان بر اساس توانایی های خاص، از روش امتیاز بندی استفاده می کنند. در صورتی که متقاضیان در بخش های مربوطه امتیاز کافی کسب کنند، می توانند از راه اکسپرس اینتری اقدام به مهاجرت به این استان کنند.

مشاغل مورد نیاز در استان نواسکوشیا

به طور کلی موقعیت های شغلی متنوعی در این استان وجود دارد. اما چند کد شغلی دارای اولویت بالاتر و موقعیت های شغلی خالی بیشتری است که در زیر با ذکر NOC شغلی ذکر شده است :

  • NOC 33102 (دستیاران و پرستاران)
  • NOC 65200 (سرو کنندگان غذا و نوشیدنی)
  • NOC 65201 (خدمات بیرون بر غذا، دستیاران آشپزخانه)
  • NOC 65310 (نظافت چی )
  • NOC 73300 (رانندگان کامیون حمل و نقل)
  • NOC 73400 (اپراتور ماشین آلات سنگین)
  • NOC 75110 ( کارگران ماهر ساختمانی )

مراحل Express Entry در استان نوا اسکوشیا

اکسپرس اینتری به 2 مرحله تقسیم می شود:

  1. در مرحله اول متقاضی باید از 100 امتیاز حداقل 67 امتیاز کسب کند تا وارد مرحله دوم شود.
  2. در مرحله دوم متقاضی باید حداقل 600 امتیاز از 1200 امتیاز کسب کند تا از شرایط این روش بهره مند شوند.

جهت مهاجرت به این استان متقاضیان باید با دریافت تاییدیه های شهری و روستایی بتوانند وارد بازار کار این ایالت شوند. همچنین یکی دیگر از مهم ترین معیارهای کسب اقامت و ورود به ایالت نوا اسکوشیا از طریق روش ورود سریع، داشتن مدرک زبان انگلیسی و یا مدرک زبان فرانسوی است. در صورتی که متقاضیان موفق به مهاجرت به این استان کانادا شوند و بر اساس مقررات و قوانین این ایالت مقیم این ایالت شوند، می توانند برای خانواده خود نیز اقدام به کسب اقامت کنند. سپس فرزندان متقاضیان برای تحصیل وارد دانشگاه ها و مراکز معتبر تحصیلی ایالت نوا اسکوشیا شوند. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات در باب تحصیل در کانادا به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

پس از کسب اقامت برای خانواده، همسر متقاضی نیز می تواند با داشتن شرایط و توانایی های لازم در ایالت نوا اسکوشیا مشغول به کار شود. در ایالت نوا اسکوشیا بیش از 900 هزار نفر سکونت دارند. افراد زیادی با ملیت های مختلف اقدام به مهاجرت به استان نوا اسکوشیا می کنند. به همین دلیل در این ایالت گوناگونی ملیتی دیده می شود. میانگین تعداد مهاجرانی که هر ساله وارد نوا اسکوشیا می شوند بیش از 2500 نفر است. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات در باب مهاجرت به کانادا به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

مدارک لازم جهت مهاجرت به استان نوا اسکوشیا

مدارک لازم جهت مهاجرت به استان نوا اسکوشیا

در صورتی که شما بخواهید با کمک کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اقدام به مهاجرت به این استان از راه ورود سریع (کاری) کنید، باید شرایط زیر را دارا باشید:

  • داشتن سابقه کاری در 10 سال گذشته
  • معادل سازی مدرک تحصیلی و تایید آن در سازمان های مربوطه
  • ایجاد حساب در دیتا بانک اکسپرس اینتری
  • کسب امتیازات لازم
  • کسب قبولی در آزمون زبان در کانادا

متقاضیان برای انجام تمامی امور باید پول کافی داشته باشند. در صورتی که بخواهند همراه با خانواده و بستگان خود به کشور کانادا مهاجرت کنند، باید ثابت کنند که توان مالی کافی برای این کار را دارند. یکی دیگر از مهم ترین نکات این است. شغل متقاضی باید تمام وقت باشد. مشاغلی که نیمه وقت هستند به هیچ وجه قابل قبول نخواهند بود. جهت تمایل برای دریافت اطلاعات در باب هزینه زندگی در کانادا به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

تحصیل در استان نوا اسکوشیای کانادا

با توجه به این که بیشترین امتیاز اکسپرس انتری به کسانی تعلق می گیرد که سابقه تحصیل یا کار در این کشور را داشته باشند. غالبا افراد با تحصیل در کانادا شانس خود را برای قبول شدن در سیستم ورود سریع، بالاتر می برند. البته باید توجه داشت تحصیل در کانادا رایگان نیست. با توجه به رشته و مقطع تحصیلی شهریه سالانه دانشگاه های این کشور بین 2500$ تا 16000$ (دلار کانادا) است و در برخی رشته ها به سالی 35000$ (دلار کانادا) هم ممکن است برسد.

هزینه و درآمد دانشجویی در کانادا

دانشجویان همچنین باید توجه داشته باشند زندگی یک نفره در کانادا ماهانه بین 850$ تا 1300$ (دلار کانادا) هزینه خواهد داشت. البته دانشجویان در استان نوا اسکوشیا همانند سایر استان های کانادا اجازه کار دانشجویی تا 20 ساعت در هفته خواهند داشت. انواع کارهای دانشجویی در کانادا در سال 2023 عبارت هستند از:

کارهای دانشجویی در استان نوا اسکوشیاتوضیحات
کار داخل محیط دانشگاهنیازی به اخذ مجوز نیست اما در مقایسه با کار در شرکت ها که در گروه کارهای خارج از محیط دانشگاه قرار می گیرد، حقوق کم تری دارد.
کار خارج از محیط دانشگاهدانشجویان باید از قبل مجوز این نوع مشاغل را اخذ کنند که هم شامل کار در شرکت ها به عنوان کارآموز می شود هم شامل کار در رستوران و غیره

در این مقالع سعی داشتیم تا شما عزیزان را بیشتر با موضوع مهاجرت به استان نوا اسکوشیا آشنا سازیم و اطلاعات مفید و کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. این موضوع و پروسه در این باب مانند سایر پروسه های مهاجرتی نیازمند توان مالی کافی و همچنین بررسی راه های مهاجرت به کانادا است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با افتخار مشاوره در خصوص کارهای پرونده های مهاجرتی شما را به عهده خواهد گرفت. شما می توانید برای دریافت هر گونه اطلاعات تکمیلی و مشاوره با مشاورین ما در موسسه در ارتباط باشید.

بیشترین سوالات مرتبط با مهاجرت به استان نوا اسکوشیا

بیشترین سوالاتی که در زمینه مهاجرت به استان نوا اسکوشیا پرسیده می شود به شرح زیر است:

  • آیا مهاجرت به استان نوا اسکوشیا آسان است؟ اولویت های بازار کار نوا اسکوشیا از کاندیداهای استخر اکسپرس اینتری است و مستقیما از آن انتخاب می کند. از آنجایی که این جریان اغلب پروفایل هایی را بدون اتصال به استان دعوت می کند، یکی از آسان ترین PNP ها برای متقاضیان خارج از کشور برای دریافت روابط عمومی محسوب می شود.
  • آیا استان نوا اسکوشیا شرایط خوبی برای کار دارد؟ بر اساس آمار کانادا، این استان بین ژانویه 2022 تا ژانویه 2023 حدودا 24800 شغل ایجاد کرده است که افزایش 5.2% را نشان می دهد. تاکنون در نوا اسکوشیا 528100 نفر مشغول به کار هستند.
1/5 - (1 امتیاز)

3 دیدگاه برای “مهاجرت به استان نوا اسکوشیا

  1. علی گفت:

    من مدرک فوق لیسانس حسابداری دارم چجوری میتونم اقامت برای خودم وخانواده م بگیرم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما از راه هایی مانند تحصیل، کار سرمایه گذاری امکان پذیر هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  2. علی گفت:

    سلام عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *